Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #18401
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı hyce adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir üstteki yoruma Rıdvan'ın karşıt yorumlarla gelmesini bekleyen tek ben değilimdir sanırım.
    (bkz: bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak)
    (bkz: götünden element uydurmak)
    (bkz: ya ben lan neyse bir şey demiyorum)

    Hakan alıntıyı senden yaptım ama yanlış anlaşılmasın.
    helin126, Levent E., ogzcngdk ve 5 diğerleri bunu beğendiler..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #18402

    Üyelik
    12 Nisan 2013
    Şehir
    istanbul-adapazarı
    Motosikleti
    QJ LTM125
    Alıntı lycantrophic adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2007 sonrası modeller 2013e kadar birebir kore üretimi, tek farklı olan şey üzerindeki marka. Ki hyosung markası da STMotor olmuştur o tarihte, STKanuni denmesi de bir yere kadar doğru, çin malı olduğunu göstermez kesinlikle. Yazın temmuzun ortasında sakarya bodrum arası gayet rahat gittim, soğutacak bir tarafı yok, çok dik yamaçlar hariç sıkıntı yaratacak bir motosiklet değil. Çoğu yabancı forumlarda da kolaylıkla 650lik ve daha büyük motosikletlere uyum sağlayabildiğinden bahsediyor, genelde uzun yola tek başıma çıkmayı severim ama kısa mesafelerde büyük cclerle kesinlikle sorun yaşamıyorum. Beyin yakması, konjektör arızası da ender rahatsızlıklar, kulaktan dolma bilgilerle çıkınca honda yağ yakar, yamaha yolda kalır suzuki ters takla atar kawasaki amuda kalkar bu liste böyle uzar gider.
    :D doğrudur dediklerin. ben direk 650 cc ile başladım. sonra arkadaşın gv250 sini kullandım bi ara yokuşlarda gaz açıyorlar ben de açıyorum, motor gitmiyor. onlar yokuşun sonunda beni bekliyorlar. yokuş sıkıntısını ona dayanarak söyledim. ayrıca benim arkadaşlar genelde hyosung kullanır ve konjektör arızasına çok rastladım. bana denk gelmiş de olabilir. hatta geçen zonguldak yolunda biri beyin yaktı. gücüne birşey diyemem ivmelenmesi de fena değil. diğe 250 lik cruiser lere göre gayet iyi ama 650 lik kullanınca iyi gelmiyor o kadar da. açıkçası ben hyosung u hep savunurdum ama sıkıntıları göre göre soğudum. hyosung al deseler almam mesela

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:59 ----------

    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    (bkz: bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak)
    (bkz: götünden element uydurmak)
    (bkz: ya ben lan neyse bir şey demiyorum)

    Hakan alıntıyı senden yaptım ama yanlış anlaşılmasın.
    gördüklerimize dayanarak konuşuyoruz burada. kimseye element uyduracak vaktim yok benim. motorunu seviyorsun belli ki. haydi kolay gelsin

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:03 ----------

    Alıntı lycantrophic adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Türkiye için en ideal motorsiklet bence, büyük cc alsan şehir içi zorlanacaksın, toza toprağa rahat giremeyeceksin. daha ufağını alsan şehirlerarası yolda zorlanacaksın. Şimdi motosiklet alacak olsam fazladan param olsa yine gider bu motoru alırdım param da cebimde kalırdı gerek yok. İşin artistiği büyük cc başka bişey değil, kullanışlılık açısından daha verimsiz hatta, maddi açıdan da gereksiz külfet.
    ben şehir içinde zorlanma kısmına ve maddi külfete katılmıyorum. gv km de 20 kuruş yakıyorsa benimki 25 yakıyor(atıyorum). tabi maddi külfetten kastın benzin tüketimiyse söylüyorum. ayrıca ben motorumu 6000 tl ye aldım. gv lerle aynı hemen hemen.

  3. #18403
    m_cbc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2013
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    gv 250
    Alıntı MurataruM adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar. gv250 iyi makine. sınıfının en güçlüsü ve en dolu görünümlüsü diyebiliriz ama malzeme kalitesi bi yere kadar iyi. japonlarla kıyaslanamaz. yokuş çıkarken motor yavaşlıyor. hele bi de 2 kişi binerse. ama 250 lik makine sonuçta. kullanımı kolay. ideal başlangıç motoru. bir de 2007 sonrası kanuni üretimi. çin yani. kore üretimi olanlardan daha az malzeme kalitesi. eskileri daha sağlamdır yani. kore üretimi olanların mekanik kısmı gayet sağlam. elektronik kısmı bazen sıkıntı yaşatabiliyor. örneğin konjektör arızası verir genelde. beyin yakanlar bile var. enjeksiyonlu yani 2007 den sonraki yıllarda üretilmiş bir hyosung'un parçaları daha pahalı. ben olsam 2005-2007 arası bakarım. 250 cc lerde en güçlüsü hyosung gv 250 dir. ayrıca gt250 r ları da 250 cc racing lerden daha cüsseli, 650 lik racingleri andırıyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:22 ----------

    HEY FELSEFECİ!
    eğer ilk motorun olacaksa sana uçak gibi gelecek ilk gördüğünde. ama yüksek cc motora sahip arkadaşlarınla uzun yola çıkınca soğuyacaksın motordan. bi an önce para biriktirip cc yükselteceksin alınabilecek bir makine ama alınmayacak gibi de değil. sıfır alırsan zarar edersin. satıp cc yükseltme isteğinin olabilitesi yüksek çünkü. bence 2. el düşük km de temiz rahat bulursun. piyasası olan bi motor. ama 2008 ve sonrası alacaksan bir daha düşün derim. hyosung kanuni ye devredildi. üretimi çin malzemeleriyle yapılıyor. zaten hyosung kanuniye geçince gözden düştü. en çok eski modelleri rağbet görüyor(bilenler bilir). 6000 tl ye kadar ver para. daha fazla verme sakın. 2012 model falan diye de düşünme zaten sıfırı 9000tl civarı. al temiz 2007 model bin bence.

    benim bildiğim kadarıyla 4 44 teki yiğit le yaptığım sohbet sırasında hyosunglar ilk Türkiye ye geldiğinde global motors getiriyormuş bunlarda uynıklık yapıp hyosung markasını kendi adlarına tescil ettirmişler. daha sonra mahkeme süreci başlamış mahkeme 2012 yılında sonuçlanmış ve hyosung kazanmış bu süre içinde s&t firması hyosung u bünyesine katmış kanuni de kendi müşteri potansiyelini elindeki motor çeşitliliğini ve kalitesi yükeseltmek için Türkiye de S&T Kanuni olarak satışa başlamış. mahkemeyi kazanınca 2013 modeller hyosung olarak geldi ama hala eksozlarında ve bazı parçalarında s&t kanuni yazıyor. Örnek olarak 2010 model bir gv 650 ye bakın eksozunda hyosung yazan yer kazınmıştır. motorları hiçbir zaman kanuni üretmedi bunu bilmenizde fayda var diye düşünüyorum. en azından benim bildiğim kadarıyla.fabrikadan hyosun olarak çıkıyor Türkiye ye gelen motorlarda Hyosung markası yazan yazılar kazınıyor siliniyormuş. sizinle paylaşmak istedim.

  4. #18404

    Üyelik
    12 Nisan 2013
    Şehir
    istanbul-adapazarı
    Motosikleti
    QJ LTM125
    Alıntı m_cbc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim bildiğim kadarıyla 4 44 teki yiğit le yaptığım sohbet sırasında hyosunglar ilk Türkiye ye geldiğinde global motors getiriyormuş bunlarda uynıklık yapıp hyosung markasını kendi adlarına tescil ettirmişler. daha sonra mahkeme süreci başlamış mahkeme 2012 yılında sonuçlanmış ve hyosung kazanmış bu süre içinde s&t firması hyosung u bünyesine katmış kanuni de kendi müşteri potansiyelini elindeki motor çeşitliliğini ve kalitesi yükeseltmek için Türkiye de S&T Kanuni olarak satışa başlamış. mahkemeyi kazanınca 2013 modeller hyosung olarak geldi ama hala eksozlarında ve bazı parçalarında s&t kanuni yazıyor. Örnek olarak 2010 model bir gv 650 ye bakın eksozunda hyosung yazan yer kazınmıştır. motorları hiçbir zaman kanuni üretmedi bunu bilmenizde fayda var diye düşünüyorum. en azından benim bildiğim kadarıyla.fabrikadan hyosun olarak çıkıyor Türkiye ye gelen motorlarda Hyosung markası yazan yazılar kazınıyor siliniyormuş. sizinle paylaşmak istedim.
    ben kanuniye geçince kanuni üretmeye başladı sanıyorum ama dediğin doğru olabilir. kanuni ile birleşen bir firma daha vardı eskilerden hatırlamıyorum şu an. mesela onlar da tam Türkiye de tutulmaya başlamıştı ki kanuni ye geçince gözden düştü. çevremdeki insanların kanuniye geçtiğinde takındıkları tavırlara dayanarak söylüyorum. bi tarafımdan uydurmuyorum. bi kaç arkadaş muhalefet olmasın diye söyledim yanlış anlama.

  5. #18405
    m_cbc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2013
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    gv 250
    Alıntı MurataruM adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben kanuniye geçince kanuni üretmeye başladı sanıyorum ama dediğin doğru olabilir. ama kanuni ile birleşen bir firma daha vardı eskilerden hatırlamıyorum şu an. mesela onlar da tam Türkiye de tutulmaya başlamıştı ki kanuni ye geçince gözden düştü. çevremdeki insanların kanuniye geçtiğinde takındıkları tavırlara dayanarak söylüyorum. bi tarafımdan uydurmuyorum. bi kaç arkadaş muhalefet olmasın diye söyledim yanlış anlama.
    yanlış anlamıyorum zaten s&t kanuniyi gören herkes kanuni zannediyor bizim motorları,kanuni isim uyanıklığı yapmış s&t yerine kendi adınıda eklemiş olay bundan ibaret. mesela bizim motorlara kanuni servisi bakmıyor hyosung servisleri (s&t kanuni servisleri) bakıyor. parçalarını da kanuni servislerinde bulamazsın. ama insanlardaki ilk tepki "aaaa kanuni" ama değil saygılar

  6. #18406
    Levent E. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung gv 650
    Hacı biraz kulaktan dolma olmuş,devirli gitmeye alışana kadar motor yürümüyor dedim ben de,ancak bunu neden diyoruz;çünkü araba kullanmaya alismisiz,2500 devirle rampa çıkmasını bekliyoruz ilk zamanlar.benimki acemilikten,diger kullanıcılar da daha güçlü motorlara alışmışsa onlar da yine düşük devirle seyretmek istediği icin bekleneni karşılamaz..ancak uzun yolda motor yukluyken de olsa yuksek devirle girdiğinde hızını düşürmeden rampayı tamamlıyorsun.buyuk cc arkadaslar yine bizim tarz makinelerse geri kalmazsin eger digerleri limitlerini zorlayarak kullanmazsa..
    Gitmek istedikten sonra her yer yakındır.

  7. #18407

    Üyelik
    12 Nisan 2013
    Şehir
    istanbul-adapazarı
    Motosikleti
    QJ LTM125
    Alıntı Levent E. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hacı biraz kulaktan dolma olmuş,devirli gitmeye alışana kadar motor yürümüyor dedim ben de,ancak bunu neden diyoruz;çünkü araba kullanmaya alismisiz,2500 devirle rampa çıkmasını bekliyoruz ilk zamanlar.benimki acemilikten,diger kullanıcılar da daha güçlü motorlara alışmışsa onlar da yine düşük devirle seyretmek istediği icin bekleneni karşılamaz..ancak uzun yolda motor yukluyken de olsa yuksek devirle girdiğinde hızını düşürmeden rampayı tamamlıyorsun.buyuk cc arkadaslar yine bizim tarz makinelerse geri kalmazsin eger digerleri limitlerini zorlayarak kullanmazsa..
    dediğine katılıyorum. insan yüksek cc kullandımı düşük cc kesmiyor. cc düşürmek zorunda olan arkadaşlar da mesela çok aramıştır eski motorunu

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:51 ----------

    Alıntı m_cbc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yanlış anlamıyorum zaten s&t kanuniyi gören herkes kanuni zannediyor bizim motorları,kanuni isim uyanıklığı yapmış s&t yerine kendi adınıda eklemiş olay bundan ibaret. mesela bizim motorlara kanuni servisi bakmıyor hyosung servisleri (s&t kanuni servisleri) bakıyor. parçalarını da kanuni servislerinde bulamazsın. ama insanlardaki ilk tepki "aaaa kanuni" ama değil saygılar
    kesinlikle katılıyorum şimdi araştırdım. kanuni S&T ile anlaşmış, benim adıma motosiklet üret demiş. örneğin turkcell marka telefonlar var ya, aslında o telefonları Huawei adlı firma üretiyor. turkcell benim adıma telefon üret demiş adamlara onlar da üretmiş. bunun gibi birşey. hyosung u kanuni üretiyor sanıyordum. yanlış biliyormuşum affola

  8. #18408

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    bütün bilgilerin gözden geçirmeni tavsiye ederim. en başda arkadaşlar yazmışlar üstüne daha detaylı yazmaya gerek yok global ile kanuni arasındaki ticari ve hukuksal marker sorunu yüzünden hysoungler bir seri stkanuni olarak geldi.. hysoung öyle basit iki günlük ufak bir firma değil yada çin malı fason üretim yapan firmalardan değilki kanuniye özel motor üretsin hysoung zaten amerika avrupa pazarına üretim yapan büyük bir firma kanuni sadece bu firmanın türkiye distirübütörü yani ithalatçısı o kadar..

    kanuniye özel üretilen bir şey yok hysoung tüm dünyaya amerikaya avrupaya ne üretiyorsa aynısını türkiyeyede yolluyor sadece bir ara markanın türkiyede isim telif sorunları nedeni ile stkanuni olarak getirtildi o sorunda haloldu artık 2013 ler direk eskisi gibi hysoung olarak gelicek diye biliyorum.. yani kimsenin kimseye özel bir şey ürettiği yok.. kaldıki hysoung çinde üretim yapmıyor hysoung a dan z ye kore üretimidir hysoungun çinde üretimi yokdur çin malıda değildir.. bu yüzden zaten arkadaşlar parça alırken parçaların pahalılığından gem vuruyorlar çünkü çinden almıyorlar direk parçaları koreden alıyorlar.. hayal gücünüzde bir şeyler canlandırıp (turkcell huwai örneği) başka şeylerle benzetmeler yapıp sanki gerçekdede öyleymiş gibi yazmayın zira bilgiler eksik ve sadece bilgi kirliliğine neden oluyor..

    gv250 ile inegöl bursa istanbul uzun yolum oldu ne dik yokuşda şişdi ne tıkandı ne aksadı bende şu anda tdm850 var uzun yolda ortalama 100-120 km güvenli emniyetli sürat dalgası içinde gv250 ile tdm min en ufak hissettirdiği güçde bir farkı yok.. başlangıç motoru gibi kimse kusura bakmasın ama saçma laflarada gülüyorum niye başlangıç motoru olsun ben şimdi 850cc lik motorumu satışa çıkardım gv250 yada 250 lik bir maxi düşünüyorum ben gerçi çok hacim düşürüp çıkartan biriyim öyle hacimsel takıntılarım yok.. 250cc yi geçmiycek bir şey aldımmı tekrar acemimi olucam şimdi..

    herşey ihtiyaç ve beklenti orantısında şekillenir uzun yolun azsa şehir için çoksa yakıtı servis ağını ve kuvvetli bir ikinci eli ön planda tutuyorsan heleki artık yeni nesil küçük hacimli enjektörlü yeni beyinli motorlar eski 90'lı yıllardaki 600-700 cc lik makinelerin gücüne yakın güç üretiyorlar o zaman niye tercih edilmesin.. eskiden 90'lı yıllarda africa twinler 46 beygirdi adamlar o 46 beygirlik motorlarla dünyayı gezerlerdi o motor kaçtane dakarı birinci bitirdi hepi topu 46 beygirdi şimdi adamlar 250cc lik motor yapmış 30 beygirleri çıkartıyor ilerde teknolojinin dahada gelişimi ek sistemler üniterlerle olucak 35 beygir 40 beygir belki.. eskiden başlangıç motoru 30-35 beygirlik motor alıcam desen herkes oha ne yapıyorsun sen canınamı susadın derlerdi şimdi 250cc olunca güç göze ufak geliyor.. biz motor sürmeyi 70cc lik 2 beyigrlik pegeout 103ninjalarda öğrendik karbüratörünü değiştirirdik ön dişliyi değiştirirdik maksat 2-3 beygir fazla alalım diye eskiler bilir ama yeniler inanmaya bilir biz omotorlarla100-120 leri görürdük kaldıki daha ağır o zamanlar modifikasyon yapan abilerimiz vardı onlar 140 -160km hızları görürlerdi kısaca demeye çalışdığım her şey hacimle orantılı değildir güçlede orantılıdır.. gv250 gayet kuvvetli bir motor uzun yolda gayet güzel kaymak gibi gidiyor yormuyor.. son olarak iki kafta önce ayvalığa gittim motorla değil arabayla adım başı çevirme ve radar vardı hatta bir çevirme noktasında 3 tane motorsikletli bir konvoyu durdurmuş ceza yazıyordu polis kısaca isteidğin kadar kuvvetli motor al doğru dürüst basamadıkdan gidemedikden sonra kullanmadığın atıl olan güç sadece israf olur..
    WanDoGa bunu beğendi.

  9. #18409
    bazen25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2006
    Motosikleti
    x evo 400
    Hala daha neyin peşindesiniz anlamış değilim, motor piyasaya 2005 de girmiş,forum sayfası 920 olmuş, iyisi, kötüsü,yaşanan sıkıntılar herşey yazılmış çizilmiş.Bir arkadaş çıkıp bişeyler yazıyor, herkez de cevap veriyor, zaten arkadaş alma da dememiş ya neyse. 920 sayfalık forumun yarısı "almalımıyım ? ve buna verilen cevaplar ile dolu.Almak isteyen, isteyecek arkadaşlara yazıyorum,almayın arkadaşım ne 2007 ve öncesini ne de sonrasını dandik bu makinalar çin malı zaten.78000 (yetmişsekizbin) kilometre yol yaptım hala da yapıyorum çok dandik bu motor çok.Bari bir iki bişi de ben yazayım
    1-Üzerindeki teker rulmanları çok kaliteli değil.Değişim zamanı kullanılan yolun kalitesine göre değişir AMA değiştiğinde SKF yada FAG marka rulman takarsanız uzuuunnn dönem kullanırsınız
    2-Elektirik sistemi çok iyi değil, bağlayacağınız, ekstra korna sis farı vs. aksesuarları röle ile bağlamanızı tavsiye ederim.
    3-Uzun süre motorun gidonunu aynı tarafa çevirip kilitlediğinizde bir süre sonra kablolarda sorun yaşayabilirsiniz.(benim devir saati kablosu bozulmuştu)
    4-2007 model motorum 3.vites 6000 devir civarında takılabiliyor. ( o üniteyi değiştirmedim 4 e atıp yürüyorum)
    5-Konjektör arızasını yaşadım 65000 km de,değiştirdim 15 tl ye yürüyorum. (söylemem nerden aldığımı)
    6-Yağ değişimi zamanında yapılmalı ve yağ filtresini 5 liralık TVS apache nin filtresini takıp yürüyorum.
    7-78000 km dir debriyaj balatasını değiştirmedim (çin malı ya dandik malzeme)
    8-Öle düşük devir de tor-tor gidemiyorsun alet yüksek devir seviyor.
    9-Kromaj kalitesi bir amerikan yada japon değil.
    10-Mafsal burcu artık yeter dedi değiştirdim, aynı zamanda arka amortisör takozları da aşındı (e olsun okadar)
    11-Şahsi fikrim malzemesi sağlam ama tasarım hatası var MSA nın koruma demirin de En ufak bir darbede radyatörün patlaması an meselesi (arkadaşım trafik levhasına çarpıp yamutdu ve radyatör patladı)
    12-Vibrasyon ve artcı rahatından bahsedersek, eşimin uyuduğunu biliyorum arkamda
    13-Ön dişli MCT 250 dişlisi ile aynı (kanuni yedek parçasının kalitesini de biliyorum)
    14-Arka fren balatasının ölçüsü piyasadaki bütün 250 cc ler ile aynı (ben paraya kıyıp lucas taktım o ayrı)
    15-İridyum buji uzun ömürlü fakat endiksiyon bobini ve kablo nedeni ile performansa bi katkısı yok.(ikisinin de değişmesi belki bir katkı yapabilir ama o bobini nerden bulacağım)
    16-Takılan ön cam göstergelerin naket motorlar gibi gidonun önünde yer almasından dolayı çok fazla bir koruma sağlamıyor uzak kalıyor sürücüye (bence)
    17-H-D 883 egzozu bile taktım ses çok değişmiyor 40 km daha az yol yapıyodu.(orjinalleri delmeye kıyamadım)
    18-650 Dragstarın yanına koydum "aynı lan" dediler.
    19-Ayak müşürü su ve başka dış etkenlerden dolayı bozuluyor,Motorunuz yolda giderken silkelemeye başlarsa sorun bu olabilir.Yani karbüratör,akü konjektör olayına girmeden önce oraya bakın derim.
    20-Yağmurlu havalarda kirleniyor.
    21-Alırken verdiğim parayı tamamen helal ettim.
    bilmiyorum yeterlimi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:21 ----------

    22-aklıma geldi ön fren müşürü sık bozuluyorsa fren merkezi değişmesi gerektiğini söylüyordur.
    23-VN900,f650,dragstar650,dyna,vt600 shadow ile yola çıktım kimsede beni bekmelemedi, evet rampada biraz bayılıyor (çadır,mat,uyku tulumu,şişme yatak,tamir araç gereci falan varken)
    DeathRacer, burdurlu1985 ve Slayerrr bunu beğendiler.

  10. #18410

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı bazen25 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hala daha neyin peşindesiniz anlamış değilim, motor piyasaya 2005 de girmiş,forum sayfası 920 olmuş, iyisi, kötüsü,yaşanan sıkıntılar herşey yazılmış çizilmiş.Bir arkadaş çıkıp bişeyler yazıyor, herkez de cevap veriyor, zaten arkadaş alma da dememiş ya neyse. 920 sayfalık forumun yarısı "almalımıyım ? ve buna verilen cevaplar ile dolu.Almak isteyen, isteyecek arkadaşlara yazıyorum,almayın arkadaşım ne 2007 ve öncesini ne de sonrasını dandik bu makinalar çin malı zaten.78000 (yetmişsekizbin) kilometre yol yaptım hala da yapıyorum çok dandik bu motor çok.Bari bir iki bişi de ben yazayım
    1-Üzerindeki teker rulmanları çok kaliteli değil.Değişim zamanı kullanılan yolun kalitesine göre değişir AMA değiştiğinde SKF yada FAG marka rulman takarsanız uzuuunnn dönem kullanırsınız
    2-Elektirik sistemi çok iyi değil, bağlayacağınız, ekstra korna sis farı vs. aksesuarları röle ile bağlamanızı tavsiye ederim.
    3-Uzun süre motorun gidonunu aynı tarafa çevirip kilitlediğinizde bir süre sonra kablolarda sorun yaşayabilirsiniz.(benim devir saati kablosu bozulmuştu)
    4-2007 model motorum 3.vites 6000 devir civarında takılabiliyor. ( o üniteyi değiştirmedim 4 e atıp yürüyorum)
    5-Konjektör arızasını yaşadım 65000 km de,değiştirdim 15 tl ye yürüyorum. (söylemem nerden aldığımı)
    6-Yağ değişimi zamanında yapılmalı ve yağ filtresini 5 liralık TVS apache nin filtresini takıp yürüyorum.
    7-78000 km dir debriyaj balatasını değiştirmedim (çin malı ya dandik malzeme)
    8-Öle düşük devir de tor-tor gidemiyorsun alet yüksek devir seviyor.
    9-Kromaj kalitesi bir amerikan yada japon değil.
    10-Mafsal burcu artık yeter dedi değiştirdim, aynı zamanda arka amortisör takozları da aşındı (e olsun okadar)
    11-Şahsi fikrim malzemesi sağlam ama tasarım hatası var MSA nın koruma demirin de En ufak bir darbede radyatörün patlaması an meselesi (arkadaşım trafik levhasına çarpıp yamutdu ve radyatör patladı)
    12-Vibrasyon ve artcı rahatından bahsedersek, eşimin uyuduğunu biliyorum arkamda
    13-Ön dişli MCT 250 dişlisi ile aynı (kanuni yedek parçasının kalitesini de biliyorum)
    14-Arka fren balatasının ölçüsü piyasadaki bütün 250 cc ler ile aynı (ben paraya kıyıp lucas taktım o ayrı)
    15-İridyum buji uzun ömürlü fakat endiksiyon bobini ve kablo nedeni ile performansa bi katkısı yok.(ikisinin de değişmesi belki bir katkı yapabilir ama o bobini nerden bulacağım)
    16-Takılan ön cam göstergelerin naket motorlar gibi gidonun önünde yer almasından dolayı çok fazla bir koruma sağlamıyor uzak kalıyor sürücüye (bence)
    17-H-D 883 egzozu bile taktım ses çok değişmiyor 40 km daha az yol yapıyodu.(orjinalleri delmeye kıyamadım)
    18-650 Dragstarın yanına koydum "aynı lan" dediler.
    19-Ayak müşürü su ve başka dış etkenlerden dolayı bozuluyor,Motorunuz yolda giderken silkelemeye başlarsa sorun bu olabilir.Yani karbüratör,akü konjektör olayına girmeden önce oraya bakın derim.
    20-Yağmurlu havalarda kirleniyor.
    21-Alırken verdiğim parayı tamamen helal ettim.
    bilmiyorum yeterlimi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:21 ----------

    22-aklıma geldi ön fren müşürü sık bozuluyorsa fren merkezi değişmesi gerektiğini söylüyordur.
    23-VN900,f650,dragstar650,dyna,vt600 shadow ile yola çıktım kimsede beni bekmelemedi, evet rampada biraz bayılıyor (çadır,mat,uyku tulumu,şişme yatak,tamir araç gereci falan varken)
    78000km maşallah listede benim tek arıza olarak görebiliceğim konejktör olur diyicem ama oda sanırım parça ömrünü doldurmuş 65000km'de değişmiş..
    şu yazdığınız şeylerin çoğu almanda alsan amerikanda alsan japonda alsan 78000km gibi bir rakamda çıkıcak doğal şeyler.
    2004 yılında f650gs'im vardı 20 bin km sürdüm şu yazdıklarınızdan çok daha fazla masraf çıkartmışdı.. tekrar maşallah..

  11. #18411
    hyce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul Kadıköy
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Dandikliğinin kanıtı 20. madde
    Slayerrr ve WanDoGa bunu beğendiler.

  12. #18412

    Üyelik
    12 Mart 2012
    Şehir
    burdur
    Motosikleti
    YAMAHA NMAX 155
    ağzı olan konuşuyo diyorum üstüne alınana

  13. #18413

    Üyelik
    21 Mayıs 2012
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    GV650 EFI
    Alıntı cancalskan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rolanti ayarını bende olan, karburatörlü motorlarda da olan gaz telinin bağlandığı yerdeki ayarlardan yaptım (benimkinde rolanti ayarı yapacağın yer var), Benim devirim sabit yukseltmiyor (kışın bazen iki-üç marşta calıştığı oluyor). Beyin Valfi kontrol ediyor hava gelmediğini düşünüyor istop ettiyor eğer sen manuel olarak rolanti ayarını yükseltmediysen. EFI ışığım hiç hata vermedi bugüne kadar. Güçünde hiçbir değişiklik yok aldığım beri performansı hiç düşmnedi motorun (uzun yol artcılı yüklü yollarda dahil), yakıtta da değişiklik yok, yarın 23 nisan istersen motor üstünde gösterebilirm şirinevlerdeyim.
    Bence senin valf hava deliğini tam kapatmış o şekilde de kalmış benimki si ise kafasına göre takılıyor bazen tam açık (yüksek devir) bazen tam kapalı (istop).

    Demek istediğin yöntemi anladım. Ben Antalya'dayım sen İstanbul'da yinede teklifin için saol. Keşke İstanbul'da olsam en azından usta gibi ustalar mevcut burada motoru servise götürüyorsun ben enjeksiyonlu motordan anlamam diyorlar.

    Valfi değiştirdim sorun hala aynı beyin kontrol ediyor ama konumlandıramıyor. Beyine reset attırmayı deneyeceğim ama nerede onu bilemiyorum. Araba beyincileri yapabilir mi acaba?

    Bu durumu yaşayanlar için geçici çözüm yöntemim: Hava filtresinden çıkan hortumu çıkartıp oraya bir musluk/vana (akvaryum vanası) takıyorsun sonra motoru çalıştırıp manuel olarak vanayı yavaş yavaş kısıyor rölanti ayarını yapıyorsun; motor ısınınca biraz daha kısmak gerekiyor

  14. #18414

    Üyelik
    24 Eylül 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Gv250
    Alıntı Zengibar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu arada ODTÜ'de bi kaç kez bi GV250 gördüm. Bizden birileri mi arkadaşlar?
    2007 kırmızı model diyorsanız belki ben olabilirim ama öyle bi sürüklenme durumu yok benim motorun ya da odtüyü gv250 ler basmış durumda

  15. #18415
    m_cbc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2013
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    gv 250
    Alıntı Slience adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2007 kırmızı model diyorsanız belki ben olabilirim ama öyle bi sürüklenme durumu yok benim motorun ya da odtüyü gv250 ler basmış durumda
    yok kırmızı değildi benim dediğim siyahtı geçen hafta ctesi günü kızılayda izmir caddesinde kırmızı gri gördük belki o senin motor olabilir

  16. #18416
    Teknika - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2013 Model Hyosung GV250 EFI Aquila Full Siyah
    Ne yapmışsın kardeşim? Yerden yere vurmuşsun motoru. Ben satıyorum.

    Şaka bir yana ben 11. Maddeye takıldım. Radyatörün patlamasının Koruma demiriyle alakası varsa ki, tüm koruma demirleri zaten oraya takılmıyor mu? Ben tekrar inceledim bir sorun olacak durum göremedim.

    Alıntı bazen25 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hala daha neyin peşindesiniz anlamış değilim, motor piyasaya 2005 de girmiş,forum sayfası 920 olmuş, iyisi, kötüsü,yaşanan sıkıntılar herşey yazılmış çizilmiş.Bir arkadaş çıkıp bişeyler yazıyor, herkez de cevap veriyor, zaten arkadaş alma da dememiş ya neyse. 920 sayfalık forumun yarısı "almalımıyım ? ve buna verilen cevaplar ile dolu.Almak isteyen, isteyecek arkadaşlara yazıyorum,almayın arkadaşım ne 2007 ve öncesini ne de sonrasını dandik bu makinalar çin malı zaten.78000 (yetmişsekizbin) kilometre yol yaptım hala da yapıyorum çok dandik bu motor çok.Bari bir iki bişi de ben yazayım
    1-Üzerindeki teker rulmanları çok kaliteli değil.Değişim zamanı kullanılan yolun kalitesine göre değişir AMA değiştiğinde SKF yada FAG marka rulman takarsanız uzuuunnn dönem kullanırsınız
    2-Elektirik sistemi çok iyi değil, bağlayacağınız, ekstra korna sis farı vs. aksesuarları röle ile bağlamanızı tavsiye ederim.
    3-Uzun süre motorun gidonunu aynı tarafa çevirip kilitlediğinizde bir süre sonra kablolarda sorun yaşayabilirsiniz.(benim devir saati kablosu bozulmuştu)
    4-2007 model motorum 3.vites 6000 devir civarında takılabiliyor. ( o üniteyi değiştirmedim 4 e atıp yürüyorum)
    5-Konjektör arızasını yaşadım 65000 km de,değiştirdim 15 tl ye yürüyorum. (söylemem nerden aldığımı)
    6-Yağ değişimi zamanında yapılmalı ve yağ filtresini 5 liralık TVS apache nin filtresini takıp yürüyorum.
    7-78000 km dir debriyaj balatasını değiştirmedim (çin malı ya dandik malzeme)
    8-Öle düşük devir de tor-tor gidemiyorsun alet yüksek devir seviyor.
    9-Kromaj kalitesi bir amerikan yada japon değil.
    10-Mafsal burcu artık yeter dedi değiştirdim, aynı zamanda arka amortisör takozları da aşındı (e olsun okadar)
    11-Şahsi fikrim malzemesi sağlam ama tasarım hatası var MSA nın koruma demirin de En ufak bir darbede radyatörün patlaması an meselesi (arkadaşım trafik levhasına çarpıp yamutdu ve radyatör patladı)
    12-Vibrasyon ve artcı rahatından bahsedersek, eşimin uyuduğunu biliyorum arkamda
    13-Ön dişli MCT 250 dişlisi ile aynı (kanuni yedek parçasının kalitesini de biliyorum)
    14-Arka fren balatasının ölçüsü piyasadaki bütün 250 cc ler ile aynı (ben paraya kıyıp lucas taktım o ayrı)
    15-İridyum buji uzun ömürlü fakat endiksiyon bobini ve kablo nedeni ile performansa bi katkısı yok.(ikisinin de değişmesi belki bir katkı yapabilir ama o bobini nerden bulacağım)
    16-Takılan ön cam göstergelerin naket motorlar gibi gidonun önünde yer almasından dolayı çok fazla bir koruma sağlamıyor uzak kalıyor sürücüye (bence)
    17-H-D 883 egzozu bile taktım ses çok değişmiyor 40 km daha az yol yapıyodu.(orjinalleri delmeye kıyamadım)
    18-650 Dragstarın yanına koydum "aynı lan" dediler.
    19-Ayak müşürü su ve başka dış etkenlerden dolayı bozuluyor,Motorunuz yolda giderken silkelemeye başlarsa sorun bu olabilir.Yani karbüratör,akü konjektör olayına girmeden önce oraya bakın derim.
    20-Yağmurlu havalarda kirleniyor.
    21-Alırken verdiğim parayı tamamen helal ettim.
    bilmiyorum yeterlimi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:21 ----------

    22-aklıma geldi ön fren müşürü sık bozuluyorsa fren merkezi değişmesi gerektiğini söylüyordur.
    23-VN900,f650,dragstar650,dyna,vt600 shadow ile yola çıktım kimsede beni bekmelemedi, evet rampada biraz bayılıyor (çadır,mat,uyku tulumu,şişme yatak,tamir araç gereci falan varken)
    *** 2013 Model Hyosung Gt250r EFI Full Kırmızı Racing ***

  17. #18417

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı Teknika adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne yapmışsın kardeşim? Yerden yere vurmuşsun motoru. Ben satıyorum.

    Şaka bir yana ben 11. Maddeye takıldım. Radyatörün patlamasının Koruma demiriyle alakası varsa ki, tüm koruma demirleri zaten oraya takılmıyor mu? Ben tekrar inceledim bir sorun olacak durum göremedim.
    o listeye bakarsanız hiç bir şey yok 78 bin kmde olabilicek çıkabilicek çok doğal şeyler anormal bir şey yada yerden yere vurucak bir şey yazmamış arkadaş.. hatta kendide biraz tiye almış bu kötü motor diyenlere geyik yapmış misal 20.maddede yada 7.maddede ..

  18. #18418
    Teknika - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2013 Model Hyosung GV250 EFI Aquila Full Siyah
    Bugün ben de motor ilanda olmama rağmen dayanamadım biraz gezdim. Bugün motor hakkındaki fikirlerim biraz değişti gibi sanki. Belki satmayabilirim. Hatta kısmetse yarın da arkadaşlarla gezeceğiz eğer hava güzel olursa.

    Benim arkadaşlara iki tavsiyem olacak!

    * Özellikle yan heybe çanta kullananların mutlaka ama mutlaka uygun yan çanta demiri kullanmalarını önemle uyarırım. Ben daha önceki motorlarımdan ve arkadaşların da Cruiser motorlarından edindiğim tecrübelerden dolayı, yan heybe çantaları daha almadan önce, yan çanta demirlerini ve özel montaj mekanizmalarını taktırdım. Bu sayede, çantalar amortisörlere, sinyallere, eksoza, çamurluğa vs. sağa sola hiç bir şekilde sürtmüyor ve hiç ses yapmıyor. Ayrıca lambur lumbur sallanmıyor.

    * Daha önceki motorlarımda mutlaka dizlik kullanırdım. 2-3 motor önce de Cruiser sahibiydim gene. O zaman da dizlik mutlaka kullanmaya çalışıyordum ama özellikle Cruiser kullananların dizlik kullanırken, heleki sert plastik dizlik kullanırken, Cruiser'in şekilsel yapısı gereği öne doğru genişleyen benzin deposunun yanlarını haşat etme ihtimali kuvvetle muhtemel. O sebeple bu tür bir sorundan dolayı, dizliklerinin denk geldiği yere kendinden yapışkanlı büyük çaplı keçe yapıştırmalarını önemle öneririm.
    *** 2013 Model Hyosung Gt250r EFI Full Kırmızı Racing ***

  19. #18419
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı Teknika adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün ben de motor ilanda olmama rağmen dayanamadım biraz gezdim. Bugün motor hakkındaki fikirlerim biraz değişti gibi sanki. Belki satmayabilirim. Hatta kısmetse yarın da arkadaşlarla gezeceğiz eğer hava güzel olursa.

    Benim arkadaşlara iki tavsiyem olacak!

    * Özellikle yan heybe çanta kullananların mutlaka ama mutlaka uygun yan çanta demiri kullanmalarını önemle uyarırım. Ben daha önceki motorlarımdan ve arkadaşların da Cruiser motorlarından edindiğim tecrübelerden dolayı, yan heybe çantaları daha almadan önce, yan çanta demirlerini ve özel montaj mekanizmalarını taktırdım. Bu sayede, çantalar amortisörlere, sinyallere, eksoza, çamurluğa vs. sağa sola hiç bir şekilde sürtmüyor ve hiç ses yapmıyor. Ayrıca lambur lumbur sallanmıyor.

    * Daha önceki motorlarımda mutlaka dizlik kullanırdım. 2-3 motor önce de Cruiser sahibiydim gene. O zaman da dizlik mutlaka kullanmaya çalışıyordum ama özellikle Cruiser kullananların dizlik kullanırken, heleki sert plastik dizlik kullanırken, Cruiser'in şekilsel yapısı gereği öne doğru genişleyen benzin deposunun yanlarını haşat etme ihtimali kuvvetle muhtemel. O sebeple bu tür bir sorundan dolayı, dizliklerinin denk geldiği yere kendinden yapışkanlı büyük çaplı keçe yapıştırmalarını önemle öneririm.

    abi sen o güzelim motorunu satıyorsun ya ben burda çıldırıyorum ya o motor satılmaz valla bak.. git sür fikrini değiştir simsiyah HYOSUNG hemde full yapma gözünü seveyim..

    benim bir önceki sahibi dizlikle kullanmış benim depoda izler var malesef..

  20. #18420

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    bende cruiserda yanlarda deri heybeler falan sevmiyorum yolculuğa çıkıcaksam ancak evde 5 yıllık kappalarım var çok şık her motora uyuyor atıyorum arka seleye yoluma bakıyorum.. biz harley davidson ile marlboro man nesliyiz onları izledik o hayalle büyüdük zaten cruiser sevdamda o filimle ateşlendi hala cruisera bindim mi kendimi mickey rouke gibi hissediyorum


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)

Bu Konudaki Etiketler