Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #18621
    Levent E. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung gv 650
    İlker havaya at iki tane la bizim icin)


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #18622
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Gunaydin arkadaslar.. motosikletimi bugun satmis bulunmaktayim..kendisiyle 22.000 km vakit gecirdim ve 1 kere de olsa tik demedi..coook ozleyecegim keratayi o kesin ..

  3. #18623
    ilker_efe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mayıs 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2012 sym gts250i evo
    Yorumlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar motoru günlük kullanımdan ziyade 300-400 km lik geziler için düşünüyorum günlük kullanım için tay ım var şehir içinde daha kıvrak bi motor gerek malum trafik

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:26 ----------

    Birde bu boşa geçme olayı ilk modeller için özellikle baskı balata değiştikten sonrada devam ediyormu arkadaşlar bilgisi olan varmı

  4. #18624
    hyce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul Kadıköy
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Sabit dururken vites geçmiyor, debriyajı bırakıp vitesin tutmadığı 3-5 santimlik alan içinde tekrar deneyince kolay atılabiliyor. Tabi bunun için motorun çalışmıyor olması lazım. Çalışırken de debriyajı gevşetip hafif gaz verip hareket ederken çok rahat atılabiliyor vites.

  5. #18625
    lycantrophic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Motosikleti
    GV 250
    Alıntı ilker_efe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yorumlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar motoru günlük kullanımdan ziyade 300-400 km lik geziler için düşünüyorum günlük kullanım için tay ım var şehir içinde daha kıvrak bi motor gerek malum trafik

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:26 ----------

    Birde bu boşa geçme olayı ilk modeller için özellikle baskı balata değiştikten sonrada devam ediyormu arkadaşlar bilgisi olan varmı
    GV 250 varken ona binilmez. Benzin harcamasının da çok hesaplı olduğunu düşünmüyorum Asya tay'ın. Bence sat gitsin boşa tutarsın onu. MCT'den çok daha kıvrak ve rahat bir motor, Tay'ı bilmiyorum ama binince motosiklete yeni binmeye başladığını düşünebilirsin.
    Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.

  6. #18626
    ilker_efe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mayıs 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2012 sym gts250i evo
    Alıntı hyce adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sabit dururken vites geçmiyor, debriyajı bırakıp vitesin tutmadığı 3-5 santimlik alan içinde tekrar deneyince kolay atılabiliyor. Tabi bunun için motorun çalışmıyor olması lazım. Çalışırken de debriyajı gevşetip hafif gaz verip hareket ederken çok rahat atılabiliyor vites.
    Motoru hangi devirlerde kullanıyosunuz acaba benim ilk motorumdada bu sorun olmuştu (gs500) sonradan öğrendiğime göre özelikle alt viteslerde sabit devirlerde kullanınca baskı tam yağlanmadığından kavramayı bırakmıyormuş ondan dolayı aslında baskı değişen oldumu diye sormuştum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:45 ----------

    benzin sarfiyatı epey düşük sıkıntı yok o konuda bu motoru bitirmeden satmayı düşünmüyorum açıkcası ama emin ol mct den daha kıvrak

  7. #18627
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Şimdiye kadar baskı ve balata değiştiren hiç görmedim ama yanlış hatırlamıyorsam motoru 70.000 dolaylarında olan buradan bir arkadaş değiştirmişti.

  8. #18628
    eekthecat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2012
    Şehir
    kadıköy/İstanbul
    Motosikleti
    HONDA XL700 TRANSALP
    Alıntı hyce adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sabit dururken vites geçmiyor, debriyajı bırakıp vitesin tutmadığı 3-5 santimlik alan içinde tekrar deneyince kolay atılabiliyor. Tabi bunun için motorun çalışmıyor olması lazım. Çalışırken de debriyajı gevşetip hafif gaz verip hareket ederken çok rahat atılabiliyor vites.
    Ben motoru ilk aldıgımda,kavrama ayarı cok sıkıydı.Debriyajı biraz bırakınca motor hareket ediyordu.Ve vitesler cok zor geciyor,boşa zaten hiç geçmiyordu.
    Sonra debriyaj ayar vidasini aşırıya kaçmadan biraz gevşettim.Vitesler yağ gibi geçmeye başladi.Boş vitesi bulmakta çok kolaylaştı.ama bu sefer yuksek devirde giderken birden gazi birakıp debriyaja basinca motor stop etmeye basladi.Hatta bir iki kere tem sol seritte beni cok tırstırdı.
    Aslinda debriyaj ayarıyla motorun stop etmesinin mantıksal bagını hala kuramadım.ama Debriyaj ayarını biraz daha sıkılastırarak-deneye deneye-optimum bir nokta buldum.suan vitesler rahat geciyor,motor hic stop etmedi ama bos vites sorunlu.Motor normal ısıdayken once 2.vitese gecip ordan ancak bir iki denemede bosu bulabiliyorum.ama dur kalk tarfikte motor iyice ısındıgında bosa gecirmek neredeyse imkansız.Ancak motoru kapatarak geciyor.
    Adem Balkan bunu beğendi.

  9. #18629
    erkan1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    gv 250
    bende motordan kaynaklı bir sorun diye düşünüyordum boşa zor geçmesini demek gv250 lerde kronik bir sorun

  10. #18630
    TwisTeD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2012
    Şehir
    İstanbul Küçükçekmece
    Motosikleti
    Hyosung Gv250 2007
    Alıntı eekthecat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben motoru ilk aldıgımda,kavrama ayarı cok sıkıydı.Debriyajı biraz bırakınca motor hareket ediyordu.Ve vitesler cok zor geciyor,boşa zaten hiç geçmiyordu.
    Sonra debriyaj ayar vidasini aşırıya kaçmadan biraz gevşettim.Vitesler yağ gibi geçmeye başladi.Boş vitesi bulmakta çok kolaylaştı.ama bu sefer yuksek devirde giderken birden gazi birakıp debriyaja basinca motor stop etmeye basladi.Hatta bir iki kere tem sol seritte beni cok tırstırdı.
    Aslinda debriyaj ayarıyla motorun stop etmesinin mantıksal bagını hala kuramadım.ama Debriyaj ayarını biraz daha sıkılastırarak-deneye deneye-optimum bir nokta buldum.suan vitesler rahat geciyor,motor hic stop etmedi ama bos vites sorunlu.Motor normal ısıdayken once 2.vitese gecip ordan ancak bir iki denemede bosu bulabiliyorum.ama dur kalk tarfikte motor iyice ısındıgında bosa gecirmek neredeyse imkansız.Ancak motoru kapatarak geciyor.
    Motor hareket halindeyken boşa çok kolay geçer, durmadan önce, yavaşlarken, boşa atma konusunda kendini alıştırabilirsin. Durduğun zaman ise yapman gerekenler şunlar; Vitesi 1'e tak debriyajı kavrama noktasına kadar bırakıp çok az gaz ver sonra debriyajı geri sık, ama bunu çok kısa bir süre içinde yap, sanki harekete geçiyormuş gibi ama motor yerinden kıpırdamasın, ayağını at vitese, çok kolay bir şekilde boşa geçtiğini göreceksin.

    Benim bildiğim bütün cruiserlarda boş vites bu şekilde.

    Ekstra not: Olması gereken vitesi 1'den 2'ye geçirirken vitesin 2 kere çıtlaması. Eğer vitesiniz 1'den 2'ye geçerken 1 kere çıtlıyor, boş vites için hiç çıtlamıyorsa yapmanız gereken başka bir şey var. Motorun altında yağ tapasının yanında başka bir tapa daha var. O tapanın içinde silindir gibi minik bir cisim ve bir yay var. Acemi olan bazı servisler yada kullanıcılar yağ tapası yerine bu boş vites çıtlama tapasını açarda, içinden fırlayan silindiri ters bir şekilde yerine geri takarsa (evet ters bir şekilde de giriyor) vitesinizi boşa atmanız daha zor oluyor. Başıma geldiğinden biliyorum. Eliniz yatkınsa açıp değiştirin yada servise gidin yada Rıdvan'a gidin
    erkan1, Levent E., hyce ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  11. #18631
    hyce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul Kadıköy
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Akşam eve dönerken ışıklarda motorlu bir genç yanımda durdu, motorumu süzdü, selam verdi ve sonrasında gelişen diyalog aynen şöyle:

    Genç: "CC yükseltmek istiyorum bunların ikinci eli ne kadar?"
    Ben: "5000 falan"
    G: "Ne diyosun niye ucuz kaç cc bu?"
    B: "250"
    G: "Hadi ya e bu da 250, seninki 800 cc gibi cüsseli duruyor"
    m_cbc, helin126, Pitcher ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  12. #18632

    Üyelik
    24 Eylül 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Gv250
    Alıntı helin126 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim motosikletimde rahatsız edici derecede cızırtı ve titreşim mevcut..ellerim ve ayaklarım sürekli titriyor...sürüş zevkli olmuyor böyle olunca. rodajı tamamlanınca bu bitermi bu durum? henüz 200 km de....teşekkürler ..
    Benzer durum bende de var 7000 ve üstü devirlerde oluyor. Sorduklarım o devirlerde olması doğaldır dediler alıştım gibi ben de artık mümkün olduğunca 7bin üstüne çıkartmıyorum.

  13. #18633
    hyce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul Kadıköy
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    7000 devir çok değil yahu, 8000-9000 civarında titreşim hissetmeye başlıyorum ben

  14. #18634
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı hyce adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    7000 devir çok değil yahu, 8000-9000 civarında titreşim hissetmeye başlıyorum ben
    bendede 7000 civarı hissedilir bir titreşim oluyor ama elciklerde değil ayaklıklarda oluyor rahatsız edici değil normal heralde..

  15. #18635
    helin126 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    BEYAZ YBR 125 ESD
    Alıntı Slience adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benzer durum bende de var 7000 ve üstü devirlerde oluyor. Sorduklarım o devirlerde olması doğaldır dediler alıştım gibi ben de artık mümkün olduğunca 7bin üstüne çıkartmıyorum.
    ben 4.5-5 den yukarı çıkmıyorum zaten..2-3 dede oluyor farketiyor. servise götürecem. 4.44 e. ilgilenirlrse sorunu tespit edebilirler..

  16. #18636
    hyce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul Kadıköy
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    2000-3000'deki titreşim 5000-7000 devir arasındaki titreşimden daha fazla. Ama o da vitese bağlı, devrini yükseltmeden 2'ye takarsam hırlayıp titreyerek yüksek devir istediğini hatırlatıyor. Ortalama 5000-7000 arasında kullanıyorum zaten. Birazdan Rıdvan gelir konuyu detaylıca aydınlatır, zira yeterince farklı görüş var
    helin126 bunu beğendi.

  17. #18637
    DeathRacer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung Gv 250
    Alıntı hyce adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2000-3000'deki titreşim 5000-7000 devir arasındaki titreşimden daha fazla. Ama o da vitese bağlı, devrini yükseltmeden 2'ye takarsam hırlayıp titreyerek yüksek devir istediğini hatırlatıyor. Ortalama 5000-7000 arasında kullanıyorum zaten. Birazdan Rıdvan gelir konuyu detaylıca aydınlatır, zira yeterince farklı görüş var
    Yaklaşık 1.000 KM dir kullanıyorum, benim motorda hissedilir/rahatsız edici bir titreşim yok sanki.. (2007 Model) Hakan'ın dediği gibi devir yükseltmeden vites büyüttüğümde kükremeye ve sinirden titremeye başlıyor.
    Screw it! Let's Ride

  18. #18638
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı helin126 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben 4.5-5 den yukarı çıkmıyorum zaten..2-3 dede oluyor farketiyor. servise götürecem. 4.44 e. ilgilenirlrse sorunu tespit edebilirler..
    İnce bir titreşim değil de neredeyse sarsıntı seviyesinde bir titreşimse devirsiz kullanıldığı içindir. Zaten bu motor 4500 devir civarında kullanmak için pek de uygun değil. 6000-8000 arası daha uygun.

  19. #18639
    helin126 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    BEYAZ YBR 125 ESD
    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İnce bir titreşim değil de neredeyse sarsıntı seviyesinde bir titreşimse devirsiz kullanıldığı içindir. Zaten bu motor 4500 devir civarında kullanmak için pek de uygun değil. 6000-8000 arası daha uygun.
    bu bakımlar garanti kapsamında mıdır? yani 4.44 titreşimle ilgili bişeyler yaparsa ücretmi vermek gerekiyor?

  20. #18640
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı helin126 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu bakımlar garanti kapsamında mıdır? yani 4.44 titreşimle ilgili bişeyler yaparsa ücretmi vermek gerekiyor?
    Eğer bir sorun varsa garanti kapsamında olur tabii ki.
    helin126 bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 48 kullanıcı var. (0 üye ve 48 misafir)

Bu Konudaki Etiketler