kargo işi ekstra masraf ya sadece bir parça için verince yüklü çıkıyor. siparişi verenle birlikte gelse diye düşünüyordum
kargo işi ekstra masraf ya sadece bir parça için verince yüklü çıkıyor. siparişi verenle birlikte gelse diye düşünüyordum
arkadas motoru aldikta 27 temmuz sinavini 17-18 atmislar bilgisi olan varmi
Yav arkadas Burak ın sisibar da benimkinden bile guzel olacak galiba,zoruma gitmeye başladı la Rıdvan
Döşeme ve egzostan sonrasini hayal edemiyorum arkadaş
arkadaşlar merhaba bu hafta sonu itibariyle bende hyosung gv250 kulanıcı olarak aranızda katıldım ve sızınle olmaktan çok mutluyum sizinle bütün dertlerimi paylasmak ıstıyorum ozellıkle kırmızı ısıklarda fıtese gecırmekten zorlanma sorunumu motoru ılerı gerı yapmadan gerceklestıremıyorum bazen rodajdanmı kaynaklı yoksa gecıcımı sızden bilgi alabiirmiyim acaba
Hayırlı olsun kardesim bosa geçmesi zor oluyor evet ve rodajdan sonra cok cok az bir degisiklik oluyor rahatlamasinda,ancak diger fiteslere gecmiyorsa onun ayarını yaptir rahat edersin.bir de su var ki ışıklarda durunca harekete hazır olmak icin bosa hiç almıyorum arkadan gelebilecek tehlikelerden dolayı,tavsiye ederim kendini o duruma alıştırırsan boş vitesi cok az kullanıyor olursun..
Boş bazen biraz uğraştırıyor ama o kadar da zor geçmemesi lazım.Tabii ki rodaj da etkiler ama rodaja ek olarak debriyaj telinin gevşekliği de etkilidir.Eğer sen anlıyorsan debriyaj telini çok az gerdir.Gerginliği debriyaj manetinde 1-1,5 cm civarında boşluk kalacak şekilde olsun.Eğer anlamıyorsan servise rica et yapsın.Debriyaj teli gerginlik ayarı çok kolay bir ayardır ama çok dikkat ister fazla sıkarsan debriyaj plakaları tam oturmaz plakaları çabucak yersin,fazla gevşek olursa sende olduğu gibi vitesler zor geçer yada hiç geçmez.İlk aldığımda bende de vitesler zor geçiyordu bir süre kullandıktan sonra tel gevşedi daha zor geçmeye başladı,çok az sıktım teli şu anda vitesler gayet rahat gerçiyor.Bu arada yeni motosikletiniz hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim.
Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.
daha hıcbır aksesuar almadım bulmakta zor sanırım sısıbar ve koruma demırı bulamadım sadece boya koruması yaptırdım motora bıde benzın deposuna cızıklerı gıdermek ıcın pasta gıbı bısey yapıldı sıfır olmasına ramen yuzeysel cızıkler vardı motorda boya kalıtesı cok duzgun gelmedı bana peceteyle bıle cızebılıyosun benzın depsunu onun dısında cok basarılı buldum motoru fıtes ısıde bıraz düzelırse tadından yenmıcek bir motor rodaj sırasında devırı kacın ustune cıkarmamamı onerırsınız acaba?
arkadaşlar bugün çanta bakmaya gittim AR750 montaj yaptırmadan geldim çünkü çantalar askı demiri olmadan cok kötü duruyor. askı demiri arıyorum bulamadım gv ye uyumlu. bildiğiniz biyer var mı yoksa imal mi ettiricez_???
2008 den itibaren ben demiştim ama sanırım yanlış ifade etmişim.2008 den sonra demem lazımdı yani 2009'dan itibaren.Yanlış bilmiyorsam.Eğer hatam varsa o modelleri iyi bilen arkadaşlar düzeltsin.Zaten model konusunda kimsenin yalan atacağını sanmıyorum.Model yılı trafiği çıkış yılı ruhsatta yazar.Sizi yanlış yönlendirdiysem kusura bakmayın.
Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.
Canta demiri icin sirinevler hudson deri,pahalı bir model var uyumlu olan
Gv 250 dediğinde uyumlu olanı verirler,ar 750 taktıran bir arkadasın o demiri kullandığını satıcı söylemişti sorduğumda,biraz gereksiz pahalı geldi bana,sanayide yaptirilabilir aslında basit birsey
Estağfurullah... Merak ettiğimden sormuştum acaba ilanla ilgili bir sorun mu var diye...
Ben tekrar şansımı denemek istiyorum: Acaba bana önerebileceğiniz temiz ve hesaplı bir gv250 var mı? Yaz bitiyor ve hala düzgün bir alet bulmayı başaramadım. Bu gidişle bu sene de hevesim kursağımda kalacak = (Ankara'daki birine önerebilecekleriniz süper olur gerçekten...)
Sonuna kadar her şey ya da hiçbir şey!!!
ben senin yerind olsam ıspartadakine bakardım. biraz da pazarlık yaparsın ankara Isparta 4 saat sürmez heralde atlar gelirsin. Isparta küçük biyer. motoru yıpranmamıştır yani çok kullanılmamıştır. 2 sene kullanırsın sıkıntısız bakarsın aldığın paraya satarsın. en azından hevesini alırsın. bu arada daha genç bi motor araştırırsın.
ACİL YARDIM; Arkadaşlar herkese merhaba,geçen yıl büyük bir zevkle ilk motorum olan 2011 model gv250 ile aranıza katılmıştım ve inanın çok keyifli 2012 kışa doğru motoru aldığımdan beri FI lambası arasıra yanıyordu alırken Ankara 4.44 motorla görüşmüştüm,herhangi bir sorunu yok km sensörü değişti biraz km yapınca geçer dediler,bende kargoyla sivasa götürdüm,2013 yaz motoru çıkarttım ehliyetimide aldım aktif kullanmaya başladım fakat bu FI lambası yine kafasına göre yanıyordu.Sivasta servisi olmadığı için 4.44 servisle görüştüm Ankaraya gelin bakalım dediler,Ankaraya geldim cihaz bağladılar,motorda sorun yok eski km sensörü arızasını hafızaya atmış dediler sildiler..Ertesi gün tekrar yandı ve tekrar aynı şeyi söylediler.hatta içiniz rahat etsin dediler km sensörünü değiştirdiler...FI lambası birkaçgün sonra tekrar yandı,Ankaraya tekrar geldim,Yine cihazı taktılar hiçbir sorun yok bidaha kesinlikle yanmaz eski hafıza dediler söndürdüler ertesi gün tekrar yandı bunu çözemiyoruz:(( İKİNCİ PROBLEMİM: SİVASTA servis olmadığı için 3500 km yağını ve filitresini honda servisinde değiştirmiştim,bu FI lambasıyla ilgili kuralkan ile görüştüğümde bunu söyledim,oradaki serpil ismindeki hanımefendi servis dışı müdahale diyerek benim garantimi iptal etmiş..Böyle bir yetkisi varmı?? sivasta servisiniz yok ne yapabilirim 150tl bakım için ben şehir şehirmi gezeceğim dediğimde ise ,beyfendi sorsaydınız sivasta servis yoksa almasaydınız diye saçma bir cevap verdi...
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)