Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
04 Haziran 2013, 14:16
#18841
motor çalışmıyor. başka servise götürmek masraflı kamyon kiralama falan: kaptırdık bikere kolumuzu....
Reklamlar
-
04 Haziran 2013, 21:53
#18842
Bugünlerde Taksime çıkmak pekte mümkün değil.Malum barikatlar vs heryerde... Ama bir GV 250 in varsa bu sadece bir detay...
-
04 Haziran 2013, 22:02
#18843
arkadaslar bugun fırmaya kapora verdım ay sonunda aranıza gv 250 ile katılıyorum baya bır zamandır bana en uygun motora en sonunda kavusuyorum .
-
04 Haziran 2013, 23:26
#18844
ewwttt bnde bugun kapormı verdim. 10 gune gelir dediler. ay sonundada ehliyet sınavı inşallah. bide önemli bişi 200 tl cıvarında bi kask tavsiyesi olan varmı arkadaşlar?
-
04 Haziran 2013, 23:54
#18845
arkadaşlar daha önce de yazdım ama cevaplayan olmadı:(
-
05 Haziran 2013, 00:03
#18846
Haziran ayında gelecek partinin tam geliş tarihini bilen varmı?Ben de haftalar önce kapora verdim.Haftalardır çocuk bekler gibi motosiklet bekliyorum.
-
05 Haziran 2013, 00:33
#18847
neleu_ adlı üyeden alıntı
daha önceden yazdığım yoruma bazı arkadaşlar katılmamış saygı duyarım herkesin kendi düşüncesi ama ben başka bir motoru olupta gvyi kötüleyen biri değilim kaldıki gvyi kötülemedim de ben yeni motor almak isteyen ve bu konuda yardım isteyen arkadaşlara motorun hep iyi yönlerini değilde kötü yönlerini söyledim kötümü oldum bunu söyleyerek vede sonundada belirttim ben çanakkaledeyim şuan bu motoru düşünen varsa gelsin denesin kendi kararını kendi versin dedim slayer arkadaşım bana başka motorlardada plastik aksamlar olduğunu sadece gvdemi var gibisinden bir şeyler söylemiş doğrudur itirazım yok ama zincir korumalığı plastik olurmu bir motorun bakın söyledim ta 20 yıl önce bindiğimiz pejolar yokmu mobiletler onlarda bile bu parça demirdir acemi arkadaşımda bana çinlilerden iyi olduğunu savunmuş benim yazımdada kötü demiyorumki çinlilerden bende iyi dedim plastik parçaların zararı yok demişsin zararı yok tamam zaten onlar görüntü ok olmasada olur çamurluğu olmayan motor gitmezmi ama bir zincir korumalığı kaç kere kırıldı diye değiştirilir size saygı duyuyorum sonuçta hepimiz bu motorun sahipleri insanlarız ama benim düşüncem 5000 liraya 2.eli alınır ok ama 10000 verip sıfırnı alacağıma 11000 veririm 12000 veririm 2.el japon alırım ha yine söylüyorum bu benim nazicazene düşüncem siz ne düşünürsünüz bilemem saygı duyarım
Merhaba
Hasan kardeş sakın yanlış anlaşılmasın senin düşüncene karşı bir sözüm yok ve saygı duyuyorum ve şunu belirteyim sıfır japon motorsiklete gücüm yetse onu alırdım, kullandığım arabada kore menşeyli,onuda sıfır almıştım, ama onu aldığım zaman honda yada toyotaya gücüm yetse onlardan birini alacaktım , araba neysede motorsiklet olduğu için (çünkü hiç anlamadığım bir makineydi) ikinci elde tereddüt ettim. Bu motorun amerikada satış fiyatı 4000 dolar yaklaşık 7500-8000 tl civarı(http://www.hyosungmotorsusa.com/new_product/introduction.asp?Cat=Cruise&model=GV250&year=2013) , Türkiyedeki kdv+ötv yi düşününce fiyatı birdaha değerlendirmek gerekir diye düşünüyorum. Bu sebeplerden sıfır aldım, 2. el alıp tereddüt yaşamak istemedim.
Yılın Muhtelif Aylarında Kapsama Alanı Dışındayım
-
05 Haziran 2013, 00:41
#18848
-
06 Haziran 2013, 22:05
#18849
3 gündür havanın yağmurlu olması nedeniyle motor kapalı garajda duruyordu, bugün motoru çalıştırıp biraz pratik yapmak niyetindeydim motor çalışmadı, 5-6 kerean bir sefer denesemde olmadı, az biraz motordan anlayan arkadaş aküden olabilir dedi sonrasında motoru ikinci viteste iterek çalıştırdık. motor 2012 model geçen sene alınmış ve geçen sezondan bu yana kullanılmamış bunun bu duruma bir etkisi olabilir mi? problem tam olarak neden kaynaklı olabilir? acemi olduğum için baya panikledim. motor çalıştırdıktan sonra biraz çalışır halde bekletip durdurup park ettim. bu durumu için yorumu olan var mı? teşekkürler.
-
06 Haziran 2013, 22:52
#18850
ucurtma_ adlı üyeden alıntı
3 gündür havanın yağmurlu olması nedeniyle motor kapalı garajda duruyordu, bugün motoru çalıştırıp biraz pratik yapmak niyetindeydim motor çalışmadı, 5-6 kerean bir sefer denesemde olmadı, az biraz motordan anlayan arkadaş aküden olabilir dedi sonrasında motoru ikinci viteste iterek çalıştırdık. motor 2012 model geçen sene alınmış ve geçen sezondan bu yana kullanılmamış bunun bu duruma bir etkisi olabilir mi? problem tam olarak neden kaynaklı olabilir? acemi olduğum için baya panikledim. motor çalıştırdıktan sonra biraz çalışır halde bekletip durdurup park ettim. bu durumu için yorumu olan var mı? teşekkürler.
Akün bitmiş başka bir sorun değil. Muhtemelen motor geçen kışı çalışmadan geçirdiği için zaten pek kaliteli olmayan akü ölmüş olabilir. Motoru en az yarım saat kadar kullan biraz şarj olsun ya da aküyü söküp şarja ver. Eğer tekrar olursa yeni akü alman gerekecek.
-
06 Haziran 2013, 23:01
#18851
acemi06 adlı üyeden alıntı
Merhaba
Hasan kardeş sakın yanlış anlaşılmasın senin düşüncene karşı bir sözüm yok ve saygı duyuyorum ve şunu belirteyim sıfır japon motorsiklete gücüm yetse onu alırdım, kullandığım arabada kore menşeyli,onuda sıfır almıştım, ama onu aldığım zaman honda yada toyotaya gücüm yetse onlardan birini alacaktım
, araba neysede motorsiklet olduğu için (çünkü hiç anlamadığım bir makineydi) ikinci elde tereddüt ettim. Bu motorun amerikada satış fiyatı 4000 dolar yaklaşık 7500-8000 tl civarı(http://www.hyosungmotorsusa.com/new_product/introduction.asp?Cat=Cruise&model=GV250&year=2013) , Türkiyedeki kdv+ötv yi düşününce fiyatı birdaha değerlendirmek gerekir diye düşünüyorum. Bu sebeplerden sıfır aldım, 2. el alıp tereddüt yaşamak istemedim.
alınmış alınmıştır güle güle kullan zaten ben senin için yapmadım yorumu bazen burada yeni arkadaşlar soruyor alalımmı diye motorun sahibi arkadaşlarda motorun artılarını sayıyor yardımcı olmak amaçlı ama kötü taraflarınıda yazalımki ona göre karar versinler dedim ayrıca sıfırı ikinci eli yok bana göre bu işlerin şans işi biraz sıfır makina alıyoruz yeri gelince servis servis uğraşıyoruz yeri geliyor 20 sene kullanışıyor anahtar değmiyor ben motoru kötülemedim yanlış anlaşıldı ben motorun kötü yanlarını yazdım yazdığım şeylerde sallamasyon şeyler değil ben bu motorun sahibi bu motoru bilen bir insanım zaten sana yahu neden sıfır aldın bu parayı verdin deme gibi bir yetkim yok para senin karar senin ben kendi düşüncemi paylaştım şöyle söyleyim ben 10000 lira verecek olsam motora 650 dragstar alabilirmiyim diye araştırırım ha bu demek değilki gv kötü motor parasını hak etmiyor öyle bir şey yok zaten öyle olsa insanlar ikinci eline o kadar para istemezler ben yeni kullanıcak arkadaşlar şöyle güzel yanları var diyen arkadaşlar ilve olarak şöylede kötü tarafları var demek istedim karar vermeleri açısından son olarakta ekledim zaten gelin motorumu deneyin kendi kararınızı kendiniz verin dedim ben bu motora binebildiğim kadar binip kawasaki drifter 800 lük sanırım alıcam şu an için yeterli son olarak yan çanta demiri yaptım motora vede depo kaplama deriden merak eden arkadaşlar olursa resim yüklerim
-
06 Haziran 2013, 23:04
#18852
çok sağolun forumda siz de olmasanız
-
07 Haziran 2013, 00:12
#18853
belki motor biraz daha ağır olsa rüzgardan daha az etkilenirdi.. şu plastik olan tüm kısımlar metal olsa mesela bugün erdekten bursaya kadar rüzgar yiyerek geldim..
-
07 Haziran 2013, 01:22
#18854
Arkadaşlar merhaba;
Benim motor malum 2010 enjeksiyonlu modelden bu aralar motor soğukken bir sıkıntı yok ama ısındıktan sonra rolantide ya da boşta 2000 devirde olması gerekirken 3000 devirden aşağıya inmiyor bu neden olabilir acaba bir fikri olan?
-
07 Haziran 2013, 10:24
#18855
cpiler adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba;
Benim motor malum 2010 enjeksiyonlu modelden bu aralar motor soğukken bir sıkıntı yok ama ısındıktan sonra rolantide ya da boşta 2000 devirde olması gerekirken 3000 devirden aşağıya inmiyor bu neden olabilir acaba bir fikri olan?
İlk marşda çalışmıyorsa sübap ayarlarından kaynaklanıyor olabilir.
Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........
-
07 Haziran 2013, 11:02
#18856
cpiler adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba;
Benim motor malum 2010 enjeksiyonlu modelden bu aralar motor soğukken bir sıkıntı yok ama ısındıktan sonra rolantide ya da boşta 2000 devirde olması gerekirken 3000 devirden aşağıya inmiyor bu neden olabilir acaba bir fikri olan?
Cevap yazmıştım zaten ama burada da bulunsun, motor sıcaklık sensöründen olması yüksek ihtimal.
-
07 Haziran 2013, 23:09
#18857
Herkese selamlar...Dün taksim meydanda dolanırken bir tane gv250 li arkadas görmüştüm dedim kesin mt grubundandır.Herhalde yukarda video paylaşan arkadas olsa gerek =) Ayrıca sahibinden.comdaki ilanlara bakarken su motorun yan cantalarına hayran kaldım,markasının falan bilen var mı ? yada o şekilde bir yan çanta önerisi olan..http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-mini-goldwing-124425615/detay
-
07 Haziran 2013, 23:42
#18858
g_gokhan adlı üyeden alıntı
Herkese selamlar...Dün taksim meydanda dolanırken bir tane gv250 li arkadas görmüştüm dedim kesin mt grubundandır.Herhalde yukarda video paylaşan arkadas olsa gerek =) Ayrıca sahibinden.comdaki ilanlara bakarken su motorun yan cantalarına hayran kaldım,markasının falan bilen var mı ? yada o şekilde bir yan çanta önerisi olan..http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-mini-goldwing-124425615/detay
2008 model 8 bin lira olurmu diye açtım ama bu motora verilir diyerek düşüncemi bitirdim
çok hoş olmuş o kafa grenajı (heralde böyle deniyor) ebayda satılıyordu muhtemelen ordan getirtmiş çok şık olmuş.. plastik çantada başka türlü yakışmazdı bu motora bence
-
08 Haziran 2013, 20:35
#18859
cpiler adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba;
Benim motor malum 2010 enjeksiyonlu modelden bu aralar motor soğukken bir sıkıntı yok ama ısındıktan sonra rolantide ya da boşta 2000 devirde olması gerekirken 3000 devirden aşağıya inmiyor bu neden olabilir acaba bir fikri olan?
RÖLANTİNİN YÜKSEK OLMASI GENELDE BİR YERDEN HAVA ALMASI BİRİNCİ SEBEB TİR VEYA Rölanti ayar motorunun iyi çalışmaması olabilir söküp bir temizlik yapmak çözüm olabilir GARAJ a gelebilirsen yapar ögretebilirim .
---------- Post added at 19:35 ---------- Previous post was at 19:32 ----------
İzci adlı üyeden alıntı
Herkese Merhaba,
Nisan ayında 2013 GV250 aldım. Şuana kadar 2300 km. yol yaptım. Şimdiye kadar 1 kez İstanbul-Şile-Ağva-Kandıra Kefken-Kandıra-İzmit-İstanbul turu. Çok defa Yakacık-Polenezköy-Cumhuriyetköy-Taşdelen-Sarıgazi-Ümraniye turu. yine çok kez İstanbul-şile-İstanbul turu. 1 kez Abant turu. 1 kezde sapanca turu yaptım. Şuana kadar yaklaşık 2300 km. yol yaptım. Henüz herhangi bir sorunum yok çok şükür. Motorumu çok severek ve keyifle kullanıyorum. Tek başıma yol yapmaktan sıkıldım. Burada planlanan uzun yol turlarına katılmayı umuyorum.
Fotoğrafta koyacaktım ancak bir türlü beceremedim.
Bir çoğunuzda hala olduğu gibi ya da geçmişte yaşadığı gibi bende yan çanta sıkıntısı çekiyorum. Deri istemiyorum. İstediğim sert plastiklerde malumunuz çok pahalı. Bu cumartesi kaportacı tanıdığıma gidip yan çanta yaptırma konusunda fikir danışıp fiyat alacağım. Çünkü küçük çadırla gecelemeli yol yapmayı planlıyorum. Bunun için Kocaeli civarında 7 tane yayla benzeri yer saptadım. Cumartesi gidip cumartesi gecesi kamp kurup pazar günü döneceğim. Çadır ve gerekli malzemeler için yan çanta belki arkaya topcase ihtiyacım var. Bir ara alimunyum alet çantalarından kendim yapmayı düşündüm. Ancak şimdilik bu fikir askıda. Kaportacı ile yapacağım görüşme sonrasında bu fikri tekrar canlandırabilirim.
Bu yaz motor ve camp ile ilgili elde edeceğim tecrübeler ışığında seneye sadece benzin parası harcayarak 1-2 haftalık Yunanistan turu planlıyorum.
Yan çanta konusunda yaratıcı fikirlerinizi bekliyorum...
hayırlı olsun makinan yanlız dolaşmaktan sıkıldıysan Garaj a gel burda bir çok gv li arkadaşlar var tanışıp beraber geziler yapabilrsin motorun bakımlarınıda kendin burda yapabilirsin
-
08 Haziran 2013, 23:39
#18860
1000 sayfaya az kaldı takipteyim
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 47 kullanıcı var. (0 üye ve 47 misafir)
Bu Konudaki Etiketler