4-4.5 ne yapdınız benim 10 yaşındaki tdm 850 im 4.5 -5 yakıyor.. sağlıklı bir 250cc heleki yeni nesil enjeksiyonlular 2.8- 3.2 falan hadi çok sıkışsa 3.5 olsun ondan fazla yakmaması lazım..
4-4.5 ne yapdınız benim 10 yaşındaki tdm 850 im 4.5 -5 yakıyor.. sağlıklı bir 250cc heleki yeni nesil enjeksiyonlular 2.8- 3.2 falan hadi çok sıkışsa 3.5 olsun ondan fazla yakmaması lazım..
Fazlaca rüzgar ve biraz fazla gazla 4-4,5 litre çok da anormal değil. Normalde 3,5 litre yakar en fazla 4 olur. Uygun şartlarda kullanılan bir TDM850'nin 4,5-5 litre yakması da normal ama biraz zorlayınca 7 litreye çıkması da. Hem öyle karşılaştırırsak sakin kullanılan bir BMW F650 3 litre yakıyor, buna göre Cbf 150 falan en fazla 1 litre yakması lazım
iyi günler siteye yeni üye oldum aklımda chopper tarzı motor almak var daha önce motor deneyimim yok maalesef ilk defa kullanıcam aklımda 2 model var 1. GV250 2.si ise Keeway cruiser 250 yeni ismi ile RKS cruiser 250 ikisi arasında çok kaldım 10bin lira bütçem var sizce hangisini düşünmeliyim gv250 daha çok çekiyor beni ama arıza çıkaranları okuyunca soğuyorum keewayda pek bi sorun okumadım motor dan anlamadığım için korkuyorum bana sıkıntı çıkartmasını istemiyorum öğrenciyim yurtta kalıyorum şehir merkezine ulaşım için kullanmak istiyorum ama eğer kötü bişi olursa servisle uğraşmak istemiyorum teknik özellik olarak da GV daha iyi ama çok ama çok kararsızım bana yardımcı olun lütfen Gv mi keeway mı neden artıları eksileri kronik sıkıntıları varmı bilgilendirirseniz çok ama çok sevinirim iyi forumlar.
250 cc sınıfında karşılaştırıyorsan GV'den ötesi yok. Önceki motorum keeway superlight 150 idi. Kesinlikle Keeway alma derim kardeşim. Titreşimi yorar, ikide bir ufak tefek arıza verir, yedek parçası bekletir. Zaten sıfır alacakmışsın, GV alırsan kafan rahat eder
verdiğiniz bilgi için teşekkür ederim birde aklıma takılan başka bir konu ise boyum 1.90 kilom 92 motor küçük gözükürmü acaba kullandığımda :/
Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.
Boyun itibariyle biraz küçük gözükebilir ama çok göze batacağını sanmıyorum. Çok da tıfıl bi motor değil.
teşekkür ederim bilgileriniz için
Shadow umu gv 250 ile takaslamak istiyorum. Daha hafif olmasi( bel fitigim cikti), sehir ici kullandigimdan daha az yakmasi biraz da paraya ihtiyacım oldugundan.. motorum oldukca temiz..zerre masrafsizdir.... http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-kusursuz-shadow-son-indirim-120820360/detay/
Ben ilanlara bakmaktan kaçıyorum,yine çıkıyor karşıma bu makine
Herkese selam ederim. Kısmetse yarın bende Gv250 kervanına katılıyorum. Plaka ruhsat işlemleri istanbul için ne kadar tutuyor bilgisi olan var mı acaba ?
arkadaşlar başıma ilginç şeyler geldi yağmur yağıyor bizde iki motor gidiyoruz ama bayadır yapıyor yağmur yerler çamur değil neyse tam kırmızıda durucaktıkki benim arka frene basmamla arka tekerleğin yanıma gelmesi bir oldu düşmedim ama zor toparladım acayipte tırstım heralde yağ birikintisiydi çünkü arka tekerlek kaydığında o kadar hızlı yanlamıyor motor.. ayağımı yere koydum destek oldum düşmedim valla.. ama bir an motoru ve beni yerdeyken düşündüm yağ birikintilerine çok dikkat edin arkadaşlar valla cidden tehlikeliymiş onu anladım arkadan gelen arkadaşımda kaydı ben öyle oluna oda fren yaptı aynı yerde oda düşmedi..
bu arada benim arka frenden metal sürtünme sesi geliyor motoru yeni çalıştırdığımda 2-3 dakika kadar sonra kesiliyor birde bugün motor 1 saat kadar yağmur altında kaldı sağanak.. arka fren sürekli cızırdadı durdu acaba birşeymi kaçtı kampanaya anlayamadım arka fren yeni değişti.. yorumlarınızı ve tecrubelerini bekliyorum her iki konuyla ilgili.. teşekkürler..
Yoldaki yağlar araçların iki tekerinin arasına dökülür, kaymamak için arabaların lastik izinden sürmeni tavsiye ederim.
Cızırdayan frenler için balata temizleyici spreyler var, sıkıyorsun, kampananın arasındaki tozu pisliği söküyor, sonra ılık suyla duruluyorsun. Ama kaygan bi malzeme olduğu için kullandıktan sonra babanne gibi temkinli kullanmanı tavsiye ederim, frenler tutmuyor kaymak gibi kayıyor.
Kampana hemen alıyor suyu icine,hemen ötmeye başlıyor engel olamazsın,ama biraz dokunarak gidip isıtırsan kesiyor sesi..on fren de ciddi sekilde fark ediyor,fren mesafesi oldukça uzuyor.yagmurda ara ara fren yaptikca kuruyor sehir icinde ama uzun yolda,hele artciliysan ve acemiysen ornitorenk olabilirsin
evet yağmurda fren mesafesi nerdeyse iki katına çıkıyor ve benim frende sıkıntı olmadığınada sevindim madem olan birşey.. sıkıntı yok..
bundan sonra gözüm yerlerde yağ birikintisi arıyor olucak
Kaymanın sebebinin yağ olmaması gayet muhtemel. Arka kampana ıslandığında ön frenin aksine frenleme gücü epey bir artıyor, bir süre fren yapmadıysan da normal frene basmanla arka teker kilitlenebiliyor.
kaymada lastikde büyük etkendir kullandığın lastiğin ömrü, durumu, hamur tipi, kalitesi bunlarda çok önemli.. kuru havada tüm lasitkler iyidir lastik gerçek performansını aracına kullandığın lastiğin özelliğine bağlı yağmur,çamur,karda gösterir..
Logaritma, verdiğin bilgiler için sağol, fakat bahsettiğin GPS Tracking sistemiyle ilgili link veya bilgi verebilirsen muhteşem olur. Malum ebay'de çok fazla alet var ve bahsettiğin özelliklere sahip olanı bulmak çok güç. Marka, model veya çalışma prensibiyle ilgili daha ayrıntı sağlarsan hemen getirtmeye çalışacağım, yaz ayları sakat bildiğiniz gibi... Teşekkürler şimdiden...
Şu an bu konu içerisinde 21 kullanıcı var. (0 üye ve 21 misafir)