Sayıları tablo haline getiremedim ama anlarsınız heralde
Sayıları tablo haline getiremedim ama anlarsınız heralde
Sinan er ve Cancalskan vakit ayırıp cevap yazdığınız için çok teşekkür ederim. yaklaşık 15000km dir mondial mc150 kullanıyorum. aldığım günden itibaren bütün bakımlarını kendim yaptım. daha öncede zn125 mondial vardı yine 10000km bakımları kendim yaptım hep. az çok anlıyorum bu işten.
yorumlarınıza bakılırsa, sanırım gv250 beni ve eşimi uzun yıllar üzmeden taşır.
Çok net farkı göreceksin mondial'den GV250'ye geçince. İkinci eli de çok sorun çıkarmaz, ama açıkçası kendi adıma sıfır motosiklet tercih ettim; çünkü kendi kullanımına, bakımına göre kişilik kazanıyor motosiklet. Ama sonra satarım diyorsan ikinci el alman daha karlı olabilir.
merhaba arkadaşlar ekonomik nedenlerden ötürü gv 250 mi satıyorum yağmurda yağışta kullanmadım hep garajda muhafaza ettim halende garajda kendisi bir iki kez yan yatma neticesinde egzozda çokta göze batmayan çizikler oluştu yinede bilinmesini istiyorum ayrıca zincir de değişecek. ben 18000 de aldım benden önceki sahibi olan abi de gözü gibi bakmıştı 24000 km de 2006 model fiyat : 4000 tl
ARKADAŞLAR motorlar için sisi bar (arka sırtlık) yapıldı ,koruma demiride bir kaç güne yapılıyor ,sepatlikde hazır ihtiyacı olan ulaşsın lütfem 53221243253
Sepetlik varsa geleyim abi, bu akşam müsait misin yoksa perşembeye mi bırakayım?
İyi akşamlar arkadaşlar uzun süredir bir motor almak istiyordum ve arkadaş tavsiyesi üzerine Hyosung GV250 marka bir motora bugün baktık. Motorlu arkadaşım baktı ve motorun iyi olduğunu söyledi motor 7000 km. de kazası yok 2007 model Perşembe günü ruhsat işlemlerini halledeceğiz. Motor konusunda hevesim vardı ama tecrübem yok bu motor ilk motorum olacak trafiğe çıkacak cesareti ve tecrübeyi ne zaman edinirim bilmiyorum. Motorla ilgili tek tereddütüm lastikleri konusunda km. si az ama lastiklerin eski olması lastik ömrünü bitirmiş olabilir mi? Bu konuyla ilgili tavsiyesi olan arkadaş varsa şimdiden teşekkürler.
Hayırlı olsun,lastiklerin ömrü Rıdvan'da gördüğüm kadarıyla on sene civarında,ancak acemiysen lastiklerini acil değiştirmeni öneririm çünkü sertlesiyor bu malzeme,kayar fazlaca.bir de o motora ayrıntılı bir baktirsaydin,km cok az geldi bana..
2007 model 7000 km pek mantıklı gelmedi ama eğer temizse neden olmasın gerçekten kullanmamıştır adam.. ayaklıklara dikkat edin az yıpranmışsa yenidir motor benim 22 bin de ayaklıklardaki dişliler orta derinlikte motorun km si kısmende olsa dediğim şekilde anlaşılabilir..
Anlayan bir arkadaşla gittik noterden satışı yaptık arkadaşım motoru ben arabayı aldım 1km. Sonra arkadaşım motordan düştü yanına gittim ön tekerlek kilitlenmişti fren tekerleği kilitlemiş bir süre bekledikten sonra fren açılmaya başladı ustaya götürdük uzun süre kullanılmadığından ve sıcaktan fren sisteminde birden şişme olmuş ve balatalar kitlemiş dedi zaten balatalarda aşırı ısınma vardı şimdilik bıraktık inşallah mesele hallolur. Ama beni korkutan ya arkadaşım düştüğünde arkadan gelen araç süratli olsaydı düşünmek bile istemiyorum 3 tane çocuğu var Allah korudu şunu anladım motor işi riskli ve tehlikeli
Gecmis olsun kardes,ama ilk defa duyuyorum boyle bisey ilginc geldi....yani sicaktan kullanmamaktan filan balata siser kitlemesi....
Geçmiş olsun, ben de ilk defa duyuyorum. Fren merkezinde sorun olması gibi bir ihtimal var motoru sürerken çok çok dikkatli ol bir süre.
günaydın arkadaşlar;
http://www.hyosungsource.com/index.p...roducts_id=353
bu parçanın kullanılması ile ilgili yorumu olan var mıdır acaba?
vites azaltırken ön kısma yükseltirken ise arka kısmına basıyorsunuz. sanki kaldırmaktan daha pratik gibi geldi bana.
Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.
teşekkür ederim
Aynı sorunu bende yaşadım,ama düşmemiştim çok şükür,Ön fren üst merkezi bozulabiliyor içindeki hidroliği açan pim sıkıntı yaratıyor ve aynı zamanda fren lambası da açık kalıyor fren kolu olması gereken konuma gelmediğinden,tavsiyem ya fren merkezini yenisi ile değiştirin (tamir takımı gibi bir durum yok) yada CBF 150 nin fren merkezi ve fren kolunu takın, çok daha uygun fiyata gelecektir.
herekse merhaba arkadaşlar. ben de dün sanayi mah. deki kayalar motor da 1000 km bakımını yaptırdım zaten motoru da oradan almıştım. sabah erken gittim sıra falan beklemedim usta direkt aldı motoru. bakım sırasında hep yanında durdum kontrol etme amacından değil ama meraktan. kafama takılan sorularımı sordum çay içtim motorlara bindim indim falan neyse :D iki kutu yağ için 40 tl. yağ filtresi için 10 tl aldılar. bundan sonraki bakımlarda bu fiyata ek olarak da 70 tl işçilik parası alınacakmış. sonraki bakım da çok yakın aslında 3000-3500 km. ben isim vermekten de çekinmiyorum paylaşmak istedim. usta çok titiz çalışıyor fiyatlar konusunda da bir yorum yapamadım açıkçası iyi midir çok mudur diye. he bir de dönüşte haliç üzerinde rüzgar sebebiyle bi kaç kere motordan uçma tehlikesi geçiridim. çok gergin anlardı doğrusu.
Yeni gv kullandım dün aksam,titreşim konusunda cidden cok fenaymis ilk zamanlar,su an devir olarak 8binlerde başlayan titreşimden fazlasını 5binden itibaren vermeye başlıyor.ben hep o yorgunluğa alıştığımızı sanıyordum ama asıl değişen ve rahatlayan motosikletin kendisiymis km ilerledikçe..bir de yaşlandikca motorun kaçışı cok iyi oluyormuş onu anladık kıyas edince
Arkadaslar selamlar yenıden. Daha oncede fıkırlerınıze basvurmustum gv250 almak ıcın. Uzun suredır motosıklet.net ve benzer platformlardan uzak kaldım. Eger bılgınız varsa , kullanan arkadaslarınızdan bılgı alma ya da test etme sansınız olduysa lutfen sym wolf suzukı ınazuma ve gt250 ıle gv250 yı kıyaslar mısınız benım ıcın. %49 gv250 ye karar verdım gıbı ama dıger seceneklerde aklımı kurcalıyor. Sureklı esımle bırlıkte bınıyoruz motora ve hergun ıse gıdıp gelmek ıcın d100 de 50 km yol yapıyoruz hergun. Hafta sonlarıda bızı uzun yola goturup getırecek hemde ıstanbulun berbat ve cukurlarla dolu asfaltına dayanabılecek bısey arıyoruz
Şu an bu konu içerisinde 21 kullanıcı var. (0 üye ve 21 misafir)