murat bey, iyi akşamlar
ön camı nereden aldınız ? ve sakıncası yoksa ne kadara
kazasız sürüşler
murat bey, iyi akşamlar
ön camı nereden aldınız ? ve sakıncası yoksa ne kadara
kazasız sürüşler
aynen bende ön camı merak ediyorum yuksekliği nedir acaba hyousung source de 53 cm yazıyor ama sizinki daha büyüğe benziyor. bilgilendirirseniz sevinirim
Herkese merhaba,
Bugün ben de motoruma kavuştum, 30km'cik bir yol yaptım inanılmaz bir keyifti gerçekten.. Motoru 0 aldığım için rodaj konusunda dikkat et dediler. İlk motor acemilik falan eklenince illa ki ani gaz açmalar oldu, e ilk hevesle düz yolda biraz hızlanmada var, yokuş çıkarken ani fren sonrası "stop" da ettirdim yalan yok
şimdi sorum şu; nedir bu rodaj demiyeceğim ama neler yapmalı veya yapmamaya özen göstermeliyim özellikle 1.000 km'ye kadar. İzlerken bile içimin gittiği aleti, heves ve acemilikle içine etmek istemiyorum.
Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkürler..
Motosikletin benden önceki sahibi amerikadan getirterek özel bağlantı parçaları vasıtasıyla monte etmiş. Bir arkadaşın yapmış olduğu araştırmaya göre amerika fiyatı 350 USD imiş ben onun yalancısıyım. Ölçülerini tam olarak bilemeyeceğim ama oldukça geniş aynı zamanda yüksek konforunun da harikulade güzel olduğunu söyleyebilirim.
no one lives forever...
Teşekkürler Murat bey açıklamanız için. iyi akşamlar
Güle güle kullan. Rodaj için kimileri 70-80'i geçme diyor. Kitapçıkta motoru aşırı zorlamaktan kaçının yazıyor. Ama az da olsa hafif zorlanması parçaların tam olarak birbirine oturması için olumlu olur yazıyor kitapçıkta. Sürekli aynı devirde kullanmamaya da özen göster, tek seferde birkaç kilometre gideceksen gaz aç hızlan, gaz kes yavaşla, bütün vitesleri olabildiğince kullanmaya çalış. Bütün vitesleri derken 1. vitesi kastetmiyorum, yolda 80'le giderken 1'e 2'ye atıp da şanzımanı yoldan toplamak zorunda kalma :D
Ha ayrıca 1000 kilometre dolunca tamam olmuyor. Bir süre daha özenli kullanmaya devam et.
Merhaba arkadaşlar,
Motorum ile ilk kez işe gelmem kabusa dönüştü, sıfır almıştım. Bugun 100km'yi deviriyorum diye sevinirken E5 te motor zorlanmaya, ısınmaya başladı. Giderken stop etti. Bende çektim kenara baktım motordan dumanlar çıkıyor, egzostan deli gibi duman cıkıyordu. Egzos içi resmen kor olmuş, hatta alev vardı. 45 dakika kadar bekledim, motor sogusun diye. Sonra motoru çalıştırmaya çalışınca marşa basmak yeterli olmadı, gaz vermem de gerekti. Vites boşta olmasına rağmen durdugu yerde stop etti. Benzer deneyimleri olan oldumu acaba? Servis götürecegim umarım ciddi bişey yoktur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:44 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:46 ----------
[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:53 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:55 ----------
[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:58 ----------
keyifli bir gün geçirmemize vesile olan herkese teşekkürler.
herkese selamlar..haftasonu için eşimi oğlumu son kez göreyim diye tekrar iskenderun'a gitmiştim,bu sabah ankaraya döndüm..yarın sabah erkenden afganistana uçacağız artık..
yine güzel,imrendirici,kıskandırıcı,nazar değdirici fena resimler..yüreklerinize sağlık..
hakan hocam özelden mesaj attım..
serden hocam,hoşgeldiniz..uzun zamandır forumlarda pek görememiştim sizi..muratın da dediği gibi ben de gv250 mi alırken sizden çok yardım almıştım..sizi burada görmek çok güzel..mersin'e birkaç kez gelmiştim ama kısmet olmadı sizinle tanışmak..umarım ileride görüşürüz..hocam murat detaylı bir şekilde anlatmış,2013 ler hyo olarak piyasa çıkmış,ve tüm sorunlarından arındırılmış diye duydum ama yine de araştırmak lazım..hayırlısı olsun..gv650 si satmışsınız,punto duruyor değil mi?
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
arkadaşlar belki gerilerde vardır ama sorayım ben yinede..
yazın farklı bir yağ koymamıza gerek varmı 20 50 , 10 50 falan yoksa 10 40 a devammı
yazın sıcak oluyor ya havalar
Slaayer kardes ben de yazın egsozu değiştireyim diyorum sence gerek var mı?
Gitmek istedikten sonra her yer yakındır.
Tekrar merhabalar arkadaşlar, keyifler nasıl ?
Bugün yağmurlu bir Ankara havasında 30km yol yaptım. Yüksek hızlı bir rüzgar da mevcuttu ancak, 70-80 km/s arası seyretmeme rağmen az denilebilecek bir sarsılma ile eve ulaştım. Lastikler Shinko(Henüz) ve kayma yaşamadım. Frenlemeler de gayet başarılıydı. Şu an için yağmurlu ve rüzgarlı havada GV'ye güvenebilirim Malum kış uykusu sonrası motoru yeni açtım sayılır, bir hafta oldu açalı. Bizim motorlara karbüratör temizleyici koymamızı önerir misiniz kış çıkışı ? Kimi forumlar benzine karıştırarak bir defalık önermişler. Siz ne önerirsiniz, önerdiğiniz bir marka vs. var mıdır bu tür temizleyici için. Bir de kış uykusundan sonra depoyu fulledim, bakım sırasında vs. yaklaşık 30 dakika boşta çalıştırdım sonrasında bir haftadır kullanıyorum, benzin yakında bitecek gibi, toplamda 215km yol yapmışım. Kış uykusundan çıkışta yakıt sarfiyatı biraz fazla gibi geldi ne dersiniz ?
Bence değiştir, yazın bol bol viraj yapacaz sürte sürte bitirirsin yoksa egzozu.
Karbüratörü olmayan bir motora karbüratör temizleyici koymak biraz garip olur bence.
Lastiklerin shinko olduğu için olmasa bile 7 yaşında olduğu için öyle güzel kayar ki supermoto edasıyla kullanırsın. Kendimden biliyorum. Eğer kaymıyorsa kayacak kadar yol tutuşuna ihtiyaç duymadığındandır.
Şu an bu konu içerisinde 52 kullanıcı var. (0 üye ve 52 misafir)