Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
09 Eylül 2013, 15:57
#19961
ortegus adlı üyeden alıntı
arkadaşlar selam, aşağıda bahsettiğim konuda bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim...
haftasonu biraz gezdikten sonra motoru galatanın oraya bırakıp istiklalde bi tur atıp geldim. motoru çalıştırmak istediğimde motor stop anahtarını açtım ve ses kesildikten sonra marşa bastım çalışır gibi oldu ama çalışmadı. stop anahtarını tekrar açıp kapattım bu sefer marş hiç basmadı. biraz bekledikten sonra bi daha denedim, bu sefer çalıştı. çok önemsemedim. ancak, bu sabah işe gelmek için yeniden çalıştıracak oldum, bu sefer motor stop anahtarını açtıktan sonra hiç ses vs çıkmadı. açıp kapamama rağmen yine bi şey olmadı. bi kaç dakika boyunca uğraştıktan sonra çalışabildi ancak...
motor henüz 1.300 kmde. ne gibi bi sıkıntı olabilir? bu sık karşılaşılan bir durum mu?
Motor boştayken denediysen ve yine böyle olduysa debriyaj müşüründe sorun olması gayet muhtemel. Hayır sık karşılaşılan bir şey değil.
Reklamlar
-
09 Eylül 2013, 16:31
#19962
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Motor boştayken denediysen ve yine böyle olduysa debriyaj müşüründe sorun olması gayet muhtemel. Hayır sık karşılaşılan bir şey değil.
birinci vitesteydi motor
-
09 Eylül 2013, 16:32
#19963
ortegus adlı üyeden alıntı
arkadaşlar selam, aşağıda bahsettiğim konuda bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim...
haftasonu biraz gezdikten sonra motoru galatanın oraya bırakıp istiklalde bi tur atıp geldim. motoru çalıştırmak istediğimde motor stop anahtarını açtım ve ses kesildikten sonra marşa bastım çalışır gibi oldu ama çalışmadı. stop anahtarını tekrar açıp kapattım bu sefer marş hiç basmadı. biraz bekledikten sonra bi daha denedim, bu sefer çalıştı. çok önemsemedim. ancak, bu sabah işe gelmek için yeniden çalıştıracak oldum, bu sefer motor stop anahtarını açtıktan sonra hiç ses vs çıkmadı. açıp kapamama rağmen yine bi şey olmadı. bi kaç dakika boyunca uğraştıktan sonra çalışabildi ancak...
motor henüz 1.300 kmde. ne gibi bi sıkıntı olabilir? bu sık karşılaşılan bir durum mu?
Belki bir ihtimal motosiklet boşta değilken denediyseniz ayaklık müşüründe de problem olabilir.Ben de GV250 leri yeni öğrenmeye çalışıyorum çok iyi tanımıyorum motosikleti ama aklıma bu geldi.Bir kaç yerde ayaklık müşürünün ayaklık sürekli sert açılıp kapatıldığında sorun çıkardığını duymuştum.
Bir de bazı 2013 GT 250 R larda görülen kronik bir sorun var.İnşallah bizim motosikletlerde de görülmez.Motosikletinizin rolantide deviri normalin üstünde değişiklikler gösteriyor mu?2500-3000 d/d ye çıkıyor mu?Çalışmamazlık yaptığında gaz vererek marşa bastığınızda çalışıyor mu?
Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.
-
09 Eylül 2013, 16:32
#19964
oguzhansan adlı üyeden alıntı
Sissy i sattin demek yukluk filan... Olsun ya sen gel hele goruselim en azindan cay icelim, o sirada bakariz sissybar a filan... Maksat tanismak zaten...
yok hocam satmaktan vazgectim, ilan acmaya usendigim icin :p orijinalini siparis verdim kore'den ayakliklarla birlikte. sanirim sen de bostanci civarindasin guzel olur tanisalim arada gezi yapariz.
motosiklete bin oğlum çünkü motosiklet hayattır!
-
09 Eylül 2013, 16:39
#19965
ortegus adlı üyeden alıntı
arkadaşlar selam, aşağıda bahsettiğim konuda bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim...
haftasonu biraz gezdikten sonra motoru galatanın oraya bırakıp istiklalde bi tur atıp geldim. motoru çalıştırmak istediğimde motor stop anahtarını açtım ve ses kesildikten sonra marşa bastım çalışır gibi oldu ama çalışmadı. stop anahtarını tekrar açıp kapattım bu sefer marş hiç basmadı. biraz bekledikten sonra bi daha denedim, bu sefer çalıştı. çok önemsemedim. ancak, bu sabah işe gelmek için yeniden çalıştıracak oldum, bu sefer motor stop anahtarını açtıktan sonra hiç ses vs çıkmadı. açıp kapamama rağmen yine bi şey olmadı. bi kaç dakika boyunca uğraştıktan sonra çalışabildi ancak...
motor henüz 1.300 kmde. ne gibi bi sıkıntı olabilir? bu sık karşılaşılan bir durum mu?
2012 modelden itibaren boş viteste de debriyajı sıkıp çalıştırmak gerekiyor, müşür o şekilde ayarlanmış. Benim de debriyaj müşüründe arıza vardı, serviste iki dakikada hallederler sorun oradan kaynaklanıyorsa. Ben o müşürü iptal ettim debriyaja gelen kabloları biribirine bağlayıp, çok gerekli bişey değil her türlü basıyorum zaten debriyaja çalıştırırken. Yeni modellerde o debriyaj müşürünün oldukça fazla sıkıntı çıkardığı söylendi bana serviste.
Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.
-
09 Eylül 2013, 18:59
#19966
arkadaşlar lütfen yardımcı olabilir misiniz yan çantaların amortisöre felan degmemesi için napabilirim
-
09 Eylül 2013, 19:35
#19967
sıkıntı adlı üyeden alıntı
arkadaşlar lütfen yardımcı olabilir misiniz yan çantaların amortisöre felan degmemesi için napabilirim
İyi bir demir ustasına çantaları amortisörden uzak tutacak ve sabitleyip sağlam durmasını sağlayacak şekilde bir çanta demiri yaptırabilirsin.Hazır satılanları da var ama genelde model ve markaya özel ve oldukça pahalı.Ben eski motosikletime kendim sanayide kesip deldiğim şekillendirdiğim L şeklinde demirlerle işimi görmüştüm.Yani tamamen yapcak kişinin hayal gücüne ve ustalığına kalmış birşey.
Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.
-
09 Eylül 2013, 21:57
#19968
merhaba arkadaşlar;
4 ay önce aldığım motorumu bu gün bursa beymoto'ya götürdüm. 2005 model 47.000 km'de. motordan ses geliyordu. ilk başta sesten net olarak anlayamadılar ve açıp bakacaklar. piston veya şimlerden kaynaklı ise çok masraf olmaz ancak alt kısımdan (krank veya eksantrik zincir) sorunları var ise 1000-1500 lira arası bir masraf çıkabilir dediler. parçaların değişip değişmemesine bağlı olacağını söylediler. tam bir fiyat verilmese dahi her iki durumda da ortalama işçilik maliyeti nedir? pistonlardan ise çok tutmaz ama şağıda ise maliyet artar dediler. sizce mantıklı bir fiyat mıdır?
bursa'da iyi ve insaflı bir motor ustası bulmak oldukça güç. bu yüzden yaklaşık bir buçuk aydır motoru yatırıyorum. beymoto'yu arkadaşlarım önerdi. fiyat sıkıntılı değil ise bakımlar içinde orayı kullanacağım.
fikriniz?
-
09 Eylül 2013, 22:00
#19969
burdurlu1985 adlı üyeden alıntı
Allah allah forum. 1000. Sayfa icin pusuya mi yatti. Hep ilk sayfalari susleyen basligimizi 3. Sayfada buldum..
Bu aralar iyice deprestim askerde bile safak bu kadar sikistirmadi yaw.
Antalya ve denizlideki bayileri aradim ellerinde hic full siyah kalmamis. Napcez simci bilmiyom 2014' u de beklemek istemiyom dolar aldi basini gidiyor. Fena zamlanir gibime geliyi.
Bu arada motorumu satar satmaz ak gok demiyecem hemen aliyorum.. Eeee en son alma kararimi verdikten sonra aradan 16 ay gecti yeterli bi sure degilmi..
Mondial mh drift motorum satiliktir ilgilenenlere takasa musaittir tertemiz gicir gicir 11000 kmyi gectik beraber tik sorunsuz... Reklamida edelimde belki bir gv takasi yapariz:-):-):-):-)
ii forumlar
arkadaşlar hayırlı mı olsun diyeyim şoma ağzımamı edeyim bilmiyorum..
bugün 5 bin lirayı cebime koyup bayiye gittim siyah bi gv alayım diye..
neyse var dediği gv siyah-gri modelmiş.. vazgeçtik..
hani dolar fırladı ya bizim gv ler dururmu.. dispritoru aramıştı siyah gv için ve fiyatı da sordu değişiklik var mı diye...
aman allahım o da ne yeni gv nin yani sıfırının fiyatı TAM TAMINA 10300 kusur TÜRK LİRASI...
bende şans olsa zaten...... neyse ağzımı bozmayayım......
ii forumlar...
-
09 Eylül 2013, 22:11
#19970
burdurlu1985 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar hayırlı mı olsun diyeyim şoma ağzımamı edeyim bilmiyorum..
bugün 5 bin lirayı cebime koyup bayiye gittim siyah bi gv alayım diye..
neyse var dediği gv siyah-gri modelmiş.. vazgeçtik..
hani dolar fırladı ya bizim gv ler dururmu.. dispritoru aramıştı siyah gv için ve fiyatı da sordu değişiklik var mı diye...
aman allahım o da ne yeni gv nin yani sıfırının fiyatı TAM TAMINA 10300 kusur TÜRK LİRASI...
bende şans olsa zaten...... neyse ağzımı bozmayayım......
ii forumlar...
ikinci el dusunsen daha iyi olmaz mi arkadasim? hem aksesuarli bi motor alirsan ekstra para da harcamazsin. temiz bir motorun sifirdan farki olacagini sanmiyorum.
motosiklete bin oğlum çünkü motosiklet hayattır!
-
09 Eylül 2013, 22:40
#19971
ahriman adlı üyeden alıntı
ikinci el dusunsen daha iyi olmaz mi arkadasim? hem aksesuarli bi motor alirsan ekstra para da harcamazsin. temiz bir motorun sifirdan farki olacagini sanmiyorum.
bu zammıda gördükten sonra büyük ihtimalle ikinci el olacak..
aslında sıfır alıp bi 5-6 yıl kullanmak istiyordum kafama göre aksesuar yapardım...
hepsinim kalitelisinden motorun ilk kocası da ben olurdum ama neyse artık...
ikinci el için bütçeyi biraz daha nakitle güçlendireceğiz anlaşılan..
şimdiki motorumu satınca o bütçede üç aşağı beş yukarı hazır oluri biraz daha sabredeceğiz anlaşılan..
teşekkürler öneri için..
-
10 Eylül 2013, 00:47
#19972
burdurlu1985 adlı üyeden alıntı
bu zammıda gördükten sonra büyük ihtimalle ikinci el olacak..
aslında sıfır alıp bi 5-6 yıl kullanmak istiyordum kafama göre aksesuar yapardım...
hepsinim kalitelisinden motorun ilk kocası da ben olurdum ama neyse artık...
ikinci el için bütçeyi biraz daha nakitle güçlendireceğiz anlaşılan..
şimdiki motorumu satınca o bütçede üç aşağı beş yukarı hazır oluri biraz daha sabredeceğiz anlaşılan..
teşekkürler öneri için..
bence 6 bin lira paraya kışı beklerseniz çok güzel motorlar bulabilirsiniz zaten sıfır almak her zaman zarar etmek oluyor sıfırıda alınacak gibi değilmiş yani...
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:43 ----------
khayyam adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaşlar;
4 ay önce aldığım motorumu bu gün bursa beymoto'ya götürdüm. 2005 model 47.000 km'de. motordan ses geliyordu. ilk başta sesten net olarak anlayamadılar ve açıp bakacaklar. piston veya şimlerden kaynaklı ise çok masraf olmaz ancak alt kısımdan (krank veya eksantrik zincir) sorunları var ise 1000-1500 lira arası bir masraf çıkabilir dediler. parçaların değişip değişmemesine bağlı olacağını söylediler. tam bir fiyat verilmese dahi her iki durumda da ortalama işçilik maliyeti nedir? pistonlardan ise çok tutmaz ama şağıda ise maliyet artar dediler. sizce mantıklı bir fiyat mıdır?
bursa'da iyi ve insaflı bir motor ustası bulmak oldukça güç. bu yüzden yaklaşık bir buçuk aydır motoru yatırıyorum. beymoto'yu arkadaşlarım önerdi. fiyat sıkıntılı değil ise bakımlar içinde orayı kullanacağım.
fikriniz?
bende bursadayım, ali şuklaya gittim ben motor konjektör yaktığına işlerini düzgün yapıyorlar ama işçilik çok aldılar parçayıda 1 hafta bekledim sinirim bozuldu inşallah bir daha oraya yolum düşmez
eğer motoru vurdurarak falan çalıştırdıysanız (yada önceki sahipleri) sübaplarla ilgili sorun oluyor egzantrik zincirinden sorun çıkıcağını zannetmem zaten sorun çıkmasın diye dotc motor yapmışlar..
neyse eğer motoru açarlarsa en az 250-300 lira işçilik alırlar ben öyle biliyorum
-
10 Eylül 2013, 03:19
#19973
sezon bitiyor bencede sezonsonunu bekleyin.
-
10 Eylül 2013, 11:30
#19974
sayfa 1000 oldumu
-
10 Eylül 2013, 13:42
#19975
-
10 Eylül 2013, 14:24
#19976
hocam fotolar muthis
-
10 Eylül 2013, 14:33
#19977
Arkadaşlar ilk olarak hepinize merhaba diyorum. Aranıza yeni katıldım.
Şu an 125'lik bir motosiklet kullanmaktayım, tabii ki tecrübe kazanmak için. Artık gv 250'ye geçiş yapmak istiyorum. Acaba stoklara tekrar ne zaman girecek kesin bilgisi olan var mı?
Şimdiden teşekkürler.
-
10 Eylül 2013, 14:39
#19978
Sayfa 1000 olsun artık ya...
-
10 Eylül 2013, 14:51
#19979
-
10 Eylül 2013, 14:51
#19980
mehyal adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar ilk olarak hepinize merhaba diyorum. Aranıza yeni katıldım.
Şu an 125'lik bir motosiklet kullanmaktayım, tabii ki tecrübe kazanmak için. Artık gv 250'ye geçiş yapmak istiyorum. Acaba stoklara tekrar ne zaman girecek kesin bilgisi olan var mı?
Şimdiden teşekkürler.
2013'de üretilen motorlar 2013 model olmak zorunda olduğu ve 2013 modelleri bir kaç ay sonra ucuza satmak zorunda kalacakları için 2013 model gelmeyecek. 2014 modeller de Mart gibi gelecek, fuara gelir muhtemelen. Yani elinde sıfır Gv olan bayi yoksa ve sıfır almak istiyorsan 5 ay falan beklemen gerek.
1000. sayfanın ilk mesajını da yazmış bulunuyorum
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler