Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
18 Ocak 2013, 02:08
#17321
selamlar herkese..
Motosikletimi maddi ihtiyaçtan dolayı satıyorum arkadaşlar..bilgi almak isteyen için 0 506 753 22 88 no lu tel den bana ulaşabilirler..
şimdilik sahibinden.com a daha koymadım satışını.. öncelikle buradan yazayım dedim, yabancıya gitmesini istemiyorum pek..
beni Az çok bilen bilir forumda..motosikletimde bir sıkıntı veya benzeri bir sorun mevcut değildir..
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
Reklamlar
-
18 Ocak 2013, 03:28
#17322
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
benim bir sorum daha var debriyajla ilgilikalkış yaparken debriyaj bir anda kavrama yapıyor anında hızlanıyor motor benm ayarlama şansım olmadan debriyaj balatasımı bitik acaba yoksa daha basit bişeymi? yani gaz verip yavaş salarızya debriyajı sonlara doğru bi noktada kavrıya ondan sonra fırlıyo gidiyo motor :D
Muhtemelen ayarındandır. Debriyaj manetinin (debriyaj kolu, tutup çektiğin şey) üstündeki koruyucu lastiği kenara çek, orada göreceğin büyük olan tekerlek gibi şeyi 1-2 tur gevşet, sonra onun içinden geçen küçük olanı 1-2 tur kadar sık tamamdır. Kavramanın ortalarda olması gerekir, en yukarıda olursa kaçırma ihtimali de olur hem.
StyLeOscaR adlı üyeden alıntı
selamlar herkese..
Motosikletimi maddi ihtiyaçtan dolayı satıyorum arkadaşlar..bilgi almak isteyen için 0 506 753 22 88 no lu tel den bana ulaşabilirler..
şimdilik sahibinden.com a daha koymadım satışını.. öncelikle buradan yazayım dedim, yabancıya gitmesini istemiyorum pek..
beni Az çok bilen bilir forumda..motosikletimde bir sıkıntı veya benzeri bir sorun mevcut değildir..
-
18 Ocak 2013, 09:45
#17323
OMENEVSE adlı üyeden alıntı
KORUMA DEMİRİNİ 3/4" 2mm borudan büktürdüm kaynak ve delik işlemlerinden sonra nikelaj kaplattım. Yaklaşık 40TL ye maloldu
Bana kalınlığı biraz az geldi ama orjinallerinin kalınlığı hakkında da bilgim yok. Dostum resmini gönderebilir misin?
Mahmet Ali, Özgür; bunu beğenirsek ve Omenevse de yardımcı olursa buradan yaptırıp ben size göndereyim. Sanırım Ankara'da yaptırmıştır.
-
18 Ocak 2013, 10:45
#17324
Zengibar adlı üyeden alıntı
Bana kalınlığı biraz az geldi ama orjinallerinin kalınlığı hakkında da bilgim yok. Dostum resmini gönderebilir misin?
Mahmet Ali, Özgür; bunu beğenirsek ve Omenevse de yardımcı olursa buradan yaptırıp ben size göndereyim. Sanırım Ankara'da yaptırmıştır.
Bende isterim )
-
18 Ocak 2013, 12:37
#17325
Zengibar adlı üyeden alıntı
Bana kalınlığı biraz az geldi ama orjinallerinin kalınlığı hakkında da bilgim yok. Dostum resmini gönderebilir misin?
Mahmet Ali, Özgür; bunu beğenirsek ve Omenevse de yardımcı olursa buradan yaptırıp ben size göndereyim. Sanırım Ankara'da yaptırmıştır.
40 tl ye koruma demiri biraz mantıksız geldi bana resmini görelim bakalım bi
-
18 Ocak 2013, 12:51
#17326
mali_181 adlı üyeden alıntı
40 tl ye koruma demiri biraz mantıksız geldi bana resmini görelim bakalım bi
Fiyatı demire göre epey pahalı olan paslanmazdan yapınca bile maliyet 40 TL'yi bulmuyor. Yüksek fiyatların sebebi işçilik, aslında çok bir işçilik de yok ama öpecek adamı bulmuşken kaçırmıyorlar. Yani aslında 40 TL anormal bir fiyat değil ama tanıdık falan yoksa 100-150 TL fiyat normal oluyor.
-
18 Ocak 2013, 13:04
#17327
OSTİM DURAN MOTORDA 170 TL DEMİŞLERDİ. LAKİN ŞEKLİNİ BEĞENMEDİM KENDİM YAPAYIM DEDİM. FOTOĞRAFLARINI YAKIN ZAMANDA İLETMEYE ÇALIŞACAĞIM.
-
18 Ocak 2013, 21:34
#17328
Bugün Cuma, yarin iş yok Rahat rahat formu karıştırıp yazabilirim... Şimdi sizlere bir uzmanlık sorusu.
Arkadaşlar daha önce sizlerin kullandığı ATABA akü şarj cihazından aldım ancak açıklamalarında "Bu akü şarj cihazı 6V veya 12V kurşun asit aküleri şarj etmek için dizayn edilmiştir." şeklinde bir açıklama var. Kuru aküler ile kurşun asit akülerin şarjları arasında fark var mıdır? Detaylı bir şekilde bi kaç saattir arıyorum ancak ikna olabileceğim yeterli bilgiye erişemedim. Bir kaynakta aşağıdaki açıklama mevcut:
"Kuru aküler herhangi kaliteli bir kurşun-asitli akü şarj redresörü ile şarj edilebilirler. Ancak tavsiye edilen, SABİT VOLTAJ KAYNAĞI REDRESÖRLER, hatta tercihen I-U KARAKTERİSTİĞİ İLE ÇALIŞAN SABİT AKIM / SABİT VOLTAJ KAYNAĞI REDRESÖRLER kullanılmasıdır. I-U şarjörlerde, aküler boş iken şarj akımı otomatik olarak belli seviyede sabit tutulur, akü doldukça voltajı yükselir, daha sonra voltaj yükselmesi durur ve sabit kalır, bu sefer de akü doldukça çektiği akım düşer." (Detay için:http://www.geta-electronic.com/egitim/ak%C3%BCler.pdf)
Bu durumda kuru aküler kurşun-asitli akü şarj cihazları ile şarj edilebiliyor ise neden ATABA "Bu akü şarj cihazı 6V veya 12V kurşun asit aküleri şarj etmek için dizayn edilmiştir" açıklamasını yapma gereği duymuş?
-
18 Ocak 2013, 22:11
#17329
Zengibar adlı üyeden alıntı
Bugün Cuma, yarin iş yok
Rahat rahat formu karıştırıp yazabilirim... Şimdi sizlere bir uzmanlık sorusu.
Arkadaşlar daha önce sizlerin kullandığı ATABA akü şarj cihazından aldım ancak açıklamalarında "Bu akü şarj cihazı 6V veya 12V kurşun asit aküleri şarj etmek için dizayn edilmiştir." şeklinde bir açıklama var. Kuru aküler ile kurşun asit akülerin şarjları arasında fark var mıdır? Detaylı bir şekilde bi kaç saattir arıyorum ancak ikna olabileceğim yeterli bilgiye erişemedim.
Bu kadar dert etmene gerek yoktu çünkü senin akün kuru akü değil kurşun asit akü
Piyasada kuru akü diye tabir edilen motosiklet aküleri aslında kuru akü değil "tam kapalı bakımsız akü" dür. İçeriği eskiden zamanla su ekleyerek bakım yaptığımız (sulu akü) kurşun asit akülerle tamamen aynıdır. Aralarında sadece kutu farkı vardır, yan, şu dışarıdan baktığımızda gördüğümüz plastik kısmın tasarımı faklı sadece. Aküler şarj edilirken (normal motorda bağlıyken de) içindeki asit bir nevi kaynayarak gaz oluşur. Sulu akülerde bu gaz çıkışı için bir delik vardır ve bu delikten gazla beraber akünün asiti de çıkabilir hatta motosiklet akülerinde bu delikten bir hortum çıkar asit boyaya falan zarar vermeden atılabilsin diye. Bu sebeple eksilen sıvının tamamlanması gerekir ve bunun için akünün üzerinde eklemek için kapaklar olur. Kuru akü denilen kapalı akülerde ise doğrudan bir delik yerine akünün iç basıncı yükseldiğine sadece gaz çıkışına izin verecek şekilde otomatik olarak açılan bir supap vardır ve akünün sıvısı eksilmez dolayısıyla üzerinde su eklemek için kapaklar da yoktur. Yani aslında araçlarda kullanılan ve kuru akü diye anılan aküler sulu akülerle içerik olarak tamamen aynıdır. Ama tubeless lastiğine dubleks diyen sanayi insanı akünün üzerinde su ekleme kapaklarını göremeyince herhalde içinde sıvı olmadığına kanaat getirip hali hazırda kullanılmakta olan bir akü çeşidi olan kuru aküyle aynı şey olduğunu düşünmüştür. Asıl kuru akü ışıldaklarda falan kullanılan akülerdir. Ayrıca artık bu bilginin seni aslında ilgilendirmediğini öğrenmiş olsan da kuru aküleri de şarj edebilen bir cihazda neden kurşun asit aküler için dizayn edilmiştir yazıyor sorusunun cevabı da, sulu akü şarj aletleri kuru aküleri de şarj edebilir ancak kuru akülerin şarj aletleri sulu aküleri şarj edemez. Yani kuru akü şarj aleti olmuş olsaydı motosikletinin aküsünü tam olarak dolduramayacaktı.
-
19 Ocak 2013, 00:51
#17330
Beklenen bilgeden beklenen netlikte bir cevap
Çok teşekkür ediyorum Rıdvan. Bu durumda ben akünün su seviyesini kontrol ediyorum, eksiltmiş ise yeteri kadar ekleyip şarja bağlıyorum. Hesabıma göre 500mA olan şarj cihazım (ATABA AT-660) da yaklaşık %80 verimle çalışıyor olsa 22 saatte şarjı tamamlayacak. Akülerin üzerinde su seviyesini gösteren bir işaret oluyor mu yoksa plakalardan 1, 1-5 cm yukarıda kalacak şekilde göz kararı ayarlamak uygun olur mu?
-
19 Ocak 2013, 01:20
#17331
Herkese merhaba..bayadır yazmadan foruma bakıp bakıp çıkıyorum..Bi merhaba diyim dedim..Umarım herkesin işi gücü,sağlığı vs yolundadır..
-
19 Ocak 2013, 01:39
#17332
Zengibar adlı üyeden alıntı
Beklenen bilgeden beklenen netlikte bir cevap
Çok teşekkür ediyorum Rıdvan. Bu durumda ben akünün su seviyesini kontrol ediyorum, eksiltmiş ise yeteri kadar ekleyip şarja bağlıyorum. Hesabıma göre 500mA olan şarj cihazım (ATABA AT-660) da yaklaşık %80 verimle çalışıyor olsa 22 saatte şarjı tamamlayacak. Akülerin üzerinde su seviyesini gösteren bir işaret oluyor mu yoksa plakalardan 1, 1-5 cm yukarıda kalacak şekilde göz kararı ayarlamak uygun olur mu?
Yukarıda akünün kurşun asit olduğunu söyleyince yanlış anlaşılma olmuş sanıyorum. Senin akün şu kapalı akü dediklerimizdendir, dolayısıyla su seviyesini kontrol etmen ve eklemen gerekmiyor zaten istesen de yapamazsın. Şarja bağlaman yeterli.
-
19 Ocak 2013, 16:24
#17333
Arkadaşlar trafik sigortası fiyatları neden bu kadar uçmuş yaa..geçen ay arabanın sigortasını 210 tl ye yapılmıştı,şimdi tekrar yaptırmak gerekiyor 440 tl fiyat çekti aynı firma..yüzde yüzden fazla zammı olur yaaa...
-
19 Ocak 2013, 16:32
#17334
mhmtrn adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar trafik sigortası fiyatları neden bu kadar uçmuş yaa..geçen ay arabanın sigortasını 210 tl ye yapılmıştı,şimdi tekrar yaptırmak gerekiyor 440 tl fiyat çekti aynı firma..yüzde yüzden fazla zammı olur yaaa...
Başka yerden fiyat al, sigortam.net'i tavsiye ederim. Ben yaptıralı 1 ay olmadı 290 TL ödedim.
-
20 Ocak 2013, 04:34
#17335
Aynen sigortam.net'ten fiyat al. Geçtiğimiz yaz motorun sigortasını 140'a yaptırdım.
-
21 Ocak 2013, 00:16
#17336
arkadaşlar benzin göstergesi bozuk yaptırmaya kalksak ne kadara mal olur?
-
21 Ocak 2013, 01:34
#17337
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
arkadaşlar benzin göstergesi bozuk yaptırmaya kalksak ne kadara mal olur?
Nasıl bozuk olduğunu söylersen yardımcı olabilirim. Sürekli dolu mu gösteriyor boş mu?
-
21 Ocak 2013, 03:21
#17338
Herkese merhabalar iyi forumlar.bi kac haftadir bursadayim buralarda arastirdim koruma demiri ve egzoz isini ikisini toplam 650 liraya kapatabiliyorum ozel yapim iki adet egzoz ve ozel yapim koruma demiri gerci su anda o para mevcut olmadigindan kaldi tabi ) neyse haftaya istanbula donucem koruma demiri isini de orda halledicem motohobi de hamdi usta varmis koruma demiri isinde nasildir telefon numarasi varmi kaca yapiodur acaba bi bilginiz varmi? Birde bizim gidonar kac mm? 22die tahmin ediorum ama bi onaylatmak istedim riser dusunuorum varmi temin edebilicegim onerebiliceginiz bir yer?
-
21 Ocak 2013, 09:46
#17339
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Yukarıda akünün kurşun asit olduğunu söyleyince yanlış anlaşılma olmuş sanıyorum.
Senin akün şu kapalı akü dediklerimizdendir, dolayısıyla su seviyesini kontrol etmen ve eklemen gerekmiyor zaten istesen de yapamazsın. Şarja bağlaman yeterli.
Cuma akşam yorgunluktan nasıl okudumsa artık ancak bu kadarını algılayabilmişim
Şimdi her şey net, çok teşekkür ederim Rıdvan.
-
21 Ocak 2013, 11:43
#17340
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
arkadaşlar benzin göstergesi bozuk yaptırmaya kalksak ne kadara mal olur?
Doktor Ridvan zaten olayi acikliga kavusturacaktir, ben zamaninda yaptigimi soyleyeyim. Benzin ogstergesi takili kalmis gibiydi, yani depo bos da olsa dolu da olsa ortalarda biyerde gosteriyordu hep. Burdaki serviste eleman bakti, samandirayi degistirmemiz lazim dedi, ben de ok, dedim, degistirdi sorun duzeldi, parca parasi 60 tl. idi diye hatirliyorum, gitmeden once de depoyu mumkun oldugunca bos tut ki biz bosaltmak zorunda kalmayalim demisti. Degistirdikten sonra calismaya basladi.
Yapti ama hic kullandin mi diye bir sor, hayir kullanmadim yani zaten onsuz yasamaya alistigimdan oturu, hep km hesabi gidiyordum yolda, fazla zorlamadan 200 km de bir benzin alirdim hep. Sana da bunu tavsiye ederim, eger degismesi gerekiyorsa bosver oyle kalsin, o parayi motorun baska ihtiyacina harcarsin, bence samandira degistirmek gereksiz.
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler