Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
14 Ağustos 2013, 18:25
#19761
Zencirin bazi yerleri surtuyor ridvan soylemis iste bilader..Tekere gelmez bu motor,ani hareketlenme git roket3 al bence
Reklamlar
-
14 Ağustos 2013, 18:37
#19762
hyce adlı üyeden alıntı
Aynen aralıklarla gelen bir sürtünme sesi de debriyajı sıktığımda duyabiliyorum sesi. Debriyajı sıkınca krankı nasıl zorlayacak ki?
Şöyle ki; zinciri bol olan kısmına göre ayarladığın için gevşemeyen kısma denk geldiğinde zincir olması gerekenden çok daha gergin olmuş oluyor. Böyle olunca da boşta ya da gaz verirken, arka dişli ön dişliyi kendine çekmeye çalışırmış gibi oluyor, yani ön dişlinin bağlı olduğu mil zorlanmış oluyor. Bu doğrudan krank mili değil tabii ki arada şanzıman var ve asıl zorlanan o oluyor.
-
14 Ağustos 2013, 18:57
#19763
Bu arada etkinlik isteyen arkadaslar;
Rıdvan basgan etkinlik yapmış bu aksam gelin buluşmaya,adama eleman muamelesi yapmayın
-
15 Ağustos 2013, 00:58
#19764
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Yukarıdaki arkadaşa katılıyorum
Stop etmesi de eğer ayar fazlaca bozuksa bundan kaynaklanabilir.
Sagolunarkadaşlar. Ben eldktronikçiyim elim anahtar tutar debriyaj ayarini yapabilirmiyim acaba .motoru sifir aldim daha 2000 km olmadi.
-
15 Ağustos 2013, 03:21
#19765
arifakkoc adlı üyeden alıntı
Sagolunarkadaşlar. Ben eldktronikçiyim elim anahtar tutar debriyaj ayarini yapabilirmiyim acaba .motoru sifir aldim daha 2000 km olmadi.
Debriyaj ayarından kastın kavrama noktasının ayarı mı? Debriyaj manetinin dibindeki yumuşak plastik zamazingoyu azcık sıyır. Büyük yuvarlak tekerleği gevşet, yanındaki küçük olanı bi yöne çevirerek kavrama noktasını yükseltip alçaltabilirsin. İşin bitince büyük olanı sık tekrar. Fazla yüksek olursa debriyajı bıraktığında tam kavramayabilir, fazla düşük olursa debriyajı sıkınca tam ayırmayabilir, iki durumda da şanzımanı eline alma riskin var
-
15 Ağustos 2013, 03:33
#19766
hyce adlı üyeden alıntı
Debriyaj ayarından kastın kavrama noktasının ayarı mı? Debriyaj manetinin dibindeki yumuşak plastik zamazingoyu azcık sıyır. Büyük yuvarlak tekerleği gevşet, yanındaki küçük olanı bi yöne çevirerek kavrama noktasını yükseltip alçaltabilirsin. İşin bitince büyük olanı sık tekrar. Fazla yüksek olursa debriyajı bıraktığında tam kavramayabilir, fazla düşük olursa debriyajı sıkınca tam ayırmayabilir, iki durumda da şanzımanı eline alma riskin var
Benim emeklilik zamanım geliyor herhalde
Ek bilgi; küçük olanı gevşeteceksin.
-
15 Ağustos 2013, 10:13
#19767
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Benim emeklilik zamanım geliyor herhalde
Ek bilgi; küçük olanı gevşeteceksin.
Boynuz kulağı geçecek doğanın kanunu bu
-
15 Ağustos 2013, 10:14
#19768
selamlar arkadaşlar,
motorumu değerinin altında satıyorum. motorunu değiştirmek yada cc büyütmeyi düşünen arkadaşlar varsa, ilanı inceleyebilirler.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-2004-model-temiz-en-500-134149444/detay/
-
15 Ağustos 2013, 14:55
#19769
Arkadaşlar selamlar. Benim hyogv250 nin durup dururken gaz gidonu boş dönmeye başladı. işyerinin önüne park etmiştim. çalıştırdım gidon boş dönüyor ve gaz hiç yemiyor..şaşırdım, birileri gidonu zorlamış olabilir mi? bayiyi aradım..tel kopmuş olabilir dediler. neden öyle olduki diye şaşırdılar ama sanırım park halindeyken birileri gidona asılmış. bayi tel istemi hala 1 aydır ses seda yokmuş . bende bekliyorum. 55 tl fiyat biçtiler. işçilik hariç. tabi motorun bulunduğu yere gelirlerse işçilik farklı olacakmış doğal olarak.... öğrenmek istediğim şu aslında. gaz telini kendim alıp bir arkadaşıma taktrırırsam garanti kapsamı dışına mı çıkar? ki şu andada gaz telini garanti kapsamında yapmayacaklar zaten, ücretini ben ödeyecem...şimdiden teşekkürler...
-
15 Ağustos 2013, 15:23
#19770
helin126 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar selamlar. Benim hyogv250 nin durup dururken gaz gidonu boş dönmeye başladı. işyerinin önüne park etmiştim. çalıştırdım gidon boş dönüyor ve gaz hiç yemiyor..şaşırdım, birileri gidonu zorlamış olabilir mi? bayiyi aradım..tel kopmuş olabilir dediler. neden öyle olduki diye şaşırdılar ama sanırım park halindeyken birileri gidona asılmış. bayi tel istemi hala 1 aydır ses seda yokmuş . bende bekliyorum. 55 tl fiyat biçtiler. işçilik hariç. tabi motorun bulunduğu yere gelirlerse işçilik farklı olacakmış doğal olarak.... öğrenmek istediğim şu aslında. gaz telini kendim alıp bir arkadaşıma taktrırırsam garanti kapsamı dışına mı çıkar? ki şu andada gaz telini garanti kapsamında yapmayacaklar zaten, ücretini ben ödeyecem...şimdiden teşekkürler...
Hayır garanti dışına çıkmaz. Tabi sen gidip de servise ben kendim gaz teli değiştirdim dersen yetki dışı müdahale demeye çalışabilirler düşük bir ihtimal ama söylemezsen sorun olmaz Ayrıca gaz telini değiştirebilecek yetenekte arkadaşın varsa bir tavsiye vereyim. Gaz teli bu kadar kolay kopmaz, bir ihtimal birleşim yerinden çıkmış/kopmuştur. Şöyle ki; elciğe tek gaz teli geliyor ama yaklaşık olarak deponun ön tarafından geçerken bu tel ikiye ayrılıyor, daha doğrusu tek olan tel burada bitiyor iki tane ayrı tel başlıyor. Bu birleşim noktasında telleri bir arada tutan bir plastik parça var, o kırılmış çatlamış ya da tel buradan çıkmış olabilir. Eğer öyleyse en azından tel gelene kadar teller tutturulup bu parçanın etrafı bantla falan sarılarak geçici bir çözüm elde edilebilir.
-
15 Ağustos 2013, 16:24
#19771
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Hayır garanti dışına çıkmaz. Tabi sen gidip de servise ben kendim gaz teli değiştirdim dersen yetki dışı müdahale demeye çalışabilirler düşük bir ihtimal ama söylemezsen sorun olmaz
Ayrıca gaz telini değiştirebilecek yetenekte arkadaşın varsa bir tavsiye vereyim. Gaz teli bu kadar kolay kopmaz, bir ihtimal birleşim yerinden çıkmış/kopmuştur. Şöyle ki; elciğe tek gaz teli geliyor ama yaklaşık olarak deponun ön tarafından geçerken bu tel ikiye ayrılıyor, daha doğrusu tek olan tel burada bitiyor iki tane ayrı tel başlıyor. Bu birleşim noktasında telleri bir arada tutan bir plastik parça var, o kırılmış çatlamış ya da tel buradan çıkmış olabilir. Eğer öyleyse en azından tel gelene kadar teller tutturulup bu parçanın etrafı bantla falan sarılarak geçici bir çözüm elde edilebilir.
çok teşekkürler ilginiz ve verdiğiniz bilgiler için. ankaradaki motorcu arkadaşlara bi feryat edeyim, yardımsevere birisi çıkar sanırım
-
15 Ağustos 2013, 19:37
#19772
Arkadaş arabayı yaşlı teyzeler bile öğrenip kullanabiliyor, motorun zevkini çıkarana kadar uzmanı olmak zorunda kalıyorsun
-
15 Ağustos 2013, 21:21
#19773
Arkadaşlar bir ustaya yaptırdım...60 tl ye...işçilik dahil...teşekkürler...
-
16 Ağustos 2013, 01:48
#19774
hyce adlı üyeden alıntı
Arkadaş arabayı yaşlı teyzeler bile öğrenip kullanabiliyor, motorun zevkini çıkarana kadar uzmanı olmak zorunda kalıyorsun
Ne kadar öğrendiklerini trafikte bol bol görüyoruz.
-
16 Ağustos 2013, 12:17
#19775
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Ne kadar öğrendiklerini trafikte bol bol görüyoruz.
En azından zamanında servise götürmesini bilir. Motorda sadece servis yetmiyor ki, tek başına yolda kaldığın zaman en yakın ustaya ulaşabilecek kadar idarelik tamirat bilgisi olmadan kendine güvenip yola çıkamıyor insan.
-
16 Ağustos 2013, 12:29
#19776
Slm,
saçma gelebilir ama arka stop lambasıyla ilgili sorunum var.Bayram tatilinde eşimle motorla İzmir'e gidip geldik.O kısmı ayrı bir hikaye ama dusundugumuzden cok daha konforlu bir yolculuktu.Donus yolunda arka lambanın yanmadığını fark ettim.Gunduz old icin sallamadim.Giderken ne zaman söndü bilmiyorum ama yolun 3/1'ini gece gittik :( Umarim gece yaniyordur !!!
neyse dun arka far kapagini acip ampullu biraz kımıldattım,tekrar yandi.Ama bir sey farkettim,fren yapinca stop lambası yanmıyor.daha dogrusu kontagi acinca arka lamba direkt yaniyor-far dumesi acik olsa da olmasa da-.. işin sacma tarafi su,ben motoru aldigimdan beri hic nasil olduguna bakmamisim.
hep mi boyleydi.normali mi bu.fren yapinca yanan ikinci bir stop lambasi(ampul) yok.klavuzda fren lambasindan bahsediyor.
nedir?
-
16 Ağustos 2013, 12:45
#19777
eekthecat adlı üyeden alıntı
Slm,
saçma gelebilir ama arka stop lambasıyla ilgili sorunum var.Bayram tatilinde eşimle motorla İzmir'e gidip geldik.O kısmı ayrı bir hikaye ama dusundugumuzden cok daha konforlu bir yolculuktu.Donus yolunda arka lambanın yanmadığını fark ettim.Gunduz old icin sallamadim.Giderken ne zaman söndü bilmiyorum ama yolun 3/1'ini gece gittik :( Umarim gece yaniyordur !!!
neyse dun arka far kapagini acip ampullu biraz kımıldattım,tekrar yandi.Ama bir sey farkettim,fren yapinca stop lambası yanmıyor.daha dogrusu kontagi acinca arka lamba direkt yaniyor-far dumesi acik olsa da olmasa da-.. işin sacma tarafi su,ben motoru aldigimdan beri hic nasil olduguna bakmamisim.
hep mi boyleydi.normali mi bu.fren yapinca yanan ikinci bir stop lambasi(ampul) yok.klavuzda fren lambasindan bahsediyor.
nedir?
benim bildiğim, arka tarafta iki lamba var. biri anahtarı ON konumuna getirir getirmez sürekli yanar (ön farlardan bağımsız), diğeri frene basıldığında (ön veya arka) durmak üzere olduğunu belirten ışıktır.
-
16 Ağustos 2013, 13:07
#19778
hyce adlı üyeden alıntı
En azından zamanında servise götürmesini bilir. Motorda sadece servis yetmiyor ki, tek başına yolda kaldığın zaman en yakın ustaya ulaşabilecek kadar idarelik tamirat bilgisi olmadan kendine güvenip yola çıkamıyor insan.
Bir arabanın yolda kalma ihitmaliyle motosikletin yolda kalma ihtimali arasında fark yok bence.
eekthecat adlı üyeden alıntı
Slm,
saçma gelebilir ama arka stop lambasıyla ilgili sorunum var.Bayram tatilinde eşimle motorla İzmir'e gidip geldik.O kısmı ayrı bir hikaye ama dusundugumuzden cok daha konforlu bir yolculuktu.Donus yolunda arka lambanın yanmadığını fark ettim.Gunduz old icin sallamadim.Giderken ne zaman söndü bilmiyorum ama yolun 3/1'ini gece gittik :( Umarim gece yaniyordur !!!
neyse dun arka far kapagini acip ampullu biraz kımıldattım,tekrar yandi.Ama bir sey farkettim,fren yapinca stop lambası yanmıyor.daha dogrusu kontagi acinca arka lamba direkt yaniyor-far dumesi acik olsa da olmasa da-.. işin sacma tarafi su,ben motoru aldigimdan beri hic nasil olduguna bakmamisim.
hep mi boyleydi.normali mi bu.fren yapinca yanan ikinci bir stop lambasi(ampul) yok.klavuzda fren lambasindan bahsediyor.
nedir?
Motorun 2008 sonrası bir modelse kontağı açtığın anda önde park lambası arkada da stop lambası sürekli olarak yanar. Fren lambası da aynı ampulün içindeki ikinci bir flaman şeklinde. Yani frene bastığında aynı ampul daha kuvvetli bir şekilde yanması gerekiyor. Ampul bozulmuş ya da ampulün duyunda sorun olabilir.
-
16 Ağustos 2013, 13:16
#19779
aflteam adlı üyeden alıntı
benim bildiğim, arka tarafta iki lamba var. biri anahtarı ON konumuna getirir getirmez sürekli yanar (ön farlardan bağımsız), diğeri frene basıldığında (ön veya arka) durmak üzere olduğunu belirten ışıktır.
Arkada bir birbirinden bagimsiz odalarda iki ampul var. biri plaka isigi.-ona ulasmak icin seleyi falan sokmen gerekiyor- digeri de, iki vida sokulup ulasilan ,kırmızı
plakanin altinda tek ampul.orda baska ampul yeri yok...
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:09 ----------
hyce adlı üyeden alıntı
En azından zamanında servise götürmesini bilir. Motorda sadece servis yetmiyor ki, tek başına yolda kaldığın zaman en yakın ustaya ulaşabilecek kadar idarelik tamirat bilgisi olmadan kendine güvenip yola çıkamıyor insan.
Aslinda bu konuda bir egitim duzenlemek lazim.isi bilen biri toplayacak herkesi.sembolik bir paraya.bir motor ustunde yag degistirme,zincir ayarlama,lastik degistirme,debriyaj teli,gaz teli,buji,hava filtresi......gibi temel seyleri takıp cıkarıp gosterecek.
hem muhabbet,kaynasma olur,hem yararli olur,hemde sembolik de olsa iki kurus para kazanilir....yok mu cengaver
-
16 Ağustos 2013, 16:40
#19780
Rıdvan sana ekmak parası çıktı bak eekthecat hikayedeki keywordlerden motora eşinle birlikte bindiğin kısımla alakalı yorum yapacağım. Arka süspansiyon yumuşak kaldıysa yoldaki engebelerde teker daha fazla aşağı yukarı oynar. Bir de iki kişinin ağırlığı eklenince teker alttan kablolara sürtüp çekmiş olabilir
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)
Bu Konudaki Etiketler