Arkadaslar selamlar, anadolu yakasinda oturan arkadaslar motorlarini hangi servis e goturuyorlar acaba. Bilgi verebilirseniz cok sevinirim.
Arkadaslar selamlar, anadolu yakasinda oturan arkadaslar motorlarini hangi servis e goturuyorlar acaba. Bilgi verebilirseniz cok sevinirim.
ben bostancı lunaparkının çaprazında ata motor var, sahibi melih abi, honda eğitim'dekilerin başı onun öğrencisi öyle sağlam biri =) gayet ucuz fiyatları, 40 ytl yağ değiştiriyolar dışarda dandik onda en kaliteli yağ'la beraber dğeişim 25, çok iyi biri.
[SIZE="4"]die young and make a beautiful corpse[/SIZE]
Cok tesekkurler .
merhaba öncelikle herkese slm ben keeway 150 SL motorumu yeni sattım uzun süredir bunu düşünüyordum ama karşıma birden gaz yememe ve vites boşa geçmeme sorunu çıktı açıkcası alıcı değilken herkes tarafından övülen bu makineyi alıcı olduğumda birsürü sorununu öğrendim gaz yememe sıfır alacaklar için sorun olmaz deniliyor fakat bu boşa geçmeme olayını anlamadım benim daha önce kullandığım motorda sıfır almıştım ondada rodaj döneminde vites boşa geçmiyor bazen takılıyordu bile ama motora alıştıkca durduğum zaman hafif gaz verilip boşa geçirildiğini öğrendim ve uyguladım bu makineyi ilk motoru olarak alanlar değilde daha önce motor kullanmış biri bana boşa geçirme sorununu açıklarsa bende paramı riske atmamış olacağim şimdiden teşekkür ederim
Bende sl 150 kullandım,sonra ss 250,gv 250 bambaşka. Zamanla boşa geçme sorunu olsa bile düzelir. Sıfırını 7150 ytl den alırsın.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
GV250 kullandığım diğer motorlar gibi tıkır tıkır boşa geçmiyor.el debriyajda 3000-5000 devir arası gaz verip, denendiğinde boşa geçiyor ancak....
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
Hangi motor kolayca boşa geçiyor ki? Bu çoğu motosiklette böyledir bildiğim kadarıyla. Gaz vermek yerine bir iki santim ileri yada geri hareket ettirmek yeterli oluyor zaten. Bunu çok sorun haline getirmemek lazım bence, çünkü açıkçası sadece motoru çalıştıcağım zaman boşa alıyorum ben. Trafikte asla vitesi boşa alma taraftarı değilim. Ne zaman ne olacağı belli değil, kaçmak için hazır olmamız gerekiyor.
Arkadaşlar Mct 250 sahibiyim ve kısmetse sezon sonu GV 250 almayı düşünüyorum benim bir sorum var hyosungtan gv250 yi alabilirmiyim yoksa sadece ST Kanunimi satıyor bunu öğrenmek istemiştim, şimdiden teşekkürler.. Saygılarımla..
34 BD 9274 MCT 250
ST-kanuni Gv250 modelini satışa çıkaramadı daha...sıfır gv250ye hyosung devam ediyor....
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
slm benim GV250 100 Km de 4,5 litre yakıyor bu normalmi ? kışın yalnız çok yavaş ısınıyor ve genelde ev iş yaptığım için kısa mesafe yani kışın 8 litreye kadar çıkmıştı yakıt harcama... normalmi ?
kısa mesafe çok yakması normaldir. bende km de 4lt civarı yakıyorum. hava filtresi ve bujini uzun süredir değiştirmiyorsanda farkedebilir bu oran.
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
http://www.ataturkungencligehitabesi.com/
Okuyup da bugunu anlayamayan ahmaktir...
bence gv250 cok ii motor herkesin ici rahat olsun
st gv 250 daha gelmemiş mi ben izmitte otuyorum burada bayisi yok ve ben motorumu satmak üzereyim bu motoru almayı düşünüyordüm ya.. gerçekten satışda değil mi dostlar...selamlarr...
slm ey gv250 ciler sonunda aranızdayım motoru aldım ve farkettim ki çok acemiyim artık sabahın köründe falan çıkıp eğitim yapacam sonra yollardayım, umarım sorunlarımla değil güzel anılarımla foruma yazarım bundan sonra
[B][COLOR="Red"]Hayatında birkez motora binip de zevk alan insan bir daha hiçbirşeyden zevk alamaz...[/COLOR][/B]
hayırlı olsun tercihin çok doğru.GV250 başlangıç için biraz atik olduğu için gazına hakim olmayı bil dostum.hadi bakalım sen çözmeye başla makinanı ve lastiklerinede pek güvenme hele ki ıslak zeminde........
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
eyvallah mrock, gerçekten de çok atik makine kardeşim ilk binişinde fırladı motorla direk araca çarptı, allahtan yeni kalktığı için hız yavaşdı kardeşime ve motora birşey olmadı ve yine allahtan araç hurdaydı, arkasında da jeep duruyordu, heralde motoru satar masrafı öderdim, sonra da hayata küserdim
uyarıların için saol sanırım uzun bir süre ıslak zeminde yola çıkmam bu uyarıdan sonra
[B][COLOR="Red"]Hayatında birkez motora binip de zevk alan insan bir daha hiçbirşeyden zevk alamaz...[/COLOR][/B]
ıslak zeminde kullanıp tecrübe kazamalısın mutlaka GV250 nin üzerine Shinko marka vasat bir lastik var. ıslak zeminde bilhassa ön freni kullanırken daha hassas ol.Kuru zemin yol tutuşu fena değil sınırını bil yeter.Ben yapamadım ama paran varsa lastikleri değiştir.Makineyi sıfır aldıysan rodaja dikkat et ve yağ konusunda titiz ol.bunları yaptıktan sonra kafana bişeyi takma ve yolun tadını çıkar.......
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)