Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.
Cagri sen bu motoru alinca 4-5 sene gibi uzun sure binecek misin?eger binmeyeceksen ki cok buyuk ihtimal binmeyeceksin sifir almanin bence mantigi yok.temiz ikinci el al,acemiligini at,baslangicini yap sonra zaten hacim buyutme arayisina gireceksin. Bu hususlari iyi dusun derim ben.cunku motor almakla kalmayacak uzerine aksesuar almak isteyeceksin bu da sana 9500 tl en az harcama demek.ikinci el bol aksesuarli temiz bir motoru 6000 tl civari alirsin,hem de bu fiyataki motor senin basini da agritmaz.benim sana kisisel tavsiyem bu olur.
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
benim kişisel tavsiyem de rahat 4-5 sene binilebilecek bir motor olduğu yönünde. Motorumu sıfır aldım 10binden sonra 145 son hıza ulaşmaya başladı kafayı eğince 150 gördü otoyolda tabii. Ortalama 130-140 arası gayet yeterli. Bir de önceki motorların rengi de bir acayip sıfır gv250yle daha eskilerini kırmızı grileri yan yana koyunca eskiler çinli motor gibi kalıyor yanında. Sıfır alınır rahat rahat da bilinir, elin dul bıraktığı motorla gerdeğe girmeye gerek yok, başına iş alırsın sıfır alabilecek durumdaysan.
Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.
Selam arkadaşlar,
Motorun 3000 bakımlarını da gerçekleştirdim, nasipse Cumartesi sabahtan İzmir'e doğru ikinci uzun yoluma çıkacağım. Ortalama 600km'lik bir yol. Yine sorularım var mazur görün
1- Mesela benzin alıyorum, depo kapağından benzini gördüğümde kesiyorum almayı fazla alırsa depo kapağından veya aşağıda tahliye borusundan bariz bir şekilde benzin akıtması var sizlerde de var mı böyle bir olay hiç yaşadınız mı ? Benzin tahliyesi normal birşey ama depo kapağından fazla aldığınızda hiç akıtma yapıyor mu ? Bir de depo 14 litre deniliyor ama ben 45 liralık benzin alsam hemen tahliyeye başlıyor makine ?
2- Arka süspansiyonlardan viyak viyak bir ses geliyor, orta şasi bağlantı yerinden dolayı olduğunu düşündüm ve hem ortayı hem de süspansiyon kollarını ve yaylarını yağladım ve temizledim ama ses çok da kesilmedi, sizce nedendir çözümü nedir ?
3- Şu an için çalıştırma sistemimde ( Bujilerde ) bir sorun yok gibi gözüküyor ama yakın zamanda bujileri yenileyeyim diyorum, geçen göz gezdirdim de çok da dokunmak istemedim, bujilerin değişimini nasıl yapıyoruz ?
4- Uzun yol için depo üstüne bir çanta bağlayacağım, hiç deneyen oldu mu ? Ben ilk kez bu şekilde süreceğim, uzun yolda bir etkisi olur mu denge vs. üzerinde ?
5- Genel bir soru daha, uzun yol yapan arkadaşlara, uzun yolda hangi hızlarda devirlerde seyrediyorsunuz, hani en avantajlı diyebileceğiniz hızlar, devirler neler ?
Saygılarla..
İstanbul hariç. İstanbul'da farklı renk seçeneklerini dahi bir arada görebiliyorsun.
Teknik olarak bence 10 sene de binilebilir ama çoğu kullanıcı bir kaç sene sonra 250cc yetmiyor deyip yükseltir. Çok zorlayınca yokuş aşağı falan 155 yapmışlığım da var ama bu motor bu hızlar için kesinlikle uygun değil. Sürekli 140'la gidecem diyen birisi bu motoru almasın, hatta cruiser tarzında bir motor almasın. Bu motor/tarz en fazla 120 km/s hızlarda gitmek için. Renk olayı da biraz tercih meselesi, ben yeniden alacak olsam yine gri/siyah tercih ederim. Dul falan? biz sadece motoru kullanıyoruz, Uğur'u saymazsak motoruyla sevişen yok.
1- Benzin alırken motor yan ayakta durursa tahliyeden atma ihtimali düşük, ama motoru dik tutarsan tam doldurunca yan ayağa aldığında kesin akar. Ben kapağı kapattığımda benzin değecek kadar bile dolduruyorum hiç akmıyor. Sen depodaki benzinin bittiğini sandığın ama bitmediği için 45 TL'lik alınca taşıyor. Benim 13,5 lt aldığım oldu, çok defa.
2- Ya sesin yerini yanlış tespit ettin ya da tam olarak yağlayamadın, başka bir açıklaması olamaz zaten. En zorlu şartlarda kullanmama rağmen arada bir balata sesi hariç hiç bir yerden ses çıkmadığı için daha kesin bir şey söyleyemeyecem.
3- Motorun 3000 km'de ve buji değiştireceksin? Ne gerek var? En az 8000 km aynı bujileri kullanabilirsin. Zaten bakım zamanı gelince serviste değiştirilecek. Ama illa değiştirecem dersen benzin deposu ve radyatörün sökülmesi gerekiyor.
4- Sorun yaratmaz. Sonuçta depo üstü çantalar çook yüksek olmuyor.
5- Genelde 100-110 arası kullanırım, gayet konforlu oluyor.
Ben üniversite öğrencisiyim,21 yaşındayım ve özel ders,kredi alırsam burs vs dersem bu parayı toparlayacağım yani sonra satayım üstüne koyayım diye bir durum öyle 1-2 sene de kolay kolay olmaz,aslında aklımda geçiş motoru olarak Superlight 150 vardı ama sonra düşündüm öğrenci adamım alacaksam tam alayım diye düşündüm,çinli düşük beygirli oyuncak gibi bir şey olmasın,zaten crusier hayranlığım superlight ile başladı.Bu motor bana yeter çünkü kalite,görünüş ve beni tehlikeye atmayacak kadar az olmayan ve çok olmayan bir beygire sahip.Tarzımı da belirledim.Yani motoru aldığımda 2013 model düşünüyorum kafada 5 sene kullanırım.Benim kafamda kanuni ile ilgili sorunlar vardı,st kanuni danışma hattını aradım geri döneceklerini söylediler ayrıca facebooktan st kanuni nin izmirdeki 3 şubesinin adresini aldım.Gerçi şuanda şubelerde yokmuş ama gelince muhtemelen gidip göreceğim,hiç bir şubede olmaması mantıksız biraz üst düzey 1-2 kanuni yani namıdiğer st kanuni şubesi olması gerekiyordu buldum.Hem biraz daha açmak gerekirse bir nevi genelde kısa mesafelerde kullanacağım motorumu uzun mesafeleri yazın Karşıyaka-Urla veya Çeşme yaparım 100 km civarı.Genelde 10-15 km lik mesafelerde cafelere vs giderken veya okuluma giderken kullanacağım.Amacım yere sağlam basan ağır,kaliteli görünüşü heybetli bir motor.O yüzden bu motoru seçtim umarım yanılmam.
bu motora 4-5 sene değil bakımları düzenli yapıldığı sürece 100 bin km yi çok rahat görür çok rahat da devirir.130-140 km hızlarda sürekli kullanılacak bir motor değil kesilikle.konforlu hızı 100-120 km/s arasıdır.üstü zorlar yorar.ben bir defasında 145 i gördüm daha da gaz payı vardı elcikte ancak o an hariç bir daha kesinlikle 120 yi geçmedim.tüm uzun yollarımda 110 civarı gittim çok ama çok keyif aldım.
renk olayı tabiki zevk meselesidir saygı duyulur ancak ben de bir kez daha gv250 alacak olsam kesinlikle ve kesinlikle siyah-gri alırdım.ben düzenli kullanılan hiçbir gv250 nin dul pozisyonunda olduğunu düşünmüyorum,hele hele başa iş açacak kadar kötülenecek bir durumda yaşatacağını sanmıyorum.o tarz başa iş açacak makineler çinli makinelerdir gv ler değil.
dostum seçiminde yanlışlık yok..tarzın kesin ise seçimin en mantıklısı..iyiki sl150 almamışsın 90 km hızda bile titreşim le uğraşır dururdun.kromajı şekli düzgün hoş ancak motoru çok zayıf.şehir içinde gv250 rahatsız olur en çok uzun yolları sever gv250.bunu da göz önünde bulundurmak gerek.onun haricinde 5 yıl satmadan binerim diyorsan sıfır al.ama o beş yıllar genelde iki yılla sınırlı kalır,demedi deme.hayırlısı olsun diyelim o zaman..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Hala takipteyim ve uzun yillar binecegim
ne zaman naz yaparsa(rektefiye falan isterse) o zaman degistiririm
ya yine sifir gv250 ya da daha iyi bi crusier
seneye kadar sabredecegim sadece
Merhabalar, forumda bilgi akışı arttı ve güzel oldu.İlker bey motorun rengi ve duruşu çok güzel hoşuma gitti Allah nazardan korusun ve uzun yıllar sağlıkla kullanmanı dilerim..
Bu arada ben dün akşam yaklaşık 20 km yol aldıktan sonra motor birden boğulur gibi oldu ve stop etti.çalıştırdım.çalıştı 1. vitese yüklenip gideyim dedim 15 m sonra yine boğulup stop etti. Tamda iftar vakti idi ve bende o halde bırakıp iftar namaz vs. derken 2 saat sonra çalıştırdım ve hiç bir şey olmamış gibi yola koyulduk ve eve geldik.
Şimdi bu ne ?
1. Acaba beyin sıcaktan bunaldımı?
2. Uzun süre motoru kullanmamıştım benzin akışında bir sıkıntı mı oluştu?
3. Elektrik sisteminde bir sorun mu oldu?
4. Motorum molum 2009 enjeksiyonlu model olduğundan enjeksiyonlarda bir sorun mu var?
Vesselam..
"Yolculuk bir fersahda olsa cehennemden bir parçadır" ..... seyyah pirimiz Evliya Çelebi
Merhaba Arkadaşlar...
Keeway Superlight 150 Kullanıcısıyım...Şu Sıralar Motoru Değiştirme Düşüncesindeyim...Ve İki Model Arasında Kaldım Lütfen Bu Konuda Yardımcı Olur Musunuz ?
Regal Raptor SPYDER 250
Hyosung GV 250
SPYDER ın Custom Yapısı Tabii Ki Hoş Ama Aquila' Nın VTwin Motoru Da Cezbedici...
Sizin De Bu Konuda Görüşünüzü Almak İstedim...
Teşekkür Ederim...
[B][/B]YAVAŞ VE ALÇAKTAN[B][/B]
Bir ihtimal pislik gelmiştir, yüksek bir ihtimal ayaklık sensörü yüzünden olmuştur. Ayaklığın yayın gevşediğini sanmam ama sensörü temizleyip yağlayabilirsin hocam, sonuçta alt taraf fazlasıyla toza-çamura maruz kalıyor
Birisi 22 HP Çinli bir motor, diğeri 28 HP Koreli bir motor. Ayrıca taktir edersin ki Gv250'yi seçtiğimiz için buradayız. Hyosung kullanıp da keşke Regal alsaydım diyen birisini de bulamazsın. Hatta şöyle özetleyebilirim, Hyosung alırsan şimdiye kadar kullandığının motosiklet olmadığını düşünebilirsin.
Birisi 22 HP Çinli bir motor, diğeri 28 HP Koreli bir motor. Ayrıca taktir edersin ki Gv250'yi seçtiğimiz için buradayız. Hyosung kullanıp da keşke Regal alsaydım diyen birisini de bulamazsın. Hatta şöyle özetleyebilirim, Hyosung alırsan şimdiye kadar kullandığının motosiklet olmadığını düşünebilirsin. [/QUOTE]
Zaman Ayırıp Cevap Yazdığınız İçin Teşekkür Ederim Bu Koyu Dikkate Alıcam....
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:10 ----------
GV 250 De Yedek Parça Sorunu Yaşar Mıyız?
[B][/B]YAVAŞ VE ALÇAKTAN[B][/B]
Bende Kanuni Caracal var ama GV 250 almayı planlıyorum o yüzden bir süreden beri bu motor hakkında araştırma yapıyorum.
-Regal Raptor SPYDER 250 mi?Hyosung GV 250 mi? diye sorarsan kesinlikle GV 250 derim.GV 250 Kore malı belki Japonlar kaliteli değil ama genel olarak kalitesi Japonlara çok yakın.Çift V silindir olduğundan tahmince titreşim az.Üzerinde de GT 250 R de kullanılan racing motoru olduğundan performansı bir cruisere göre oldukça iyi SPYDER 250 nin custom tasarımına aldanmayın teknik açıdan GV 250 çok daha sorunsuz ve iyi bir motorsiklet.
-İmzanızda sormuşunuz:"GV 250 De Yedek Parça Sorunu Yaşar Mıyız?"Yeşil Yurt motor ( http://yesilyurtmotor.com/yedek_parca.aspx ) ve ( Kuralkan http://www.kuralkan.net ) parça siparişi verilebiliyor.Yeşilyurt direk sizin adresinize Kuralkan size en yakın Kanuni bayiine gönderi yapıyor.Hyosung için hiç parça siparişi vermediğimden temin süreleri ile ilgili bir fikrim yok.http://www.hyosungsource.com/ adresinden hem yedek parça hemde orjinal aksesuar temin edebilirsiniz.En geç bir hafta içinde elinizde olur.GV 250 nin parçaları doğal olarak Çin motorsikletlerine göre biraz tuzlu.Kısacası parça sorunu çekeceğinizi sanmıyorum.
Rıdvan teşekkürler,benzinde pislik aklıma gelmişti ama ayak sensörü nü hiç düşünmemiştim oraları bir temizleyip yağlıyalım sağolasın..
vesselam..
"Yolculuk bir fersahda olsa cehennemden bir parçadır" ..... seyyah pirimiz Evliya Çelebi
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...93815660/detay
arkadaşlar sizce eder mi bu fiyat?
Bence abartili fiyat. Tamam cok temiz olabilir ama sonucta enjeksiyonlu daha yuksek model makinalar ayni fiyata hatta daha ucuza satildi. Dolayisiyla ya pazarlik payini yuksek tutmus, ya da ben bu motoru satmayacam arkadas mantigiyla ilana konmus diyebilirim. Ornek olarak hala sahibinden de bulunan bir tane samsun ilani var gv250ler de onu gosterebilrim, belki 2 senedir ilanda ve fiyati dusecegine artti hala da satilmadi. Kisaca o fiyata rahatlikla daha yeni ve enjeksiyonlu modellerden alabilirsin.
Ben yaklasik birbucuk aydir miknatisli depo ustu cantayla kullaniyorum, alirken acaba bu miknatislar depoyu saglam tutar mi diye dusunmustum, gecen gun golbasi tarafina dogru giderken 135-140 a kadar ciktim bir sureligine ve canta yerinden milim kimildamadi, oyle ruzgar direnci falan yarattigi da yok, bizim depolarin ustu duz oldugundan gayet rahat tutunuyor.
Kendi motorum oldugundan demiyorum ama ben de oyumu siyah gri renkten yana kullaniyorummm
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
karbüratorlü daha iyi değil mi...saçma gelecek ama daha geleneksel ve daha az sorun çıkarma anlamına gelmiyor mu..ama sonuçta fiyatı biraz abartılı tutmuş haklsınız..
Teşekkür ederim son kararımı motoru gördükten sonra vereceğim gene aklımda 1-2 soru var aptalca,detay ama olsun mesala üzerinde kanuni yazısı görmek istemiyorum,gidip neresinde kanuni yazıyor onu görmem gerek.Dikkat ettim bazı motorların motor bloğunda St kanuni yazıyor bazısının yakıt tankında bazısın da ise hiç bir yerde yazmıyor bu dediklerim hep 2012 model.Acaba bu yazıyı yazdırtmama gibi bir seçeneğimiz var mı?Bildiğim kadarıyla Koreden tırlarla geliyor motorlar kanuni damgasını buluyor,bu damga stiker şeklindeyse veya başka türlüyse bunun vurulmamasını isteme şansımız var mı?Ben 9 bin lira verdiğim motorun üzerinde kanuni yazsın istemem.
Karbüratör daha geleneksel evet ama daha eski teknoloji, daha fazla kurcalama ve ayar gerektiriyor, evet bozulduğunda, yolda kaldığınızda eğer biraz anlıyorsanız siz bile yapabilirsiniz belki, hiç olmadı herhangi bir motor ustasına yaptırabilirsiniz, enjeksiyonlu modellerde ise bozulma genelde parça değiştirmeyi gerektirir ve karbüratörlü versiyona göre daha fazla masraf olur bu parça. Bunun dışında enjeksiyonlu modelde yapacağınız ayar veya bakım yoktur ve daha zor bozulur, karbüratöre göre çok daha kesin bir şekilde hava yakıt karışımı ayarlar, sabahları ya da soğuk havalarda çalışmama problemi olmaz. Dolayısıyla ben şimdi alacak olsam enjeksiyonluyu tercih ederim.
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)