Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
11 Ağustos 2012, 04:56
#15781
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Balatanın pek km sınırı olmaz aslında tamamen kullanıma bağlıdır sonuçta, kimisi arka freni çok kullanır kimisi az. Ama benim 2005 model arka balatam eskiyip sertleştiği için çok iyi tutmuyor ve çok ses yapıyordu. Tam olarak bitmemiş olsa da 23.000 km'de değiştirdim. Ama en iyi anlama yolu (arkadaki işarete güvenmiyorum) frene az bastığında tutmayıp, biraz daha bastığında tekerin kilitlenmesidir. Otobüs freni gibi ötmesi (benimki öyleydi, frene bastığımda millet etrafta seksenküsür model körüklü otobüs arıyordu) genelde balatanın yıllar sonucu sertleşmesinden kaynaklanır. Sonuç olarak balata değiştirmek iyidir, zaten muhtemelen orjinal arka balatayı kullanıyorsundur değiştir artık.
Ayrıca balatayı gereksiz yere bile değiştirirsen yaklaşık 70 TL (balata 50 TL+tahmini işçilik) masraf yaparsın ama olur da disk frendeki gibi bitik balatayla kullanınca balatanın temas ettiği yüzeyin zarar görmesi gibi bir durum olursa -ki bence muhtemeldir- masrafın muhtemelen 3 haneli rakamlarla ifade edilir.
Sen de ne sorsan değiştir diyorum.
Muhtemelen 2005 model bir motorda halen aynı balatayı kullanacak kadar 'rahat' bir bünyeye sahip değilim arka+ön %50-%50 kullanıyorum,hatta şehir içi düşük hızlarda sadece arka kullandığım da olur. 2 sene evvel Lucas marka arka tambur balatamı değiştirdim ve yaklaşık 30000km yaptım.Şimdi 2000 kusur km lik yol arefesindeyim,acaba arka balata bittimi,zamanı geldimi diye düşünmeden edemiyorum.Hem kim demiş arkada yer var bakınca anlaşılıyor diye,öyle bir yer yok yada ben mi göremiyorum.Ön disk frenlerdeki gibi aradan bakınca gözükcek bir durum yok arkalarda maalesef söküp bakmak lazım,ee sökünce de artık yenisini takmak icab edecek.Zamanla sertleşmesi aklıma gelmemişti,hatırlatmak iyi oldu Ben en iyisi değişeyim...
Haa uzmanlık sorusu daha! 2 senelik yine 30000km yapan Michelin lastiklerde ufak ufak çatlamalar mevcut,lastikler tamam mı devam mı?Özellikle ön lastiğin desenleri arasında var bu çatlaklar...
Reklamlar
-
11 Ağustos 2012, 10:59
#15782
slayerrr teşekkür ederim..
-
11 Ağustos 2012, 11:27
#15783
audioslave adlı üyeden alıntı
Hem kim demiş arkada yer var bakınca anlaşılıyor diye,öyle bir yer yok yada ben mi göremiyorum...
Ben dedim onu ben dedim ben Yaşar Usta, hayatında karıncayı bile incitmemiş olan ben
Arka fren tabii ki ön frendeki gibi balataları görebileceğin bir yer değil. Benim demek istediğim arka tamburun üstünde, tam o arka fren kablosunun bittiği yerde bir işaret olmalı, tıpkı zincir gerdirme yerindeki işarete benziyor. Ordan anlayabilirsin balata bitme durumunu demiştim ama rıdvan usta ona güvenme dedi, o zaman güvenmemek lazım
Bence 30000 km bitmiş demektir, hoş eminim hala benim shinkolardan iyi durumdadır ama yine de yerinde olsam değiştirmeyi düşünürdüm.
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
-
11 Ağustos 2012, 11:57
#15784
Kullanim kilavuzunda da yaziyor,arka kampanayi kontrol edebilecek cizgi mevcut diye ama ben cozemedim nasil oluyor,kul.klavuzu da diyor senin bi hatan yok,biz kilavuzun yalancisiyiz
-
11 Ağustos 2012, 15:38
#15785
audioslave adlı üyeden alıntı
Haa uzmanlık sorusu daha! 2 senelik yine 30000km yapan Michelin lastiklerde ufak ufak çatlamalar mevcut,lastikler tamam mı devam mı?Özellikle ön lastiğin desenleri arasında var bu çatlaklar...
Lastiklerinin üzerindeki tarih nedir? Takıldığında da eski olabilir mi? Eğer tarih olarak eski değilse ve yeterli diş derinliği varsa gayet kullanılabilir.
audioslave adlı üyeden alıntı
Muhtemelen 2005 model bir motorda halen aynı balatayı kullanacak kadar 'rahat' bir bünyeye sahip değilim
Senin motor da benimki gibi 30.000 km'de olsa garipsemezdin belki. Senin çok gezen birisi olduğunu unutmuşum.
-
12 Ağustos 2012, 16:49
#15786
-
12 Ağustos 2012, 17:28
#15787
İste bende bu durumdan muzdaripim,servise gidiyorsun diyorsun uzun yol yapicam bakalim suna nesi var vs ama hic onemsemiyorlar.Bu yuzden bu tarz degisimleri kendim yapiyorum kafam rahat oluyor be taktikar naaptilar dusunmuyorum.Ramazandan sonra arka balatayi sokup temizlemeyi dusunuyorum,gerekliyse de degistirecegim;)
-
12 Ağustos 2012, 20:02
#15788
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Birisi 22 HP Çinli bir motor, diğeri 28 HP Koreli bir motor. Ayrıca taktir edersin ki Gv250'yi seçtiğimiz için buradayız.
Hyosung kullanıp da keşke Regal alsaydım diyen birisini de bulamazsın. Hatta şöyle özetleyebilirim, Hyosung alırsan şimdiye kadar kullandığının motosiklet olmadığını düşünebilirsin.
Bence böyle bir mantık yanlış,Regal forumunda bu soruyu sordum yaşı olgunluğa ermiş bir abimiz yıllardır spyder bindiğini bir ara gv aldığını kalitesinin tartışılmaz olduğunu(Gv nin) fakat sonra sattığını ve tekrar Spyder aldığını söyledi.Çünkü spor tarzdan hoşlanıyormuş ve korkunç yedek parça fiyatlarından şikayetçiydi.Custom yapısı,fiyatı(O fiyata alınabilecek o tipte tek seri üretim motor),kalitesi(Yüksek kalite çinli,çinli diyip geçemezsin Çinde üretimi yapılan malzemesi diğer çinlilerle kıyaslanamayacak bir marka),yedek parça sorununun olmaması,Kanuni kadar yedek fiyatlarının yüksek olmaması,ve motoru getiren firmanın piyasadaki hakimiyeti vs vs.Bir de işin bu boyutu var,yani işin bir çok boyutu var.Direk kötülüyemezsiniz ki Kanuni motorlarını satmıyor bile showroomlarında yok öldürüyor motorlarını.Buraya Gv almak için yazan biriyim fakat Kanuni işi midemi bulandırdığından alternatiflere yönlendim bunlardan biri de Spyder.
-
12 Ağustos 2012, 21:01
#15789
gencotr adlı üyeden alıntı
Selam dostlar uzunca bir aradan sonra tekrar merhaba.
Öncelikle aramıza yeni katılan arkadaşlara hoş geldiniz diyorum. İlker senin de motorun hayırlı olsun güle güle kullan yaşadığın ufak tatsızlık ilk ve son olur umarım.
Bayramdan sonra bir haftalık iznimde çantamı çadırımı motoruma yükleyip egeden akdenize bir kaç noktada konaklayarak tatilimi yapmak gibi bir fikrim var. Eminim bu fikir Rıdvan' a biyerlerden tanıdık gelecektir.
Bu amaçla dün motorumu genel bir kontrole sokmak için kartal yeşilyurt motora götürdüm. 11.500 km de olan ve biraz boşluk yapmış olan zincirimi değiştirmem gerekip gerekmediğini sorduğumda orada çalışan usta zincirin iyi durumda olduğunu orjinalinde bizim motorların zincirlerinin o-ring li olmadığını muhtemelen benden önceki sahibinin zinciri değiştirmiş olabileceğini söyledi. Motoru 5.000 km de aldığım için açıkçası çok ikna olduğumu söyleyemem. Benden öncede motorun zincirinin değişip değiştirilmediğini bilmiyorum. Bur bir. Bir ikinci konuda frenleri kontrol ettirdiğimde usta kendisi bile bakmayıp oradaki bir çırağa baktırınca iyiden kıllandım.
Çırak balatanın önce bittiğini sonrada çok az kaldığını söyledi hangisine inanacağımı birtürlü bilemedim.
Şimdi gerçekte bizim motorların zincirleri orjinalinde o-ringsiz mi ikinci ve asıl mühim olan konu motorumu uzun soluklu bir yolculuğa hazır duruma getirmek için ne yapmam iyi bir servis için nereye gitmem gerek?
Sıfır aldım motoru şu anda oniki binde. Motorun zinciri için tekerin yanında tırnaklara bak; gerdirecek yer varsa sorun olmaz daha idare edersin; bir de tabii çatlak, aşınmış olmasın zincir. Orijinalinin o-ring olması lazım, kullanım kılavuzunda da öyle yazıyor. Kanuni servisleri başlarından savmak için laf ediyorlar genelde. 5000de zincir değişeceğini zannetmiyorum kimsenin. En iyi zincir tipi X-ringmiş. Yeşilyurt motoru da sevmem pek, bakımlarda usta denen zat-ı muhterem baş köşede lak lak ediyor; öbür köşede de çırak motorla uğraşıyor; gerçi izmite götürdüm işçilikten bir sürü para itelediler, arkadaşa da aynısını yaptılar. Marmarista gösterdim herif anca yağı değiştirmiş ben içerde ofisteyken zincire filan baktığı yok. Kanuni servisleri tam rezalet, bildiğin iyi bir usta varsa kanuni ya da değil git ona göster bence. Ya da Sakarya'ya kadar gelebilirsen Reşat usta var orada ona göster. Ama zincir daha sorun olmaz diye düşünüyorum, ben de daha değiştirmedim, bir arıza olursa söylerim.
Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.
-
12 Ağustos 2012, 22:35
#15790
gencotr adlı üyeden alıntı
Selam dostlar uzunca bir aradan sonra tekrar merhaba.
Öncelikle aramıza yeni katılan arkadaşlara hoş geldiniz diyorum. İlker senin de motorun hayırlı olsun güle güle kullan yaşadığın ufak tatsızlık ilk ve son olur umarım.
Bayramdan sonra bir haftalık iznimde çantamı çadırımı motoruma yükleyip egeden akdenize bir kaç noktada konaklayarak tatilimi yapmak gibi bir fikrim var. Eminim bu fikir Rıdvan' a biyerlerden tanıdık gelecektir.
Bu amaçla dün motorumu genel bir kontrole sokmak için kartal yeşilyurt motora götürdüm. 11.500 km de olan ve biraz boşluk yapmış olan zincirimi değiştirmem gerekip gerekmediğini sorduğumda orada çalışan usta zincirin iyi durumda olduğunu orjinalinde bizim motorların zincirlerinin o-ring li olmadığını muhtemelen benden önceki sahibinin zinciri değiştirmiş olabileceğini söyledi. Motoru 5.000 km de aldığım için açıkçası çok ikna olduğumu söyleyemem. Benden öncede motorun zincirinin değişip değiştirilmediğini bilmiyorum. Bur bir. Bir ikinci konuda frenleri kontrol ettirdiğimde usta kendisi bile bakmayıp oradaki bir çırağa baktırınca iyiden kıllandım.
Çırak balatanın önce bittiğini sonrada çok az kaldığını söyledi hangisine inanacağımı birtürlü bilemedim.
Şimdi gerçekte bizim motorların zincirleri orjinalinde o-ringsiz mi ikinci ve asıl mühim olan konu motorumu uzun soluklu bir yolculuğa hazır duruma getirmek için ne yapmam iyi bir servis için nereye gitmem gerek?
O ustaya söyle element uydurmasın, orjinal zincirler o-ringli. Ön balatalara kendin bile bakabilirsin aslında. Uzun bir yolculuk için para ve zamandan başka bir şeye ihtiyaç yok. Yanına zincir spreyi almayı unutma ama mesafenin uzun olmasından dolayı yolda bir kaç sefer zinciri yağlaman gerekecek. Yağ, yağ filtresi, hava filtresi ve bujilerin değişim zamanı gelmediyse ya da yolda zamanı gelmeyecekse özel olarak yapman gereken bir şey yok. Ama ille de servise gidecem dersen tavsiye edeceğim servisi tahmin edebiliyorsundur herhalde. Sana göre İstanbul'un diğer ucunda olan Avcılar'daki yetkili servis. Gel buraya hatta haftaiçi akşam ya da Cumartesi gel ki ben de geleyim, görüşelim.
Çağrı-91 adlı üyeden alıntı
Bence böyle bir mantık yanlış,Regal forumunda bu soruyu sordum yaşı olgunluğa ermiş bir abimiz yıllardır spyder bindiğini bir ara gv aldığını kalitesinin tartışılmaz olduğunu(Gv nin) fakat sonra sattığını ve tekrar Spyder aldığını söyledi.Çünkü spor tarzdan hoşlanıyormuş ve korkunç yedek parça fiyatlarından şikayetçiydi.Custom yapısı,fiyatı(O fiyata alınabilecek o tipte tek seri üretim motor),kalitesi(Yüksek kalite çinli,çinli diyip geçemezsin Çinde üretimi yapılan malzemesi diğer çinlilerle kıyaslanamayacak bir marka),yedek parça sorununun olmaması,Kanuni kadar yedek fiyatlarının yüksek olmaması,ve motoru getiren firmanın piyasadaki hakimiyeti vs vs.Bir de işin bu boyutu var,yani işin bir çok boyutu var.Direk kötülüyemezsiniz ki Kanuni motorlarını satmıyor bile showroomlarında yok öldürüyor motorlarını.Buraya Gv almak için yazan biriyim fakat Kanuni işi midemi bulandırdığından alternatiflere yönlendim bunlardan biri de Spyder.
Her ne kadar bir Mondial seviyesinde olmasa da Çinli olduğu ve masaj aleti gibi titrediği gerçeği değişmiyor. Parçaları tabii ki çinliye göre pahalı olacaktır, parça fiyatları da aynı kalitesi gibi Japonların biraz altında, Çinlilerin çok üzerinde. Regal için motoru getiren firmanın hakimiyeti yazmışsın ama Google'da Regal raptor yazdığında bu bahsettiğin firmanın web sitesi bile çıkmıyor, neyin hakimiyeti. Bir motorun ne kadar iyi ya da kötü olduğu tamamen beklentilerle alakalıdır. Eğer tek beklentin görüntüyse ve old school tarzından hoşlanıyorsan, yani hafta sonları iki tur atıp hava yapayım dersen Regal iyidir. Her motor arıza yapabilir, yolda kalabilir ama bir Regal kullanıcısı 5000 km'lik bir yola pek çıkmaz özellikle titreşim sebebiyle, bunu göze alırsa bile motorun arıza yapma ihtimalini de bilir öyle çıkar. Hyosung kullanıcısı sadece ne zaman benzin alacağını düşünür. Hyosung'da yolda kalabilir Honda'da ama bunlar beklenen ve tahmin edilebilen şeyler değildir. Dediğim gibi beklentilerle alakalı ne kadar iyi olduğu, mesela bu kadar iyi olduğunu düşündüğüm Gv250 ile Honda shadow aynı fiyata satılsa ve yakıt tüketimleri aynı olsa Shadow varken Gv250 mi alınır derim. Kısacası 250cc cruiser olarak Gv250 kesinlikle ilk tercihtir, karşılaştırılabilecek tek motor da Venox'tur ama o da artık getirilmiyor. Durduk yere hiç bir motoru kötülemem, sonuçta onu tercih edenler de var. Ama sen bana ikisini karşılaştırıp yorum yapmamı istedin, ben de doğru olduğunu bildiğim bilgilerle yorum yaptım.
-
13 Ağustos 2012, 00:01
#15791
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Her ne kadar bir Mondial seviyesinde olmasa da Çinli olduğu ve masaj aleti gibi titrediği gerçeği değişmiyor. Parçaları tabii ki çinliye göre pahalı olacaktır, parça fiyatları da aynı kalitesi gibi Japonların biraz altında, Çinlilerin çok üzerinde. Regal için motoru getiren firmanın hakimiyeti yazmışsın ama Google'da Regal raptor yazdığında bu bahsettiğin firmanın web sitesi bile çıkmıyor, neyin hakimiyeti.
Bir motorun ne kadar iyi ya da kötü olduğu tamamen beklentilerle alakalıdır. Eğer tek beklentin görüntüyse ve old school tarzından hoşlanıyorsan, yani hafta sonları iki tur atıp hava yapayım dersen Regal iyidir. Her motor arıza yapabilir, yolda kalabilir ama bir Regal kullanıcısı 5000 km'lik bir yola pek çıkmaz özellikle titreşim sebebiyle, bunu göze alırsa bile motorun arıza yapma ihtimalini de bilir öyle çıkar. Hyosung kullanıcısı sadece ne zaman benzin alacağını düşünür. Hyosung'da yolda kalabilir Honda'da ama bunlar beklenen ve tahmin edilebilen şeyler değildir. Dediğim gibi beklentilerle alakalı ne kadar iyi olduğu, mesela bu kadar iyi olduğunu düşündüğüm Gv250 ile Honda shadow aynı fiyata satılsa ve yakıt tüketimleri aynı olsa Shadow varken Gv250 mi alınır derim. Kısacası 250cc cruiser olarak Gv250 kesinlikle ilk tercihtir, karşılaştırılabilecek tek motor da Venox'tur ama o da artık getirilmiyor. Durduk yere hiç bir motoru kötülemem, sonuçta onu tercih edenler de var. Ama sen bana ikisini karşılaştırıp yorum yapmamı istedin, ben de doğru olduğunu bildiğim bilgilerle yorum yaptım.
Ben yanlış söylüyorsun demedim dostum sadece bakış açısı sundum.Getiren firma emre motor,akıbeti hakkında bilgi veren kişi dediğim abi,yıllardır spyder kullanan biri,emre motordan bir çok kişiyi tanıyor.Motor piyasasını oturtmuş bir motor regal.Tabiki gv daha kaliteli ama bir insan 7.750 veriyorsa o motoru da kötülüyemezsin.Az buz değil ford eskord alırsın o fiyata.Gv daha güçlü,daha baba,daha kaliteli,daha torklu daha hızlı.Ama yedek parçası pahalı,kanuni aktif satmıyor,servisi kanuni,hyosung a biniyorum bile diyemiyorsun,müşteri hizmetlerini aradım geri döneceğim dedi 1 hafta oldu hala dönmedi,eğer siteyi soruyorsun gv forumu var mı?Ama regal forumu mevcut.Ha regalin eksiği cılız hyosunga göre,çinli(kaliteli),o kadar güçlü değil vs vs.Bu tamamen tercih meselesi kimse %100 hyosung diyemez.Madem öyle sana bir soru ehliyet kursuna gittim sonra gözüme takılan bir motorcuya uğradım oğlum içerde gel, seni tanıştırayım dedi avrupaya gitmiş yüksek sürüş eğitmeniymiş.Hayabusam var dedi eğitmen.250 lik suzuki cruiserini gösterdi.Abi dedim ehliyetimi alıyorum sonra eğitim alacağım sonra ilk motor olarak gv 250 düşünüyorum.Lafım bitmeden bana şunu dedi:Öncelikle hyosungu kafandan çıkar ben sana hyosung aldırtmam.2.el bir japon alacağız.Gel de çık işin içinden adam ileri sürüş eğitmeni kaç tane motoru var.Yani demem o ki kesinlikle %100 savunma bir şeyi,bu işler göreceli zira aktif satış olmadığı için almayacağım gv yi ben.Yamaha ya mail attım 250 lik cruiser getirmiyoruz avrupaya dedi,elimde regal var şimdilik daha sonra ne çıkar bilemem ama ben kanuniyi aradığımda gv 250 var mı dediğimde o ne diyen konuşmayı bilmeyen bir adamların olduğu bir şirketten motor almam.Güvenmem.
-
13 Ağustos 2012, 00:15
#15792
Slayerrr adlı üyeden alıntı
O ustaya söyle element uydurmasın, orjinal zincirler o-ringli. Ön balatalara kendin bile bakabilirsin aslında. Uzun bir yolculuk için para ve zamandan başka bir şeye ihtiyaç yok.
Yanına zincir spreyi almayı unutma ama mesafenin uzun olmasından dolayı yolda bir kaç sefer zinciri yağlaman gerekecek. Yağ, yağ filtresi, hava filtresi ve bujilerin değişim zamanı gelmediyse ya da yolda zamanı gelmeyecekse özel olarak yapman gereken bir şey yok. Ama ille de servise gidecem dersen tavsiye edeceğim servisi tahmin edebiliyorsundur herhalde.
Sana göre İstanbul'un diğer ucunda olan Avcılar'daki yetkili servis. Gel buraya hatta haftaiçi akşam ya da Cumartesi gel ki ben de geleyim, görüşelim.
Adam usta motorun yanına bile gelmeden bana durumu hakkında uzaktan bilgi verdi. Ya ustalığı aşmış yoda seviyesine gelmiş yada malum yerinden uyduruyor.
Perşembe günü için toplantı organizasyonu yaparsan gündüz servise uğrar akşama da toplantıya katılabilirim. Uzun zamandır görüşmedik Emre de yok ortalarda adam kayboldu gitti. Armağan dersen müsait olunca dönücem sana dedi iki gün oldu telefonun başında aramasını bekliyorum.
-
13 Ağustos 2012, 01:01
#15793
gencotr adlı üyeden alıntı
Adam usta motorun yanına bile gelmeden bana durumu hakkında uzaktan bilgi verdi. Ya ustalığı aşmış yoda seviyesine gelmiş yada malum yerinden uyduruyor.
Perşembe günü için toplantı organizasyonu yaparsan gündüz servise uğrar akşama da toplantıya katılabilirim. Uzun zamandır görüşmedik Emre de yok ortalarda adam kayboldu gitti. Armağan dersen müsait olunca dönücem sana dedi iki gün oldu telefonun başında aramasını bekliyorum.
Hadi yetkili servisi olduğu motor hakkında bilgisi olmasını geçtim de o-ringli zincirle o-ringsiz zinciri ayıramayan adam usta mı oluyor?
Perşembe günü toplantı işi biraz zor ama Çarşamba ya da Cuma yapsak? Emre Çanakkale'de takılıyordu hesapta görev icabı ama dün geldi. Armağan'ı unut, o ruhunu başkasına teslim etti.
-
13 Ağustos 2012, 01:19
#15794
Çağrı-91 adlı üyeden alıntı
Ben yanlış söylüyorsun demedim dostum sadece bakış açısı sundum.Getiren firma emre motor,akıbeti hakkında bilgi veren kişi dediğim abi,yıllardır spyder kullanan biri,emre motordan bir çok kişiyi tanıyor.Motor piyasasını oturtmuş bir motor regal.Tabiki gv daha kaliteli ama bir insan 7.750 veriyorsa o motoru da kötülüyemezsin.Az buz değil ford eskord alırsın o fiyata.Gv daha güçlü,daha baba,daha kaliteli,daha torklu daha hızlı.Ama yedek parçası pahalı,kanuni aktif satmıyor,servisi kanuni,hyosung a biniyorum bile diyemiyorsun,müşteri hizmetlerini aradım geri döneceğim dedi 1 hafta oldu hala dönmedi,eğer siteyi soruyorsun gv forumu var mı?Ama regal forumu mevcut.Ha regalin eksiği cılız hyosunga göre,çinli(kaliteli),o kadar güçlü değil vs vs.Bu tamamen tercih meselesi kimse %100 hyosung diyemez.Madem öyle sana bir soru ehliyet kursuna gittim sonra gözüme takılan bir motorcuya uğradım oğlum içerde gel, seni tanıştırayım dedi avrupaya gitmiş yüksek sürüş eğitmeniymiş.Hayabusam var dedi eğitmen.250 lik suzuki cruiserini gösterdi.Abi dedim ehliyetimi alıyorum sonra eğitim alacağım sonra ilk motor olarak gv 250 düşünüyorum.Lafım bitmeden bana şunu dedi:Öncelikle hyosungu kafandan çıkar ben sana hyosung aldırtmam.2.el bir japon alacağız.Gel de çık işin içinden adam ileri sürüş eğitmeni kaç tane motoru var.Yani demem o ki kesinlikle %100 savunma bir şeyi,bu işler göreceli zira aktif satış olmadığı için almayacağım gv yi ben.Yamaha ya mail attım 250 lik cruiser getirmiyoruz avrupaya dedi,elimde regal var şimdilik daha sonra ne çıkar bilemem ama ben kanuniyi aradığımda gv 250 var mı dediğimde o ne diyen konuşmayı bilmeyen bir adamların olduğu bir şirketten motor almam.Güvenmem.
dostum öncelikle umarım gönlündeki motora kavuşursun.ancak şöle bir durum var.senin kafan ciddi anlamda karışmış,haklı olduğun yerlerde var,etkilenerek yazdığın ve haklı olmadığın yerler de var.regal dediğin motor ciddi anlamda (bindim de konuşuyorum) titreşim üreten bir makine..o yıllardır spyder kullanan abin acaba 2005 den bu yana ilk çıkan 250 cc motoru kullanıyor olmasın?zira spyder dediğin model birkaç yıllık makine yıllardır yollarda olan bir makine değil. ha keyif de senin keyfin, para da senin paran; biz burada ne kadar ekmek o kadar köfte diyoruz..elindeki ekmeğe göre en iyi köfte gv250 dir..bunu kabul etsen de budur,etmesen de budur.ben bunu %100 savunurum..ehliyet kursundaki eğitmen arkadaşın yokluk görmemiş hep japonlara binmiş.bu gayet normal..paran varsa o zaman kesin japon alacağım dersen git ikinci el intruder al.ama bu japon hayranlığı bizim milletimiz de hep var zaten..mesela sen sıfır aprilla alacağım desen o eğitmen arkadaş ona da karşı çıkacaktır neden çünkü illa ki japon diyecek.halbuki aprilla kötü bir marka mı?hayır.sadece ülkemizde tutmuyor çok fazla.eğitmen dediğin o kadar yurt dışında eğitim falan gördüyse az çok mukayese yapabilen bir insandır,objektif olarak karşılaştırma yapmayıp yorum yapmayıp direk japon alalım diyen insanların benim gözümde samimiyeti azdır.ben hyosung markasını tercih ettiğim zaman baya bir araştırmıştım.amerika ve birçok avrupa ülkesinde satılıyor hem de peynir ekmek gibi.birçok yabancı forumu var.ha forum dedin de gv250 nin forumu yok demişsin ancak şuan yazıştığın ve bilmem kaç yüz sayfayı aşan forum gv250 nin forumu.regal raptor un yedek parçası ucuz demişsin,yada "yıllardır" spyder kullanan abin regalin ucuz hyo nun pahalı demiş..merak ediyorum,sarf malzemelerinin fiyatlarını bir araştırsana.arada ne kadar fark var acaba?neden sarf malzemesi diceksin?çünkü bakımlarını düzenli yaptığın sürece hyonun sarf malzemeleri hariç yedek parçaya ihtiyacı olmaz..mesela temiz bakılmış 60.bin km de hyo satın alınabilir ancak aynı km ye gelmiş rr nin var olduğunu bile sanmıyorum ülkemizde.regal ile uzun yola çıkacaksan yaklaşık 2 bin km de bir vida kontrolü yapman gerekir,titreşimden dolayı gevşeyen hatta düşen vidalar çok oluyor.bunları da sor uzun yola çıkan varsa rr sahiplerine.ancak gv250 de böle bir endişen de olmaz.ben bir kez olsun kontrol bile etmedim.uzun lafın kısası bu tartışma uzar gider ancak gv250 ile rr yi sadece tip olarak karşılaştırabilirsin,o da kişiden kişiye değişen bir karşılaştırma olur,onun haricinde inan bana gv250 sınıfında şuan tektir.intruder250 de bu sınıfa dahildir.bir de emre motor diye bir firmayı eğer ballandıra ballandıra anlatacaksan bence hiç başlamayalım.zira bence salak kuralkan bile emre motora göre daha bir firmadır.
son olarak benim sana tavsiyem o abin dediğin kişinin motorunu ödünç al şöle 5-10 km kullan her vitesini dene torkunu hissetmeye çalış,limitlerini zorla titreşimi hisset dicem ama zaten o sana kendini hissettirecek,sonra bir de gv250 ye bin ve kendi karşılaştırmanı yap.böylelikle ne o abinin etkisinde kalırsın ne de bizim etkimizde kalırsın.zaten otomatik olarak bize o zaman hak vereceksin..
herşeyin hayırlısı olsun diyorum..
rıdvan harbiden armağan nerelerde yaw?hiç görünmüyor?yoksa artık yengemiz var da motoru mu yasakladı ona acaba?
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
13 Ağustos 2012, 02:27
#15795
-
13 Ağustos 2012, 11:29
#15796
Ooo olmadi o zaman o is.kardesim buradaki ortama dostlugumuza hanimlar engel koyacaksa o zaman egri oturup dogru konusmak gerek biraz kilibiklik davranislari sezinledim hem de simdiden.satsin motoru armagan binmesin o zaman bosuna :p :p :p
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
13 Ağustos 2012, 11:38
#15797
Yaw yenge dedigin de motoru sevmeli ama di mi Zaten bizim sayfa heralde artik doyuma ulasmis durumda, ben motoru almadan once hergun birkac sayfa yazilirken, simdi 2-3 gun de bir yazilmaya basladi, artik ne yazilacaksa yazdik yazacak birsey kalmadi modunda sanirim herkes
Agustos un sonunda Eskisehir deki festivale gidecek olan var mi aranizda, ben de belki cumartesi falan gidebilirim diye dusunuyorum. Gidersek belki haberimiz olsun da orda gorusur yuzyuze tanisiriz.
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
-
13 Ağustos 2012, 16:17
#15798
İzmir KARŞIYAKA civarında 2012 Gv 250 almış bir arkadaş varsa bana ulaşabilir mi,gidip görmek istiyorum motoru kullanmayacağım ehliyetim yok dışarıdan bakıp sesini dinlemek istiyorum.
-
13 Ağustos 2012, 16:24
#15799
Cagri izmirden huseyin arkadasimiz vardi su siralar pek aktif degil ancak bu konuda musait oldugu taktir de sana yardimci olacaktir.ancak motoru 2012 degil 2007 model di yanlis hatirlamiyorsam.yinede bin cunku sifirlari arasinda cok asiri bir fark yok.en azindan otur ustune,bir gor yakindan.
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
13 Ağustos 2012, 20:42
#15800
Armağan'dan ümidi tamamen kesebilirsiniz. Az önce telefonla görüştük, ben Perşembe buluşma falan derken yengen vizesinden bahsetmeye başladı.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler