Teşekkür ederim. Doğuda görev yapıyorum. Motor alınabilecek en yakın bayi neredeyse 300 km uzaklıkta. Mesafe ve üzerindeki ekipmanları düşününce 8500tl edebilir gibi gelmişti.
modeli ne olursa olsun hiç bir motora 7000 den fazla verme git sıfırını al ben 2007 model aldım usatayıda götürdüm baktırdım (yetkili servisten) güzel dedi aldım .5250 ye üzerinde koruma demiri ,sissy bar ,ön cam ,yan çantalar ,sis farları ,uzun yol ayaklığı gibi bir çokta aksesuar var .Sakın paranı kaptırma arkadaşım çakal çok modeline bakma en kötü onlara kaptıracağın parayla kendi motoruna masraf edersin için rahat olur .Terbiyesizlikten başka bir şey değil sıfırı 8500 olan motora 2012 9000 istiyorlar ha çok ilginç .Ben bir tane buldum 2010 model 6750 verdim yok dedi ya 7000 liradan bir kuruş aşağıya olmazmış senin motoruna o parayı vereceğime 1500 lira daha veririm sıfırını alırım bir tane motor satılmıyor ilanlar olduğu gibi duruyor sakın sende paranı kaptırma bunlara bırak ellerinde patlasın.
bu ikinciel sorunun nedeni bence şu.. gv250 segmentinde nerdeyse tek v motor 250cc.. teknik verileri çok iyi teknolojisi çok yüksek ve kaliteli bir motor.. sektöründe ve segmentinde tek.. cüsseside çok iyi duruşu diğer 250cc lik motorlar gibi zayıf durmuyor tok duruyor cüsseli iri duruyor bakdınmı motordan anlamayan biri 650cc lik motor der rahat.. bu unsurlar yan yana geldimi motorun değerini satışını primini arttırdı birde sorunsuz motor %100 olumlu kullanıcı yorumlarıda olunca motor arayanlar bilhassa chopper ve cruiser kullanıcıları direk bu motora yöneldi buda rantını primini arttırdı bana göre bunlar benim fikrim.. şu anda bende dahil mesela 3-4 tane eski motorcu dinazorlar gv250'yi ciddi ciddi düşünüyoruz.. bir arkadaşımda 650abs var bende tdm var ciddi bakınıyoruz bizim bakınmamız yurtdışı bakınması ebayda falan aranıyoruz alırsak neler yapabiliriz diye falan aksesuar ve performance olarak..
ben motorumu mart ayında aldım. aldığım günden beri sürekli yok koruma demiri sisy barı yüklüğü çantası cam taktırması internette cam araştırması uğraşıyorum.(!) yalnız ki bu uğraşmadan keyif alıyorum ve araştırdığım her konuda konuştuğum herkesten bir fikir sahibi oluyorum yeni insanlarla tanışıyorum ve en önemlisi motorumu tanıma fırsatı buluyorum. işte bu sebeple sıfır motor almak daha zevkli bir durum bence. bu da benim görüşüm tabi :D zaten bin lira iki bin lira kar etmek istiyorsanız motor almamanız lazım sonuçta bu iş bi zevk işi
zaten matamatiksel olarak bin tl iki bin tl için ikinci el almak bence mantıklı değil.. sıfır alınsa çünkü zaten 12 ay taksit imkanı doğuyor 12 ay taksit yapdınızmı bin yada iki bin tl taksitler arasında eriyor.. 7 bin tl 12 taksit yapsan 590 tl eder 9 bin tl olsa 750 tl eder aradaki 160tl fark için 2-3 yaşında ikinci el almaya değermi takdir sizin.
arkadaşlar şu yan çanta demiri olayı ne oldu siz nasıl yapıyorsunuz bu olayı benimkinden başka egsoza çantası değen yokmu?
günaydın sevgili gv sakinleri..............
sonunda gv'yi deneme fırsatı buldum..
burdur daki tek gv ve arkadaşda askerden yeni gelmiş..
motor hakkındaki son düşüncelerimi şimdi aktarayım..
ama önce kullandığım motorun eksilerini belirteyim..
1-fren balataları bitik durumda cızırtılar da geliyor.
2-ön düzen lıkırtı yapıyor ve sanki boşluk var.
3-zincir ve dişli değişimi istiyor(zincir de germe alanı kalmamış ve şakırtı söz konusu yaklaşık olarak 4 parmak boşluk var)
4-benzin göstergesi arızalı.(uzun zamandır bu sayfayı takip ediyorum ilk defa ben rastladım sanırım)
2006 model 15500km de ve şu ana kadar yağ filtre ve 1 takım buji değişimi dışında herhangi bir bakım yapılmamış.(ki normal olan değişimler söz konusu kanımca,yanılıyor muyum)
gelelim benim düşünceme..
- şehir içinde dönüş kabiliyeti naked kullanıcısı olarak biraz zayıf
ve hakikaten ağır bi motor
+cüssesi görünüşü ile 250cc için oldukça iri
+sesi inanılmaz can alıcı içimi gıpraştırdı
+titreşim mi o da ne. bbakımsız olmasına rağmen titreşimin t si yok
+tork mükemmel gücü türkiye şartlarında 10 üzerinden 10.
+3. viteste %25-30 eğimli yoldan yukarı çıkarken bile 100km/hızı çok rahat gördü (bunu denememin nedeni bazı sayfalarda motoru bilmeyenin motor hakkında ileri geri konuşmasıdır , yokuşta bayılacak cinsten mi sürat yapmış sizce.. normal şartlar arasında hız tutkunu biri değilimdir yanlış anlaşılmasın )
+çevre yolundaki 10 km boyunca aklımda tek düşündüğüm: ''bu motor benim olsa şimdi antalya dayım yada şurdaydım burdaydım.uzun yolda fevkeladeninde de fevknde bir rahatlığı var''
yeni alacak arkadaşlara kendimce +larını ve -sini paylaşayım dedim. -'nin nedeni de motora alışkın olmamam olabilir değil mi arkadaşlar.....?
sonuç:
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
merhaba değerli gv 250 sahipleri ve bu makineye gönül vermiş değerli insanlar. Orjinal debriyaj teli arıyorum, elinde fazla olan var mıdır acaba ?
Selamlar arkadaslar..nasilsiniz gorusmeyeli ? Uzuuuun suredir foruma goz atamiyordum..hem bi selam vereyim dedim..
Ailevi sebeplerden dolayi bir muddet motosiklet kullanamiyacagim icin motosikletimi uzulerek satiyorum maalesef..
Sahibinden ilan no 122332463
Motosikletimi buradaki eski arkadaslar bilir..detaylar icin aramaniz yeterlidir..
0 506 753 22 88..
arkadaşlar bugün uludağa çıktım otellere kadar çıkmadım ama baya yaklaştım neyse nazi kaskı kullanıyorum şuan motordaki bütün sesleri duyuyorum şimdi sadede gelicem
gaz verirken genelde düşük devirlerde arkadan cızırtı tarzında bir ses geliyor muhtemelen zincirin sesi bu.. birde gazı bir anda açınca sanki ön dişlide boşluk varmış gibi bir ses oluyor hafif bir vurma sesi gibi debriyajlada alakalı olabilir varmı bir fikri olan ? 1 ay sonra yaz için yağ değiştirtmeye götürücem başka sorunlar varsa onlarıda tespit etmek lazım
Benzin göstergesi arızalı olan başka kimseyi hatırlamıyorum. Eğer varsa da genel bir sorun değil. Tanıdığım herkesin benzin göstergesi çalışıyor.
Zincirin bitmiş ya da çok gevşek olabilir, her iki ses de muhtemelen zincirden geliyor.
Emre (twisted) alıp Avcılar Motopark'a bırakmıştı bir kaç tane, istersen servisi arayıp sor.
Diğer şehirlerdeki durumları bilmiyorum, İstanbullular için belediye ve karayolları nın, kavşak ve viraj sulamaları başlamıştır aman diyim.
merhaba,
havalarin duzelmesiyle gv 250'mi uzun yolda denemeye basladim.ort:250-300km'lik 3 uzun yol tecrubem oldu.aslinda motordan her anlamda cok memnundum.
hiz,performans,stabilite bekledigimden iyiydi.Motorla ilgili tek sorunum fiziksel rahatsizligi.1-1,5 saatten sonra ,baslayan agri dayanilmaz oluyor.arada mola vermeme ragmen aksam eve dondugunde dayak yemis gibi oluyorum.Bel,bacak agrisi.en fazlada kalca agrisi:( aradan 24 saat gecmesine ragmen hala sırtım agrıyor.Durum artcı icin daha da kotu.Orda sureler yari yariya.artik esim motorla gidelim deyince mazeret uydurmaya basladi.
intten ve forumlardan airhawk diye bir urun okudum.aranizda kullanan var mi? gercekten de etkili mi?
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)