Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
31 Mayıs 2013, 11:29
#18821
arkadaşlar selam. yaklaşık 1 senedir takip ediyorum forumu. görür görmez hasta oldum gv250ye. şimdi almaya gidiyorum demir atı.. geziler sohbetler hep takip ettim bundan sonra katılacağım aranıza inşallah. herkese bol muhabbetli bol neşeli günler. kazasız sürüşler...
Reklamlar
-
31 Mayıs 2013, 14:11
#18822
Herkese Merhaba,
Nisan ayında 2013 GV250 aldım. Şuana kadar 2300 km. yol yaptım. Şimdiye kadar 1 kez İstanbul-Şile-Ağva-Kandıra Kefken-Kandıra-İzmit-İstanbul turu. Çok defa Yakacık-Polenezköy-Cumhuriyetköy-Taşdelen-Sarıgazi-Ümraniye turu. yine çok kez İstanbul-şile-İstanbul turu. 1 kez Abant turu. 1 kezde sapanca turu yaptım. Şuana kadar yaklaşık 2300 km. yol yaptım. Henüz herhangi bir sorunum yok çok şükür. Motorumu çok severek ve keyifle kullanıyorum. Tek başıma yol yapmaktan sıkıldım. Burada planlanan uzun yol turlarına katılmayı umuyorum.
Fotoğrafta koyacaktım ancak bir türlü beceremedim.
Bir çoğunuzda hala olduğu gibi ya da geçmişte yaşadığı gibi bende yan çanta sıkıntısı çekiyorum. Deri istemiyorum. İstediğim sert plastiklerde malumunuz çok pahalı. Bu cumartesi kaportacı tanıdığıma gidip yan çanta yaptırma konusunda fikir danışıp fiyat alacağım. Çünkü küçük çadırla gecelemeli yol yapmayı planlıyorum. Bunun için Kocaeli civarında 7 tane yayla benzeri yer saptadım. Cumartesi gidip cumartesi gecesi kamp kurup pazar günü döneceğim. Çadır ve gerekli malzemeler için yan çanta belki arkaya topcase ihtiyacım var. Bir ara alimunyum alet çantalarından kendim yapmayı düşündüm. Ancak şimdilik bu fikir askıda. Kaportacı ile yapacağım görüşme sonrasında bu fikri tekrar canlandırabilirim.
Bu yaz motor ve camp ile ilgili elde edeceğim tecrübeler ışığında seneye sadece benzin parası harcayarak 1-2 haftalık Yunanistan turu planlıyorum.
Yan çanta konusunda yaratıcı fikirlerinizi bekliyorum...
-
31 Mayıs 2013, 15:04
#18823
haziran da gelecek partiden bende almayı düşünüyorum arkadaşlar. İzcinin bahsettiği rotalarda aklımda. ilk fırsatta kacıcam inşallah
bu arada İZCİ yatık tüketimi konusunda biraz detay verir misin lütfen?
-
31 Mayıs 2013, 15:16
#18824
kerem182 adlı üyeden alıntı
haziran da gelecek partiden bende almayı düşünüyorum arkadaşlar. İzcinin bahsettiği rotalarda aklımda. ilk fırsatta kacıcam inşallah
bu arada İZCİ yatık tüketimi konusunda biraz detay verir misin lütfen?
Merhaba Kerem,
Abant turumu çok performanslı kullandım. İbre 150 KM ye dayandı. Çok kez. Eh yakıtta arttı haliylen. Yedek depo hariç. Bir depoyla 220-230 Km yol yaptım. KM de 200 krş. civarı.
Ancak normal performansla kullandığım zamanlar 150 krş. Civarına da indirmeyi başardım. Çok mu az mı bilmem. Ben keyif boyutundayım. Ama genel olarak ifade edersem. Performanslı kullanıyorsanız yakıtı baya yakıyor diyebilirim. yok ben tır tır giderim arada bir duruma göre 110-120 yaparım diyorsanız. Oldukça ekonomik olduğunu söyleyebilirim.
-
31 Mayıs 2013, 15:33
#18825
iki kişi performansı nasıl peki. benim boy 175 kilo 100 genelde eşimle birlikte seyehat ediyoruz. sanırım oldukça yeterli gv nin gücü.
---------- Post added at 14:33 ---------- Previous post was at 14:23 ----------
bide arkadaşlar malzeme kalitesini merak ediyorum. mesela benim mondialde sıfır almama rağmen en başlarda zincir sürekli bollaşıyorsu ve gerdirmek zorunda kalıyordum.far aydınlatması 35wattlık ampül yetersiz kalıyordu, kornası yetersizdi falan filan . gv 250 de kullanılan malzemler nasıl?
-
31 Mayıs 2013, 15:48
#18826
kerem182 adlı üyeden alıntı
iki kişi performansı nasıl peki. benim boy 175 kilo 100
genelde eşimle birlikte seyehat ediyoruz. sanırım oldukça yeterli gv nin gücü.
İki kişi 1 kez yakacık-polenezköy-cumhuriyet-ataşehir turu yaptım. Kavacık ayrımına kadar olan yolda tek başımayken ulaştığım hızlara ulaşamadım. İki kişi ile 120-130 düz yolda. bu arada ben 90 kilo artçımda 70 kilo civarındayız. Düşük viteslerde çıkmam gereken yokuşlarda artçım yokmuş gibi rahat rahat ilerledik. Genel olarak ifade edersem. Artçı ile herhangi bir performans düşüklüğü, motorda aşırı ısınma ve zorlanma hissetmedim. Özellikle uzun yolda yokuşları yüksek viteste çok rahat tırmanıyor. Uzun yolda otomatik vitesli motor gibi diyebilirim. Yol müsaitse ve düz yokuşsa 5. vitese atıyorsun yokuşta mokuşta vites düşürme ihtiyacı pek hissetmiyorsun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:37 ----------
bide arkadaşlar malzeme kalitesini merak ediyorum. mesela benim mondialde sıfır almama rağmen en başlarda zincir sürekli bollaşıyorsu ve gerdirmek zorunda kalıyordum.far aydınlatması 35wattlık ampül yetersiz kalıyordu, kornası yetersizdi falan filan . gv 250 de kullanılan malzemler nasıl?[/QUOTE]
Ben özellikle mekanik aksamı takip ediyorum. Malum üstündeyken bir aksaklık olması halinde her şey için çok geç olabilir. Çok kez gece kullandım. kısa farı iyi. Ama uzun farı için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Uzun farı açınca yol yok oluyor. Belki ayarı bozukttur. Kısa far yetiyor bana. Zincir içinse 2300 km yol yaptım. 1000 km yağ değişimide yaptım. Zincir ilk aldığım gibi. Ne esneme ne gerdirme hiç bir şeye ihtiyaç duymadım. Malzemesi her parça için bence kaliteli. Bir tek lastiğinden emin değilim. Ani duruşlarda son dakikada yanan kırmızı ışıklar gibi. Eğer ön arka dengeli fren yapamazsan arka teker öndekiyle yer değiştirmeye kalkıyor :-) . Bir kez yaşadım. Az daha asfalta yapışıyordum. Ama motorda hakkaten iyi mühendislik varmış ki bu hatamı tolere etti. ve düşmedim. Aynı duruşu öncesinde artçımla yapmıştım. Artçı olunca daha dengeli durdu. Kayma falan olmadı. Ama tekken lastikler den emin değilim. Özetle şimdiye kadar bir sorun yaşamadım.
-
31 Mayıs 2013, 15:50
#18827
çok teşekkürler İzci, verdiğin bilgiler için.
inşallah beraber yola yaparız ilerde
-
01 Haziran 2013, 03:42
#18828
arkadaşlar yarın motoru temizleyip videosunu çekicem bakalım sesini beğenicekmisiniz merak ediyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:51 ----------
arkadaşlar ön lastik almak istiyorum..
http://www.lastikal.com.tr/urun_goster.aspx?uid=8629
http://bizimmotor.net/urunler/110-90...s-lastik/2152/
bu iki ürün var ön lastik olarak metzeler neden bukadar ucuz merak ettim metzeler almak istiyorum.. uniliyide çeşitlilik olsun diye koydum
-
01 Haziran 2013, 16:14
#18829
emperor42 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar selam. yaklaşık 1 senedir takip ediyorum forumu. görür görmez hasta oldum gv250ye. şimdi almaya gidiyorum demir atı.. geziler sohbetler hep takip ettim bundan sonra katılacağım aranıza inşallah. herkese bol muhabbetli bol neşeli günler. kazasız sürüşler...
valla arkadaşım demir atı demişsin ama çoğu yeri plastik hani bazı aksamları plastik olur anlarım ama bir motorun zincir koruması dahi plastik olurmu bundan 20 sene önce bindiğimiz pejolar vardı onlarda bile demirdi bu parça hatta plastik aksam yoktu o kıçı kırık motorda gvde çamurluğundan tut depo hariç heryeri plastik valla kimse kusura bakmasın buradaki arkadaşların olumlu görüşlerine bakıp bende bir gv aldım ama öyle abartılacak bir motor değil çin motorlarından biraz daha iyi ama yok 250 ccde Japonlardan iyiymiş falan tamamen yanlış bunu söyleyen arkadaşlar viragoya binmemiş herhalde bence parasının motoru değil kesinlikle öyle söyleyim hele sıfırına o kadar para vereceğinize gidin 2.el o parayla ne alabiliyorsanız japon alın daha memnun kalırsınız 1.si aksesuarıda yok piyasada iflit olur insan çanta demirini dahi kendim yaptım 2.si vites geçişleri (yanlış olmasın şehir içinde kullanacağınız 1.2. ve boş vites )geçişleri zor hatta boş imkansız 3.sü dediğim gibi çoğu parçası plastik 4.sü çok çabuk ısınıyor yağ radyotörü olmasına rağmen vede çok ısınıyor 5. sıfırı 10000 olan bir motora göre yedek parçası çok çok pahalı plastik çamurluk 250 lira olurmu yorumu size bırakıyorum ben aldığım günden beri yan çanta demiri , depoyu püsküllü deri kaplatma , far kaşı kollara püskül gibi bir kaç aksesuar yaptım yani binmek için aldım motoru vede binicem ama öyle saatlerce motoru öven arkadaşlarıma katılmıyorum yeni motor alacak arkadaşlar size bir şey soruyorlar bakıyorum hep iyi taraflarını anlatıyorsunuz kötü taraflarınıda anlatın içlerinde ilk defa motor alıcam abi diyenler var sonra motorculuktan soğutmayın gençleri pembe gözlükle bakıp motor almasınlar yeni motor alacak arkadaşlar ben şu anda çanakkaledeyim ehliyet sahibi olan her arkadaşa abi ben denemek istiyorum motoru diyen varsa gelsin bindiricem kullansın kendi kararını kendi versin
-
01 Haziran 2013, 17:36
#18830
arkadaşlar bugün motoru temizledim.. neyse yağına bakayım dedim (hergün bakarım) iki çizgi arasında yağ göremedim.. aha dedim
motoru dik tuttuğumuzda yağ üst çizginin üstüne çıkıyor.. yan ayaklıktayken yağ 2 çizgi arasında normalde (dün baktım yağ yerindeydi)
neyse direk motorun altına eğilip baktım 2 tane vida var 1 tanesi bildiğimiz yağ vidası o tertemiz diğerinden 1 damla şeklinde akıyordu yağ..
durum bu arkadaşlar ben bu tapaya göre conta bulmam gerek heralde neden durduk yere yağ damlatır bu meret..?
-
02 Haziran 2013, 03:16
#18831
arkadasım yag orıng yanı vıdayı soktugunden vıda ustunde orıng goreceksın onu degıstır
-
02 Haziran 2013, 22:27
#18832
Yılın Muhtelif Aylarında Kapsama Alanı Dışındayım
-
03 Haziran 2013, 11:09
#18833
neleu_ adlı üyeden alıntı
valla arkadaşım demir atı demişsin ama çoğu yeri plastik hani bazı aksamları plastik olur anlarım ama bir motorun zincir koruması dahi plastik olurmu bundan 20 sene önce bindiğimiz pejolar vardı onlarda bile demirdi bu parça hatta plastik aksam yoktu o kıçı kırık motorda gvde çamurluğundan tut depo hariç heryeri plastik valla kimse kusura bakmasın buradaki arkadaşların olumlu görüşlerine bakıp bende bir gv aldım ama öyle abartılacak bir motor değil çin motorlarından biraz daha iyi ama yok 250 ccde Japonlardan iyiymiş falan tamamen yanlış bunu söyleyen arkadaşlar viragoya binmemiş herhalde bence parasının motoru değil kesinlikle öyle söyleyim hele sıfırına o kadar para vereceğinize gidin 2.el o parayla ne alabiliyorsanız japon alın daha memnun kalırsınız 1.si aksesuarıda yok piyasada iflit olur insan çanta demirini dahi kendim yaptım 2.si vites geçişleri (yanlış olmasın şehir içinde kullanacağınız 1.2. ve boş vites )geçişleri zor hatta boş imkansız 3.sü dediğim gibi çoğu parçası plastik 4.sü çok çabuk ısınıyor yağ radyotörü olmasına rağmen vede çok ısınıyor 5. sıfırı 10000 olan bir motora göre yedek parçası çok çok pahalı plastik çamurluk 250 lira olurmu yorumu size bırakıyorum ben aldığım günden beri yan çanta demiri , depoyu püsküllü deri kaplatma , far kaşı kollara püskül gibi bir kaç aksesuar yaptım yani binmek için aldım motoru vede binicem ama öyle saatlerce motoru öven arkadaşlarıma katılmıyorum yeni motor alacak arkadaşlar size bir şey soruyorlar bakıyorum hep iyi taraflarını anlatıyorsunuz kötü taraflarınıda anlatın içlerinde ilk defa motor alıcam abi diyenler var sonra motorculuktan soğutmayın gençleri pembe gözlükle bakıp motor almasınlar yeni motor alacak arkadaşlar ben şu anda çanakkaledeyim ehliyet sahibi olan her arkadaşa abi ben denemek istiyorum motoru diyen varsa gelsin bindiricem kullansın kendi kararını kendi versin
Zaten şu an Türkiye'de satışı bulunan Midnightstar, İntruder gibi japon cruiserların çamurlukları, yan kapakları falan hep sactan yapılmış hatta motosiklet komple demirden oyularak yapılmış vida ek yeri falan bile yok o derece. Bir tek Gv250'de plastik malzeme kullanılmış, öyle de dandik işte.
-
03 Haziran 2013, 12:01
#18834
arkadaşlar tekrar merhaba, 2012 model 3000km motosikletime kavuştum. aklımda takılı soruları peşinen sorayım Henüz trafiğe çıkmadım, trafiğe kapalı alanlarda bol bol pratik yapıyorum. motorun eski sahibi geçen sezondan bu yana motoru kullanmadığı için zincir bakımı ve yağ-yağ filtre değişimi yapılması gerekiyor. zincir yağı ve motor yağı olarak ne tavsiye edebilirsiniz? zincir bakımını kendim yapmayı düşünüyorum ancak motor yağ değişimi konusunda kendime güvenemiyorum. motoru servise götürecek kadar motor deneyimim yok. Çerkezköy/Tekirdağ da ikamet ediyorum. Bu bölgelerden bana yardımcı olacak arkadaşlar var mı? nasıl bir yol izlemeliyim. ayrıca motorda koruma demiri yok, forumdan takip ettiğim kadarıyla MSA ismi epey iyi anlatılmış. MSA'dan sipariş versem kendim takabilir miyim? dediğim gibi motorla trafiğe çıkacak tecrübem olmadığı için bu konuları halletmek için nasıl bir yol izlemeliyim? yardımlarınızı bekliyorum.
-
03 Haziran 2013, 15:36
#18835
arkadaşlar meraaba benim gv 250 nerkez motorda tamirde beyin arızası olduğundan şüpheleniyorlar ancak tam emin değiller bilgisayardan hatayı göstermiyor şimdi bana delphi beyni olan gv 250 motorlazım sadece deneme amaçlı motora herhangi bireşey yapılmıyacak ücreti ne ise onuda veririm ama çok fazla bişey beklemeyin lşütfen yardımcı olun 2 aydır motor serviste aynı beyne sahip motor bekliyor.....
-
03 Haziran 2013, 16:48
#18836
İHTİYARotmai adlı üyeden alıntı
arkadaşlar meraaba benim gv 250 nerkez motorda tamirde beyin arızası olduğundan şüpheleniyorlar ancak tam emin değiller bilgisayardan hatayı göstermiyor şimdi bana delphi beyni olan gv 250 motorlazım sadece deneme amaçlı motora herhangi bireşey yapılmıyacak ücreti ne ise onuda veririm ama çok fazla bişey beklemeyin lşütfen yardımcı olun 2 aydır motor serviste aynı beyne sahip motor bekliyor.....
Motorumda beyin falan yok ama 2 aydır denemek için bile beyin bulamayan bir serviste neden motorunu bekletiyorsun?
-
04 Haziran 2013, 01:43
#18837
arkadaşlar bu gün sanayi'de bir tamirciye götürdüm yeni aldığım motoru. dedim motorda ses var, aldığım arkadaş sübap ayarı yapılması gerekiyormuş sesin gelmemesi için. motor 2005 model gv 250.
bana bunların sübap ayarı yok. bunlar ayna mayna bilmem ne birseyler karıştırdı. motorun tekrar sökülmesi ve toplanması lazım dedi. şok oldum. motoru aldığım arkadaş ile aldığım günden beri ara ara telefonlaşıp görüşüyoruz. yeni dragstar aldı onu bile denedik. ama tamircinin bu sözleri çok canımı sıktı.
gv 250 de subap ayarı yapılıyor mu arkadaşlar?
adam sadece işçilik 800 lira dedi.
-
04 Haziran 2013, 02:07
#18838
daha önceden yazdığım yoruma bazı arkadaşlar katılmamış saygı duyarım herkesin kendi düşüncesi ama ben başka bir motoru olupta gvyi kötüleyen biri değilim kaldıki gvyi kötülemedim de ben yeni motor almak isteyen ve bu konuda yardım isteyen arkadaşlara motorun hep iyi yönlerini değilde kötü yönlerini söyledim kötümü oldum bunu söyleyerek vede sonundada belirttim ben çanakkaledeyim şuan bu motoru düşünen varsa gelsin denesin kendi kararını kendi versin dedim slayer arkadaşım bana başka motorlardada plastik aksamlar olduğunu sadece gvdemi var gibisinden bir şeyler söylemiş doğrudur itirazım yok ama zincir korumalığı plastik olurmu bir motorun bakın söyledim ta 20 yıl önce bindiğimiz pejolar yokmu mobiletler onlarda bile bu parça demirdir acemi arkadaşımda bana çinlilerden iyi olduğunu savunmuş benim yazımdada kötü demiyorumki çinlilerden bende iyi dedim plastik parçaların zararı yok demişsin zararı yok tamam zaten onlar görüntü ok olmasada olur çamurluğu olmayan motor gitmezmi ama bir zincir korumalığı kaç kere kırıldı diye değiştirilir size saygı duyuyorum sonuçta hepimiz bu motorun sahipleri insanlarız ama benim düşüncem 5000 liraya 2.eli alınır ok ama 10000 verip sıfırnı alacağıma 11000 veririm 12000 veririm 2.el japon alırım ha yine söylüyorum bu benim nazicazene düşüncem siz ne düşünürsünüz bilemem saygı duyarım
-
04 Haziran 2013, 02:41
#18839
khayyam adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bu gün sanayi'de bir tamirciye götürdüm yeni aldığım motoru. dedim motorda ses var, aldığım arkadaş sübap ayarı yapılması gerekiyormuş sesin gelmemesi için. motor 2005 model gv 250.
bana bunların sübap ayarı yok. bunlar ayna mayna bilmem ne birseyler karıştırdı. motorun tekrar sökülmesi ve toplanması lazım dedi. şok oldum. motoru aldığım arkadaş ile aldığım günden beri ara ara telefonlaşıp görüşüyoruz. yeni dragstar aldı onu bile denedik. ama tamircinin bu sözleri çok canımı sıktı.
gv 250 de subap ayarı yapılıyor mu arkadaşlar?
adam sadece işçilik 800 lira dedi.
Evet sübap ayarı yapılmıyor gerektiğinde şimler değiştiriliyor ama motor böyle bir ayara da ihtiyaç duymuyor zaten kolay kolay. Sübap sesine benzer bir sesin duyulma sebebi büyük ihtimalle egzantrik zincirlerinin ömrünü tamamlamaya yakın olmasıdır. Eğer öyleyse zincirlerin ve gergilerin değişmesi gerekir. Ama bu durumda dahi parçalar dahil bile o kadar tutmaz. Ayrıca şim değiştirmek için de motorun sökülüp toplanması gibi bir durum söz konusu değil. İstanbul'daysan Avcılar'daki Motopark'a uğramanı tavsiye ederim.
neleu_ adlı üyeden alıntı
daha önceden yazdığım yoruma bazı arkadaşlar katılmamış saygı duyarım herkesin kendi düşüncesi ama ben başka bir motoru olupta gvyi kötüleyen biri değilim kaldıki gvyi kötülemedim de ben yeni motor almak isteyen ve bu konuda yardım isteyen arkadaşlara motorun hep iyi yönlerini değilde kötü yönlerini söyledim kötümü oldum bunu söyleyerek vede sonundada belirttim ben çanakkaledeyim şuan bu motoru düşünen varsa gelsin denesin kendi kararını kendi versin dedim slayer arkadaşım bana başka motorlardada plastik aksamlar olduğunu sadece gvdemi var gibisinden bir şeyler söylemiş doğrudur itirazım yok ama zincir korumalığı plastik olurmu bir motorun bakın söyledim ta 20 yıl önce bindiğimiz pejolar yokmu mobiletler onlarda bile bu parça demirdir acemi arkadaşımda bana çinlilerden iyi olduğunu savunmuş benim yazımdada kötü demiyorumki çinlilerden bende iyi dedim plastik parçaların zararı yok demişsin zararı yok tamam zaten onlar görüntü ok olmasada olur çamurluğu olmayan motor gitmezmi ama bir zincir korumalığı kaç kere kırıldı diye değiştirilir size saygı duyuyorum sonuçta hepimiz bu motorun sahipleri insanlarız ama benim düşüncem 5000 liraya 2.eli alınır ok ama 10000 verip sıfırnı alacağıma 11000 veririm 12000 veririm 2.el japon alırım ha yine söylüyorum bu benim nazicazene düşüncem siz ne düşünürsünüz bilemem saygı duyarım
O paraya sıfır alacağıma ikinci el yüksek hacimde bir Japon alırım demene bir lafım yok bu senin görüşün. Zincir korumanın dandik olduğunu söylemene de bir lafım yok hatta bunu senden önce ben de yazmıştım, evet dandik ve kırılıyor. Benimki de kırıldı ve nasıl olsa tekrar kırılacak diye yenisini almadım bile. Ama çamurluklar gibi diğer aksamlar Japonlarda ne kadar plastikse bu motorda da o kadar plastik ve plasik kalitesi de (zincir koruma hariç) gayet beklenilen, olması gereken şekilde. Ayrıca 20 yıl önceki motorlarla karşılaştırman yanlış bence çünkü yakın zamana kadar plastik teknolojisi bu kadar ilerlemediği için araçlarda plastik çok fazla kullanılmıyordu, Vespa'ların Activa'ların kaportasının tamamen sac olması gibi.
Şu da daha önce zincir korumasının dandik olduğundan bahsettiğim mesajımın linki; http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post3028172
-
04 Haziran 2013, 10:55
#18840
bursa'da güvenilecek bir usta lazım o zaman bana arkadaşlar. dün gittiğim usta direk kötüleyerek başladı. resmen o kadar para verilir mi bu motora diye başladı. sinirlerim hopladı. ama işte tuttum kendimi.
bursa'da bakımlarını yaptırabileceğim güvenilir bir ustaya ihtiyacım var.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 69 kullanıcı var. (0 üye ve 69 misafir)
Bu Konudaki Etiketler