Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Mayıs 2013, 12:37
#18681
arkadaşlar benim zincir muhafaza sizlere ömür yenisini alayımmı çok önemli bir parça değilse almayayım..
Reklamlar
-
13 Mayıs 2013, 13:00
#18682
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
arkadaşlar benim zincir muhafaza sizlere ömür
yenisini alayımmı çok önemli bir parça değilse almayayım..
Maalesef motorun dandik olan bir parçası, yenisini alsan da bir süre sonra yine kırılacak muhtemelen. Janta sıçrayan yağı azaltmaktan başka bir işlevi yok.
-
13 Mayıs 2013, 13:19
#18683
Slm,
far ayarı yapmayı bilen var mı?Benim far kuşlari aydınlatıyor
farı oldugu gibi gidona baglayan iki vida var.biri uste digeri altta.bunları gevşetip-bisiklet lambası gibi- elle mi ayarlayacagim.yoksa araba gibi dusuren bir
sistem var mı?
-
13 Mayıs 2013, 14:05
#18684
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Maalesef motorun dandik olan bir parçası, yenisini alsan da bir süre sonra yine kırılacak muhtemelen. Janta sıçrayan yağı azaltmaktan başka bir işlevi yok.
katılıyorum bazı parçaları hakikaten dandik yapmışlar çamurluklarıda metalden yapabilirlerdi mesela arkadaşımda fym fy 250 var onun zincir muhafaza metal çamurluklarda öyle galiba bana bir araba dokundursa çamurluklarda gidecek
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:53 ----------
eekthecat adlı üyeden alıntı
Slm,
far ayarı yapmayı bilen var mı?Benim far kuşlari aydınlatıyor
farı oldugu gibi gidona baglayan iki vida var.biri uste digeri altta.bunları gevşetip-bisiklet lambası gibi- elle mi ayarlayacagim.yoksa araba gibi dusuren bir
sistem var mı?
o vidaları gevşetip yapıcaksın gv yi bilmiyorum ama arkadaşım çinli cruiserinde öyle yapmıştı.. bundada öyledir muhtemelen
-
13 Mayıs 2013, 14:05
#18685
eekthecat adlı üyeden alıntı
Slm,
far ayarı yapmayı bilen var mı?Benim far kuşlari aydınlatıyor
farı oldugu gibi gidona baglayan iki vida var.biri uste digeri altta.bunları gevşetip-bisiklet lambası gibi- elle mi ayarlayacagim.yoksa araba gibi dusuren bir
sistem var mı?
Dediğin şekilde o iki vidayı gevşeterek yapacaksın, farı inebildiği en alt seviyeye indirince doğru aydınlatıyor.
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
katılıyorum bazı parçaları hakikaten dandik yapmışlar çamurluklarıda metalden yapabilirlerdi mesela arkadaşımda fym fy 250 var onun zincir muhafaza metal çamurluklarda öyle galiba bana bir araba dokundursa çamurluklarda gidecek
Çamurluklar metalden yapılmaz, zaten gerek de yok. Bir araba dokunduğunda kırılmaz o çamurluk, hatta arkadan araba çarpıp arka tekeri yerden kesilen bir arkadaşımız da oldu ama çamurluk çizilmedi bile. Yine de bir araba çaptığında kırılması garip bir şey olmazdı, sonuçta çarpasın diye yapılmıyor onlar bütün motorlarda da böyledir.
Bu motorda daha iyi olabilirdi dediğim, zincir koruma ve gidonun yanından geçen kablo tesisatı işçiliği var. Bu kablolar da sürekli sorun çıkartacak kadar kötü değil ama izolasyonu çok iyi olmadığı için çoğu kişinin başına bir kere göstergedeki ışıklarla alakalı sorun gelmiştir.
-
13 Mayıs 2013, 14:24
#18686
Zincir muhafazasını perşembe taktım,Pazartesi'ye çıkmadı kendisi..
-
13 Mayıs 2013, 14:30
#18687
Levent E. adlı üyeden alıntı
Zincir muhafazasını perşembe taktım,Pazartesi'ye çıkmadı kendisi..
Sende bir anormallik var bence, genelde 1-2 sene dayanıyor
-
13 Mayıs 2013, 15:03
#18688
Benim çamurluğun ön tarafı kılıfı çıkarırken kırıldı gitti. Biraz daha sağlam bişey olabilirmiş.
-
13 Mayıs 2013, 15:23
#18689
lycantrophic adlı üyeden alıntı
Benim çamurluğun ön tarafı kılıfı çıkarırken kırıldı gitti. Biraz daha sağlam bişey olabilirmiş.
Ne kılıfı çamurlukla alakalı olan anlayamadım ama plastik kalitesi olması gereken kadar iyi, eminim.
-
13 Mayıs 2013, 15:51
#18690
Zincir koruması maalesef Gv'nin bir ayıbı gibi birşey,5000-10000km kullanacaksanız problem değil de,uzun soluklu kullanıp uzun yol yapacaksanız oraya metal koruma şart.2 defa plastik koruması mefta olunca çareyi başka bir motordan metal parça uyarlayarak çözdüm,şimdi rahat ettim.Motorun bir ''bug'' ını da halletmiş olduk;)
-
13 Mayıs 2013, 15:55
#18691
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Ne kılıfı çamurlukla alakalı olan anlayamadım ama plastik kalitesi olması gereken kadar iyi, eminim.
Bir de ön çamurluk çatlamış kenarından; olay şu, üstüne kılıf örtmüştüm, onu kaldırırken ön tarafına takıldı lastikli kısmı, dümdüz kırılmış düşmüş. Çinli motorlardan iyi gibi gerçi de çabuk kırılıyor pek sağlam olduğunu düşünmüyorum.
Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.
-
13 Mayıs 2013, 16:25
#18692
arkadaşlar güncel yakıt değerlerinizi paylaşabilir misiniz
-
13 Mayıs 2013, 16:48
#18693
drakyuz adlı üyeden alıntı
arkadaşlar güncel yakıt değerlerinizi paylaşabilir misiniz
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post2975019
-
13 Mayıs 2013, 17:06
#18694
teşekkür ederim...shadow dan sonra gv250 düşünüyorum...
-
13 Mayıs 2013, 17:16
#18695
drakyuz adlı üyeden alıntı
teşekkür ederim...shadow dan sonra gv250 düşünüyorum...
100 km de 3.5 litre yaktığını düşünüyorum..
-
13 Mayıs 2013, 17:32
#18696
4ve 4.5 arası değişiyor benim yani Ridvanla aynı
-
13 Mayıs 2013, 17:41
#18697
Kullanıma göre değişir, ani gaz açışların fazlaysa, yüksek devirlerde uzun süre kullanıyorsan bol bol yakar, efendi efendi kullanırsan 3.5 litreyi de görebilirsin.
-
13 Mayıs 2013, 17:43
#18698
Levent E. adlı üyeden alıntı
4ve 4.5 arası değişiyor benim yani Ridvanla aynı
4-4,5 diye bir şey yok bende. Yakıt tüketim verilerini her seferinde olmasa da genelde şuraya giriyorum, şimdiye kadar 45 depo tüketim bilgisi girmişim.
-
13 Mayıs 2013, 18:41
#18699
Ridvanla 750 km yol yaptık,aynı tüketime sahiptik.ben onu bunu bilmem
-
13 Mayıs 2013, 22:31
#18700
Rıdvanınki enduro olduğu için fazla yakmıştır
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)
Bu Konudaki Etiketler