Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
20 Nisan 2013, 01:13
#18361
ozgurparlar adlı üyeden alıntı
bu haftasonu Ankara Eskişehir arası it gel yol yapacağım. Aklımda şöyle bir soru var 5. vites 9 000 devirde uzun süre yolculuk yapsam motorda bir problem yaratır mı? Yani sürüş olarak fiikir almak istiyorum sizlerden sürekli aynı devir aynı hız aynı vitesde gitmenin mahsuru var mıdır?
arkadaşlar soruma cevap alamadım bilenler bir fikir verebilir mi ?
Rodajda değilsen tabii ki mekanik açıdan bir sorun olmaz ama 9000 devirde sanıyorum 130 km/s civarında hız yapar, bu hızlarda sürekli gitmek de özellikle rüzgar sebebiyle çok yorar. Tavsiyem 120'yi hiç geçmemen, hatta 100-110 gibi gitmen. Ama yok illa 120-130 gidecem dersen de mekanik olarak bir sorun olmaz dediğim gibi.
Reklamlar
-
20 Nisan 2013, 01:22
#18362
5. viteste her bin devir için 10 km hızlanıyor 6 bin devirde 80 yapıyor 9 bin devir 110 km hıza denk gelmiyormu?
-
20 Nisan 2013, 01:36
#18363
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
5. viteste her bin devir için 10 km hızlanıyor 6 bin devirde 80 yapıyor 9 bin devir 110 km hıza denk gelmiyormu?
Her bin devirde 10 km hızlanıyor hesabı biraz fazla düz mantık olmuş ama yine de geçerli sayılır. Doğrusu her 1000 devirde yaklaşık 15 km artıyor hız, ayrıca 6000 devirde 83 km/s hız yapıyor motor. Bu göstergede görülen değil daha doğru olan devir/vites/dişli oranlarıyla hesaplanmış olanıdır.
-
20 Nisan 2013, 01:39
#18364
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Her bin devirde 10 km hızlanıyor hesabı biraz fazla düz mantık olmuş ama yine de geçerli sayılır.
Doğrusu her 1000 devirde yaklaşık 15 km artıyor hız, ayrıca 6000 devirde 83 km/s hız yapıyor motor. Bu göstergede görülen değil daha doğru olan devir/vites/dişli oranlarıyla hesaplanmış olanıdır.
aynen aşırı düz mantık oldu ama ben kadranda gördüğümü söylüyorum gps yada mekanik olarak volandan başlayıp dişlileri takip ederek gerçek değer bulunabilir göstergelerde bir 5 km/s fazla gösteriyor bildiğim kadarıyla doğrumudur?
-
20 Nisan 2013, 01:48
#18365
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
aynen aşırı düz mantık oldu ama ben kadranda gördüğümü söylüyorum gps yada mekanik olarak volandan başlayıp dişlileri takip ederek gerçek değer bulunabilir
göstergelerde bir 5 km/s fazla gösteriyor bildiğim kadarıyla doğrumudur?
100 km'ye kadar göstergelerin kusursuz olarak çalıştığına eminim, çünkü teorik olarak 7050-7100 devir gibi 100 km/s hıza ulaşması gerekiyor motorun, göstergede görülen de ibre 7000 devir çizgisini tam geçerken 100 km hıza ulaşılmış oluyor. Ama daha yüksek hızlarda biraz fazla gösterdiği gibi bir şüphem var, herhangi bir deneme yapmadığım için bilemiyorum tabi.
-
20 Nisan 2013, 01:54
#18366
teşekkürler dediğin gibi sürmeyi tercih edeceğim
-
20 Nisan 2013, 02:19
#18367
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bursada bir ilan buldum koruma demiri 350 tl yazıyor ve çok hoşuma gitti görüntüsü
msa dan yaptırdığınız demirler toplam kaça mal oluyor eğer arada çok büyük bir fark yoksa ben bu demirden taktırmak isterim para konusunda biraz fazla para verebilirim güzel olsun yeterki
http://www.anasayfailan.com/koruma-demiri-ilan-3123.html
bu fotoğraftaki demir köşeli olması sebebiyle kaza anında sürücü için tehlike yaratabilir yaralanmalara sebep olabilir bence. aslan abinin demiri takarken söylediği bi şey vardı. Allah korususn motor devrildiğinde yani kaza anında demirin üzerinde kayıp gitmeli. kesinlikle taklaya sarmamalı. kendisi demirini denediğini kesinlikle motorun takla atmayacağını söylemişti. tabi inşallah söylediklerini teyit etmek durumunda kalmayız :D ama bu demir hiç kayıp gidecek gibi durmuyor
-
20 Nisan 2013, 12:25
#18368
cancalskan adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun baştan bende 2009 efi var bir kere beyni değiştirdim ama dediğin sorun bende su sekilde oluyor rolanti 2000-5000 arası gidip geliyor. bunun çözümünü hava sensorune giden hava kanallarını kapatıp (ki aldığımda da o sekilde imiş) motor rolantisini karbutörlu gibi ayarladım istersen bir ara gelirsin nasıl yapıldığını gösterebilirim. Onun hariçinde rolanti sapit durmadı benim. Ama dediğin gibi sensoru değiştirmedim yada yazılım yükletmedim iki senedir bu sekilde kullanıyorum 28000 km yaptım rolantim sabit 1800-2000 devirde duruyor.
Yani yanlış anlamadıysam rölanti valfini iptal edip, gaz tellerinin orada ki vidalarla gaz teli başlangıç konumunu artırarak rölanti ayarı yapmışsın.. Normalde CDI motor ısınana kadar valf yardımı ile yüksek devirde tutup sonra ideal devirlere düşürüyor. Peki bu durumda beyin valfi kontrol edemediği için hataya düşmüyor mu? EFI ışığı hata sinyali vermiyor mu? Hava akışını CDI kontrol edemediğinden gücünde, çekişinde bir değişiklik olmuyor mu?
-
20 Nisan 2013, 17:32
#18369
arkadaşlar 2011 model ile 2012 model arasında enjeksiyon sisteminde farkmı varmış.. birde modellerine göre temel farklılıkları nedir bu gv lerin biri yardım edebilirmi.. 2008 e kadar karbiratörlü 2008 sonrası enjeksiyonlu 2011 de sanırım göstergeler falan makyaj yemiş 2012 de enjektör sistemi yenilenmiş doğrumudur bilmediğim başka bir şey varmı..
-
20 Nisan 2013, 20:43
#18370
2012de beyin değişiyor (delphi oluyor)
Gitmek istedikten sonra her yer yakındır.
-
21 Nisan 2013, 00:49
#18371
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bursada bir ilan buldum koruma demiri 350 tl yazıyor ve çok hoşuma gitti görüntüsü
msa dan yaptırdığınız demirler toplam kaça mal oluyor eğer arada çok büyük bir fark yoksa ben bu demirden taktırmak isterim para konusunda biraz fazla para verebilirim güzel olsun yeterki
http://www.anasayfailan.com/koruma-d...ilan-3123.html
oguzcan koruma demiiri şekil olarak güzel dursada statik boya ve demir olunca malzeme en ufak bir sürtmede mukavemet ve koruma görevini yerine getirmeyip çizilecektir.msa nın yaptıkları krom paslanmaz malzemeden mamul kolayla egilip bükülmez koruma görevini de yerine getirdiği gibi çizilmesi çok zor çizilse bile basit bir polisajla yep yeni oluyor çok seferde test edildi hemde 250 tl bilginize
msa sisi barların dan GARAJ HAREME getirdim 3 adet bir adettte koruma demiri var ilk gelen takar 5322124353
---------- Post added at 23:49 ---------- Previous post was at 23:44 ----------
Pitcher adlı üyeden alıntı
Gerçekten güzelmiş daha önce forumda çok benzeri tasarlanmıştı. İstanbul da bunu yapabilen var mıdır?
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:36 ----------
Arkadaşlar,
Hyosungsource siparişi sonucu aşağıdaki durum normal midir?
http://<a href="http://bit.ly/c25MCx...m1.jpg</a></a>[/QUOTE]
sertaç normal gibi ama hala gelmediyse gümrüğe takılmış olabilir bu gibi durumlarda bana tel açarsan yardımcı olurum lee ile GARAJ olarak anlaşma yaptık şiparişleri bizim üzerimizden yaparsanız nakliye ve gümrük gibi konularda sıkıntınız olmaz bilginize
-
21 Nisan 2013, 13:12
#18372
tesekkuler
Pek degerli rıdvan,
persembe gunu ilk binlik bakımı avcılar Kanuni servisi polat abi yaptı. sagolsun coktan ilgilendi.Muhabbet sırasında kulaklarınızı cıtlattık..En kısa zamanda yollarda gorusmek dilegiyle...Saygılarımla
-
21 Nisan 2013, 18:11
#18373
Arkadaşlar iyi forumlar.İstanbulda 2013 model sıfır gv 250 satan bir yer biliyormusunuz.gittiğim bir çok yerde 2012 den kalanları 2013 diye satmaya çalışıyorlar.Satış sonrası teknik desteğini de eksik etmeyen önerebileceğiniz bir yer varsa çok sevinicem.
-
21 Nisan 2013, 18:52
#18374
Buyur.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-2013-model-full-siyah-hyosung-gv250-full-aksesuar-122103296/detay/
Ersin_Ftr adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar iyi forumlar.İstanbulda 2013 model sıfır gv 250 satan bir yer biliyormusunuz.gittiğim bir çok yerde 2012 den kalanları 2013 diye satmaya çalışıyorlar.Satış sonrası teknik desteğini de eksik etmeyen önerebileceğiniz bir yer varsa çok sevinicem.
*** 2013 Model Hyosung Gt250r EFI Full Kırmızı Racing ***
-
21 Nisan 2013, 19:39
#18375
bana galeriden lazım kk ile alacağım :(
-
21 Nisan 2013, 20:36
#18376
Kayalar motor genelde fiyat konusunda avantajlı,indirimli satıyorlar.guvenilir bir bayi,buradan arkadaslar var alışveriş yapan,ben de servis hizmeti aldım memnun kaldım.
Motoru aldığım bayi de iyidir 'otohakan' ist. Topkapı'da,düzgün çalışır ,Zeki Bey'le irtibat kurarsan yardımcı olur,kendisi de motor aşığı ve babacandir,benim kahrımı cok çekti
Servis ve geyik icin de avcilar motoparka gidiyoruz,hatta balık tutmak icin giden arkadaslar mevcut tabii..
Yalnız 2013 yok galiba piyasada,Mayıs'ta gelecegini duydum,araştırmak lazım dostum..
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:31 ----------
Ama ben olsam teknika'nin motorunu alırdım,sen kartinla ona bir baska motor alırsın,takas yaparsınız
Gitmek istedikten sonra her yer yakındır.
-
21 Nisan 2013, 20:51
#18377
Levent E. Teşekkürler.
Evet şaka bir yana 2013 model GV250 ve hele ki özellikle Full siyahı şu an hiç bir bayinin elinde yok ve Haziran ortalarında geleceğini söylüyor bayiler. Eğer senin de dediğin gibi arkadaş kredi kartıyla alacaksa ve Kredi kartına gelen farkı kabul ederse, biraz da ben fedakarlık eder veririm motoru.
Motor gerçekten sıfır halde, nokta kusursuz ve bilindiği gibi Full aksesuarlı. Sadece 2-3 kere bir kaç defa kullandım ve onunda %80 zaten aksesuarları montajlatmak için kullanıldı. Sonuçta, bu aksesuarlar takılmadan motor eksik gibi duruyor. Üstelik üzerindeki tüm aksesuarlar en kaliteli aksesuarlar. Hepsi en seçmeceleri. Üzeri brandalı şekilde arkadaşımın mağazasında kapalı halde duruyor! Düşünen arkadaşlar için gerçekten çok önemli bir fırsat! Ay sonuna kadar satılmazsa kullanmaya başlayacağım ben de motoru.
İnşaAllah herkesin gönlüne göre nasip olur herşey.
*** 2013 Model Hyosung Gt250r EFI Full Kırmızı Racing ***
-
21 Nisan 2013, 20:58
#18378
ya arkadaşlar benim motora bu aralar sürekli 2 kişi biniyoruz en sonunda kesecem motorun arkasını o olucak :D
2 motoruz 4 kişi biyerlere gidicez ama ben kafaya taktım arka amortisötrleri ayarlıycam 2 kişi en yumuşakta olmuyor bi gün elimde kalıcak diye korkuyorum..
az önce indim motora elimde döndürmeye çalıştım biraz dönecek gibi oldu sonra takıldı biyerde bıraknca geri döndü neyse kitapçıkta anahtar falan diyor ama orası hiç anahtar takılacak biyer değil ne yapayım ben şimdi servisemi gideyim anahtar bulup onunlamu yapayım ?
yada hiç ellemeyimmi ayarlayan oldumu ne farkediyor sertleştirince
-
21 Nisan 2013, 21:03
#18379
-
21 Nisan 2013, 21:10
#18380
Dostum tornavida taksan da doner o amortisor ama ben de değiştirmedim ve hep iki kisi biniyorum,ki normal insan olarak ikibucuk kisi ediyoruz,hatta Rıdvan olarak uç kisi ediyor,bir de yukleyip yola cikiyoruz sorun yasamiyorum.Elinde kalmaz merak etme
Gitmek istedikten sonra her yer yakındır.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler