@mitmuallim, teşekkür ederim Mithat hocam. Kesinlikle haklısınız. Dostlukları da cabası. Her ne kadar ben bireysel anlamda fiilen buluşmalara henüz katılamamış olsam da ortam insanı mutlu ediyor.
@burdurlu1985 ve vesileyle tüm GV'cilere günaydın.
@slayerr, artık onu da benim acemiliğime ver. Hakikaten her tarafı batırdım Üstüm başım, yerler.. Her taraf simsiyah oldu Ama aslında ben de fark ettim, daha basit ve çok daha temiz bir şekilde yapılabilirmişdi Neyse artık, bir dahaki sefere aklımda daha verimli planlarım var. En azından elime naylon eldiven giyeceğim
@unkazan, motordan hiç anlamayan birinin bismillah deyip 650cc'lik bir aletin üzerine binmek istemesi bana biraz mantıksız geldi. Kaza yapıp kendine ve belki de başkalarına zarar verme ihtimalin var. Eğer başlangıç yapacaksan azami 250cc ile yapmanı tavsiye ederim. Önce iki teker dinamiklerine alış daha sonra eğer hala istersen geçersin daha büyük hacimlere.
Sana 800 sayfayı oku dersek biraz haksızlık olur (ama sen de elinden geldiğince okumaya gayret et zira çok fazla bilgi var), o nedenle basitçe bazı noktalara değineyim. Kullandığım motor GV250 olduğu için bunun dışındakiler hakkında pek bir şey söyleyemem. Yakıt sarfiyatı 3,5-4,5lt/100km civarında. Masrafı olarak düzenli bakımları var. Onun dışında fazladan masraf çıkarmıyor. Sağlam yani. Kullanım kolaylığı demişsin ama bunu yazarak anlatmak ne kadar mümkün olur onu da sana bırakıyorum. Şimdi ben kullanımı çok kolay desem neye ve kime göre kolay olur, değil mi? Ya da tam tersi. Ama şunu söyleyebilirim, ağırlık merkezi yere oldukça yakın, dolayısıyla virajlarda motoru güvenle yatırabiliyorsun, dengeli bir motor. Ama bir cruiser olduğu için şehiriçinde kıvrak olmasını da beklememek gerekir, dönüşleri bir commuter ya da scooter ile karşılaştırılamaz. Onun dışında Regal Raptor ve Asyamotor demişsin. Senin yerinde olsam çinlilerle mukayese etmezdim. Arada çok fark var. Belki tek cazip tarafı olarak yedek parça fiyatlarının bizimkilere göre biraz daha ucuz olması söylenebilir ama eğer evli değilsen ya da henüz çocuğun yoksa bir çinliye binip uzun yol yapmanı tavsiye etmem. O titreşimle, Allah muhafaza
[QUOTE=Dr.Aequitas; hızlı ve faydalı cevabın için teşekkürler,Tamam çinden vazgeçtim,bi çocuğum var ama yine riske atmaya gerek yok msjları elimden geldiğince okumaya gayret ediyorum ve gerçekten çok güzel bilgiler var.normal hysong gv250 ile kanuni gv250 arasında herhangi bir fark varmı? mesela 2010-2011 kanuni gv250 7000tl civarında----- 2006-2007 hysong gv250 5000tl civarında. sizce hangisi daha mantıklı.
[QUOTE=burdurlu1985;2814341]benim hala bi gv kullanıcısı olamadım ama ben bile takip ediyorum
mustafa hocam fotoları bekliyorum biraz iştahım açılsın[COLOR="Silver"]
Ben fotoları çekicem de resim koymayı beceremedim bir türlü :-(((
@unkazan, 2008 ve sonrasındaki enjeksiyonlu ve tek egzozlu olan modelleri o yıldan bu yana Kanuni getiriyor. Yani motorun üreticisi aynı, dolayısıyla yukarıda saydıklarım dışında yakıt sarfiyatları da dahil olmak üzere neredeyse farklı bir şey yok. Fiyat konusunda bir yorum yapamam ancak ben ilk defa motosiklet alacak olduğum için sıfır km düşünmedim. Temiz bir ikinci el almak daha mantıklı geldi bana ama tabi ki tamamen tercih meselesidir, sıfır km alan pek çok arkadaşımız var. Tamamen senin zevkine kalmış. Ama almayı düşündüğün ya da sana mantıklı gelen ilanlar olursa burada bağlatısını paylaşabilirsin, belki bilen biri vardır, yorum yapıyor arkadaşlar motorla alakalı.
@gerbiş, foruma resim eklemek için pek çok yol var ama ben bir tanesini söyleyeyim. Bu bağlatıya tıkla, açılan siteye resmini yükle, yüklemeden önce yeniden boyutlandırma kısmından "mesaj panoları için"i seçersen çok büyük boyutlu resimler nedeniyle sıkıntı yaşamayız, sonrasında sana verdiği bağlantıyı (yanılmıyorsam forumlar için diye bir kısım var, o bağlantı) kopyalayıp mesaj yazdığın kısma yapıştır. Bu kadar.
Coookkk keyifli bir motor beyler,biraz niyeti olup da almayanı dövmeleri lazım o derece)
Çok teşekkür ederim arkadaşım. Biraz önce serdarsom arkadaşım da yardımcı olmuş hemen deneyeceğim. bundan sonra bol resimli bir forum olacak umarım :-))))
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:23 ----------
Levent dostum benim ferdi kaza sigortamı gönderiyorum bir incele istersen. Umarım doğru yüklemişimdir. Bir hatam olursa lütfen uyarın sevgili dostlar.
Açılan sayfadan sağ tuş farklı kaydet yapınca bilgisayara yüklüyor.
http://imageshack.us/photo/my-images...rdikazapo.pdf/
ah kafam.. Sanki bir tas geldi bayada saglammis...
Levent hocam sorma motor keyfi yasamak guzel bir duygu a bu keyfi gv ile yasamak daha da baska buna eminim
su an elimde kiyiya koseye attigim 3000 liram var motorumuda satip
uzerine az bisi daha koydummu alabilirim aslinda ama once drifti satmam gerekiyor..
Yalniz guzel bi aksilik cikti buyuk ihtimalle su an arabam yok elimdeki nakiti arabaya harcayacak gibiyim... Aksilige gelince BABkA oluyorum onumuz de kis motor iki kisilik ama biz uc kisiyiz. O yuzden biraz daha erteleyecegim..
Kredi kartimlada alabilirim ama cok sikisip (maddi olarak) ailemi zor durumda birakmak istemiyorum
Dr.Aequitas; tamam aklımda gv250 var ama ben yinede bi sormak istedim bu ilandaki motor hakkında bilgisi olan varmı aceba diye http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...6913754/detay/
Evet ya, 20bin km'de bu kadar değişime ne gerek var ki? Tabi eğer gerçekten 20bin km'de ise..
bu siteyi çok sevdim sizin yüzünüzden uykusuz kalıyorum,insan mesajları okudukça okuyası geliyo.hızlı cevaplarınız için teşekkürler.
Bu forum başa bela arkadaşım,buradaki insanlar yüzünden yüzlerce sayfa yazı okudum uykusuz geceler geçirdim. Gv250 bayisine gittiğimde satıcıdan daha bilgiliydim diyebilirim ve yine buradakiler yüzünden motor sahibi oldum.ehliyetimi almayı bekliyorum.hergün parlarıyorum ve tekrar garaja sokuyorum 1,5 aya yaklaştı 220 km oldu rodajı bitiremiycem kıştan önce ))) sınav gününü sabırsızlıkla bekliyorum. Beni böyle tatlı belaya bulaştıran sizlere teşekkür ederim
Evet arkadaşlar Gv 250 için aldığım yan ve sissybarlı arka çantanın montajını yaptığımı söylemiştim. şimdi fotoları.
Kullanılan çantaları toplam 225 tl'ye aldım (6 taksit) işçilik vs masrafları arka bağlantı demiri dahil (Seyhan 250 modelin arka sisybar demiri modifiye edildi) 30 TL tuttu (Buna yan çantaların amortisörlere çarpmasını engelleyecek yan demir aparatların yapılması dahil. )
Mustafa bey çantalar harika olmuş,kısmetse bu haftasonu silifkeye gelicem,yazlıkta yönetim seçimleri yapılacak böyle resimleri falan görünce çok pis gaza geliyorum
arkadaşlar sizce bu nasıl ? sadece ilk sahibi deponun sağını boyatmış şimdiki sahibi sebebini bilmiyor ama motorda hiçbir sorun yok istediğin yere göster diyor http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...98176192/detay
Teşekkür ederim. Darısı başınıza diyorum en kısa zamanda
pes doğrusu hocam cevabınızı okuyunca kendimi çok kötü hissettim ben neredeyse resimlerin içine gircem motorda bişi varmı yokmu diye elli defa baktım ve hatta içimden satıcıya sitem bile ettim,fotoları uzaktan çekmiş diye ama forumdakiler haklıymış bi işin doktoru olmak farklı,ben zinciri görmemiştim bile
satıcısıyla bugün telden konuştum bu motorun fuardan alındığını türkiyede olmadığını söyledi.sadece depo sag tarafında daha önceden boyası varmış niye boyandığını bilmiyormuş.eğer almaya karar verirsem istanbuldan motorcu bi arkadaştan bakmasını rica edicem.
Not: arka lastiğinde değişmesi gerektiğini söyledi :(
yan çanta -ön cam-lastik-zincir?bunlar nekadara mal olur?
Merhabalar bir süredir bu siteyi özellikle de bu konuyu yakından takip ediyorum ve sayenizde şu an Gv250 motorum olmamakla birlikte resmen aşığı olmuş durumdayım motorda henüz yeniyim ve bu derece deneyimli arkadaşlarla olmaktan büyük mutluluk duyuyorum.
Zincir öyle anlaşılmayacak bir şey değil ama fahri Hyosung yetkili servisiyim ben.
Arka lastik neden değişecekmiş? Eğer değiştireceksen bence önü de değiştir, zaten orjinal lastikler pek kaliteli değil.
Yan çantalar: 185 TL (armode ar-750)
Ön cam : 207 TL (Kore'den kargo dahil)
Lastik Takımı : 250-300 TL (unilli ve muadilleri) 400-450 TL (metzeler)
Arka lastik : 120-150 TL (unilli ve muadilleri) 230-250 TL (metzeler)
Zincir: 130-150 TL (sıradan o-ringli bir zincir) 220-250 TL (DID x-ring)
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)