bülent, onu da satıyorum.
Levent teşekkürler. Amaç sıfır motora binmek. CBF'i sıfır almıştım hala aşığım.
Laylonlu motor bir başka =)
teşekkürler.
bülent, onu da satıyorum.
Levent teşekkürler. Amaç sıfır motora binmek. CBF'i sıfır almıştım hala aşığım.
Laylonlu motor bir başka =)
teşekkürler.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
herkese selam...cünyır kardeş al sen gv250 yi bak keyfine..çok memnun olacaksın söleyim..
aylar önce arkadaşlarımla yaptığımız bir etkinliğimizden çekilen resimleri bugün alabildim arkadaşlardan hemen birkaç tane atayım görsellik katsın başlığımıza dedim..
yorumsuz sadece birkaç karışık bişiler yaptım ortaya.maksat buraların aslında güzel yerlere sahip olduğunu ancak giderek kötüleştiğini göstermek
herkese kazasız belasız sürüşler..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Arkadaşlar işte depo üstü kaplamam ve elcik püsküllerim hepsiniz yapımı tamamen bize aittir arkadaşlar 2 kişi bi abimimle yaptık
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Merhaba..
gv den sonra er-6n düşündüğüm modellerden bir tanesi.. rica etsem motordan biraz bahseder misin ? gv ile kıyaslayarak..
----------------------------------------------------------------------------------------------------
İlker abi motorun yakıyor Her daim tekerin düz bassın abicim
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
Kardesim ben de istiyorum koruma demiri. Motorumu aldim alali bakiyorum ancak benim de aklima yatan olmadi. +1
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:31 ----------
Dostum, ben Ankara'daki arkadaşlar ile tanışmak için can atıyorum ancak kısmet olmadı henüz. Bu vesile ile tanışmış olurduk ancak ben motoru kolay kolay indiremeyeceğim bir yere kaldırdım
Ben uzun zamandır formu takip ediyorum. Hatta askerdeyken hafta sonu çarşılarında hemen internet kafeye koşup oturuyordum formun başına. Taki yemek yemem gerektiği aklıma gelene kadar Dönüncede temiz bir 2011 model denk geldi, hemen aldım. Benim çok fazla tecrübem yok ancak bir makina mühendisi gözu ile baktığımda her defasında muhteşem bir makina görüyorum Bi de ışıklarda durduğun zaman acayip dikkat çekiyosun
mehmet ali güzel işçilik ve hoş olmuş,her ne kadar ben elcik püsküllerini sevmesem de.. bir ara ben de depo üstünü değil de komple depoyu kaplatmayı düşünüyordum.çünkü yanlarda dizlikler sürekli temas ediyordu depoya..ama yine başarılı..
uğur teşekkür ederim kardeşim,darısı senin başına inşallah..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Ben de bir tas atayım kuyuya;
Vites ve arka freni 10cm civarı ileri almak yeni planım.bazen klozette oturuyor gibi hissediyorum ayaklar biraz ileri gitse hem daha estetik hem de fren konusunda daha kullanışlı olur diye düşünüyorum,zira ayak pegi kullanmayacağım için frene basmak için ayağımı kaldırmam gerekiyor(evet bahane)
Sizce sürüşe bir etkisi olur mu?
Gitmek istedikten sonra her yer yakındır.
bence etkisi olmaz ancak uzun sürüşlerde daha çabuk yorulacağını düşünüyorum,tabi bu benim fikrim,bel ve sırt ağrısı yaşayabilirsin bence..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Estetik olarak motorun üzerindeki görünüşün daha hoş olur muhtemelen buna katılıyorum. Ama fren kullanımını tahminin aksine olumsuz yönde etkiler. İleri aldığında ayak ucun fren pedalının üzerinde durabilecek belki ama fren yapabilecek kadar fren pedalını bastırmak için yaptığın bilek hareketi sık fren kullandığın zamanlarda seni zorlar. Ayıca her ne kadar bahane de olsa derdin fren pedalıysa onun yüksekliğin ayarlamak daha mantıklı olur.
Fren konusu cidden bahane su an yada ileri aldığımda rahatça ayarlanir,zaten fazla da ileri almak pek mümkün degil,cok ılerde de olursa muhtemelen kelebek etkisi yaratır..
Uzun yolda evet belki biraz yorar ama seviyorum mola vermeyi
Sanırım ben bunu bir deneyecem mevcut sistemi değiştirmeden,sadece yeni basamaklar gerekiyor,ki zaten degistirmek istiyorum biraz onları incelemem lazım.
En fazla biraz oyalanmış oluruz
Gitmek istedikten sonra her yer yakındır.
Öncelikle tek kelime ile güççççç! Gv den sonra ilk kez ER6 kullandığımda kalkışlarda, u dönüşlerinde falan hep arka tekeri patinaja düşürdüm, Gv deki gibi gaz açıyordum çünkü Bunu yapmamam gerektiğini öğrendim. Biri 28-29 beygir, diğeri 72, biri 22nm tork veriyor, diğeri 66nm, ayrıca 7000 devirde veriyor GV 12000 devirde redline a giriyor, er6 11000 de. Boş ağırlığı 174 kg, yani gv den yaklaşık 20 kilo daha fazla, çok hissedilmese de gv de oturduğun kadar alçakta oturmadığın için motoru düşük hızlarda devirmek gv ye göre daha kolay, bir sabah işe giderken kavşakta sağımdaki araba beni görmeyip de sola dönmeye kalkınca, motora çarpmasın diye sola doğru yatırdım ama yere bırakmadım, yani bir iki karış daha yatırsam zaten yere bırakacaktım o derece, aynı şeyi er6 ile yapmak mümkün değil, ayrıca gv er6 ya göre daha yumuşak süspansiyona sahip, bozuk yollarda daha avantajlı, titreşim konusunda da ya aynı diyelim ya da gv 250 az biraz daha iyi, v motor olmasının avantajıyla. Düşük devirlerde kesinlikle titreşim yok er6 da, ama devir arttıkça hafif bir titreşim hissediyorsun, kesinlikle rahatsız edici değil. Oturuş pozisyonu olarak olmasa da sele yapısı olarak gvden biraz daha rahatsız. BEnim gv de sırtım ağrırdı uzun yolculuklarda, er6 da öyle birşey olmuyor çünkü daha dik oturuyorsun, ayrıca daha yüksekte oturuyorsun, görüş açısından bence daha avantajlı. Cruiser yada chopper dan sa naked istiyordum ben zaten ama fiyat performans olarak en mantıklı başlangıç motoru olarak gv yi bulmuştum. Gv nin virajları kesinlikle kötü değil, iyi bir yol ve lastik birleşince pegler yere değene kadar yatırabilirsiniz ama zaten yere yakın olduğundan çok fazla zorlamamak lazım, er6 bu konuda da bir adım önde bence, henüz sınırlarını zorlayamadım ama iyi bir yolda gv kadar yattığımda hiç rahatsızlık vermedi, daha fazla yatabilir kesinlikle.
Yakıt konusu bence 600lükler arasında en avantajlılarından biri, (nc 700 600 lük değil ) Sakin kullanımla 4 litre hatta 3.8 litre gördüm ama hemen sonrasında da 6 litre gördüm şehiriçinde, hatta geçen 170 km lik ortalama da 100 km de 6.6-6.7 falan çıktı. Biraz devirli şehiriçi kullanımıydı bu ama bence asıl fark havanın soğuk olması ve her çalıştırdığımda jiklenin normal devre inmesi için 2 dakika beklememdi. Bunlar çok kesin değerler değil çünkü hep yan ayakta benzin alıyorum, hiç dik vaziyette almadım, dolayısla zeminin açısıydı, ayaklığın ne kadar açıldığıydı falan bunları yarım litre hatta belki daha da fazla etkileyebilir. Genel olarak sakin uzun yol kullanımında (90-120) 4 litre yakar diyebilirim. Şehiriçinde de yazın 6 yı geçeceğini sanmıyorum ki çevre yolu ağırlıklı bir gezide sık sık dipgaz gitmeme rağmen 6 litre yaktı.
Yedek parça şimdilik gerekmedi zincir haricinde, o da ne yazık ki gv den pahalı, did ler 220-250 civarlarında, yağ filtresi 30 liraya aldım. Yedek parça bulman gv kadar kolay olmayacaktır orası kesin. Genel olarak hem japon olması hem de 650 cc olması zaten parçaların biraz daha pahalı olmasını kabul etmeni gerektiriyor bence.
Performans konusunda 200 e kadar fazer lara kafa tutabilir ya da yetişir diyelim ama sonrasında ne yazık ki nefesi kesiliyor, benim için önemli değil, aldığımdan beri sadece bir gün de 190 lı hızları gördüm o da çevre yolunda bizim gsr, gsxr, zzr 600 gibi makinalara yetişebilmek içindi
Max. torku 66nm, fazerdan 3 nm daha fazla, yani çok bir fark değil ama fark bunu verdiği devirde ortaya çıkıyor, er6 7000 devirde verirken fazer 10000 devirde veriyor, bu fark hep dediğim gibi insanı fazer dan soğutacak kadar büyük bir fark değil, sadece daha devirli fazer kullanmak gerekiyor o kadar. Şehiriçinde bu torkun avantajını hergün kullanıyorum, bazen yanımdaki araba onu geçmeyeyim diye inat edip gaza bastığında hiç vites küçültmeye gerek kalmadan gazı çevirip onu aynamda ufaltabiliyorum ki trafikte bu şekilde adamlardan kaçmak adına kesinlikle gerekli bir hamle. Gv de bu sadece ışıklardan kalkışta ve 80- 90 a kadar iken, er6 da her daim gazı çevirip arabalardan kurtulma şansın var, porshe ya da subaru gibi araçlar hariç tabii onları da 0-100 de geçiyosun ama sonra arayı kapatırlar heralde
Kısaca performans olarak gv den 3-5 gömlek üstün, ilk zamanlarda her gazı çevirdiğimde suratımda aptal bir gülümseme oluyordu, şimdi artık sadece 7000 devir civarlarında oluyor Rahatlık anlamında gv kadar yayıla yayıla oturmadğından ona göre biraz daha rahatsız ama daha dik oturduğumdan bana sırtım ve belim açısından daha sağlıklı geldi. Süspansiyon kesinlikle daha sert, hissediyorsun ama zaten cruiser ile naked arasında böyle bir farkı bekliyor olmalısın, taş gibi de değil. Ben alıştım. Gv den çok memnundum ama 600 lük kesinlikle başka bir dünya, 72 beygir böyleyse, 100 küsür beygirlik racingleri düşünemiyorum, 180 190 beygirlik binlik racingleri ise aklıma bile getirmiyorum, ben 200 ü zorlarken onlar da 300 ü zorluyorlar, akıllara zarar, ben almayım alana da mani olmayayım Frenler, gv ye göre tabii ki daha iyi, abs de var bende, dolayısıyla kayacak diye korkmadan kademeli bir şekilde sonuna kadar sıkabiliyorum ve kesinlikle beni yapıştırıyor motora. Arka lastik bulman gv ye göre çok daha kolay 150 80 değil çünkü
Kısaca tarz olarak bambaşka tabii ki ama ben zaten naked istediğimden kesinlikle memnunum, gvden aradığım tek şey gidonun dönme açısı oluyor bazen, çünkü o kadar dönmüyor, tabii bir de bacaklar daha uzun olsaydı da yere gv de olduğu kadar sağlam basabilseydim daha kolay geri geri götürürdüm diyorum, o kadar, başka aradığım bişi yok. Vereceğin paraya göre kesinlikle güzel motor, tavsiye ederim, tabii naked alıp ne kadar rüzgar yiyorum kardeşim demeyeceğini düşünüyorum Bu arada ben de ön cam var, boyun hizama kadar geliyor dik otururken, gv de 120 de rüzgardan yediğim dayağı er6 da 190 da yemedim öyle söyleyeyim, tipini biraz naked dan çıkarıyor belki ama kesinlikle uzun yolda şart, aklım nerdeymiş şimdiye kadar dedirtecek derecede fark ediyor.
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
Abicim çok sağol.. inan bu bilgiler bana çok faydalı oldu, hele ki bir gv den er-6n ye geçen birisinden duymak paha biçilmez.. her noktasına kadar zevkle okudum bu kadar güzel bir anlatım olamaz.. teşekkür mü etsem yoksa neden anlattın be, zaten naked merakı var ruhumun derinliklerinde gene onu kıpraştırdın ! mı desem çözemedim
son olarak ta güzel bir foto koyarsak tadına doyum olmaz abicim
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
bülent harbiden çok güzel bir paylaşım olmuş..birkaç resim ekle de gözlerimiz şenlensin..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Beypazarı gezisinden, aldıktan sonraki ilk yol tecrübemdi, yol boyunca hep sırıttım
Bu da ilk yıkama sonrası hali
Bu da ilk aldığım günün akşamı, yağmur yiyip de park yerine geldiğim de
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
Bülent ön taraftaki kat kaçak mı ruhsat aldın mı?
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
Onu ilk gördüğümde direk buldozerlerle girip yıkmayı düşündüm ama yukarda beypzarı gezisi diye koyduğum resim var ya, o yolda rüzgarın farkında olmadan 170 yapmışım, gv de daha 60-70 falan gibi hissediyordum o derece yani, façasını biraz bozuyor doğru ama marjinal faydası çok yüksek
Erhan da fazer değil de er6 alırsa zaten tamam, her gittiği yerden bişiler alır o, ben de ortak olurum
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)