Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
22 Haziran 2013, 01:45
#18941
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Benim gibi gelen boş adam çok var, muhabbet etmeye gidiyorum.
Ayrıca çay kahve beleş, hatta bazen yemek yediğim bile oluyor.
anladım.. iyisin abi iyisin
Reklamlar
-
22 Haziran 2013, 01:52
#18942
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Benim gibi gelen boş adam çok var, muhabbet etmeye gidiyorum.
Ayrıca çay kahve beleş, hatta bazen yemek yediğim bile oluyor.
o zaman biraz daha bekliycem hocam ben vardiyam çok ters ya işten çıkanlar oldu ırgat gibi :p çalışıyoruz. akşam 9da bostancı'da olmam gerekiyor
sensör siparişini motopark'tan verebilir miyim peki?
motosiklete bin oğlum çünkü motosiklet hayattır!
-
22 Haziran 2013, 02:18
#18943
ahriman adlı üyeden alıntı
o zaman biraz daha bekliycem hocam ben vardiyam çok ters ya işten çıkanlar oldu ırgat gibi :p çalışıyoruz. akşam 9da bostancı'da olmam gerekiyor
sensör siparişini motopark'tan verebilir miyim peki?
Tabii ki sonuçta yetkili servis. Hatta kendin de sipariş verebilirsin istersen.
-
22 Haziran 2013, 02:48
#18944
abi ben yedek parça listesinde bulamadım o parçaları ya. senin bi bilgin var mı peki?
-
22 Haziran 2013, 03:25
#18945
ahriman adlı üyeden alıntı
abi ben yedek parça listesinde bulamadım o parçaları ya. senin bi bilgin var mı peki?
Şimdi baktım da Gv250 bölümüne koymamışlar nedense. Engine temperature sensor için GT250 ya da GT250R bölümüne girip Motor/Enjeksiyon sistemi bölümleri altında 15 numaralı parçanın siparişini verebilirsin. Ama yine de Kanuni'den doğrularsan daha iyi olur, 650'nin hararet müşünü yollamasınlar sonra Gear shift sensor dediğin de Gear Position switch yani boş vites müşürüdür. Eğer boş vites göstergen çalışıyorsa bunu sipariş etmen gerekmiyor bir an çalışmayıp hata vermesine sebep olmuş olabilir belki ama tamamen çalışmasa dahi motorun çalışmasına etki edecek bir şey değil.
-
22 Haziran 2013, 09:11
#18946
hocam verdiğin bilgiler için çoook teşekkür ederim. boş vites müşüründe hata olması çok kafamı kurcaladı şöyle ki; benim fi lambası sadece 1. viteste bazen 10 sn kadar bazen 1-2 sn yanıp sönüyor. genelde motoru ilk çalıştırdığımda oluyor. bir süre sonra motor ısınınca da nadiren yandığı oluyor (1. vitesteyken). ayak müşürüm arızalıydı onu değiştirdim ama hiç boş vites ışığım yanmamazlık etmedi bugüne kadar.
-
22 Haziran 2013, 17:01
#18947
-
22 Haziran 2013, 17:20
#18948
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
yine ben yine bir sorun
motorun yağını değiştirdim 2 yağ distribitörü gezdim ancak mobil 10-40 yarı sentetik bulabildim aldım bende neyse alttaki tapayı açtım motorun altınada 2000 ml lik algida dondurma kutusu koydum aktı, aktı,aktı,, aka aka bitmedi arkadaş 2 litrelik kutuyu ağzına kadar doldurdu taşacaktı ama az için taşmadı.. motor yan ayaklıktayken yağ 2 çizgi arasında oluyor ama dik tutmaya kalksan orta ayaklık yok motoru arkadaşa dik tuttursam tam dik tutabileceğinide zannetmiyorum yani demek istediğim motor yan ayaklıktayken 2 çizgi arasında olmalı.. ben böyle düşünüyorum bende elimdeki 2 litreyide motora koydum yine 2 çizgi arasına geldi ama sonra eski yağı kutulara doldururken kutunun içinden ne çıktı dersiniz
http://o1306.hizliresim.com/1b/q/pgd3w.jpg
hadi burdan yak
şimdi bana fikir verin bu çıkan 2 parçayı takacam orası kesin.. ama bu 2litre yağ mevzusu kafamı karıştırıyor..siz ne kadar yağ koyuyorsunuz?
Motordan 2 litre yağ çıkması daha önce fazla koyulduğunu gösteriyor. 1,5 litre yağ koyman yeterli azı ve fazlası zararlı. Çıkan yay ve parça yağı boşaltmak için yanlış yeri açtığını gösteriyor. Yağ tapasını açmak yerine motorun boş viteste durmasını sağlayan parçanın olduğu yeri açmışsın. Koskoca yağ tapası dururken orayı nasıl açıyorsunuz anlamıyorum. Aynı yeri tekrar açıp yayı ve bu parçayı doğru şekilde yerine takman gerekiyor.
-
22 Haziran 2013, 17:22
#18949
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Motordan 2 litre yağ çıkması daha önce fazla koyulduğunu gösteriyor. 1,5 litre yağ koyman yeterli azı ve fazlası zararlı. Çıkan yay ve parça yağı boşaltmak için yanlış yeri açtığını gösteriyor. Yağ tapasını açmak yerine motorun boş viteste durmasını sağlayan parçanın olduğu yeri açmışsın. Koskoca yağ tapası dururken orayı nasıl açıyorsunuz anlamıyorum.
Aynı yeri tekrar açıp yayı ve bu parçayı doğru şekilde yerine takman gerekiyor.
vay anasını ya :D tamam inip hallediyorum
peki 1.5 litre koyunca yağ seviyesine nasıl bakıcam dik tutupmu bakıcam
-
22 Haziran 2013, 17:39
#18950
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Tabii ki 3 Black edition daha iyi ama doğru olan en iyisini almak değil ihtiyacı en iyi karşılayanı almaktır bence. Mesela 4k kayıt yapmaya ihtiyaç duyacak birisini tanımıyorum bile. 720p'de 60 fps kayıt da çoğu kişi için yeterli. Yani bunlara ihtiyacı yoksa alacak kişinin, neden kullanmayacağı özellikler için daha fazla para versin? Bu biraz, her gün sadece 500m uzaklıktaki bakkala gidecek ve başka hiç bir yere gitmeyecek olan birisine en iyisi bu deyip R1200GS tavsiye etmek gibi oluyor bence
Sizin mantıgınıza göre niye silver olsunki white edition daha ucuz ... 199 dolar oda iş görür... Burada 500 metre uzaktaki bir yere gitmekten bahsetmiyoruz.Video çekecekseniz kalite herşeydir.Yok kalite degil fiyat önemli diyorsanız zaten bunu tartışmaya gerek yok.100 dolar fazla verip çok daha kaliteli videolar elde etmek varken ve bunları izlerken daha iyi bir seyir kalitesi ve keyfi elde etmek varken bence tavsiyem cokta yersiz değil.Kimileri kaliteyi önemser kimileri olsunda nasıl olursa olsun der...
-
22 Haziran 2013, 17:42
#18951
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
vay anasını ya :D tamam inip hallediyorum
peki 1.5 litre koyunca yağ seviyesine nasıl bakıcam dik tutupmu bakıcam
Yağ koyarken kutudaki seviyeden bakabilirdin aslında ama artık motordaki yağ seviyesinden bakman lazım ve evet motor dik tutup bakacaksın.
muncipoyraz adlı üyeden alıntı
Sizin mantıgınıza göre niye silver olsunki white edition daha ucuz ... 199 dolar oda iş görür... Burada 500 metre uzaktaki bir yere gitmekten bahsetmiyoruz.Video çekecekseniz kalite herşeydir.Yok kalite degil fiyat önemli diyorsanız zaten bunu tartışmaya gerek yok.100 dolar fazla verip çok daha kaliteli videolar elde etmek varken ve bunları izlerken daha iyi bir seyir kalitesi ve keyfi elde etmek varken bence tavsiyem cokta yersiz değil.Kimileri kaliteyi önemser kimileri olsunda nasıl olursa olsun der...
O zaman fotoğraf çekmek isteyen herkes boynunda 5D Mark III'le gezsin
-
22 Haziran 2013, 17:57
#18952
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Yağ koyarken kutudaki seviyeden bakabilirdin aslında ama artık motordaki yağ seviyesinden bakman lazım ve evet motor dik tutup bakacaksın.
hallettim abi sağol 4 bin kmdir 2 litre yağ varmış motorda bakalım 1.5 litre olunca performansı değişicekmi..
-
22 Haziran 2013, 18:41
#18953
Herkese merhabalar,iyi sürüşler..Şuan 28.000 km de 2007 model gv 250 kullanmaktayım.Sorunum ise arka frenin iyi tutamaması.Fren ayarı yaptıysam da çok zayıf.Servise sorduğumda ise normalde 45-50 bin kilometrede balatanın biteceği söylendi.Aranızda balatasını değiştiren var mı ? Ortalama kaç bin km de bitmektedir ?
-
22 Haziran 2013, 18:51
#18954
Pistoler0 adlı üyeden alıntı
Herkese merhabalar,iyi sürüşler..Şuan 28.000 km de 2007 model gv 250 kullanmaktayım.Sorunum ise arka frenin iyi tutamaması.Fren ayarı yaptıysam da çok zayıf.Servise sorduğumda ise normalde 45-50 bin kilometrede balatanın biteceği söylendi.Aranızda balatasını değiştiren var mı ? Ortalama kaç bin km de bitmektedir ?
ben 20 binde yeni aldığımda değiştirdim daha yarısı duruyordu balatanın.. balata bittiğinde genelde metal sesleri gelir öter falan ve ayar vidasını baya sıkmak zorunda kalırsınız.. sizde böyle durumlar varsa önceki sahipleride freni çok kullanmışlarsa bitmiş olabilir..
-
22 Haziran 2013, 19:27
#18955
Pistoler0 adlı üyeden alıntı
Herkese merhabalar,iyi sürüşler..Şuan 28.000 km de 2007 model gv 250 kullanmaktayım.Sorunum ise arka frenin iyi tutamaması.Fren ayarı yaptıysam da çok zayıf.Servise sorduğumda ise normalde 45-50 bin kilometrede balatanın biteceği söylendi.Aranızda balatasını değiştiren var mı ? Ortalama kaç bin km de bitmektedir ?
Balata tamamen kullanıma göre biten bir şey. Kimisi fren yapmayı bilmediğinden arka freni çok fazla kullanır ve daha çabuk balatayı bitirir. Yani şu km'de biter diye bir şey söylemek yanlış. Ayrıca bitmemiş, zaman içinde sertleşmiş ondan dolayı tutmuyor da olabilir. Ben 35-40k km civarında bitmemiş olmasına rağmen çok sertleştiği için değiştirmiştim. Yani memnun değilsen km'ye bakmadan değiştir.
-
22 Haziran 2013, 19:33
#18956
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
ben 20 binde yeni aldığımda değiştirdim daha yarısı duruyordu balatanın.. balata bittiğinde genelde metal sesleri gelir öter falan ve ayar vidasını baya sıkmak zorunda kalırsınız.. sizde böyle durumlar varsa önceki sahipleride freni çok kullanmışlarsa bitmiş olabilir..
Evet sesler de geliyor,neredeyse 3 günde bir sıkıyorum değiştirsem iyi olur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:29 ----------
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Balata tamamen kullanıma göre biten bir şey. Kimisi fren yapmayı bilmediğinden arka freni çok fazla kullanır ve daha çabuk balatayı bitirir. Yani şu km'de biter diye bir şey söylemek yanlış. Ayrıca bitmemiş, zaman içinde sertleşmiş ondan dolayı tutmuyor da olabilir. Ben 35-40k km civarında bitmemiş olmasına rağmen çok sertleştiği için değiştirmiştim. Yani memnun değilsen km'ye bakmadan değiştir.
Teşekkürler.
-
22 Haziran 2013, 21:37
#18957
arkadaşlar fotoğraf makinemden uzakta olduğum için motoru aldığımdan beri fotosunu koyamadım. sizin elinizde varsa foto koysanız da hem aksesuarlar açısından fikir olsa hem şenlensek
-
23 Haziran 2013, 05:07
#18958
-
23 Haziran 2013, 08:01
#18959
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
aynalar da farklıymış maşallah kırmızısı çok hoşuma gidiyor bu motorun ama denk gelmedi.
motosiklete bin oğlum çünkü motosiklet hayattır!
-
23 Haziran 2013, 10:34
#18960
Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler