Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #17061

    Üyelik
    10 Ocak 2012
    Şehir
    Karabük
    Motosikleti
    Honda CBR 250 R
    Rıdvan bahsettiğimşeyi anlatamadım sana.Burdan bir arkadaşımızın bir projesinden bir resim koyuyorum.Aklımdaki arka görüntü bu.
    [IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
    braingulp bunu beğendi.
    [I]Viraj Güzeldir..[/I]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #17062
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı inglor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rıdvan bahsettiğimşeyi anlatamadım sana.Burdan bir arkadaşımızın bir projesinden bir resim koyuyorum.Aklımdaki arka görüntü bu.
    http://<a href="http://imageshack.us...geShack.us</a>
    İşte ikinci seçenek olarak dediğim yani yükseklik olarak inceltme mi dediğin buydu zaten. Bizim motorda ön-arka sele arasındaki yükseklik farkı fazla ve bu farkı kapatmak için en iyi ihtimalle fotoğraftaki gibi seleyi şase hizasına kadar indirmen gerekecek. Şasenin olduğu hizaya indirdiğinde de motorun tasarımı gereği şase lastik arasında o kadar boşluk olmadığı için bir çukur/tümsekten geçerken çamurluğu/arka seleyi lastiğe sürtmüş olacaksın. Ayrıca seleyi örnekteki gibi düz yapmak istersen şaseye kadar indirmen de yeterli gelmeyecek çünkü ön sele şaseden epey aşağıda.

    En önemlisi örnekteki gibi motorlar crusier tipi motorlardan evrilmezler. Bunu yapabilmek için öncelikle naked tipi bir motora ihtiyacın var. Bu arada bu motorlar cafe racer olarak geçer ve örnekteki de cafe racer olarak hazırlanmış bir CB750.

  3. #17063

    Üyelik
    10 Ocak 2012
    Şehir
    Karabük
    Motosikleti
    Honda CBR 250 R
    Fotoğraftaki motorun cafe racer olarak hazırlandığını biliyorum.Gün gün takip ettiğim bir konuydu.Cafe racer yapma niyetinde de değilim.sana sadece sele konusundaki düşüncemi anlatması açısından resmi koydum.Aynısı gibi düz sele olmıycak zaten.Ama selenin hemen şasi üzerinde olmasını istiyorum.Burdaki gibi ince ve tek parça.
    Çamurluk olayıda yukarıdaki cb de görüldüğü üzere sürücü sele kısmının altında kalan yeri koruma amaçlı.Malum akü sigorta vs orda.
    Dediğim gibi cafe racer değil niyetim görüntü benzeyebilir.Bobber değil ki hardtail olsun isterim,yaylı sele falan.Tamamen kişisel beyeniler üzerine kurulu biraz değişiklik amaçlı düşünceler bunlar.
    [I]Viraj Güzeldir..[/I]

  4. #17064
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı inglor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fotoğraftaki motorun cafe racer olarak hazırlandığını biliyorum.Gün gün takip ettiğim bir konuydu.
    Şunu yazınca arayıp öğrendim bu forumda bir konu olduğunu.

    Alıntı inglor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ama selenin hemen şasi üzerinde olmasını istiyorum.
    İşte asıl sorun olarak bahsettiğim yaylanma hareketiyle selenin/çamurluğun lastiğe sürtme olayı olacak bunu yaparsan. Çünkü mevcut haliyle bile artçılı sürüşte sert bir çukura/tümseğe girince süretebiliyor, 10-15 cm kadar alçaldığında kesin sürter.

  5. #17065

    Üyelik
    10 Ocak 2012
    Şehir
    Karabük
    Motosikleti
    Honda CBR 250 R
    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şunu yazınca arayıp öğrendim bu forumda bir konu olduğunu.



    İşte asıl sorun olarak bahsettiğim yaylanma hareketiyle selenin/çamurluğun lastiğe sürtme olayı olacak bunu yaparsan. Çünkü mevcut haliyle bile artçılı sürüşte sert bir çukura/tümseğe girince süretebiliyor, 10-15 cm kadar alçaldığında kesin sürter.

    arka çamurluğu çıkardığımızda şasenin iki ucu kalıyor dışarıda.Arka lastik şasenin bu kısmına kadar/yada daha yukarısına kadar esniyor mu acaba?Ki bnece esnemiyor.Çünkü tam orada çamurluğun bağlantı vidaları var zaten.Bende seleyi bu noktanın aşagısında düşünmedim..Kafam karıştı yaaa
    [I]Viraj Güzeldir..[/I]

  6. #17066
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı inglor adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    arka çamurluğu çıkardığımızda şasenin iki ucu kalıyor dışarıda.Arka lastik şasenin bu kısmına kadar/yada daha yukarısına kadar esniyor mu acaba?Ki bnece esnemiyor.Çünkü tam orada çamurluğun bağlantı vidaları var zaten.Bende seleyi bu noktanın aşagısında düşünmedim..Kafam karıştı yaaa
    En üst noktası değil ama biraz daha arka tarafı oraya kadar esneyip stop lambasına giden kabloların lastiğe sürtüp sıyrılmasına bile sebep olabiliyor. Emre'nin Edirne hatıraları (o anlar ) içeren çamurluğunu söküp bu kabloları düzeltmişliğim var. Bu normalde olan bir durum değil, dediğim gibi artçılı bir şekilde sert çukur/tümseğe girdiğinde olan istisnai bir durum ama bu haliyle oluyorsa çamurluğu alçalttığında istisnai bir durum olmaktan çıkıp sık karşılaşılan bir şey haline gelir. Yani bunu yaparsan artçın arka lastiğin sıcaklığını fazla yakından hissedebilir.

  7. #17067

    Üyelik
    10 Ocak 2012
    Şehir
    Karabük
    Motosikleti
    Honda CBR 250 R
    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    En üst noktası değil ama biraz daha arka tarafı oraya kadar esneyip stop lambasına giden kabloların lastiğe sürtüp sıyrılmasına bile sebep olabiliyor. Emre'nin Edirne hatıraları (o anlar ) içeren çamurluğunu söküp bu kabloları düzeltmişliğim var. Bu normalde olan bir durum değil, dediğim gibi artçılı bir şekilde sert çukur/tümseğe girdiğinde olan istisnai bir durum ama bu haliyle oluyorsa çamurluğu alçalttığında istisnai bir durum olmaktan çıkıp sık karşılaşılan bir şey haline gelir. Yani bunu yaparsan artçın arka lastiğin sıcaklığını fazla yakından hissedebilir.
    Ama ben çamurluğu alçaltmıycam ki
    Oraya bir çamurluk ayarlayabilirsem eğer kendisini şu anki orjinal çamurluğun yerine bağlıycam.Ancak yanlardan tamamen alıp orda yokmuş gibi davranıcam.Arkadan da uzamıycak.Sadece selenin altı ve arka lastiğin ön kısmını kapatacak
    [I]Viraj Güzeldir..[/I]

  8. #17068
    mali_181 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2012
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Şu an için motorsuz :(
    Arkadaşlar custom dediğiniz zaman en sevdiğim çalışma gv 250 de şu
    O ibre o elcikler o kontrol panelleri nedir öyle yaaa hasta oluyorum
    http://www.youtube.com/watch?v=Ivro510OpFc
    http://www.youtube.com/watch?v=rqfeCC_QTLA

    Şundan da esinlenilebilir çok profesyonel olmuş bence
    http://www.youtube.com/watch?v=NV_J0E0YOm0

    Şu siteyede bakılabilir çamurluklara çare bulunmuş ve güzel olmuş
    http://korider.com/index.php?topic=14267.0

    Birde bişi soracağım şu şekilde susturucu çıkaran varmı,ben sesi biraz açmak istiyorum böyle birşey yapsam bi zararı olur mu çekişte olsun yakıtta olsun yada uzun vadede bi zararı olurmu aslında ses benm için sıkıntı değilde çevremdekiler hep biraz daha ses olsa süper olacak diyor
    http://www.youtube.com/watch?v=2j6dbkoBg5g

  9. #17069

    Üyelik
    10 Ocak 2012
    Şehir
    Karabük
    Motosikleti
    Honda CBR 250 R
    Alıntı mali_181 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar custom dediğiniz zaman en sevdiğim çalışma gv 250 de şu
    O ibre o elcikler o kontrol panelleri nedir öyle yaaa hasta oluyorum
    http://www.youtube.com/watch?v=Ivro510OpFc
    http://www.youtube.com/watch?v=rqfeCC_QTLA

    Şundan da esinlenilebilir çok profesyonel olmuş bence
    http://www.youtube.com/watch?v=NV_J0E0YOm0

    Şu siteyede bakılabilir çamurluklara çare bulunmuş ve güzel olmuş
    http://korider.com/index.php?topic=14267.0

    Birde bişi soracağım şu şekilde susturucu çıkaran varmı,ben sesi biraz açmak istiyorum böyle birşey yapsam bi zararı olur mu çekişte olsun yakıtta olsun yada uzun vadede bi zararı olurmu aslında ses benm için sıkıntı değilde çevremdekiler hep biraz daha ses olsa süper olacak diyor
    http://www.youtube.com/watch?v=2j6dbkoBg5g
    mali hayır bu değil..bu da değill..hayır bu çok sıradan..beni anlamıyosun..ben farklı bişey istiyorum hahahaha...
    osaglam bunu beğendi.
    [I]Viraj Güzeldir..[/I]

  10. #17070
    mali_181 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2012
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Şu an için motorsuz :(
    Alıntı inglor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mali hayır bu değil..bu da değill..hayır bu çok sıradan..beni anlamıyosun..ben farklı bişey istiyorum hahahaha...
    Ya 3. videodaki gibi değilmi işte bahsettiğin
    ''.Arkadan da uzamıycak.Sadece selenin altı ve arka lastiğin ön kısmını kapatacak '' dediğin o videodaki gibi değilmi işte

  11. #17071

    Üyelik
    10 Ocak 2012
    Şehir
    Karabük
    Motosikleti
    Honda CBR 250 R
    Alıntı mali_181 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya 3. videodaki gibi değilmi işte bahsettiğin
    ''.Arkadan da uzamıycak.Sadece selenin altı ve arka lastiğin ön kısmını kapatacak '' dediğin o videodaki gibi değilmi işte
    Tam olarak öyldeğil.Ama yinede ilgin için teşekkür ederim.
    [I]Viraj Güzeldir..[/I]

  12. #17072
    mali_181 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2012
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Şu an için motorsuz :(
    Alıntı inglor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tam olarak öyldeğil.Ama yinede ilgin için teşekkür ederim.
    Ne demek yaa bende şimdi şu egzoz işine taktım bi video daha buldum acaba bunun bi zararı olurmu yaa??
    http://www.youtube.com/watch?v=p0Z1xcjTEAA

  13. #17073

    Üyelik
    10 Ocak 2012
    Şehir
    Karabük
    Motosikleti
    Honda CBR 250 R
    Alıntı mali_181 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne demek yaa bende şimdi şu egzoz işine taktım bi video daha buldum acaba bunun bi zararı olurmu yaa??
    http://www.youtube.com/watch?v=p0Z1xcjTEAA
    Benimki böyle zaten .Sesi çok güzel.Özellikle kopresyondayken
    [I]Viraj Güzeldir..[/I]

  14. #17074
    mali_181 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2012
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Şu an için motorsuz :(
    Alıntı inglor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benimki böyle zaten .Sesi çok güzel.Özellikle kopresyondayken
    Hadi yaaa çekişte yakıtta bi sıkıntı yok demi??

  15. #17075

    Üyelik
    10 Ocak 2012
    Şehir
    Karabük
    Motosikleti
    Honda CBR 250 R
    b
    Alıntı mali_181 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hadi yaaa çekişte yakıtta bi sıkıntı yok demi??
    Bilmemki Başka gv yok karşılaştıracak..
    Bana sorarsan yok tabi..Otobanda 130-140 rahat gidiyo..bu hızlarda 20 kuruş civarı yakıyo güncel olarak.18 kuruş ta yakabiliyo sakin kullanınca
    [I]Viraj Güzeldir..[/I]

  16. #17076
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı mali_181 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Birde bişi soracağım şu şekilde susturucu çıkaran varmı,ben sesi biraz açmak istiyorum böyle birşey yapsam bi zararı olur mu çekişte olsun yakıtta olsun yada uzun vadede bi zararı olurmu aslında ses benm için sıkıntı değilde çevremdekiler hep biraz daha ses olsa süper olacak diyor
    http://www.youtube.com/watch?v=2j6dbkoBg5g
    Susturucuyu çıkartmak, az biraz tüketimi arttırır, soğuk havalarda 1-2 saniye geç çalışır, düşük devirlerde çok az güç kaybı olur. Ama bunlar büyük farklar değil, aynı seste olduğu gibi. Çıkartmadan önce motoru bu videolarda sesini duyduğun rölanti devrinde değil yüksek devirlerde kullanacağını da düşün. Yüksek devirlerde sesi bence pek hoş olmuyor.

  17. #17077
    TwisTeD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2012
    Şehir
    İstanbul Küçükçekmece
    Motosikleti
    Hyosung Gv250 2007
    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    En üst noktası değil ama biraz daha arka tarafı oraya kadar esneyip stop lambasına giden kabloların lastiğe sürtüp sıyrılmasına bile sebep olabiliyor. Emre'nin Edirne hatıraları (o anlar ) içeren çamurluğunu söküp bu kabloları düzeltmişliğim var. Bu normalde olan bir durum değil, dediğim gibi artçılı bir şekilde sert çukur/tümseğe girdiğinde olan istisnai bir durum ama bu haliyle oluyorsa çamurluğu alçalttığında istisnai bir durum olmaktan çıkıp sık karşılaşılan bir şey haline gelir. Yani bunu yaparsan artçın arka lastiğin sıcaklığını fazla yakından hissedebilir.
    Bu konuda benim olduğu kadar seninde hatıraların olmalı Rıdvan Çamurluğun içinden çıkıp ellerine bulaşan Edirne Atları Pisliği gibi

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:19 ----------

    Bu arada asıl amacımız motoruma alarm takmaktı, stop lambasının yanmadığını fark edince kendimizi çamurluk içinde kablo düzeltirken bulduk, eğlenceli bir akşamdı, her ne kadar pisliğe bulaşmış olsa da ellerin dert görmesin Rıdvan.

  18. #17078

    Üyelik
    03 Eylül 2012
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    gv250
    selamlar;
    kara kızımdan ilk görüntüleri eklemeyi deneyecem. acemi motorcu, acemi gv250'ci ve acemi bir forumcu olarak umarım başarabilirim (her üçünü de).






    şimdilik bu kadar

    ha bu arada kapalı alan alıştırmalarından sonra tenha trafiğe ufak ufak çıkmaya başladım. yok böyle bi keyif...

    mali kardeş ben koruma demirinden şimdilik vazgeçtim. bizim buralarda bu işleri yapan bi usta varmış onunla bi görüşecem.

    bir de sorum olacak sprey zincir yağı alacağım, castrol almamı önerdiler, diğer markalardan ciddi bir farkı var mı? bir de hangi sıklıkla yağlamalıyım kaç km'de bir mesela? yağlamada dikkat etmem gerekenler nelerdir? cevaplarsanız sevinirim.

    hayırlı, kazasız sürüşler,
    saygılar...

  19. #17079
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı sacrecour adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bir de sorum olacak sprey zincir yağı alacağım, castrol almamı önerdiler, diğer markalardan ciddi bir farkı var mı? bir de hangi sıklıkla yağlamalıyım kaç km'de bir mesela? yağlamada dikkat etmem gerekenler nelerdir? cevaplarsanız sevinirim.
    Castrol iyidir çünkü hem iyi yağlama yapar hem de (asıl farkı) fazla sıçratmaz. Bazı yağlar o kadar sıçrıyor ki bir kaç yüz km'lik kullanımdan sonra zincire sıktığım tüm yağı arka jantta görebiliyorsun. Hatta yakınlarda bulamazsan şuradan 24 TL'ye alabilirsin, kargo da bedava. http://www.madeniyag.net/Castrol-Cha...cc,PR-140.html. Zincir yağlama kullanıma göre değişir aslında, yani en iyisi kullanma şartlarına göre zincirin yağsız olup olmadığına bakarak yağlamak. Ben hiç km hesabı yapmam mesela. Ama genel olarak 500-1000 km arasında diyebiliriz yağlama zamanı olarak.

  20. #17080

    Üyelik
    03 Eylül 2012
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    gv250
    hızlı ve doyurucu cevap için teşekkürler
    burada da 25 TL diyorlar. hemen alayım o zaman. çok acemi olduğumdan yağsız olup olmadığını bakarak tam olarak anlayamayacağımı düşünüyorum. bu durumda sık yağlamamın sanırım bir mahzuru yoktur. bu günlerdeki ıslak ve kirli sürüş şartlarında en fazla 500 km örneğin??


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler