Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
11 Haziran 2013, 11:38
#18881
ozgurparlar adlı üyeden alıntı
peki nasıl hallettin ? Aslında ben aküde hiç sıkıntı yaşamadım hep tek seferde marş aldı. 2 hafta beklettiğim zamanlarda bile
4+44 ün dediği buydu ben de kabullenmiştim. yani sorun olmayan modellerde mevcutsa bu sorunun üstüne gitsem iyi olur. hakikatten can sıkıcı olabiliyor bazen. Fi nin 3 4 defa ilk motoru çalıştırıp standart yanması söndükten sonra 2 metre gidince çok kısa yandiğinı gördüm.
rölanti valfi yada sıcaklık sensörünü nasıl test edebilirim?
benim motorum 2006 model usta ölçtü vb kontrollerini yaptı konjektörün yeterince şarj etmediğini söyleyerek değiştirdi. ondan sonra böyle bir sorunla karşılaşmadım. Ama şunu söyleyebilirim hiç bir usta ben bilmiyorum demiyor doğru ya da yanlış muhakkak bir müdehalede bulunuyor onun için işinin ehli bir ustaya gitmende yarar var gözümüz gibi baktığımız motorumuz söz konusu üstelik
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:26 ----------
bu arada arkadaşlar tamirde çok dikkatli olsunlar bir çok üç kağıtçılık dönüyor tamirhanelerde sizin arızalı yada sağlam parçalarınızı çıkma parçalarla değiştirip sizden sıfır ürün parası alabiliyorlar daha önceki motorumdan başıma geldiği için biliyorum çıkan parçaları bırakmasanız iyi olur. Bu tür olaylara karşı da uyanık olmanızı tavsiye ederim (işinin ehli dürüst ustaları tenzih ederim ama piyasa böyle )
Reklamlar
-
12 Haziran 2013, 13:45
#18882
Herkese selamlar üzülerek de olsa parasal durumlar sebebiyle motorumu satılığa çıkardım sahibinden linki budur:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-hyosung-gv250-128097339/detay/
ordaki fiyata takılmayın malum sahibinden.com ölücü kaynıyor burdan bir arkadaş niyetlenirse fiyat konuşulur anlaşılır.
-
13 Haziran 2013, 08:51
#18883
günaydın arkadaşlar;
http://www.deltamotorluaraclar.com/index.php?route=product/category&path=74_78
burdan alışveriş yapan varmı acaba?
http://www.deltamotorluaraclar.com/index.php?route=product/product&path=74_78&product_id=553
http://www.deltamotorluaraclar.com/index.php?route=product/product&path=74_78&product_id=455
http://www.feyizoglu.com/FF-384-Blade-Kask_46188.html#0
bu üç ürünü almayı dusunuyorum fikirleriniz nedir. yada alternatif öneriniz?
-
13 Haziran 2013, 10:57
#18884
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-ozel-gv-250-128088032/detay beyler nasıl motor ? krom boya nerde yapıyorlar bunu yakışmış gerçekten gittim başlangıç için ybr 125 esd aldım sıfır aklıma ... ikinci el gv250 alaydım iyiydi aklım hala gv 250 de :D
-
13 Haziran 2013, 14:10
#18885
arkadaşlar honda shadow ile takas düşünen olursa benimle irtibata geçebilir...http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...0820360/detay/
-
13 Haziran 2013, 16:11
#18886
arkadaşlar arkama birisi oturduğu zaman arka frene bastığımda fren pedalı yukarı aşşağı hareket ediyor ayağımda hissediyorum neden yapıyor olabilir...
-
13 Haziran 2013, 18:49
#18887
gv250 ye açık hava filtresi uygulaması yapan varmı verim alınıyormu bir de modifiye namına basit olarak neler yapılabilinir motora ciddi bir müdahele edilmeden.
-
14 Haziran 2013, 01:05
#18888
Arkadaşlar merhaba,
Geçen hafta Gv 250 alarak katıldım aranıza. Denizli'den izmire geldim hakkaten cok rahatmış rodajda olmasına ragmen.
İzmirde Sissy bar bulabileceğim biyer var mıdır, veya nerden tedarik edebilirim?
Bu arada İzmir'de ikamet eden Gv250'ciler varsa tanısalım, geziler falan duzenliyosanız katılmak isterim.
Tecrübeli arkadaşlardan gelecek cevaplar için şimdiden teşekkürler..
-
14 Haziran 2013, 13:22
#18889
Arkadaslar 2013 gv250 almayi planliyorum. Sizce ne yapmaliyim. 2.el aldigimda sorunlarin oldugunu dediler. Cok karisti kafam.
-
14 Haziran 2013, 13:38
#18890
"arkadaşlar arkama birisi oturduğu zaman arka frene bastığımda fren pedalı yukarı aşşağı hareket ediyor ayağımda hissediyorum neden yapıyor olabilir... "
Aynı olay bende de var.Servise goturdugumde sikayetler arasında bunu da ustaya soyledim.Tamam bakarız dedi.Teslim aldıgımda degisen bir sey yoktu.
Sanırım amortisor ayarından.Cunku motorun yaylanmasıyla tepki dogru orantılı.Ben alıstım,artık sorgulamıyorum :(
-
14 Haziran 2013, 13:47
#18891
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
arkadaşlar arkama birisi oturduğu zaman arka frene bastığımda fren pedalı yukarı aşşağı hareket ediyor ayağımda hissediyorum neden yapıyor olabilir...
Amortisörü olan her kampana frenli motorda bu olur, normal bir şey.
logaritma adlı üyeden alıntı
gv250 ye açık hava filtresi uygulaması yapan varmı verim alınıyormu bir de modifiye namına basit olarak neler yapılabilinir motora ciddi bir müdahele edilmeden.
Hava filtresinden ne verim almayı bekliyorsunuz anlayamıyorum.
ahmttbb adlı üyeden alıntı
Arkadaslar 2013 gv250 almayi planliyorum. Sizce ne yapmaliyim. 2.el aldigimda sorunlarin oldugunu dediler. Cok karisti kafam.
Sakın alma çok kötü, her gün başka bir yeri bozuluyor, yolda giderken parçaları dökülüyor falan.
-
14 Haziran 2013, 14:59
#18892
Chopperer adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba,
Geçen hafta Gv 250 alarak katıldım aranıza. Denizli'den izmire geldim hakkaten cok rahatmış rodajda olmasına ragmen.
İzmirde Sissy bar bulabileceğim biyer var mıdır, veya nerden tedarik edebilirim?
Bu arada İzmir'de ikamet eden Gv250'ciler varsa tanısalım, geziler falan duzenliyosanız katılmak isterim.
Tecrübeli arkadaşlardan gelecek cevaplar için şimdiden teşekkürler..
izmirde zannetmem ama bizde kromdan mamul yapılmış var istersen ara görüşelim 05322124353
-
14 Haziran 2013, 17:39
#18893
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Hava filtresinden ne verim almayı bekliyorsunuz anlayamıyorum.
önceki motorlarımda kullandım faydasınıda gördüm sadece ufak hacimli motora takmadım bilhassa takan varmı faydasını gören varmı onu sordum yada başka basit uygulamalar.. K&N sitesinde hysounglar için filtreler var ama gv250 için varmı onu bilmiyorum.. yıllar önce burdada konusunu açmışlardı ufak hacimli kullanan pek çok insan memnun olduğunu söylemişdi yakıtta düşüş yaşayanlar sesin daha tok olduğunu söyleyenler üst devirlerde performansın arttığını söyleyenler vardı.. ben hep 650cc ve üstünde kullandığım için merakım gv'de kullanan varmı faydası varmı verim alınıyormu..
-
14 Haziran 2013, 18:00
#18894
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Sakın alma çok kötü, her gün başka bir yeri bozuluyor, yolda giderken parçaları dökülüyor falan.
netice yere sürtmesinde ;)
-
14 Haziran 2013, 21:40
#18895
Arkadaşlar herkese merhaba,
Bi süredir bakamadım yoğunluktan, merhaba demek istedim.
Bu pazar günü organizasyon olursa katılmak isterim...
İyi akşamlar...
-
14 Haziran 2013, 22:32
#18896
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Amortisörü olan her kampana frenli motorda bu olur, normal bir şey.
tamam bu konuda sıkıntı yok o zaman ama abi bu arka frene bişeyler oldu hakikaten basıyorum frene arkada kampanadaki fren kolu 4 cm falan hareket ediyor ama o sırada fren tutmuyor biraz daha basınca tutuyor.. bence boşluk falan oluştu eskisi gibi değil şuanda.. yerinden falan oynamış diycem ama çok zor
-
15 Haziran 2013, 01:38
#18897
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
tamam bu konuda sıkıntı yok o zaman ama abi bu arka frene bişeyler oldu hakikaten basıyorum frene arkada kampanadaki fren kolu 4 cm falan hareket ediyor ama o sırada fren tutmuyor biraz daha basınca tutuyor.. bence boşluk falan oluştu eskisi gibi değil şuanda.. yerinden falan oynamış diycem ama çok zor
Çok garip ama sanıyorum sorununu biliyorum. Arka maşada kampanayı tutan kanal gibi bir yer var 3-4 cm genişliğinde, kampana oraya geçiyor ve dönmemesini sağlıyor. Tahminime göre arka fren basılıyken çok sert bir çukura/tümseğe girmek sonucu o kanalın aralığı bir kaç milimetre açılıyor. Bu da gaza bastığında kampandaki çıkıntının kanalın üst tarafına yaklaşmasına, fren yaptığında ise bir anda alt tarafa inmesine sebep oluyor. Frene ilk bastığında kampana bir nevi boşta olduğu için fren tutmuyor gibi oluyor ama frenleme kuvvetiyle kampana kanalın altına çarpıp bir anda frenin tutmaya başlıyor ve bu sırada muhtemelen bir çarpma sesi gibi ses duyuyorsun. Bahsettiğim maşadaki kanal gibi yer yaklaşık olarak sağ arka amortisörün arkasında oluyor. Motorun arkasından bakarak boşluk olup olmadığını kontrol edebilirsin. Normalde neredeyse hiç boşluk olmaması gerekir, kampana tam olarak geçer. Eğer boşluk varsa arka tekerin sökülüp çekiçleyerek falan olması gereken aralığa getirilmesi gerekiyor.
-
15 Haziran 2013, 03:33
#18898
Selamlar.1 ay önce heveslendim sıfır RKS Titanic 200 aldım.Şu an 140 km.de.Az km.li 2010 ve üstü temiz GV 250 ile takas düşünen olursa görüşelim.
-
15 Haziran 2013, 11:55
#18899
tartek adlı üyeden alıntı
Selamlar.1 ay önce heveslendim sıfır RKS Titanic 200 aldım.Şu an 140 km.de.Az km.li 2010 ve üstü temiz GV 250 ile takas düşünen olursa görüşelim.
Size tavsiyem şayet böyle bir takas teklifini kabul eden olursa takasa konu motosikletin önce GV250 olup olmadığını öyleyse herhangi bir sorunu var mıdır diye çok detaylı olarak inceleyin inceletin derim.
Selamlar.
-
15 Haziran 2013, 16:34
#18900
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Çok garip ama sanıyorum sorununu biliyorum.
Arka maşada kampanayı tutan kanal gibi bir yer var 3-4 cm genişliğinde, kampana oraya geçiyor ve dönmemesini sağlıyor. Tahminime göre arka fren basılıyken çok sert bir çukura/tümseğe girmek sonucu o kanalın aralığı bir kaç milimetre açılıyor. Bu da gaza bastığında kampandaki çıkıntının kanalın üst tarafına yaklaşmasına, fren yaptığında ise bir anda alt tarafa inmesine sebep oluyor. Frene ilk bastığında kampana bir nevi boşta olduğu için fren tutmuyor gibi oluyor ama frenleme kuvvetiyle kampana kanalın altına çarpıp bir anda frenin tutmaya başlıyor ve bu sırada muhtemelen bir çarpma sesi gibi ses duyuyorsun. Bahsettiğim maşadaki kanal gibi yer yaklaşık olarak sağ arka amortisörün arkasında oluyor. Motorun arkasından bakarak boşluk olup olmadığını kontrol edebilirsin. Normalde neredeyse hiç boşluk olmaması gerekir, kampana tam olarak geçer. Eğer boşluk varsa arka tekerin sökülüp çekiçleyerek falan olması gereken aralığa getirilmesi gerekiyor.
frendeki o boşluk bittikten sonra bir anda tutuyor sert bir şekilde.. hatta dün sağanak yapışın altında kullandım her basışımda kitlendi arka tekerlek
az çok bişeyler oluştu kafamda eğer sorunu kendi gözümle gözlemleyebilirsem direk takozun üstüne alıp sökerim arka tekerleği gidip bakacam o bahsettiğin boşluğu görebilirim diye umuyorum abi
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler