http://www.richardhyosunggvgt.com/ap...otoid=44431228
Şu çantalar çok hoşuma gitti ama bu adam satmıyor heralde bunları. Bir yerlerden bulabilsek keşke.
http://www.richardhyosunggvgt.com/ap...otoid=44431228
Şu çantalar çok hoşuma gitti ama bu adam satmıyor heralde bunları. Bir yerlerden bulabilsek keşke.
Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.
Aklımda 1-2 proje var, konu hakkında teknik ve estetik olarak yorumlarınızı bekliyorum. (2010 GV250)
1) Tailgunner Exhaust : Motorun egsozunun orjinalliğini bozmadan sökülüp takılabilir bir şey yapmayı düşünüyorum, işlem basit sadece yapılacak kaynaklanması kolay yumuşak bir malzeme seçmek gerekiyor acaba alüminyum olabilir mi? bu konuyu biraz araştırmak lazım.
https://www.youtube.com/watch?v=vvIW...eature=related
2) Angel Eye:Gündüz dikkat çekecek birşey yapmayı planlıyorum CCFL veya LED olabilir büyük veya küçük halka olabilir karar veremedim sizce? (bi-xenon yapılabilir ama pek niyetim yok)
https://www.youtube.com/watch?v=d5VOv0B1AQ8
Tailgunner egzozlar yaklaşık 1000$'a satılıyor hazır olarak yapmak nasıl olur bilmem ama yüksek devirli çalışan dolayısıyla chopper sesi olmayan Gv250'de bence hoş olmaz. Angel eye bence çoook kötü olur, klasik havada bir motosiklete hiç yakışmaz bence. Şöyle bir sis farı yapıp içine de 3x1w led koyduğun zaman dikkat çekmenin ötesine bile geçebiliyorsun
Resimdeki motorun üstündeki arkadaşımızı anıyoruz :(
"bu motoru aldık ama artık müstakbel eşim varken nasıl bineceğim ben buna" der gibi bakmış sanki
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
sonuna kadar katılıyorum angel a hiç gerek yok geceleyin Rıdvanımızın yardımlarıyla yapılan ledler farın yerine bile geçiyor far açmıyorum artık
farda açınca bildiğin arkadan birşey geliyor diyor.
arkadaşlar bri helvamı kavurmadığınız kaldı henüz o kadarda ölmedik
Merhabalar,
Benim shadow spirit için ön cam arıyorum. Bir adet beğendim. Siyah renkte olan.
http://www.nationalcycle.com/catalogue/Flyscreen.shtml
http://www.youtube.com/watch?v=7oh2hgu50a0
http://shop.nationalcycle.com/perl/c...&search_model=
Sizce nasıl durur? Kullanım sıkıntısı yaratır mı?
Şıklık ile bir sıkıntı olmayacağı kanısındayım. Sportif bir duruşu var. Motosikletin dengesini bozmayacağı kanısındayım. Uzun yolda ne kadar korur bilemiyorum.
Videoyu izlemedim ama göğüs yüksekliğine ulaşamayan bir ön camın göğsü rüzgardan koruyabilmesi pek mümkün görünmüyor. Büyük ön cam sevmiyorsan yuvarlak farlı naked motorların kullandığı camlara bakabilirsin. Bu baktığının 2 katı belki ama normal bir cruiser camından yine de küçükler.
Verdiğiniz Bilgiler İçin Teşekkür Ederim, bende sizin gibi düşünüyorum.
Birdeki Servisteki ustalar; bana yardımcı olabileceklerini düşündükleri tamircileri tarif ettiler, Neden Honda Show almamamışım, 2. elini aynı fiyatlara bulabilirmişim, 30.000km bile gaz teli kopmazmış.
Niye bu tarz motor almışım Yamahanın, Kavazakinin, Hondanın, Cross modellerinden neden almamışım. vs. vs birde bunları anlatıyorlar! yolda kalmış çaresizlik içinde kıvranan birisine yaa.
---------- Post added at 18:05 ---------- Previous post was at 18:01 ----------
Verdiğiniz Bilgiler İçin Teşekkür Ederim, bende sizin gibi düşünüyorum.
Birdeki Servisteki ustalar; bana yardımcı olabileceklerini düşündükleri tamircileri tarif ettiler, Neden Honda Show almamamışım, 2. elini aynı fiyatlara bulabilirmişim, 30.000km bile gaz teli kopmazmış.
Niye bu tarz motor almışım Yamahanın, Kavazakinin, Hondanın, Cross modellerinden neden almamışım. vs. vs birde bunları anlatıyorlar! yolda kalmış çaresizlik içinde kıvranan birisine yaa.
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Herkese iyi akşamlar.
Rıdvanla yaptığımız rüzgarlık muhabbetinden sonra dün kuryelerin kullandığı deri görünümlü zımbırtıdan sipariş verdim.Bu gün geldi.Akşam işten çıktınktan sonra motora monte ettim.Görüntü olarak çok iyi değil.Çok ta kötü değil..Deri görüntüsü en azından çanralarla bir bütünlük oluşturdu.Gelelim işlevine.Zaten ısıtmalı elciklerim vardı.Geçen haftasonu onları gv ye takmıştım.Bu elcik kılıfını da taktıkktan sonra akşam deneme turuna çıktım eve şimdi geldim.Ellerim yandı sıcaktan.Ellerimin üşüme olayı son bulmuştur artıkk..Uzun yolda çok işime yarayacaklar..
[I]Viraj Güzeldir..[/I]
Olgaç abi fotoğraf yok şu an için.Telefonumla denedim ancak apartmanın içindeki ışık yeterli olmadığından(aslında benim telefon yeterli değil) çekemedim..En geç hafta sonu Zonguldağa gittiğimde çekerim foto..
Bu arada yeni motorunla aran nasıl..,Geziyomusun..Yoksa soğuklardan dolayı bekletiyomusun..
[I]Viraj Güzeldir..[/I]
iyi geceler
Bu motosikleti şehir için yoğun trafikte kullanırken zorluk çekiyor musunuz?
Bir de kronik bir ağrızası var mı?
2. el alırken nelere dikkat etmemi önerirsiniz?
Yumuşak başlı isem, kim dedi uysal koyunum?
Kesilir belki, fakat çekmeye gelmez buyunum.
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
bu sabah sıcaklık -5 derece idi Konyada, şuan -3 derece... motorun başına indiğimde sabah, motorun mat boyalı gibi göründüğünü farkettim, çok yakıştırdım))) buz tutmuş komple))) işe gelirken de görüş mesafesi 10-15mt falandı sisten, ve 100mtde bir kaskın vizörü buz tutuyordu, araba sileceği gibi vizörü sile sile vardım işe... kaskın altından biraz çenemin altı ve gıdığım dışarıda kaldığından sadece oralarda ve ellerde feci bi üşüme dışında sıkıntısız seyehat ettim... yaşasın 4 mevsim motorculuğuuuuu)))
Carpe diem!
4 teker bedeni, 2 teker ruhu taşır!
Hayat; Aldığımız solukların değil, soluğumuzun kesildiği anların toplamıdır!
Uğur'a katılıyorum. Trafikte hiç bir sorun çekilmiyor hatta gayet kıvrak. Pek sorun olarak algılanmıyor her zaman yapmadığı ve çok dert olmadığı için ama karbüratörlü modellerde bazen 5500 devirde gaz sabitleme gibi bir sorun oluyor eğer zamanında garantiden CDI değişmediyse ama dediğim gibi ben dahil çoğu kişi sorun olarak bile görmez. Motorda özellikle şurasını kontrol et denilebilecek bir şey yok.
Dikkat et şöyle olmayasın
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)