Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
07 Mayıs 2013, 12:37
#18621
İlker havaya at iki tane la bizim icin)
Reklamlar
-
07 Mayıs 2013, 13:00
#18622
Gunaydin arkadaslar.. motosikletimi bugun satmis bulunmaktayim..kendisiyle 22.000 km vakit gecirdim ve 1 kere de olsa tik demedi..coook ozleyecegim keratayi o kesin ..
-
07 Mayıs 2013, 14:29
#18623
Yorumlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar motoru günlük kullanımdan ziyade 300-400 km lik geziler için düşünüyorum günlük kullanım için tay ım var şehir içinde daha kıvrak bi motor gerek malum trafik
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:26 ----------
Birde bu boşa geçme olayı ilk modeller için özellikle baskı balata değiştikten sonrada devam ediyormu arkadaşlar bilgisi olan varmı
-
07 Mayıs 2013, 14:32
#18624
Sabit dururken vites geçmiyor, debriyajı bırakıp vitesin tutmadığı 3-5 santimlik alan içinde tekrar deneyince kolay atılabiliyor. Tabi bunun için motorun çalışmıyor olması lazım. Çalışırken de debriyajı gevşetip hafif gaz verip hareket ederken çok rahat atılabiliyor vites.
-
07 Mayıs 2013, 14:40
#18625
ilker_efe adlı üyeden alıntı
Yorumlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar motoru günlük kullanımdan ziyade 300-400 km lik geziler için düşünüyorum günlük kullanım için tay ım var şehir içinde daha kıvrak bi motor gerek malum trafik
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:26 ----------
Birde bu boşa geçme olayı ilk modeller için özellikle baskı balata değiştikten sonrada devam ediyormu arkadaşlar bilgisi olan varmı
GV 250 varken ona binilmez. Benzin harcamasının da çok hesaplı olduğunu düşünmüyorum Asya tay'ın. Bence sat gitsin boşa tutarsın onu. MCT'den çok daha kıvrak ve rahat bir motor, Tay'ı bilmiyorum ama binince motosiklete yeni binmeye başladığını düşünebilirsin.
Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.
-
07 Mayıs 2013, 14:49
#18626
hyce adlı üyeden alıntı
Sabit dururken vites geçmiyor, debriyajı bırakıp vitesin tutmadığı 3-5 santimlik alan içinde tekrar deneyince kolay atılabiliyor. Tabi bunun için motorun çalışmıyor olması lazım. Çalışırken de debriyajı gevşetip hafif gaz verip hareket ederken çok rahat atılabiliyor vites.
Motoru hangi devirlerde kullanıyosunuz acaba benim ilk motorumdada bu sorun olmuştu (gs500) sonradan öğrendiğime göre özelikle alt viteslerde sabit devirlerde kullanınca baskı tam yağlanmadığından kavramayı bırakmıyormuş ondan dolayı aslında baskı değişen oldumu diye sormuştum
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:45 ----------
benzin sarfiyatı epey düşük sıkıntı yok o konuda bu motoru bitirmeden satmayı düşünmüyorum açıkcası ama emin ol mct den daha kıvrak
-
07 Mayıs 2013, 14:51
#18627
Şimdiye kadar baskı ve balata değiştiren hiç görmedim ama yanlış hatırlamıyorsam motoru 70.000 dolaylarında olan buradan bir arkadaş değiştirmişti.
-
07 Mayıs 2013, 15:11
#18628
hyce adlı üyeden alıntı
Sabit dururken vites geçmiyor, debriyajı bırakıp vitesin tutmadığı 3-5 santimlik alan içinde tekrar deneyince kolay atılabiliyor. Tabi bunun için motorun çalışmıyor olması lazım. Çalışırken de debriyajı gevşetip hafif gaz verip hareket ederken çok rahat atılabiliyor vites.
Ben motoru ilk aldıgımda,kavrama ayarı cok sıkıydı.Debriyajı biraz bırakınca motor hareket ediyordu.Ve vitesler cok zor geciyor,boşa zaten hiç geçmiyordu.
Sonra debriyaj ayar vidasini aşırıya kaçmadan biraz gevşettim.Vitesler yağ gibi geçmeye başladi.Boş vitesi bulmakta çok kolaylaştı.ama bu sefer yuksek devirde giderken birden gazi birakıp debriyaja basinca motor stop etmeye basladi.Hatta bir iki kere tem sol seritte beni cok tırstırdı.
Aslinda debriyaj ayarıyla motorun stop etmesinin mantıksal bagını hala kuramadım.ama Debriyaj ayarını biraz daha sıkılastırarak-deneye deneye-optimum bir nokta buldum.suan vitesler rahat geciyor,motor hic stop etmedi ama bos vites sorunlu.Motor normal ısıdayken once 2.vitese gecip ordan ancak bir iki denemede bosu bulabiliyorum.ama dur kalk tarfikte motor iyice ısındıgında bosa gecirmek neredeyse imkansız.Ancak motoru kapatarak geciyor.
-
07 Mayıs 2013, 15:58
#18629
bende motordan kaynaklı bir sorun diye düşünüyordum boşa zor geçmesini demek gv250 lerde kronik bir sorun
-
07 Mayıs 2013, 15:58
#18630
eekthecat adlı üyeden alıntı
Ben motoru ilk aldıgımda,kavrama ayarı cok sıkıydı.Debriyajı biraz bırakınca motor hareket ediyordu.Ve vitesler cok zor geciyor,boşa zaten hiç geçmiyordu.
Sonra debriyaj ayar vidasini aşırıya kaçmadan biraz gevşettim.Vitesler yağ gibi geçmeye başladi.Boş vitesi bulmakta çok kolaylaştı.ama bu sefer yuksek devirde giderken birden gazi birakıp debriyaja basinca motor stop etmeye basladi.Hatta bir iki kere tem sol seritte beni cok tırstırdı.
Aslinda debriyaj ayarıyla motorun stop etmesinin mantıksal bagını hala kuramadım.ama Debriyaj ayarını biraz daha sıkılastırarak-deneye deneye-optimum bir nokta buldum.suan vitesler rahat geciyor,motor hic stop etmedi ama bos vites sorunlu.Motor normal ısıdayken once 2.vitese gecip ordan ancak bir iki denemede bosu bulabiliyorum.ama dur kalk tarfikte motor iyice ısındıgında bosa gecirmek neredeyse imkansız.Ancak motoru kapatarak geciyor.
Motor hareket halindeyken boşa çok kolay geçer, durmadan önce, yavaşlarken, boşa atma konusunda kendini alıştırabilirsin. Durduğun zaman ise yapman gerekenler şunlar; Vitesi 1'e tak debriyajı kavrama noktasına kadar bırakıp çok az gaz ver sonra debriyajı geri sık, ama bunu çok kısa bir süre içinde yap, sanki harekete geçiyormuş gibi ama motor yerinden kıpırdamasın, ayağını at vitese, çok kolay bir şekilde boşa geçtiğini göreceksin.
Benim bildiğim bütün cruiserlarda boş vites bu şekilde.
Ekstra not: Olması gereken vitesi 1'den 2'ye geçirirken vitesin 2 kere çıtlaması. Eğer vitesiniz 1'den 2'ye geçerken 1 kere çıtlıyor, boş vites için hiç çıtlamıyorsa yapmanız gereken başka bir şey var. Motorun altında yağ tapasının yanında başka bir tapa daha var. O tapanın içinde silindir gibi minik bir cisim ve bir yay var. Acemi olan bazı servisler yada kullanıcılar yağ tapası yerine bu boş vites çıtlama tapasını açarda, içinden fırlayan silindiri ters bir şekilde yerine geri takarsa (evet ters bir şekilde de giriyor) vitesinizi boşa atmanız daha zor oluyor. Başıma geldiğinden biliyorum. Eliniz yatkınsa açıp değiştirin yada servise gidin yada Rıdvan'a gidin
-
07 Mayıs 2013, 22:03
#18631
Akşam eve dönerken ışıklarda motorlu bir genç yanımda durdu, motorumu süzdü, selam verdi ve sonrasında gelişen diyalog aynen şöyle:
Genç: "CC yükseltmek istiyorum bunların ikinci eli ne kadar?"
Ben: "5000 falan"
G: "Ne diyosun niye ucuz kaç cc bu?"
B: "250"
G: "Hadi ya e bu da 250, seninki 800 cc gibi cüsseli duruyor"
-
07 Mayıs 2013, 22:54
#18632
helin126 adlı üyeden alıntı
benim motosikletimde rahatsız edici derecede cızırtı ve titreşim mevcut..ellerim ve ayaklarım sürekli titriyor...sürüş zevkli olmuyor böyle olunca. rodajı tamamlanınca bu bitermi bu durum? henüz 200 km de....teşekkürler ..
Benzer durum bende de var 7000 ve üstü devirlerde oluyor. Sorduklarım o devirlerde olması doğaldır dediler alıştım gibi ben de artık mümkün olduğunca 7bin üstüne çıkartmıyorum.
-
07 Mayıs 2013, 23:02
#18633
7000 devir çok değil yahu, 8000-9000 civarında titreşim hissetmeye başlıyorum ben
-
08 Mayıs 2013, 00:25
#18634
hyce adlı üyeden alıntı
7000 devir çok değil yahu, 8000-9000 civarında titreşim hissetmeye başlıyorum ben
bendede 7000 civarı hissedilir bir titreşim oluyor ama elciklerde değil ayaklıklarda oluyor rahatsız edici değil normal heralde..
-
08 Mayıs 2013, 00:44
#18635
Slience adlı üyeden alıntı
Benzer durum bende de var 7000 ve üstü devirlerde oluyor. Sorduklarım o devirlerde olması doğaldır dediler alıştım gibi ben de artık mümkün olduğunca 7bin üstüne çıkartmıyorum.
ben 4.5-5 den yukarı çıkmıyorum zaten..2-3 dede oluyor farketiyor. servise götürecem. 4.44 e. ilgilenirlrse sorunu tespit edebilirler..
-
08 Mayıs 2013, 00:57
#18636
2000-3000'deki titreşim 5000-7000 devir arasındaki titreşimden daha fazla. Ama o da vitese bağlı, devrini yükseltmeden 2'ye takarsam hırlayıp titreyerek yüksek devir istediğini hatırlatıyor. Ortalama 5000-7000 arasında kullanıyorum zaten. Birazdan Rıdvan gelir konuyu detaylıca aydınlatır, zira yeterince farklı görüş var
-
08 Mayıs 2013, 11:54
#18637
hyce adlı üyeden alıntı
2000-3000'deki titreşim 5000-7000 devir arasındaki titreşimden daha fazla. Ama o da vitese bağlı, devrini yükseltmeden 2'ye takarsam hırlayıp titreyerek yüksek devir istediğini hatırlatıyor. Ortalama 5000-7000 arasında kullanıyorum zaten. Birazdan Rıdvan gelir konuyu detaylıca aydınlatır, zira yeterince farklı görüş var
Yaklaşık 1.000 KM dir kullanıyorum, benim motorda hissedilir/rahatsız edici bir titreşim yok sanki.. (2007 Model) Hakan'ın dediği gibi devir yükseltmeden vites büyüttüğümde kükremeye ve sinirden titremeye başlıyor.
Screw it! Let's Ride
-
08 Mayıs 2013, 12:18
#18638
helin126 adlı üyeden alıntı
ben 4.5-5 den yukarı çıkmıyorum zaten..2-3 dede oluyor farketiyor. servise götürecem. 4.44 e. ilgilenirlrse sorunu tespit edebilirler..
İnce bir titreşim değil de neredeyse sarsıntı seviyesinde bir titreşimse devirsiz kullanıldığı içindir. Zaten bu motor 4500 devir civarında kullanmak için pek de uygun değil. 6000-8000 arası daha uygun.
-
08 Mayıs 2013, 16:05
#18639
Slayerrr adlı üyeden alıntı
İnce bir titreşim değil de neredeyse sarsıntı seviyesinde bir titreşimse devirsiz kullanıldığı içindir. Zaten bu motor 4500 devir civarında kullanmak için pek de uygun değil. 6000-8000 arası daha uygun.
bu bakımlar garanti kapsamında mıdır? yani 4.44 titreşimle ilgili bişeyler yaparsa ücretmi vermek gerekiyor?
-
08 Mayıs 2013, 16:38
#18640
helin126 adlı üyeden alıntı
bu bakımlar garanti kapsamında mıdır? yani 4.44 titreşimle ilgili bişeyler yaparsa ücretmi vermek gerekiyor?
Eğer bir sorun varsa garanti kapsamında olur tabii ki.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)
Bu Konudaki Etiketler