Hudson'ın robocop modelinin fermuarlı havalandırma kanalları var, onları açınca yolda püfür püfür oluyor da iki dakika durunca mahvoluyor insan. Pek giyilemez....
Tekrar teşekkür ederim dostum, bunun için ayrı bir yazılım ücreti veya üyeliği gerekiyor mu? Bildiğin üzere Türkiye'deki benzer sistemlerde yıllık ücret vs. gibi şartlar söz konusu, bu konuda bu aygıtla da sıkıntı yaşar mıyız? Eğer biraz daha detaylı anlatabilirsen -ki biliyorum ki çok zahmet vermiş olacağım- hemen sipariş vermek niyetindeyim. Emeğine sağlık...
yazılımla falan bir ilgisi yok o sistemler çok farklı onlarda canlı olarak takip falan yapabiliyorsun sitelerinden ayrıca simcard falan gerek yok onlarda aylık belli bir ücret karşılığı filo v.b tarzı takipde kullanıyorsun.. bundaki sistem çok basit simcard koyuyorsun kutucuğun içine kutucukda zaten gps modülüde var mesaj çekdinmi yada aradınmı sana gps koordinatlarını mesajla yolluyor o kadar.. gerçi çok farklı özellikli olanları var fiyatına göre..
simcard takılan sistemlerin bi imei numarası var, yurtdışından getirilip numarası işletilmeyen cihazlar bi süre sonra çalışmaz hale gelir
Evet imei sıkıntısı çıkabilir bunuda göz önünde bulundurun alırken.
Herkese merhaba;
Arkadaşlar motorumu bakıma götürdüm, 8200 km de.
Servis yağ, yağ filtresi, hava filtresi ve oring değiştirdiğini bildirdi ve arka lastiğim patlaktı onu tamir etti. Ancak beni servis alanına sokmadılar. Toplamda 195 TL fatura çıkardılar.
Detaylı Fatura bilgisi:
Yağ = 50
Filtre = 25
Oring = 5
Hava Filtresi = 35
Lastik Tamir = 15
Temizlik Spreyi = 15
İşçilik = 50
Servisi ifşa etmemek adını vermiyorum. fakat bana fiyat çok abartı geldi.
Servis kitabına bakıyorum bujinin her 8.000 km de bir değişmesi gerektiği yazıyor. "Kontrol ettik iyi durumda" dediler.
Servis kitabında hava filtresi 12.000 km de bir değişir yazıyor hava filtresini değiştirmişler. Ben anlamadım bu işi :(
Yorumlarınızı bekliyorum.
Sağlıcakla kalın.
Yağ 40tl olabilirmiş,hadi orda markaya göre değişti diyelim.yag filtresi 5tl zaten cucuk kadar bişey.hava filtresi 28tl.oring buyuk ihtimal yalan.temizleme spreyi dedikleri balata spreyidir sanırım,ki bir kutu bitirmelerine imkan olsa bile 5tl birsey koli alınca..lastik icin istese 5tl yazar,fitil tikip gönderiyor.iscilige lafım yok,cidden iyi çalışmışlar..
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:01 ----------
Söyle bir ornek vereyim;yag ve filtresi,bujiler,30tl işçilikle birlikte 120tl tuttu gecen hafta yaptırdım,on başlatayım degistir diye ısrar ettim neredeyse dayak yiyordum
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:07 ----------
Ön balatayi degistir demiştim ama telefonum farklı yaklaşmış olaya yazar iken..
herkese iyi akşamlar..umarım herşey yolundadır..bu arada dün giremedim ama herkesin 19 mayıs gençlik ve spor bayramı kutlu olsun..daha nice nice bayramları kazasız belasız huzurlu bir ortamda görürüz inşallah..
onur merhaba,
dostum bence servis geçirecek yer ararken sen denk gelmişsin onlara..
hadi yağa tamam diyelim ki yinede birazcık pahalı,yağ filtresi dediğin 5 tl ye satılıyor.Türkiyedeki bir siteden tanesi 5 tl den 5 adet alıp stoklamıştım ve kendim yağını ve filtresini değiştiriyordum..çoooook gerilerde bu işlemleri resimle anlatarak paylaşmıştım..neyse yağ filtresinden geçirmişler,hava filtresini de 3 tane hyosungsource dan sipariş vermiştim ve tanesi tam hatırlamıyorum ama sanırım 15 tl ye falan gelmişti.hadi hava filtresi biraz tutar diyelim.ama 8 binde hava filtresi değiştirilmez sanmıyorum,sadece basınçlı hava ile temizlemeye çalışır tekrar kullanırsın..yani o parça yağ filtresine göre biraz daha pahalı olduğu için sanırım onu da değiştirmişler.o ring dediği zımbırtı 50krş ya da 1 tl dir..otomobil lastikleri bile maksimum 10 tl ye yaptırılırken 15 tl inan fazla.temizleme spreyi levent'inde bahsettiği gibi kesin balata spreyidir.o da 8 tl civarı bir fiyatı vardır..toptan alırsan 5 tl ya da altına bile inebilir.son olarak işçiliği ben tüm bu işlemlerden sonra bir ihtimal normal sayabilirim ama yedek parça dan geçirmişler kardeşim..umarım yapılan işlemleri periyodik bakım sayfasına kaşeli imzalı şekilde kayıt ettiriyorsundur..ayrıca sana verilen makbuzları da garanti bitene kadar sakla..garanti bitince de kendi bakımını ağır olanlar hariç kendin yap..inan gözünde büyütülecek bişi değil hatta çok zevkli oluyor ve motora ne yapıldığını kendin yaptığın için emin bir şekilde bilerek kullanıyorsun.
ben bile tamirden anlamayan bir adamım ama dl650 nin kafa grenajını söküp farlarını nightbreaker larla değiştirmeyi başardım..ha toparladığım zaman elimde iki tane plastik bağlantı aparatı arttı..bir yerleri birleştirmeyi ya da sıkmayı unuttum ama maşallah canavar gibi kızılcığım..umarım öyle bulurum gidince..
neyse eğer başka yetkili servis varsa yakınlarında bir daha ki sefer onları dene ama sıkıntılarını ve memnuniyetsizliğini muhakkak dile getir.
benden şimdilik bu kadar..herkese iyi akşamlar..mutlu huzurlu günler..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Levent & İlker;
Dostlar çok teşekkür ederim değerli yorumlarınız için.
Motorun henüz garantisi bitmemiş olduğu için mecburen yetkili servise gittim ancak ağustosta bitiyor. Bir sonraki bakımı sanırım kendim yapcam.
Servis elemanı bi de bana dert yanıyodu "eline tornavida alan bakımını kendi yapıyor, garanti sonrası kimse getirmiyor motorunu" diye. Kusura bakmasınlar, bu muameleye kimse götürmez.
Üstelik servis alanına almamaları da hoş değil, ne yapıldı bilmiyorum. Keşke çıkanları isteseydim, aklıma gelmedi...
merhaba,
benim de 5.000 bakım zamanım geldi.1-2 hafta icinde bana yakın bir servisi karambole secip goturecegim.aslinda servisin ismini yazmalisin.Forumlar bunun icin.sonucta bunlar subjektif yorumlar degil,elindeki faturada yazanlar.Hatta ticari itibarlara saldirmamak kaydiyla yorum yapmakta da bir sakınca yok.
bu servislerin kalitesini de arttirir.
selamlar arkadaşlar,
istanbul göztepeden kerem ben. gv250 düşünüyorum. kullanıcı arkadaşların yorumları benim için önemli. bir kaç sorum olacak yardımcı olursanız cok sevinirim.
yakıt küketimi, evli olduğum için genelde eşimle birlikte seyahat ediyoruz, artçılı performansı, ve malzeme kalitesi konusunda yardımcı olursanız sevinirim.
hafta içi hergün işe motorla gidip geliyoruz. günde 50 km yol yapıyoruz. hafta sonlarıda, özellikle yaz aylarında kısa geziler ( 300/400 kmlik)
bütçemizi çok zorlarsak sıfır km gv250 almaya yeticek gibi görünüyor.
sizin tavsiyeleriniz ne olur ?
ikinici el enjeksiyonlu yada sıfır gv250 yada ''sakın bulaşma''
belki bu fiyata çok zorlanırsa dragstar buluna bilir ama yaşı ve yakıt tüketimi biraz sıkıntı yaratır diye düşünüyorum.
şehir içi hız konusunda sorun yaşatmaz tahminimce gv250, şehir dışı yakın gezilerde zaten 130/140km gibi hızlarda 250cc lik bi makine için çok zorlamaz gibi geliyor bana.
artçılı kullanımı, şehir içi trafikte ve şehirler arası yollarda ; yol tutuşu ve kullanım kolaylığı konusunda neler söyleyebilirsiniz?
gv250 yi terhic etme sesbim yakıt tüketiminin az olması, enjeksiyon ve sağlamlığı. acaba yanılıyor muyum?
ben98 kiloyım boy175. acaba kullanım açısından sorun yaşarmıyım
çok vaktinizi aldım ama gerçekten tavsilerinize ihtiyacım var.
selamlar, teşekkürler...
100 kiloydum biraz verdim de 180'im; artçılı kullandım bir süre, uzun yolda sıkıntı yaratmaz öyle. Sürekli artçılı kullanan arkadaşlar da var sanırım. 3.5 ve 4.5 arası değişiyor yakıt tüketimi, artçıyla biraz artabiliyor ortalama haliyle. Sehiriçi şehirdışı rahat bir motor; kimsenin çıkıp da bulaşma diyeceğini zannetmiyorum. Enjeksiyon ve karbüratör benzin tüketimi açısından çok farketmiyor aslında, karbüratörlü motor hatta kullanıcısına bağlı olarak daha az yakabiliyor. Dergilerde çok fazla karşılaştırma okudum bu konuda. Al gitsin fazla düşünmeye gerek yok. ;)
eyvallah Murat çok teşekkürler vakit ayırdığın ve cevap verdiğin için. 2nci el olayına nasıl bakıyorsunuz?
GV 250 seçimin çok isabetli. Forumu aratırsan gv ve gt 250 ile olan 50.000 kmlik paylaşımlarımı bulabilirsin.
Sıfır alıp yıllarca sorunsuz binebileceğin sağlam bir makina. Her markada olduğu gibi bundada bakımlarını aksatmadan yapmalısın. Ve bu bakım olayı çok kola. Kendin yapabilirsin. Motorcuya götürmek daha bile riskli sayılır. Örneğin; yağ değişimine götürdüğünde motorcuların varil yada tenekeyle aldıkları menşei belli olmayan yağları litresi 20-30 tlden satmaları yerine benzin istasyonundan alacağın istediğin kalite ve klavuzdaki kriterlerdel yağı senin değiştirmen daha az risk taşıyor. Aynı şkilde yağ filtresini kendi ellerinle değiştireceğin için emin olacaksın hava filtreside aynı şekilde. Butun bunları kendin yaptığın sürece motorun daha sağlıklı olacaktır.
Aşağıdaki linktede japon mali 250 cc bir motosiklet sahibinin çektiği sıkıntıyı okumanı tavsiye ederim. Topicin sonunda da başka bir kullanıcının son tavsiyesi oldukca öenemli.
Şimdiden hayırlı olsun.
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...rkadaslar.html
Herkese Selam,
yakıt tüketimi konusunda hafta içi genelde tek biniyorum hafta sonu artcılı biniyorum %80 şehir içindeyiz sakin kullanıyorum genelde... günde 36 km yapıyorum ayda ortalama 1200 km yapıyorum. İLk aldığım gün 750 km yaptım artcılı full esyalı banamısın demedi, ama gv250 ile devamlı 140 km hızla gitmiyorum 110-120 giderim şehir dışında. Malzeme kalitesi iyi bence fiyat performans acısından. Ben aksesuarlı ikinci el aldım memnunum, aksesuar fiyatları düşünülürse iyi bir ikinci el sıfırından daha memnun eder görüşündeyim
Şimdiden hayırlı olsun.
[LEFT][table="width: 500"]
[tr]
[td][CENTER]Date TL Litre Km 100 / lt KM/TL
22.03.2013 27,07 5,71 157 3,64 0,17
26.03.2013 29,26 6,16 135 4,56 0,22
31.03.2013 36,97 7,8 188 4,15 0,20
03.04.2013 23,37 4,93 135 3,65 0,17
06.04.2013 29,39 6,2 170 3,65 0,17
08.04.2013 30,29 6,39 151 4,23 0,20
12.04.2013 29,22 6,31 194 3,25 0,15
16.04.2013 25,56 5,52 141 3,91 0,18
22.04.2013 24,81 5,44 154 3,53 0,16
26.04.2013 26,49 5,81 173 3,36 0,15
30.04.2013 16,19 3,55 104 3,41 0,16
04.05.2013 29,78 6,53 179 3,65 0,17
07.05.2013 38,76 8,5 222 3,83 0,17
13.05.2013 46,33 10,16 288 3,53 0,16
18.05.2013 35,48 7,68 203 3,78 0,17
Ortlama 3,74 0,17
S&T kanuni Gv 250
merhaba arkadaşlar;
aldığım motorun lastikleri 2006 tarihli. trafiğe 2008 de çıkmış ve 47000 km de.ancak okuduğum kadarı ile lastiklerin 3 yılda bşi değiştirilmesi önerilmiş. ön lastiğin yumuşaklığı rahatsız etmedi ama arka lastik daha önemli diye düşünüyorum. bu lastiklerle kullanmamda bi sıkıntı olmadığı söylense de ben değiştirmek istiyorum. sadece arka lastiği değiştirsem olur mu? bir de üzerinde duro marka lastik var bunun bir üst daha iyisi hangi markadır? veya önerebileceğiniz bir marka model var mı?
ayrıca; 150/90/15 yerine gv 250 ye 160/90/15 taktırmak mümkün müdür?
şimdiden teşekkürler.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)