30 beygir motorda daha fazla sanırdım.
30 beygir motorda daha fazla sanırdım.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
Valla ben 100 civariyim,artçım 60 civarı,çantalar sıkışık sekilde doluyor yola çıkarken,buna rağmen bayilip 90dan aşağı hiç inmedi yolda ki gayet mucize zaten benim için
Bölünmüş yollarda da o kadar dik rampa pek olmuyor 100 un altına dusmessin ama diyorum ya kendi hacminde motorla kıyaslamak lazım,alabiliyorsan shadow ayarında bişey al daha rahat edebilirsin..
Gitmek istedikten sonra her yer yakındır.
teşekkürler
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
Ben otobanda Ankara Karabük arası artçışız ama yüklü halde 120-140 aralığında hiç zorlanmadan geldim.
[I]Viraj Güzeldir..[/I]
Benim motora yazık demek nasil bir ağırlıkla cebellesiyor garibim..
Gitmek istedikten sonra her yer yakındır.
@ Tolga 400 km bindim bu sezonda, fena sayılmaz 1 Depo bitirdim, halen dolu 1 depom var Dolu olan depoyu da olduğu yerde pazar günleri çalıştırarak bitirmeyi planlıyorum Bu performansla tarihe geçerim heralde. "0 km ilerleme ile 1 depoyu bitirmeyi başaran adam"
@ Mali ne oldu bizim koruma demiri kardeşim? Krom kaplamada bence sorun yok...
@ Köprüyü geçmek bize de kısmet olur inşallah bir gün. Heyecan verici...
@ İlker nerelerdesin bi kaç gündür kardeşim, nöbetler mi patladı?
O depoyu bitirmeyi bırak bir kaç litre azalmasını bile sağlayamazsın o şekilde ama rölantide çok az yakıt tüketildiği için değil benzinden önce akün biteceği için.
Motor durduğu yerde çalışarak şarj olmaz. Her seferinde marş vermek için harcayacağın enerjiyi ve akünün soğukta daha hızlı boşaldığını da hesap edersek kısa sürede akün bitecektir. Her çalıştırdığında en az yarım saat şarj edersen belki marş sırasında harcadığın kadar enerjiyi tamamlayabilirsin. Daha sağlıklı bir akü için ya haftada bir çıkıp 15-20 dk. kadar motorla dolaş ya da bir akü şarj cihazı alıp aküyü evde sürekli şarjda bırak kullanmak istediğin zaman takıp çalıştırırsın. Sürekli şarjda kalmasının da bir zararı yok çünkü şarj aletleri akü dolduğunda akımı kesiyor.
Acaba gv ye uyacak ön ve arka çamurluk bulabilirmiyim..
[I]Viraj Güzeldir..[/I]
arkadaşlar herkese selamlar..
denetleme koşturmaları başladı bende o yüzden pek fırsat bulamadım,aranızda olamadım birkaç gündür...bu arada ayaz yeğeniniz artık 1 yaşında geçtiğimiz haftasonu doğum gününü kutladık.
onur rıdvanın kullandığı şarj cihazından aldım..bir defa şarj ettim ve aküyü motora taktım tıkır tıkır çalıştı..şimdi bir arkadaşıma ödünç verdim arabasının aküsünü şarj ediyor..oldukça uygun fiyata alınabilecek en mantıklı cihaz..tavsiye ederim..
herkese kazasız belasız sürüşler..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Bobber tarzında bir şey yapmak istiyorsan bir kaç bin Lira harcaman gerekir. Ayrıca daha kısa bir çamurluk taktığında lastikle arasında olan mesafe ortaya çıkıp sırıtacağından kötü görünecektir. Tabii bunlar hep masraflı şeyler. Yeterince moralin bozulmadıysa sorun olacak bir çok şey sayabilirim.
Zaten o şarj cihazının doğasında var paylaşım. Benim şarj cihazı en az 6-7 kişiyi gezmiştir.
Söyle tabiiki dostum.Kafamda kuruyorum.Modellere bakıyorum..Örnek resimler topluyorum.
Aklımdaki tam olarak bobber değil..Evet benzeyebilir ama daha çok custom..yinede işin içinde bobbing var..
ÇDediğin çamurluk mevzusu arkada kesinlikle göze batacak bi durum farkındayım.Ancak aklımdaki olay tam olarak oraya kısa çamurluk değil.Şöyleki;arka çamurluğu sürücü ve artçı selesini çıkarıp şasenin sonundan depoya kadar olan kısma ince el yapımı bir sele yapmak.Bunu daha küçük bir depo ve uygun bir gidonla tamamlıyabilirim.
Arka çamurluktan beklentim şu..Orda olduğu belli olmasın.Lastikle sele arası naked gibi açık kalsın ancak selenin altı ve arka tekerin ön kısmındaki elektrik bağlantılarınıda çamur ve sudan korusun..
[I]Viraj Güzeldir..[/I]
Öncelikle biliyorsun ki çamurluk değişince ilk sorun stop, sinyal ve plaka olacak. Bunları bir şekilde halledersin.
İnce çamurluk diyorsun eğer incelikten kastın genişlik ise yan taraflarda nikelajlı görünen kısmın altındaki şaseyi kesmen gerekir. Eğer artçı selesi kullanmak istiyorsan da o şaseyi kesince kullanamazsın. Çamurluk bu şase kısmına bağlandığı için onu da elektrik bağlantıları olan yer dediğin yere bağlaman gerekir. Böyle bir bağlantıyla lastikle arasındaki mesafeyi istediğin kadar düşürebilirsin ve motorun yaylanma hareketinden de etkilenmez. Ön seleye doğru daraltmaya devam etmek istersen olmaz çünkü sele şaseyi ve yan kapakları ancak kapatabiliyor ve amortisörlerin bağlandığı kısımları daraltamazsın.
Eğer inceltmekten kastın yandan bakıldığında görünen, yükseklik olansa;zaten ortalamanın biraz üzerinde olan artçı konforu sıfırın altına düşer öncelikle. Daha büyük bir sorun olarak artçı ve sürücü seleleri arasında yükseklik farkı düz sele yapmak için biraz fazla. Arka selenin yüksekliğini azaltmak için çamurluğu alçaltman gerekir öncelikle. Ama gayet yüksek görünen o çamurluk arkanda artçıyla hızlı bir şekilde tümsekten falan geçince şu haliyle bile lastiğe sürtebiliyor. Böyle bir şey yapman halinde tek kullandığın zamanlarda bile çamurluk lastiğe sürter. Bunu engellemenin yaylanma hareketinin çamurluğa yansıtılmaması olur. Bunun için de çamurluğu arka maşaya bağlamak gerekir. Bu sefer de çamurluğun üzerinde olan artçı selesi sorunu çıkar ortaya. Çünkü çamurluk bir şekilde maşaya bağlanabilir ama basit bir bağlantı çamurluğun üzerindeki artçının ağırlığını taşıyamaz. Orası için maşaya bağlı bir şase tasarlamak gerekir.
Sadece çamurluk için şimdilik aklıma gelen bu kadar sorun olabiliyor. Sen ince ve tek sele istiyorsan en iyisi bir cross al.
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)