Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
07 Ağustos 2013, 21:14
#19701
lion05 adlı üyeden alıntı
ya su yolda telefona cevap verme olayını nsıl halledıyorsunuz
oguzhansan adlı üyeden alıntı
Simdilik iphone kulaklik ile... Mikrofonun yakin oldugu taraftaki kulakligi takiyorum tek kulak bosta...
Permatiq59 adlı üyeden alıntı
yolda telefon işinide kaskın vizörünü açıp telin hoparlorünü açıp kaska tıkıyorum. ve vizörü kapıyorum
böyle hallediyorum :D
Araç kullanırken telefonla konuşmak alkollü araç kullanmaktan daha tehlikelidir, telefonla konuşacaksanız kenara çekin.
Reklamlar
-
07 Ağustos 2013, 21:37
#19702
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Araç kullanırken telefonla konuşmak alkollü araç kullanmaktan daha tehlikelidir, telefonla konuşacaksanız kenara çekin.
gözlük kullanıyorum. kaskı tak cıkar zor oluyor benzinliklerde de öyle konusuyorum :D
Gidonda Eşşek Varsa , Deponun Altında Kaç Beygir Olduğunun Bir Önemi Yoktur..
-
07 Ağustos 2013, 22:06
#19703
Ben de aynen katılıyorum, arabada bile hands free telefon setlerinin kazalara yol açtığına dair araştırmalar var, telefonla konuşacaksanız kenara çekip öyle konuşun.
-
07 Ağustos 2013, 22:40
#19704
lycantrophic adlı üyeden alıntı
Ben de aynen katılıyorum, arabada bile hands free telefon setlerinin kazalara yol açtığına dair araştırmalar var, telefonla konuşacaksanız kenara çekip öyle konuşun.
Kenara cektigimde iki sene ince gri bi jetta geldi arkadan vurdu beni de motoruda savurdu... Suzukim pert oldu iste o siralar...ondan sonra bi daha motor sermayem olmamisti hep abuk motorlar alabilmistim. Ta ki gv ye kadar
-
07 Ağustos 2013, 22:59
#19705
Gidonda Eşşek Varsa , Deponun Altında Kaç Beygir Olduğunun Bir Önemi Yoktur..
-
07 Ağustos 2013, 23:42
#19706
Dogru diyorsun valla deistirdim hocam ama pinokyomu da yazdim yine
-
07 Ağustos 2013, 23:45
#19707
benimde çocukken beyaz bi pinokyo bisikletim vardı tam ortasından mandallıydı 2 ye katlanıyordu
-
08 Ağustos 2013, 01:38
#19708
-
08 Ağustos 2013, 02:30
#19709
oguzhansan adlı üyeden alıntı
Dostlar sayfalarda anlatimlari var biliyorum ama su orta sehpayi alirsam benimle beraber montaja kim yardim eder? Daha dogrusu kim takar bende ona ciraklik yaparim???
Gayet basit, Avcılar'a gelirsen takarız.
-
08 Ağustos 2013, 02:36
#19710
Yav ne yapacan orta sehpayı be birader,takmayın sunu..zincir yaglamak dısında ne ise yarıyor?
-
08 Ağustos 2013, 02:39
#19711
valla tercih meselesi tabiki.. ''Benim şahsi görüşüm'' : yan sehpayı acıp motoru yan sehpada bırakmanın daha karizma olduğu yönünde mobilet gibi cift ayak gerek yok :D
zincir yağlama.. yağ değişimi.. seviye kontrolu.. duruma göre ön arka lastik sökme konusunda benim gibi motoru transpaletle kaldırmak zorunda kalmazsınız tabi
-
08 Ağustos 2013, 02:44
#19712
Nedendir bilmiyorum ama guvenmiyorum bir turlu su yan ayaga, egimli yerlere parkediyorum coluk cocuk simdi oturur kurclaar salaklarin ustune dusupte baslarina bisey gelsin istemem.
-
08 Ağustos 2013, 02:47
#19713
oguzhansan adlı üyeden alıntı
Nedendir bilmiyorum ama guvenmiyorum bir turlu su yan ayaga, egimli yerlere parkediyorum coluk cocuk simdi oturur kurclaar salaklarin ustune dusupte baslarina bisey gelsin istemem.
cbf 150'de tedirgindim bende. fakat gv ağırlığından dolayı gayet iyi basıyor. garajda kurcalar cocuk falan biner diye de branda altında tutuyorum ama bakımlarda cift ayak avantaji olacaktır mutlaka
Gidonda Eşşek Varsa , Deponun Altında Kaç Beygir Olduğunun Bir Önemi Yoktur..
-
08 Ağustos 2013, 02:51
#19714
oguzhansan adlı üyeden alıntı
Nedendir bilmiyorum ama guvenmiyorum bir turlu su yan ayaga, egimli yerlere parkediyorum coluk cocuk simdi oturur kurclaar salaklarin ustune dusupte baslarina bisey gelsin istemem.
Yan ayak orta sehpadan daha güvenli. Düz ya da çok az aşağı eğimli bir yerde motora inip binerken orta sehpa kapanıp motor düşebilir ama motor vitesteyken yan sehpada düşmesi için düşürmeyi istemek gerekir. Tabi bu bizim motor için, mesela skuterlerin yan sehpaları genelde motoru fazlaca dik tuttuğu için o kadar güvenli olmayabiliyor. Ayrıca orta sehpa kapalıyken motorun altına gizlenemediği için çok çirkin duruyor.
-
08 Ağustos 2013, 03:48
#19715
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Yan ayak orta sehpadan daha güvenli. Düz ya da çok az aşağı eğimli bir yerde motora inip binerken orta sehpa kapanıp motor düşebilir ama motor vitesteyken yan sehpada düşmesi için düşürmeyi istemek gerekir. Tabi bu bizim motor için, mesela skuterlerin yan sehpaları genelde motoru fazlaca dik tuttuğu için o kadar güvenli olmayabiliyor. Ayrıca orta sehpa kapalıyken motorun altına gizlenemediği için çok çirkin duruyor.
Mantikli geliyor soylediklerin... Yan ayaga oldum olasi nedense guvenemedim ama bu soylediklerini dusununce dogru diyorsun....
-
08 Ağustos 2013, 09:12
#19716
selam arkadaslar benim far uzayı aydınlatıyor sürücülerde pek memnun değil bu konuda çeşitli sataşmalara maruz kaldım ; kitapçığa baktım far ayarıyla ilgili birşey görmedim bilgisi olan var mı bu konuda ?
-
08 Ağustos 2013, 13:16
#19717
Arkadaslar öncelikle herkese iyi bayramlar... Size bi sorunumu anlatayım motorum 2011model daha 6300 km de son üç haftadır marş basmamaya başladı satın aldığım kişide motoru biraz yatırmış dedim akü zayıfladı herhalde. dun bi akü aldım tamircime gittim taktık motor yine marş basmadı:( motor gıy diyor kalıyor marş motoru takılıyormuş gibi. Akü ölçtüğümüzde tam.@ farlar guzel yanıyor fakat marş basmıyor. Sizce neden olabilir
-
08 Ağustos 2013, 13:47
#19718
HERKESE İYİ BAYRAMLAR ARKADASLAR,BUYUKLERİN ELLERİNDEN,KUCUKLERİN GOZLERİNDEN, YAŞIT KARDESLERİMİN DE YANAKLARİNDAN OPERİM....
-
08 Ağustos 2013, 14:21
#19719
bize her gün bayram
-
08 Ağustos 2013, 17:42
#19720
sevgili gv sevdalısı abilerim, arkadaşlarım ve kardeşlerim.
bayramınızı en içten dileklerimle kutlarım.kazasız, sağlıklı ve mutlu şekilde gvlerinizi yollara dökmenizi temenni eder,esenlikler dilerim..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler