Yok hacı ben o yayları cok gevsek kullandım amortisorlere cok yük bindi hatta patladılar ve sert çukurda vuruyor haliyle ama dediğin gibi bir sorun yok,komplo yapmayalım
Yok hacı ben o yayları cok gevsek kullandım amortisorlere cok yük bindi hatta patladılar ve sert çukurda vuruyor haliyle ama dediğin gibi bir sorun yok,komplo yapmayalım
Biraz geç cevap oldu ama
Samsung HM1500 gibi bluetooth kulaklıklar bayagı iyi iş görüyor.
Şu anda Nokia BH214 kullanıyorum. Stereo ve müzik de dinleniyor. Tabi müzik olayını kısık dinlemekte fayda var, dışardan gelen sesleri engellemeyecek kadar. Bunun yanısıra kulaklık kaskın içinde rahatsız etmiyor. Kumandasını göğüs civarına monte ederseniz arama gelirse kolaylıkla açıyorsunuz. Bir nevi intercom gibi ama ucuz bir çözüm.
millet selam, uzun zamandir tatil modundayim foruma ugrayamadim. 10 temmuz gunu istanbul'dan yola ciktim 5 saat sonra ckaledeydim. uzun yolda cok keyifli bir yoldu motorum beni hic uzmedi. yola cikmadan 1 gun once lastiklerimi degistirdim () ve bakimlarini yaptirdim. ortalama 3,9 lt yakti. 17700 kmde aldigim motorum 6 ay icinde neredeyse 22000 km oldu. bu sure zarfinda ufak tefek sikistirma, bayanlarin muthis yetebegi vb sebeplerden ufak tefek olaylar yasasam da hic bi kaza- dusme vs olmadi.
ckale'de gv kullanan bi arkadas ile tanistim geldigim ilk zamanlarda, arada yol yapiyoruz. arkadasin da motoru 2010 model enjeksiyonlu. bir haftadir problem yasiyor. buradaki yetkili servise gittik ama yuzune bile bakmadilar. daha sonra kendisi tekrar motorunu goturmus kenara al bakariz demisler ama hic ellememisler bile. yasadigi problemi taniyan vardir belki sizlere de sormak istedik:
motor asagi yukari 5-6 km (bazen daha bile az) sonra devirde bayilma oluyor ve gaz yemiyor. kontak kapatip 10 dk kadar bekleyince calisiyor sorunsuz bir sekilde ama biraz yol yaptiginda veya rolantide calistiginda yine devir bayiliyor ve istop ediyor. buradaki servis ellerinde diagnostik olmadigindan bakmayi reddetmis. sizce sorun ne olabilir ve motor izmir veya bursa'ya goturulebilir mi yoksa istanbul'a mi gelmesi gerekiyor?
ayrica arkadaslar ayni servise ben de birlikte gitmistim sorunun yasandigi ilk gun. servis yetkili olmasina karsin ilgi alaka 0 ve cok ilgisizler motora bakmayi kesinlikle reddediyorlar. yetkili servisin araci geri cevirme olayi var mi yoksa sikayet edebilir miyiz? ben cok rahatsiz oldum allah korusun yolda kalsak hic bir sekilde ilgilenmeyecekler demek.. bilginiz olsun uzak durmaniz acisindan soyluyorum bahsettigim yer adali motor, cuma pazari arkasinda.
Eski Keeway'imde son zamanlarda öyle bir sorun olmaya başlamıştı, birkaç kilometre gidince tekliyordu, bekletince kendine geliyordu, devam ederken yine teklemeye başlıyordu. Deponun içi paslanmıştı, pastan pislikten karbüratör tıkanıyordu. Depo değişince sorun çözüldü.
Arkadaşlar bizim motosikletlerin park ampulünün tipini bilen var mı?5w olduğunu biliyorum ama duyu nasıl,dipsiz mi?Yoksa standart küçük duylardan mı?Söylerseniz beni iki kere söküp takmaktan kurtarmış olacaksınız?
http://www.stkanuni.com.tr/modeller/gv250/gv250.pdf
sayfa 55 - sayfa 60
diplı (tırnaklı) Fren/Kuyruk lambası 12V‐21/5W x 1
Gidonda Eşşek Varsa , Deponun Altında Kaç Beygir Olduğunun Bir Önemi Yoktur..
Arkadaşlar Ankara'nın lanet olası yol çukurlarından kaçmayı ancak bugüne kadar başarabildim.
Koruma demirim ön çamurluğa çok yakın duruyordu, kaçamadığım bir çukur sonucu öpüştüler ve çamurluğun küçük bir parçasını yolda bırakmak zorunda kaldım:(
Nereden temin edebilirim arkadaşlar?
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:14 ----------
Bakıma gitmiş olsan hiç acımandan yarım saatte bir yağ boşaltıp doldurmaya 200-250 TL almasını bilirler...
herkese iyi akşamlar.
onur çamurluk biraz tuzlu olmak ile birlikte kuralkan da var diye biliyorum. hyosource a da bakmak gerek belki kargo dahil daha ucuza gelebilir. çok geçmiş olsun dostum.en kötü kazan bu olur inşallah.
tüm dostlarıma,saygılar ve sevgiler..
Büyüh ihtimalle ateşleme bobininde sorun var diye düşünüyorum.
Dipsiz park ampulü, eminim.
Çamurluğu mu nereden temin edebilirim diye soruyorsun? Eğer öyleyse servislerden ya da satis.kanuni.com'dan (yani kuralkan) temin edebilirsin.
Gidonda Eşşek Varsa , Deponun Altında Kaç Beygir Olduğunun Bir Önemi Yoktur..
ben fren kuyruktakini soruyor sandım o yüzden özellikle sayfa vererek kullanıcı kitapcığından örnek verdim. eğer dediğin gibi ön fardaki park ampülünü soruyorsa dipsiz olmalı
arkadaşlar enjeksiyonlu ile karbüratörlü gv250ler arasında ne gibi farklar var ve hangisini önerirsiniz.
"Bu forum bilgi ve tecrübe paylaşım forumudur, Konularımda ve mesajlarım da yazdığım hiçbir şey doğru değildir tamamen kendi kişisel düşüncelerimdir."
Genşler haftasonu yaptığımız minik bir Erikli gezisinde mikroskobik farklarla da olsa Rıdvan'dan daha az benzin tüketmemin şaşkınlığı icinde,özel Süleyman serisi biricik motorumla duydugum haklı gururumu siz değerli forum sakini arkadaslarımın bilgisine sunarım..
Merhaba arkadaşlar. İzmirde ikamet eden ve gv 250 si olan bir arkadaş varsa tanışmak istiyorum. Yakın zamanda bu makineye sahip olma düşüncesindeyim. Yakından görmek. Kullanan biri ile yüz yüze sohbet etmek isterim. Var mıdır İzmirli ?
Arkadaşlar verdiğiniz bilgiler için çok teşekkürler park ampulünden kastım ön farda alttaki küçük ampul.Slayer'ın dediği gibi dipsiz 5w büyük ihtimal.
İstanbul - Balıkesir - Bodrum - Göcek - Ölüdeniz - Konya - istanbul gezim bu sabah 0500 itibariyle son bulmuştur. Ben bu kadar zevk alacağımı tahmin etmemiştim. Sıkıntısız geldim. hiç sorun yaşamadık maşallah. Toplamda 3000 km yol yapmışız. sehirdışı 3.4 ltr sehiriçi 4.0 ltr/100 km ortalama sarfiyatım oldu. sehirdısı ortalama 100-125 km/h hızla kullandım. genelde tek kişiydim. 135km/h hıza ulaşınca aşırı vibrasyon yapıyor. heralde normaldir. sollamalar için kısa süreli 140 km/h hıza çıkarken zorlandım. hız limitinin uygulandığı yollarda sıkıntı yok ama TEM de cok zorlandım. forumda birileri bi ara 3-5 beygirden bahsetmişti arkadaşa hak verdim gerçekten.
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)