Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
30 Nisan 2012, 00:01
#15001
beyler herkese selamlar...ilk göz ağrım olan gv 250 yi alma yolunda burdaki bütün sayfaları okumuş son 6-7 aydır da bu başlığı düzenli olarak okumaktaydım. motorun ankara da olmamasından dolayı kararımı değiştirip, oturma pozisyonunun rahat olmasından dolayı fuarda beni etkileyen cbr 250 de karar kılıp dün itibariyle satıcıyla anlaştım.yarın kısmetse üzerime alıyorum...sorduğum sorulara yardımcı olan ve burada katısı olan herkese teşekkür ederim.
takip etmeye devam edeceğim...
Reklamlar
-
30 Nisan 2012, 00:07
#15002
Exzina adlı üyeden alıntı
Merhaba
Ercan motora egzoz çok ses çıkardığı değitirmeyi düşündüğüm için mail atmıştım. Bana döndüğü mailde "size az sesli egzost yaparız veya sesli olur ses kısma kapaklı vida montajlı yapılır açar kapatırsınız az sesli egzost 650 tl sesli ve ses kısma kapaklı sesiz kullanırsınız 750 tl olur" yazmış.
Fiyat makul mu? İnsanlar forumlarda egsoz konusunda ercan motor'a yönlendiriyor fakat şimdiye kadar orada egzoz yaptırmış birisinin yazını görmedim. Tavsiye eder misiniz?
Bizim egsozların daha pahalı olmasının sebebi nedir?
Senin egzozdan rahatsız edici derecede çok ses çıkmıyor. Bence yaptığın masrafa değecek bir şey yok yani. Ama illa daha sessiz istersen mevcut egzozun sesi azaltılabilir mi onu öğren. Yapılabilirse daha az masraflı olur. Olmazsa mevcut egzozu satabilirsin. Enjeksiyonlular için sesli egzoz isteyenler alabilir.
erro adlı üyeden alıntı
beyler herkese selamlar...ilk göz ağrım olan gv 250 yi alma yolunda burdaki bütün sayfaları okumuş son 6-7 aydır da bu başlığı düzenli olarak okumaktaydım. motorun ankara da olmamasından dolayı kararımı değiştirip, oturma pozisyonunun rahat olmasından dolayı fuarda beni etkileyen cbr 250 de karar kılıp dün itibariyle satıcıyla anlaştım.yarın kısmetse üzerime alıyorum...sorduğum sorulara yardımcı olan ve burada katısı olan herkese teşekkür ederim.
takip etmeye devam edeceğim...
Hayırlı olsun.
-
30 Nisan 2012, 14:22
#15003
-
30 Nisan 2012, 16:42
#15004
[QUOTE=TwisTeD;2663908]
Görselci adlı üyeden alıntı
Benim motorum boşa diger gv lere gore daha zor geçiyordu. Ve bazen bos lambasi yandığı halde çalıştırırken vitese geçip sıçrıyordu. Dün ilginç bisi yaşadım paylasayim sizlerle. Malum bursaydi corluydu sile canakkale derken 3500km yapmisim. Yağ degisimine gittim. Erdal usta yagi degistirirken motorun altindaki yag haznesine yakin baska bir civatanin gevşek durdugunu farketti. Ama acmak icin zorlandi. Acinca icinden bir yay baska bir civata daha cikti ve erdal ustanin küfürleri... Icindeki civataya benzer seyi kim yaptiysa ters takmis dedi. Motorun boşta durmuyor.dimi dedi. Evet dedim. Simdi duzeldi dedi. Ve gercekten dun motorumu bosa atmakta hic zorlanmadim, bostan vitese kendi kendine geçme olayida olmadi. Erdal usta bazilarinin yag değiştirmek icin yanlislikla o contayi actigini icinden yay ve diger conta dusunxe ters takabildigini, bazı ustalarin ise bile bile ters takip daha sonra sikayet gelince buyuk bir hasar varmis gibi para kaptiklarini soyledi. Cepten yazdim hatalar olabilir. Daha sonra resim paylasabilirim
aynısı banada oldu. 2 hafta önce yağı değişirken söylediğin gibi bir parça düştü yere. ama ben sadece yağı boşalttığım vidayı çıkarmıştım yani ordan çıkmış olmalı. civata gibi olan parçanın üstü; 6genin yarısı gibi aşağı doğru silindir ve en aşağıda silindirin tabanında çok ince bi genişlik var. silindirin altı da içine doğru bombeli. bukadar anlattım ama topu topu 15mm lik bir parça. çapıda 5mm den azdır. benimde başta çok zor geçiyordu boşa ama artık alıştım. epey bi zamandır o şekilde kullanmışım benden önceki arkadaşta öyle kullanmış. zaten parçayıda o gün kaybettim. ama yay çıkmadı parçayla beraber. bende şimdi alıştığım gibi boşa atmaya çalışıyorum. bende bi ustaya anlatmıştım parçayı oda vitesi yarım yapınca vitesin boşa geçtiğini ayağa hissettiren pim gibi bişey demişti. seninde aynı şeyi yaşadığını görünce paylaşmak istedim..
-
30 Nisan 2012, 21:10
#15005
Sonunda kaskımı aldım LS2 370 easy modeli.umarım doğru seçim yapmışımdır,yorumlarınızı bekliyorum.
-
30 Nisan 2012, 22:56
#15006
mertcebi adlı üyeden alıntı
aynısı banada oldu. 2 hafta önce yağı değişirken söylediğin gibi bir parça düştü yere. ama ben sadece yağı boşalttığım vidayı çıkarmıştım yani ordan çıkmış olmalı. civata gibi olan parçanın üstü; 6genin yarısı gibi aşağı doğru silindir ve en aşağıda silindirin tabanında çok ince bi genişlik var. silindirin altı da içine doğru bombeli. bukadar anlattım ama topu topu 15mm lik bir parça. çapıda 5mm den azdır. benimde başta çok zor geçiyordu boşa ama artık alıştım. epey bi zamandır o şekilde kullanmışım benden önceki arkadaşta öyle kullanmış. zaten parçayıda o gün kaybettim. ama yay çıkmadı parçayla beraber. bende şimdi alıştığım gibi boşa atmaya çalışıyorum. bende bi ustaya anlatmıştım parçayı oda vitesi yarım yapınca vitesin boşa geçtiğini ayağa hissettiren pim gibi bişey demişti. seninde aynı şeyi yaşadığını görünce paylaşmak istedim..
İşte normalde o civata yağı boşaltmak için değil, Erdal usta insanlar yağ değiştiricem diye yanlışlıkla bu civatayı açıyorlar dedi bana, sen düzgün yeri açtığına eminsen senden önce değiştiren kişi civatayı yanlış yere taktı demektir. Benim motor artık boşa normal vitese geçer gibi tıklayarak geçiyor. Önceden ışıktan anlıyordum, ama ışıkta yanıltıcı olabiliyordu. Kaç defa boşta diye çalıştırırken sıcrattım motoru, allahtan devrilmedi hiç.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:47 ----------
mhmtrn adlı üyeden alıntı
Yok ben gitmedim hiç.yeri tam neresi.
Avcılar deniz köşkler civarında kabaca beylik düzünden yol tarifi
-
02 Mayıs 2012, 13:28
#15007
Arkadaşlar demin okudum koreden jel falan getirtenler olmuş.O gel pad lerin fiyatları en az 100-120 liradır,çok da rahat edemezsiniz.İstanbul Ataşehir de custom işleri yapan Ali usta var; harley' lere deri ve döşeme işleri yapıyor,yakın arkadaşımdır ilgilenenler olursa mesaj atsın fiyat alırım.En kötü gelirsiniz bir çayını içersiniz,tanışmış oluruz.
-
02 Mayıs 2012, 18:00
#15008
-
02 Mayıs 2012, 19:18
#15009
Forum için aramalarda bulunabilmesi için taglar: Motopark , Avcılar servis , Stkanuni servis , yetkili servis , Hyosung servis))) ÇAKALLL YAKALADIM))) hiç periyodik bakımlarda cüzdan çıkardığını görmedim))) şaka bi forum sitesi açacak olursam seni kadrolu personel olarak alıcam(şana nası bi yana diye başladığım cümle bile şakadan ibaret, ciddiyete davet ediyorum kendimi)
-
02 Mayıs 2012, 22:00
#15010
Ne zamandır hareket yok bu başlık altında, ben bişeyler sorayım madem. Benim arka teker çok sık kilitlemeye başladı; MCT'de asılıyordum bir sürü frenler gayet sıkıydı da hiç kayma yapmıyordu. Ama GV 250'de yarım frende bile özellikle biraz ani basınca kayma yapabiliyor sorun ne olabilir? Bir de hız göstergesi fazla gösteriyor gibi sanki; yol üstündeki hız göstergelerine bakıyorum benim motorun hızını göstermiyor ama bana denk arabaları gösterdiklerinde arada 10 km kadar fark var. MCT'yle de yine daha yavaş gidiyordum aynı hızda. Çinlinin doğru göstermesi biraz saçma gibi sanki ama var bir gariplik anlamadım.
Bir de bugün alışveriş merkezinin otoparkından bir enstantane: Minibüs yanımdaki park yerine yanaştı oraya da yanaşamadı tam öküz. Sonra dört kişilermiş ikisi geldi motorun yanına. Çıkıyor musun dediler he dedim. Sonra aralarında muhabbete başladılar.
-Harley mi bu?
-Harbi harley la motora bak vay....
Ben kıs kıs gülüp bişey söylemeden uzaklaşıyorum ortamdan.
Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.
-
02 Mayıs 2012, 22:15
#15011
lycantrophic adlı üyeden alıntı
Bir de bugün alışveriş merkezinin otoparkından bir enstantane: Minibüs yanımdaki park yerine yanaştı oraya da yanaşamadı tam öküz. Sonra dört kişilermiş ikisi geldi motorun yanına. Çıkıyor musun dediler he dedim. Sonra aralarında muhabbete başladılar.
-Harley mi bu?
-Harbi harley la motora bak vay....
Ben kıs kıs gülüp bişey söylemeden uzaklaşıyorum ortamdan.
-
03 Mayıs 2012, 01:23
#15012
lycantrophic adlı üyeden alıntı
Ne zamandır hareket yok bu başlık altında, ben bişeyler sorayım madem. Benim arka teker çok sık kilitlemeye başladı; MCT'de asılıyordum bir sürü frenler gayet sıkıydı da hiç kayma yapmıyordu. Ama GV 250'de yarım frende bile özellikle biraz ani basınca kayma yapabiliyor sorun ne olabilir? Bir de hız göstergesi fazla gösteriyor gibi sanki; yol üstündeki hız göstergelerine bakıyorum benim motorun hızını göstermiyor ama bana denk arabaları gösterdiklerinde arada 10 km kadar fark var. MCT'yle de yine daha yavaş gidiyordum aynı hızda. Çinlinin doğru göstermesi biraz saçma gibi sanki ama var bir gariplik anlamadım.
Bir de bugün alışveriş merkezinin otoparkından bir enstantane: Minibüs yanımdaki park yerine yanaştı oraya da yanaşamadı tam öküz. Sonra dört kişilermiş ikisi geldi motorun yanına. Çıkıyor musun dediler he dedim. Sonra aralarında muhabbete başladılar.
-Harley mi bu?
-Harbi harley la motora bak vay....
Ben kıs kıs gülüp bişey söylemeden uzaklaşıyorum ortamdan.
eski bir MCT kullanıcısı olarak, hızda yaklaşık 5 km /h lik bir sapma vardı hemen hemen..çinli olmasına rağmen neredeyse en az hatalı hız ondaydı..yavaş gidiyor demen tamamen psikolojik
Kampana olayı ise evet bu gv lerde biraz sıkı..çok fazla asılmaya gelmiyor..a
---------- Post added at 00:20 ---------- Previous post was at 00:10 ----------
erro adlı üyeden alıntı
beyler herkese selamlar...ilk göz ağrım olan gv 250 yi alma yolunda burdaki bütün sayfaları okumuş son 6-7 aydır da bu başlığı düzenli olarak okumaktaydım. motorun ankara da olmamasından dolayı kararımı değiştirip, oturma pozisyonunun rahat olmasından dolayı fuarda beni etkileyen cbr 250 de karar kılıp dün itibariyle satıcıyla anlaştım.yarın kısmetse üzerime alıyorum...sorduğum sorulara yardımcı olan ve burada katısı olan herkese teşekkür ederim.
takip etmeye devam edeceğim...
Motorun hayırlı olsun..Kazasız belasız kullanman dileklerimle
---------- Post added at 00:23 ---------- Previous post was at 00:20 ----------
Johnizm adlı üyeden alıntı
Forum için aramalarda bulunabilmesi için taglar: Motopark , Avcılar servis , Stkanuni servis , yetkili servis , Hyosung servis))) ÇAKALLL YAKALADIM))) hiç periyodik bakımlarda cüzdan çıkardığını görmedim))) şaka bi forum sitesi açacak olursam seni kadrolu personel olarak alıcam(şana nası bi yana diye başladığım cümle bile şakadan ibaret, ciddiyete davet ediyorum kendimi)
Yaşıyon mu sen yaa ? sesin çıksın moruk arada
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
-
03 Mayıs 2012, 13:53
#15013
merhaba arkadaşlar yaklaşık bir hafta önce ufak bi kaza atlatmıştım.arka çamurluk içe doğru esnedi,artçı aldığımda ufak tümseklerden geçerken sürtünme yapıyor lastiğe,bunun düzelme şansı varmı yoksa değiştirmekmi gerekecek.
-
03 Mayıs 2012, 14:04
#15014
arkadaslar makinamı satıyorum şuan maraştayım ama konyaya gidip geliyorum konyadanda görebilirsiniz.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...4615449/detay#
-
03 Mayıs 2012, 14:12
#15015
-
03 Mayıs 2012, 14:13
#15016
mhmtrn adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaşlar yaklaşık bir hafta önce ufak bi kaza atlatmıştım.arka çamurluk içe doğru esnedi,artçı aldığımda ufak tümseklerden geçerken sürtünme yapıyor lastiğe,bunun düzelme şansı varmı yoksa değiştirmekmi gerekecek.
Kırık çatlak yoksa ve yamukluk ondan değilse illa ki düzelir. Sürtünmeye dikkat; benim MCT'nin çamurluk da öyle sürtüyordu, sağ sinyalin kabloları kopatmış. Tamir zor her ne kadar ama farkına varmadan bayaa bir öyle gezmişim. Tekerde bir yamukluk da olmasın; yine benim külüstür MCT'de zincir ayarı bozulmuştu; ayarlanınca çamurluk sürtmesi geçti.
Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.
-
03 Mayıs 2012, 15:25
#15017
çarpmadan dolayı esnedi ve öyle kaldı çamurluk,kırık yada çatlak gözükmüyor elimle baskılayınca düzeliyor bırakınca yeniden içe doğru esneyip kalıyor.neyse bakacaz bi çaresine teşekkür ederim murat ilgin için.
-
03 Mayıs 2012, 16:55
#15018
Birkaç sayfa önce bir arkadaşın sorusu vardı neden arka tekeri kaldırıma yaslayıp park ediyorsunuz diye. Bugün neden olduğunu gayet net anladım. Yokuş aşağı parketmişim biraz; ön taraf da kapalı, motoru geri geri çıkaracam diye canım çıktı. Bir de 250 kglik cruiserlar ne olur geri geri nasıl gelir beni aşar. En güzeli geri geri park etmesi.
Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.
-
03 Mayıs 2012, 19:42
#15019
Söktüm çamurluğu iç kısmında metal konstrıksiyon eğilmiş o kastırıyormuş,biraz uğraştırdı ama yaptım..
-
04 Mayıs 2012, 01:48
#15020
mhmtrn adlı üyeden alıntı
Söktüm çamurluğu iç kısmında metal konstrıksiyon eğilmiş o kastırıyormuş,biraz uğraştırdı ama yaptım..
Bağlantı yerleri ya da çamurluğun kendisi kırılmadan demirin yamulabileceği hiç aklıma gelmezdi.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler