Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #18341
    bazen25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2006
    Motosikleti
    x evo 400
    76000 km deki motorum satılıktır, orta sehpa, ön cam, GİVİ yan canta mevcut. sahbinden de ilanı olmadığından link veremiyorumİlgilenenler özelden tel no bırakırlarsa geri dönüş yaparım.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #18342
    ozgurparlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Merhaba arkadaşlar.

    bu haftasonu Ankara Eskişehir arası it gel yol yapacağım. Aklımda şöyle bir soru var 5. vites 9 000 devirde uzun süre yolculuk yapsam motorda bir problem yaratır mı? Yani sürüş olarak fiikir almak istiyorum sizlerden sürekli aynı devir aynı hız aynı vitesde gitmenin mahsuru var mıdır?

  3. #18343
    Pitcher - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2013
    Şehir
    Bahçeşehir / İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı Teknika adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-2013-model-full-siyah-hyosung-gv250-full-aksesuar-122103296/detay/
    Motorumu 1 ay önce almasaymışım dedim şuan Alana şimdiden hayırlı olsun..Tez zamanda satarsın inşallah.

    Bu arada bu koruma demiri şart oldu, trafiğe çıkmaya yeni yeni başladım umarım MSA'ya varabilirim .MSA'nın numarası, açık adresini yada meşhur Aslan abi'nin numrasını paylaşmanız mümkün mü?
    Bu arada gidemezsem kargo yapıyorlar mı? ve son olara kendim monte etmem kolay mı?

  4. #18344
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    arkadaşlar bursada bir ilan buldum koruma demiri 350 tl yazıyor ve çok hoşuma gitti görüntüsü

    msa dan yaptırdığınız demirler toplam kaça mal oluyor eğer arada çok büyük bir fark yoksa ben bu demirden taktırmak isterim para konusunda biraz fazla para verebilirim güzel olsun yeterki

    http://www.anasayfailan.com/koruma-demiri-ilan-3123.html
    Pitcher bunu beğendi.

  5. #18345
    Pitcher - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2013
    Şehir
    Bahçeşehir / İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    http://www.anasayfailan.com/koruma-d...ilan-3123.html[/QUOTE]

    Gerçekten güzelmiş daha önce forumda çok benzeri tasarlanmıştı. İstanbul da bunu yapabilen var mıdır?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:36 ----------

    Arkadaşlar,

    Hyosungsource siparişi sonucu aşağıdaki durum normal midir?

    [IMG][/IMG]

  6. #18346
    lycantrophic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Motosikleti
    GV 250
    Türkiye'ye gelmemiş ya da gümrük kaydı yapılmamış. Benim kargom sakaryadan giresuna ulaşmadı 11inden beri, (lanet ptt) yurtdışından gelen bir ürün için normaldir. 2 hafta ve 1 ay arası değişir teslimat süresi genelde. MSA'yı önceki sayfalarda telefonunu filan paylaştım, kargo da yaparlar.
    Pitcher bunu beğendi.
    Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.

  7. #18347
    hyce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul Kadıköy
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bursada bir ilan buldum koruma demiri 350 tl yazıyor ve çok hoşuma gitti görüntüsü

    msa dan yaptırdığınız demirler toplam kaça mal oluyor eğer arada çok büyük bir fark yoksa ben bu demirden taktırmak isterim para konusunda biraz fazla para verebilirim güzel olsun yeterki

    http://www.anasayfailan.com/koruma-demiri-ilan-3123.html
    MSA'nınki 250 tl. Fotodaki güzel de ortadaki vidalama yeri sağlam görünmüyor bence
    ogzcngdk bunu beğendi.

  8. #18348
    Tolga Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2010
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Kymco Xciting 250i
    Alıntı gencotr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    3. vitesin belirli devir aralığında motosiklette oluşan duraksama durumu 2008 ve sonrasında çıkan enjeksiyonlu modellerle tarih oldu. Elektronik aksam ile ilgili sorun yaşayan bir iki arkadaş oldu ama genel olarak şurasında sorun var diyebileceğimiz bir şey yok.
    Burda bi arkadaşımız duraksamadan bahsetmiş. Acaba bu ne demek oluyor açıklayabilir misiniz ?
    2005-2006 model gv 250 almayı düşünüyorum. bu konuda beni aydınlatırsanız çok minnettar kalırım.
    İlginiz için şimdiden teşekkür ederim.
    2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
    2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i

  9. #18349
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı Tolga Can adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Burda bi arkadaşımız duraksamadan bahsetmiş. Acaba bu ne demek oluyor açıklayabilir misiniz ?
    2005-2006 model gv 250 almayı düşünüyorum. bu konuda beni aydınlatırsanız çok minnettar kalırım.
    İlginiz için şimdiden teşekkür ederim.
    Karbüratörlü 250cc Hyoungların bir kısmında olan, zamanında fark edenlerin garantiden CDI değişimi yaptırdığı, yabacıların flatspot dediği, pek sorun edilmeyecek bir sorun. Bazen herhangi bir viteste giderken gaz vermeye devam etmene rağmen motor 5500 devirde 1-3 saniye kadar sabit kalıyor. Bu süreye aldırmadan beklersen, gazı hafif bırakıp tekrar verirsen, gaz çekiliyken hafif debriyajla devri yükseltirsen atlatmış oluyorsun. Ama dediğim gibi her zaman olmadığı (aylarca olmadığı da oluyor, aynı günde bir kaç kere olduğu da) ve sadece bir kaç saniye sürdüğü için pek sorun edilen bir sorun değil
    DeathRacer bunu beğendi.

  10. #18350
    Tolga Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2010
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Kymco Xciting 250i
    Özellikle 5.500 devirdemi bunu yapıyor. Daha alt devirlerde gerçekleşmiyor değil mi ?
    Sadece 3. vitesde mi ? 1-2 yada 4-5 de oluyor mu ?

    Bu değişimin ücreti ne kadar ? Bu konu hakkında bilgin var mı ?
    Bizde şans yok, her kısa sürüşümde başıma gelir gibime geliyor. verdiğin bilgi içinde teşekkür ederim. Saol
    2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
    2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i

  11. #18351
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı Tolga Can adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Özellikle 5.500 devirdemi bunu yapıyor. Daha alt devirlerde gerçekleşmiyor değil mi ?
    Sadece 3. vitesde mi ? 1-2 yada 4-5 de oluyor mu ?

    Bu değişimin ücreti ne kadar ? Bu konu hakkında bilgin var mı ?
    Bizde şans yok, her kısa sürüşümde başıma gelir gibime geliyor. verdiğin bilgi içinde teşekkür ederim. Saol
    Evet sadece 5500 devirde yapıyor, başka hiç bir devirde böyle bir şey olmuyor. Her sürüşünde olmaz kesinlikle de eğer aldığın motorda CDI değiştirilmemiş ve ille değiştirecem dersen hyosungsource'da 220 TL + kargo toplam 260 TL

  12. #18352

    Üyelik
    21 Mayıs 2012
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    GV650 EFI
    GV250 EFI

    Rölanti kontrol valfi arızalanmış durumda, aslında motor çalışıyor ama beyin konumlandırma yapamıyor. Arızanın yaşanma biçimi: yüksek veya düşük devirde rölanti, zengin veya fakir karışım sonrasında motorun boğulmaları.

    Bunun için biraz araştırma yaptım.

    Öncelikle fiyatları çok saçma hyosungsource de tüm 250cc efi modellerine aynı valfi satıyor tabi şeklende benziyor ama kanuni sitesinde gt250r ve gt250 için olan 400tl, gv250 için 140tl, gv650 için olan ise çok saçma ama 35tl. (Uyarmı acaba) Nette biraz daha araştırınca palio 1.4 ile aynısını olduğunu öğrendim araba malzemesi yan sanayi tipleri 40-50tl ilk fırsatta uygun olan yan sanayi alıp takmayı düşünüyorum. Araba malzemesi bile daha uygun fiyatlı iken Kuralkan'ın bu fiyat politikası sebebi ile mümkün olduğu kadar alışveriş yapmayıp protesto ediyorum. Basit bir motorlu vanaya nasıl 400tl yazabiliyorlar anlamıyorum....

    Şimdi bir diğer mevzuda valfi değiştirmem sonrasında beyin kontrol edebilecek mi? yoksa beyinde ki arıza kodlarını silmek mi gerekir? Aküsüz uzun bir süre bıraksam resetlenme olur mu? İstanbul'da ki bir kaç servis ile görüştüm motor üzerinde bağlantılı ayar gerekiyor dedi. Burası İstanbul değil nerede o düzeyde servis... Belki burada araba beyincileri bu işi yapabilir.

    Fikri olan daha önce başına gelen yorumlarsa sevinirim...


    http://www.hyosungsource.com/index.php?main_page=product_info&products_id=1737

  13. #18353
    Tolga Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2010
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Kymco Xciting 250i
    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet sadece 5500 devirde yapıyor, başka hiç bir devirde böyle bir şey olmuyor. Her sürüşünde olmaz kesinlikle de eğer aldığın motorda CDI değiştirilmemiş ve ille değiştirecem dersen hyosungsource'da 220 TL + kargo toplam 260 TL
    5.500 devirde okey, Birde hangi vitesde bunu yapıyor. hangisine denk gelirse mi ? yoksa 3. vites mi sadece ?
    Bu durumdan kurtulmak çok da pahalı değilmiş, Hiç olmasa daha iyiydi. Parayı sokaktan toplamıyoruz.
    Bu ülkede 3-5.000 TL lik motoru 10.000 TL aldığımız yetiyor. Birde arızası ile uğraşıyoruz.
    2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
    2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i

  14. #18354
    Levent E. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung gv 650
    Vites farketmiyor sanırım her viteste yapar..
    Tolga;merhaba bu arada,sizin kullanıcılardan bir arkadasımız çapraz bağları koparıp motosiklet hayatını en azından enduro icin sonlandirdigindan,henüz 50 km deki 2013 mondialini satısa cikaracak(baskiyla da olsa)size danisir muhtemelen,aklında olsun isteyen arkadas varsa zorla da olsa sattiracam max'ı..hatta ls2 kros kaskı ve revit ceketi de vardı 3kez kullanabildigi,onları da alın elinden
    Gitmek istedikten sonra her yer yakındır.

  15. #18355
    cancalskan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    S&T kanuni Gv 250
    Alıntı WanDoGa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    GV250 EFI

    Rölanti kontrol valfi arızalanmış durumda, aslında motor çalışıyor ama beyin konumlandırma yapamıyor. Arızanın yaşanma biçimi: yüksek veya düşük devirde rölanti, zengin veya fakir karışım sonrasında motorun boğulmaları.

    Bunun için biraz araştırma yaptım.

    Öncelikle fiyatları çok saçma hyosungsource de tüm 250cc efi modellerine aynı valfi satıyor tabi şeklende benziyor ama kanuni sitesinde gt250r ve gt250 için olan 400tl, gv250 için 140tl, gv650 için olan ise çok saçma ama 35tl. (Uyarmı acaba) Nette biraz daha araştırınca palio 1.4 ile aynısını olduğunu öğrendim araba malzemesi yan sanayi tipleri 40-50tl ilk fırsatta uygun olan yan sanayi alıp takmayı düşünüyorum. Araba malzemesi bile daha uygun fiyatlı iken Kuralkan'ın bu fiyat politikası sebebi ile mümkün olduğu kadar alışveriş yapmayıp protesto ediyorum. Basit bir motorlu vanaya nasıl 400tl yazabiliyorlar anlamıyorum....

    Şimdi bir diğer mevzuda valfi değiştirmem sonrasında beyin kontrol edebilecek mi? yoksa beyinde ki arıza kodlarını silmek mi gerekir? Aküsüz uzun bir süre bıraksam resetlenme olur mu? İstanbul'da ki bir kaç servis ile görüştüm motor üzerinde bağlantılı ayar gerekiyor dedi. Burası İstanbul değil nerede o düzeyde servis... Belki burada araba beyincileri bu işi yapabilir.

    Fikri olan daha önce başına gelen yorumlarsa sevinirim...


    http://www.hyosungsource.com/index.php?main_page=product_info&products_id=1737

    Geçmiş olsun baştan bende 2009 efi var bir kere beyni değiştirdim ama dediğin sorun bende su sekilde oluyor rolanti 2000-5000 arası gidip geliyor. bunun çözümünü hava sensorune giden hava kanallarını kapatıp (ki aldığımda da o sekilde imiş) motor rolantisini karbutörlu gibi ayarladım istersen bir ara gelirsin nasıl yapıldığını gösterebilirim. Onun hariçinde rolanti sapit durmadı benim. Ama dediğin gibi sensoru değiştirmedim yada yazılım yükletmedim iki senedir bu sekilde kullanıyorum 28000 km yaptım rolantim sabit 1800-2000 devirde duruyor.
    S&T kanuni Gv 250

  16. #18356
    Tolga Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2010
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Kymco Xciting 250i
    Alıntı Levent E. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vites farketmiyor sanırım her viteste yapar..
    Tolga;merhaba bu arada,sizin kullanıcılardan bir arkadasımız çapraz bağları koparıp motosiklet hayatını en azından enduro icin sonlandirdigindan,henüz 50 km deki 2013 mondialini satısa cikaracak(baskiyla da olsa)size danisir muhtemelen,aklında olsun isteyen arkadas varsa zorla da olsa sattiracam max'ı..hatta ls2 kros kaskı ve revit ceketi de vardı 3kez kullanabildigi,onları da alın elinden
    Her vitesde yapması çok kötü olmuş, alır almaz CDI değiştirmek lazım. umarım istediğim motordaki kullanıcı benden önce yaptırmıştır
    Xtreme Max'i bende satıp sizin kervana katılacağım. Xtreme Pazarında rakip istemem
    Şaka bi yana yardımcı oluruz. Bizim arkadaşlardan biri uygun fiyatlı Xtreme arıyor. Özelden bana motorun durumu ve fiyatı ile ilgili mesaj atarsanız aracı olmaktan gurur duyarım.
    Maksat 2 tarafında işi görülsün.
    2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
    2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i

  17. #18357
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı Tolga Can adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Her vitesde yapması çok kötü olmuş, alır almaz CDI değiştirmek lazım. umarım istediğim motordaki kullanıcı benden önce yaptırmıştır
    gerçekten bu sorun için değiştireceğini sanmıyorum şimdi böyle söylüyorsun ama kullanıp bu sorunla karşılaşında önemli birşey olmadığını görüceksin bende olduğu zaman ben bi aragaz atıyorum yada bir üst vitese geçiyorum acil hızlanma gibi bir derdim yoksa geçiyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:11 ----------

    bu arada bugün dersaneden çıkarken motorun altı sürttü eve gelince baktım ayaklık sürtmüş çok acı sürttü ama bişey olmamış

    otoparktan çıkarken tümsek gibi bişey var ufak bende dönmek için motoru yatırdım hafiften o an aklıma gelmedi sürtebileceği

    bi daha yapmam heralde böyle birşey

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:43 ----------

    arkadaşlar üçüncü kez ekleme yapıyorum ama gidon yüksetme yapmak istediğimde (higway hawktan yüksek gidon alıcam) kabloların uzaması gerekir gerekiyorsa zor bir işlemmidir bu uzatma işlemi
    Tolga Can bunu beğendi.

  18. #18358
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar üçüncü kez ekleme yapıyorum ama gidon yüksetme yapmak istediğimde (higway hawktan yüksek gidon alıcam) kabloların uzaması gerekir gerekiyorsa zor bir işlemmidir bu uzatma işlemi
    Evet. Yani hidrolik hortumu yaptırılacak, gaz ve debriyaj telleri uygun olan daha uzunlarıyla değişecek ve tüm elektrik kabloları uzatılacak.

  19. #18359
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet. Yani hidrolik hortumu yaptırılacak, gaz ve debriyaj telleri uygun olan daha uzunlarıyla değişecek ve tüm elektrik kabloları uzatılacak.
    vay anasını ya bu servisler tamirciler kesin bir hata yapar benim başıma iş açılır ama yaptırmakta istiyorum heralde yaptırıcam :D

  20. #18360
    ozgurparlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    bu haftasonu Ankara Eskişehir arası it gel yol yapacağım. Aklımda şöyle bir soru var 5. vites 9 000 devirde uzun süre yolculuk yapsam motorda bir problem yaratır mı? Yani sürüş olarak fiikir almak istiyorum sizlerden sürekli aynı devir aynı hız aynı vitesde gitmenin mahsuru var mıdır?

    arkadaşlar soruma cevap alamadım bilenler bir fikir verebilir mi ?


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 46 kullanıcı var. (0 üye ve 46 misafir)

Bu Konudaki Etiketler