teşekkür ederim
bu gün koruma demiri için ivedikteydim ancak önümüzdeki hafta ilgilenebileceğim süper bir koruma demiri olacak multibar şeklinde eksoz koruyucu barlarıda tasarladım çantaları ve barları taktıkmı muhteşem olacak
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:51 ----------
hep beraber haftaya kendini hazırla şu çelik atları biraz koşturalım bu gün ivedik biraz yordu bizi :D
Koruma demiri alacak olanlara MSA'nınkini şiddetle tavsiye ediyorum. Bugün motoru çok sakat bir yokuşta bayır aşağı devirdim. Demir resmen saplandı asfalta, eğilmedi, ezilmedi.
[QUOTE=tazman06;2995375]teşekkür ederim
bu gün koruma demiri için ivedikteydim ancak önümüzdeki hafta ilgilenebileceğim süper bir koruma demiri olacak multibar şeklinde eksoz koruyucu barlarıda tasarladım çantaları ve barları taktıkmı muhteşem olacak[COLOR="Silver"]
Bende isterim muhteşem koruma demirlerinden..benim koruma demiri frene basarken ayağıma takılıyor)))
Koruma demirleri, Sissybar, Sissybar arkalığı Çağlayan MSA'dan 550 Tl'ye alıntı ve orada montajlandı! (Kalite mükemmel!)
Yan heybe çanta montaj demirleri Higyway (125 Tl), yan heybe çantalar (175 Tl), arka çanta (95Tl), çanta üstü simit (Takıma dahil!), gerçek deri püsküller (55 Tl) 450 Tl'ye Hudson Şirinevlerden alındı ve orada montajlandı!
Ön cam ve büyük ayak tabanlıkları araştırmada. Bir de bulabilirsem çamurluk yanlarına takılan minik dikdörtgen sarı reflektör lazım 4 adet. Daha kaliteli fotoları yakında aktaracağım.
*** 2013 Model Hyosung Gt250r EFI Full Kırmızı Racing ***
Teşekkürler mhmtrn.
Bir de dediğim gibi Ön cam ve büyük ayak tabanlıkları bulabilirsem, çamurluk yanlarına takılan minik dikdörtgen sarı reflektör alacağım 4 adet. Ön cam olmadan bana eksik geliyor motor. Zaten ön cam olmadan acayip rüzgar alıyor insan Cruiser'da. Daha önce GTR250r kullanıyordum, Racing olmasına rağmen bunun yarısı kadar rüzgar almıyordum. Bir de ilginçtir, GTR250r bundan çok daha az vibrasyonluydu. Tabiki emsallerine göre en az vibrasyon bunda var ama, gene de GTR250r da çok daha az vibrasyon vardı. Aynı motoru kullanmalarına rağmen.
Daha kaliteli fotoları yakında aktaracağım. Bu arada motor daha yeni 500 Km olacak! Rodajına da acayip dikkat ediyorum. Rodaj çok çok önemli.
*** 2013 Model Hyosung Gt250r EFI Full Kırmızı Racing ***
:( iki farklı sorunum var bilgisi olan, aynı arıza daha önce karşılaştıysanız yorumlarsanız sevinirim
GV250 EFI
Daha 1 yaşını doldurmamış vlm marka akü dibi görüyor dışar da şarj ediyorum 1-2 hafta gidiyor sonra yine aynı regülatör çıkışlarına baktım 14v civarı yani şarjda sorun yok. Normal 65ah araba aküsüne yakın fiyata sattıkları 12ah akünün 1 sene bile dolmadan ömrünü tüketmesi çok gıcık bir durum. Garanti durumundan zorlamayı düşünüyorum; daha önce değiştirebilen varmı?
bir diğer sorun ki buda olası ihtimal akü sorunsalı ile bağlantılı rölanti yüksek devirlerde takılı kalıyor. Yani rölanti kontrol vanası takılı kalıyor veya beyin komuta edemiyor. Mekanik bir arıza var gibi duruyordu sorunu geçici çözdüm(Plastik kısım deforme olmuş oraya bir vida sapladım düzene girdi), ilk fırsatta yenisi ile değiştireceğim. Arabadaki kullanılanlar ile aynı tipte, bu onlarda 50tl civarında iken kanunide 150TL, ne güzel kazıklıyor bizi değilmi? (ve hatta ne farkı varsa gt250r da 350TL)
Beyni bilgisayara bağlayıp kontrol ettireceğim umarım yeni yazılım atma ile falan çözüme kavuşturulabilir.
Son durum akü takviyesi ile bazen de olsa çalışıyor. Rölanti sorununu geçtim çalışmıyor olması hiç hoşuma gitmiyor. Düşük akü beyinde saçmalama ve hatta yanmaya sebebiyet verebiliyor diyorlar bu doğrumu?
ön farı gv650 yada o far tasarımında bir farla değiştiren oldumu hiç konuda 915 sayfa olmuş tek tek bakamadım kusura bakmayın
konjektörün yandığı için olabilir hatta akün baya iyi 2 hafta şarj olmadan gittiğine göre .. bende yaşadım konjektör sorunu.. bu meret yanıyor aküyü şarj etmiyor yenisiyle değiştirdim bir daha sorun yaşamadım hatta serviste 2011 model sanırım yeni göstergeli gv 250 den vardı onunda konjektörü yanmış garantiden parça bekliyorlarmış ben hallettim
teknika güle güle kullan tekerin her daim düz bassın
Teşekkürler burdurlu1985.
*** 2013 Model Hyosung Gt250r EFI Full Kırmızı Racing ***
arkadaşlar 6-7 aylık aradan sonra tekrardan herkese merhaba. Sonunda bütçemi denkleştirdim 6500-7000 tl arasında bütçem var. en düşük modelleri olarak 07-08 senesi modellerinde 20bin km aşmamış temiz bi gv250 aramaktayım. Siz gv250 cilerinde kulakları delik olsun kocaeli ve civarı illerde düşünen arkadaşlar varsa aradığım şartlarda uygun olan telefondan haberleşerek görüşmek isterim.
Who's gonna stop us!
Herkese merhaba, öncesinde 14 bin kilometre yaptığım maxi scooterimi satıp gv250'nin sıfırını almak için araştırma yapıyorum.1.86 boyunda ve 70 kilo biri olarak sizce motorun üzerinde orantısız şekilde kalır mıyım?
BEN RADYATÖRÜN ÖNÜNDEKİ TELİ ÇIKARIP YERİNE NİKELAJLI Bİ PARÇA YAPTIM LAKİN AŞAĞI DOĞRU BİRAZ EĞİK OLDUĞUNDAN PARLAKLIĞI FARK EDİLMİYOR.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:57 ----------
SÜPER OLMUŞ.GÜLE GÜLE KULLAN. SİS FARLARININ AKÜYE Bİ ZARARI OLDUMU? BEN AKÜDEN YER DİYE BAĞLAMAYA CESARET EDEMEDİM?
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)