Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
09 Haziran 2013, 00:39
#18861
abilerim herkeze iyi akşamlar dilerim...
az önce eve gelirken arka frenimde sorun oluştu tutması için pedala daha fazla basmam gerekti ve bastığım zaman geri geliyor pedal ama o kadar güçlü gelmiyor yani tek parmağımla bile frenin tuttuğu yere kadar itebiliyorum arkadaki pimden ittirdiğimde pedal yine rahatça hareket ediyor sanırım 2 tane yay var bu mekanizmada 2 side gitti, yada biri yarın fren pedalının olduğu kısmı komple söküp bakmayı düşünüyorum bu yayları bulabilirmiyim yoksa kanunidenmi alıcaz..?
Reklamlar
-
09 Haziran 2013, 00:47
#18862
burdurlu1985 adlı üyeden alıntı
1000 sayfaya az kaldı takipteyim
500. sayfadaki 10.000. mesajı ben yazmıştım, 1000. sayfadaki 20.000. mesajı da ben yazacam.
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
abilerim herkeze iyi akşamlar dilerim...
az önce eve gelirken arka frenimde sorun oluştu tutması için pedala daha fazla basmam gerekti ve bastığım zaman geri geliyor pedal ama o kadar güçlü gelmiyor yani tek parmağımla bile frenin tuttuğu yere kadar itebiliyorum arkadaki pimden ittirdiğimde pedal yine rahatça hareket ediyor sanırım 2 tane yay var bu mekanizmada 2 side gitti, yada biri
yarın fren pedalının olduğu kısmı komple söküp bakmayı düşünüyorum bu yayları bulabilirmiyim yoksa kanunidenmi alıcaz..?
Fren pedalını tutan vida gevşek sanıyorum çünkü fren pedalın dışa doğru 4-5mm doğru hareket ederek pedalın altındaki yayın yerinden çıkmasına sebep olmuş. Pedalı söküp yayı düzeltip tekrar takabilirsin. Yay aramana gerek yok pedal tamamen yerinden sökülmediği sürece yerinden çıkması imkansız, sadece yayın ucu geçtiği yerden çıkmış.
-
09 Haziran 2013, 00:50
#18863
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Fren pedalını tutan vida gevşek sanıyorum çünkü fren pedalın dışa doğru 4-5mm doğru hareket ederek pedalın altındaki yayın yerinden çıkmasına sebep olmuş. Pedalı söküp yayı düzeltip tekrar takabilirsin. Yay aramana gerek yok pedal tamamen yerinden sökülmediği sürece yerinden çıkması imkansız, sadece yayın ucu geçtiği yerden çıkmış.
saol abi o zaman sıkıntı yok 1 liralık yay için ne kanuniye sipariş veresim vardı nede çarşı pazar yay aramaya niyetim vardı
yarın orayı bir elden geçiriyorum o zaman.. gerçi ben motoru aldığımda orda bir yay çıkıktı zaten diğeride benden bu kadar demiştir
-
09 Haziran 2013, 01:36
#18864
arkadaşlar gv250 satış fiyatı 9450 olmuş. bilgisi olan var mı?
-
09 Haziran 2013, 14:38
#18865
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
2008 model 8 bin lira olurmu diye açtım ama bu motora verilir diyerek düşüncemi bitirdim
çok hoş olmuş o kafa grenajı (heralde böyle deniyor) ebayda satılıyordu muhtemelen ordan getirtmiş çok şık olmuş.. plastik çantada başka türlü yakışmazdı bu motora bence
ebayda ki grenajı biras farklı sanırsam ama bir motor bu kadar güzel yapılabilir..Plastik çantaları bu motordaki çanta sorununu tamamen bitirmiş gözüküyor =) Marka,model bulursam paylaşırım...
-
09 Haziran 2013, 20:03
#18866
Bugün 2 tane gv 250liyi önlü arkalı boğaziçi köprüsünden geçerken gördüm. İçim gitti Bu motosikletin görüntüsüne hastayım. 250cc motosiklet bakıyorum ve gv 250 fena halde aklıma takıldı.
-
09 Haziran 2013, 20:24
#18867
arkadaşlar yeni aldığım motoruma trafik sigortası yaptırıcam, fiyatlar baya uçuk görünüyor. sigorta tavsiyesi olan arkadaş var mı?
-
09 Haziran 2013, 22:14
#18868
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
09 Haziran 2013, 22:44
#18869
Slayerrr adlı üyeden alıntı
500. sayfadaki 10.000. mesajı ben yazmıştım, 1000. sayfadaki 20.000. mesajı da ben yazacam.
Fren pedalını tutan vida gevşek sanıyorum çünkü fren pedalın dışa doğru 4-5mm doğru hareket ederek pedalın altındaki yayın yerinden çıkmasına sebep olmuş. Pedalı söküp yayı düzeltip tekrar takabilirsin. Yay aramana gerek yok pedal tamamen yerinden sökülmediği sürece yerinden çıkması imkansız, sadece yayın ucu geçtiği yerden çıkmış.
yazmazsan ayıp olur rıdvan usta.. yoksa gv doktoru mu demeliyim... en ufak sorunun çözümünden tutta gırgırın şamatanın içinde hep sen warsın usta.. derler ya kambersiz düğün olmaz.. sensiz bu sayfa da da tat kalmaz ustaa..............
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:41 ----------
ilker abi sen unutulmazsın merak etme.......
-
10 Haziran 2013, 01:03
#18870
ucurtma_ adlı üyeden alıntı
arkadaşlar yeni aldığım motoruma trafik sigortası yaptırıcam, fiyatlar baya uçuk görünüyor. sigorta tavsiyesi olan arkadaş var mı?
Evet fiyatlar yine çok yükselmiş, geçen hafta arkadaşın arabasına sigorta yaptırdık 590 TL ödedi. 0216 636 56 56 (sigortam.net) arayıp fiyat iste, en uygun fiyatı vereceklerine eminim çünkü 20 farklı sigorta şirketiyle çalışıyorlar.
YÖRÜK adlı üyeden alıntı
arkadaşlar herkese iyi akşamlar..çok fazla yazamasamda yeni arkadaşlar ile tanışamamış olsak ve artık çoğu arkadaş beni tanımasa da herkese kazasız belasız keyifli sürüşler diliyorum..
bir terslik olmazsa 2 temmuzda izne gelecem..ariana diye afgan firma ile gelecem ve sadece istanbula iniyor uçakları.tam emin olmamakla birlikte yeşilköye iner diye tahmin ediyorum.19 temmuzda da yine istanbuldan aynı havayolu şirketi ile afganistana dönecem.haliyle hazır istanbul tarafına gelmişken imkanlar doğrultusunda sizlerle görüşmek isterim açıkçası..
Ben o tarihte İstanbul'da olmayacam, senin geleceğinin haberini alınca o tarihlere izin ayarladım.
YÖRÜK adlı üyeden alıntı
doktor hiç boşuna uğraşma pusuya yatmış bekliyorum ben
Sen git siperde pusuya yat.
-
10 Haziran 2013, 12:33
#18871
merhaba arkadaşlar nasılsınız ?
Benim bir sorunum var 2009 model 10 000 km de gv 250 im. Bilmiyorum kaçıncı sahibiyim ama motorun her yeri sağlam ve genel itibariyle 1 yıla yakındır ben de ve memnunum. Ancak el alışkanlığı ile tölere edebildiğim sorunun sebebini ve çözümünü sormak istiyorum size. Motor u çalıştırdığımda boşta rölanti de çalıştığında devir çok düşüyor neredeyse 1 lere kadar. bazen duruyor kendi kendine . Bu anlattığım yolda giderken debriyajı sıktığımda daeger gaz vermez ve beklersem de bazen başıma geliyor. tekrardan boşa alıp çalıştırmam gerekiyor.
Kendim çözüm olarak motor boşta veya debriyajdayken gaz veriyorum. Belirti olarak şöylede bişey daha var , rölantide çalışırken sanki durucakmış gibi yapıyor sonra tekrardan gazı arttırıp durmayı engelliyor bu esnada da motorun ışıkları zayıflıyor saniyelik olarak.
4+44 durum hakkında 2009 modellerde beyin programında sıkıntı var hiç birşey yapılamaz dediler.bujiler yeni ve orjinal 4+44 taktı. oksijen sensörü hakkında bilgim yok.
Benzer problemi yaşayan bir çözüm bulan arkadaslardan yardım bekliyorum.
-
10 Haziran 2013, 16:14
#18872
ozgurparlar adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaşlar nasılsınız ?
Benim bir sorunum var 2009 model 10 000 km de gv 250 im. Bilmiyorum kaçıncı sahibiyim
ama motorun her yeri sağlam ve genel itibariyle 1 yıla yakındır ben de ve memnunum. Ancak el alışkanlığı ile tölere edebildiğim sorunun sebebini ve çözümünü sormak istiyorum size. Motor u çalıştırdığımda boşta rölanti de çalıştığında devir çok düşüyor neredeyse 1 lere kadar. bazen duruyor kendi kendine . Bu anlattığım yolda giderken debriyajı sıktığımda daeger gaz vermez ve beklersem de bazen başıma geliyor. tekrardan boşa alıp çalıştırmam gerekiyor.
Kendim çözüm olarak motor boşta veya debriyajdayken gaz veriyorum. Belirti olarak şöylede bişey daha var , rölantide çalışırken sanki durucakmış gibi yapıyor sonra tekrardan gazı arttırıp durmayı engelliyor bu esnada da motorun ışıkları zayıflıyor saniyelik olarak.
4+44 durum hakkında 2009 modellerde beyin programında sıkıntı var hiç birşey yapılamaz dediler.bujiler yeni ve orjinal 4+44 taktı. oksijen sensörü hakkında bilgim yok.
Benzer problemi yaşayan bir çözüm bulan arkadaslardan yardım bekliyorum.
bu olay benim başıma akü yeterince şarj olmadığı için geliyordu oldukça can sıkıcı bir durum
-
10 Haziran 2013, 17:18
#18873
ozgurparlar adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaşlar nasılsınız ?
Benim bir sorunum var 2009 model 10 000 km de gv 250 im. Bilmiyorum kaçıncı sahibiyim
ama motorun her yeri sağlam ve genel itibariyle 1 yıla yakındır ben de ve memnunum. Ancak el alışkanlığı ile tölere edebildiğim sorunun sebebini ve çözümünü sormak istiyorum size. Motor u çalıştırdığımda boşta rölanti de çalıştığında devir çok düşüyor neredeyse 1 lere kadar. bazen duruyor kendi kendine . Bu anlattığım yolda giderken debriyajı sıktığımda daeger gaz vermez ve beklersem de bazen başıma geliyor. tekrardan boşa alıp çalıştırmam gerekiyor.
Kendim çözüm olarak motor boşta veya debriyajdayken gaz veriyorum. Belirti olarak şöylede bişey daha var , rölantide çalışırken sanki durucakmış gibi yapıyor sonra tekrardan gazı arttırıp durmayı engelliyor bu esnada da motorun ışıkları zayıflıyor saniyelik olarak.
4+44 durum hakkında 2009 modellerde beyin programında sıkıntı var hiç birşey yapılamaz dediler.bujiler yeni ve orjinal 4+44 taktı. oksijen sensörü hakkında bilgim yok.
Benzer problemi yaşayan bir çözüm bulan arkadaslardan yardım bekliyorum.
Beyinden, rölanti valfinden ya da sıcaklık sensöründen kaynaklanıyor olabilir ama her 2009'da böyle bir sorun var olayı yanlış.
-
10 Haziran 2013, 19:53
#18874
erkan1 adlı üyeden alıntı
bu olay benim başıma akü yeterince şarj olmadığı için geliyordu oldukça can sıkıcı bir durum
peki nasıl hallettin ? Aslında ben aküde hiç sıkıntı yaşamadım hep tek seferde marş aldı. 2 hafta beklettiğim zamanlarda bile
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Beyinden, rölanti valfinden ya da sıcaklık sensöründen kaynaklanıyor olabilir ama her 2009'da böyle bir sorun var olayı yanlış.
4+44 ün dediği buydu ben de kabullenmiştim. yani sorun olmayan modellerde mevcutsa bu sorunun üstüne gitsem iyi olur. hakikatten can sıkıcı olabiliyor bazen. Fi nin 3 4 defa ilk motoru çalıştırıp standart yanması söndükten sonra 2 metre gidince çok kısa yandiğinı gördüm.
rölanti valfi yada sıcaklık sensörünü nasıl test edebilirim?
-
10 Haziran 2013, 19:55
#18875
emperor42 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar gv250 satış fiyatı 9450 olmuş. bilgisi olan var mı?
Büyük ihtimalle doğru bugün Kayalar Motor'dan Sinan abi ile konuştum bana GV 250 nin fiyatının 9500 TL civarı bir şey olacağını ve yeni partinin 15-20 Haziran arası geleceğini söyledi.Önceden kapora verenler bu fiyat artışından büyük ihtimalle etkilenmez.
-
10 Haziran 2013, 20:47
#18876
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Ben o tarihte İstanbul'da olmayacam, senin geleceğinin haberini alınca o tarihlere izin ayarladım.
Sen git siperde pusuya yat.
wayy be demekki ilk izlenimi iyi verememişim halbuki sizi çok sevmiştim..hımm ne yapalım sağlık olsun o zaman.ama yine de siperde pusuya yatsam bile elimde telefonla yine de o mesajın gelmesini bekleyecem görürsün bak
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
10 Haziran 2013, 20:50
#18877
Arkadaşlar,
Bir yıldır motosiklet kullanıyorum ve Gv250 sahibiyim boyum 1.90 kilo 90, direksiyonu tam kıramıyorum dizlerime çarpıyor. İlk motorum, bir senedir bende, seneye anca değiştirebilirim. Seleyi biraz geri alma, ayak konan yerleri ileri alma, gidon yükseltme gibi az maliyetli ne gibi uygulamalar yapabilirim?
Motosiklet emanet gibi duruyor ve oturma pozisyonundan dolayı bir süre sonra rahatsız olmaya başlıyorum.
-
10 Haziran 2013, 22:02
#18878
cevap için teşekkürler slayerr, en düşük 205 tl fiyat aldım sigorta için, bu arada sanırım akü ölmüş, bugün yine motor çalışmadı, 2.viteste vurdurarak çalıştırdık. bu durumun motora bir zararı olur mu ki? panikledim bende acaba bilmeden motora zarar mı veriyorum diye, en kısa zamanda bir ustaya baktırıcam. http://www.akusepeti.com/Bosch-YB10L-A2-12-Volt-11-Amper-Motosiklet-Akusu-Piaggio-Vespa,PR-6.html linkteli akü uygun olur mu? ya da akü tavsiyesinde bulunabilir misiniz?
-
11 Haziran 2013, 00:29
#18879
ozgurparlar adlı üyeden alıntı
4+44 ün dediği buydu ben de kabullenmiştim. yani sorun olmayan modellerde mevcutsa bu sorunun üstüne gitsem iyi olur. hakikatten can sıkıcı olabiliyor bazen. Fi nin 3 4 defa ilk motoru çalıştırıp standart yanması söndükten sonra 2 metre gidince çok kısa yandiğinı gördüm.
rölanti valfi yada sıcaklık sensörünü nasıl test edebilirim?
Motorda bir arıza olduğunda FI lambası mors alfabesi gibi yanar. Dikkatlice bakıp kaç nasıl yanıp söndüğünü yazarsan ne arıza verdiğini söyleyebilirim.
YÖRÜK adlı üyeden alıntı
wayy be demekki ilk izlenimi iyi verememişim
halbuki sizi çok sevmiştim..hımm ne yapalım sağlık olsun o zaman.ama yine de siperde pusuya yatsam bile elimde telefonla yine de o mesajın gelmesini bekleyecem görürsün bak
Çok beklersin
ucurtma_ adlı üyeden alıntı
cevap için teşekkürler slayerr, en düşük 205 tl fiyat aldım sigorta için, bu arada sanırım akü ölmüş, bugün yine motor çalışmadı, 2.viteste vurdurarak çalıştırdık. bu durumun motora bir zararı olur mu ki? panikledim bende acaba bilmeden motora zarar mı veriyorum diye, en kısa zamanda bir ustaya baktırıcam.
http://www.akusepeti.com/Bosch-YB10L...espa,PR-6.html linkteli akü uygun olur mu? ya da akü tavsiyesinde bulunabilir misiniz?
Vurdurarak çalıştırmak enjeksiyonlu motorlarda düşük bir ihtimal de olsa arızaya yol açabilir. Akü olarak da alman gereken şu oluyor, tabi farklı markalara da bakabilirsin. http://www.akusepeti.com/Bosch-YTX14...su,PR-116.html
-
11 Haziran 2013, 03:25
#18880
ersins adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar,
Bir yıldır motosiklet kullanıyorum ve Gv250 sahibiyim boyum 1.90 kilo 90, direksiyonu tam kıramıyorum dizlerime çarpıyor. İlk motorum, bir senedir bende, seneye anca değiştirebilirim. Seleyi biraz geri alma, ayak konan yerleri ileri alma, gidon yükseltme gibi az maliyetli ne gibi uygulamalar yapabilirim?
Motosiklet emanet gibi duruyor ve oturma pozisyonundan dolayı bir süre sonra rahatsız olmaya başlıyorum.
bende 190 cm boyundayım ama dizlerim aquila yazısına kadar geliyor sanırım sizin bacak boyunuz baya uzun seleyi geri alma ayakları ileri alma uzun iş ama gidonu yükseltmek bu sorununuzu halleder diye düşünüyorum ama oda ucuz birşey değil malesef bende niyetlendim bir ara 300 lira falan tutuyor higway havktan alıyorz gidonu, kablolar uzuyor işçilik filan .. tabi özel yaptırmakta mümkün ama çok uğraştırır diye düşünüyorum..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)
Bu Konudaki Etiketler