Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
06 Kasım 2006, 21:58
#161
Bütün GV250 ler deli arızalıymışcasına yazılanlardan sonra kullanıcılarının ne yazmasını bekliyorsunuz ? Sanki jinlun kullanıyormuşcasına eleştiri yapıldı , oysaki fersah fersah sağlam ve iyi bir motosiklet GV250 ,
Motorumda oluşan bir kaç ufak sorun ilk servis bakımda giderildi , motorumu sağlıklı ve performanslı şekilde kullanıyorum , hemde yağmur çamur . En son Karasu Madenseresin bir gezi yaptık maden bölgesine giden yol enduro isterim ben desede yola devam ettim , tık demeden göletlerin içinden , bol çamur ve mıcırlardan geçtim , paşa paşada geri geldim ... Ben motorumdan memnunum kardeşim , alanda pişman olmaz , ayinesi iştir kişinin lafa bakılmaz.
Syg
Özgürlüğüm Rüzgarında Saklı
Reklamlar
-
06 Kasım 2006, 22:32
#162
Sevgili Arkadaşım
katılımcılara haksızlık etmeyin. Hayranlıkla, merakla, ilgiyle izliyoruz sizi. Bazı arızalar çıktığı, bunların onarımının geciktiği sizlerce dile getirildi. Arızanın imalattan kaynaklı olarak tüm motorlarda olduğu da yine motor sahiplerince dile getirildi. Sonra da tüm GV 250'ciler satılığa çıkardı.
Motoru hala beğeniyoruz. Ama bu kadar para verip motor alınca da açıkça arızaydı, tamirdi, beklemeydi, parça ithal edilcekti dertleri ile uğraşmak istemiyoruz.
Hala test sürüşünü de yapmadılar. Onu da bekliyoruz.
saygılar
-
06 Kasım 2006, 23:27
#163
arkadaslar bence bu tip sorunlar her motorda olur
gecen gun bir arkadas hondasından ve servisinden veryansın ediyordu
onemli olan bence olayları birbirimize destek olarak hep birlikte aynı motru paylaşan insanlar olarak birlikte çözmek.alıcı satıcı hep birlikte iyi niyetle tum sorunların üstesinden gelinir....
nitekim sikayeci olan arkadaslarin motorlarının global tarafından sorunlarının giderilmeye baslandıgını biliyorum.
benimde bir sorunum vardı gaz yememeyle ilgili
globale attıgım butun maillere cevap verildi 1 gun yada 10 gun sonra bence cok onemli deil.problemimi halletmeye calısıyorlarr.onemli olan bu......
özcan beye tesekkurler.........
-
07 Kasım 2006, 01:16
#164
sade sana katılıyorum , servis , parca , sureler vs sorun yasanmayan bir marka varmı acaba ? minumum seviyede olan bile olsa servis ucretleri ne kadar , aslında bunlar ortak sorunlar ,
belki tepkili yazdım ama cevremdeki pek cok curieser ile kendi makinami karsilastirip farki gordum yigidi oldur hakkını ver demek geliyor icimden ,
Motorumu bende satısa cıkarmıstım , ailem araba istedigi icin ve 2 ay once satmaktan vazgecip kış soguk demeden kullanmaya devam ediyorum , buz olmadıgı sürece kullanacagım ,
selamlar ,
Özgürlüğüm Rüzgarında Saklı
-
07 Kasım 2006, 09:54
#165
Süper Moderatör
GT 250 R - GT 250 - GV 250, bu motorların üçüde aynı makineyi kullanıyorlar ve bunlar içerisinde en az sorun çıkaran motor GV 250 dir. Çünkü kullanıcısı hız ve performansa hevesli bir kesim olmadığı için motorun anasını ağlatmaz
Bu motorların çoğunda vites şikayeti oldu ve ilk 1000 bakımından sonra kimseden bir şikayet geldiğini duymadım.
Henüz rodajı bile bitmeden sırf vitesi sert geçiyor diye bir makineyi kötülemek bence çok mantıksız.
-
07 Kasım 2006, 19:21
#166
Sevgili dostlar
şimdi samimiyetle bize yazabilirsiniz.
1- Gaz yememe ve yığılma sorunu nasıl halloldu.
2- Vites geçişlerindeki problem parça değişerek mi ayar yapılarak mı halloldu.
3- Bir ara dile getirilen "beyin"de sorun olduğu konusu açıklığa kavuştu mu?
4- Bizler gönül rahatlığı ile çile çekmeyeceğimizden emin olarak GV 250 alabilir miyiz?
saygılar
-
13 Kasım 2006, 18:51
#167
reco58 adlı üyeden alıntı
Sevgili dostlar
şimdi samimiyetle bize yazabilirsiniz.
1- Gaz yememe ve yığılma sorunu nasıl halloldu.
2- Vites geçişlerindeki problem parça değişerek mi ayar yapılarak mı halloldu.
3- Bir ara dile getirilen "beyin"de sorun olduğu konusu açıklığa kavuştu mu?
4- Bizler gönül rahatlığı ile çile çekmeyeceğimizden emin olarak GV 250 alabilir miyiz?
saygılar
sevgili reco ben diger arkadaslarda olan sorunların bazılarını yasadım.fakat duygusal bir bağ mıdır nedir bilmiyorum herseye rağmen motorumu cok seviyorum hatta onu hiç satmıycakmıçcasına yurt dışından bütün aksesuarlarını getirttim varolan.bununla beraber sorularına cevap veriyorum
1-gaz yememe sorunu zaten motorun beyni ile ilgili bir problem idi.ve bu durum garanti kapsamında koreden yeni beynin gelmesi ile halloluyor.
2-vites geçişlerindeki problemi rodajdan sonra yaşamadım.
3-japonlar dahil olmak üzere 250 lik bir choper alıcaksam inan başka hiç bir şeye bakmam.diğerlerinin yanında cüsse olarak inan 650 lik gibi duruyor.bu arada biri karadeniz olmak üzere 3 uzun yol seyahati yaptim eşimle birlikte.allaha şükür yolda hiç bir problemle karşılaşmadım.inşallah bundan sonrada karşılaşmam.dediğim gibi sadece cc yükseltmek adına yeni motor alırım imkanım olursada bunu da satmayı düşünmüyorum.....
-
13 Kasım 2006, 22:33
#168
Sade cevapları özetlemş , aynı düşünceleri paylaşıyorum .
Selamlar
Özgürlüğüm Rüzgarında Saklı
-
14 Kasım 2006, 05:17
#169
teşekkürler dostlar
sağ olun.
iki şey kaldı kafamda şimdi.
1- 350-400 km yolda ısınmadan gider mi?
2- Yakıtı 90-100 km/h ile 100 km'de ne kadar yakar?
ilgi gösterecek dostlara şimdiden teşekkürler. özellikle Sade dostumuzun uzun yol deneyimlerindeki yakıt miktarları yol gösterici olacağı kanısındayım.
-
14 Kasım 2006, 23:47
#170
reco58 adlı üyeden alıntı
teşekkürler dostlar
sağ olun.
iki şey kaldı kafamda şimdi.
1- 350-400 km yolda ısınmadan gider mi?
2- Yakıtı 90-100 km/h ile 100 km'de ne kadar yakar?
ilgi gösterecek dostlara şimdiden teşekkürler. özellikle Sade dostumuzun uzun yol deneyimlerindeki yakıt miktarları yol gösterici olacağı kanısındayım.
tesekkurler reco
1-su ana kadar hiç durmadan yaptığım en uzun yol 300 km hic sorunsuz motor şişmeden
2-440 km lik bir yolculugumu 1.5 depo benzinle bitirdim 110-120 km hız
sevgiler
-
23 Kasım 2006, 18:59
#171
-
23 Kasım 2006, 19:43
#172
slm arklar merak ettım bu motor kaç basıyor acaba?
-
23 Kasım 2006, 22:12
#173
kardeş bu motoru düşünürsen eğer çok memnun kalırsın kalkışı ve hızı çok harika aynı zamanda fiyatıda çok harika
-
24 Kasım 2006, 01:45
#174
GeCe__ adlı üyeden alıntı
slm arklar merak ettım bu motor kaç basıyor acaba?
DUZ YOL 130 GORDÜM CUNDA GEZİM ESNASINDA
-
24 Kasım 2006, 02:43
#175
Motor güzel. gerçekten hoş çizgilere sahip. tam klasik.
yalnız yakıt miktarı biraz fazla gibi.
sade, sevgili dostum aksesuarlarla çok yakışıklı olmuş. ne kadar ödediniz bunlara?
-
24 Kasım 2006, 09:37
#176
reco58 adlı üyeden alıntı
Motor güzel. gerçekten hoş çizgilere sahip. tam klasik.
yalnız yakıt miktarı biraz fazla gibi.
sade, sevgili dostum aksesuarlarla çok yakışıklı olmuş. ne kadar ödediniz bunlara?
dostum aksesuarlardan sis farını koreden getirttim 145 dolar
diğerleri burdan bi de koruma demirini özel yaptırttım cunku hyosungun orjinali
gerçekten korumuyo 300 ytl de ona verdim
bu arada inan yakıt miktarı fazla deil
hatta ilk aldığımda şöyle komik bir anım oldu aldığım gün depoyu tam doldurdum
motoru kullanıyorum devamlı yakıt gostergesinde gram azalma yok.150 km filan oldu hala bişy yok.
yakıt göstergesi bozuk diye servise goturdüm.tabiki deildi gercekten az yakıyo
full depo ile 350-400 km gidiyo gerçi bende çok anlamam ama bu cok yakıyo mu demek....yada nasıl
hesaplanıyor acaba banada öğretirseniz sevinirim
sevgiler
-
24 Kasım 2006, 18:02
#177
sade7 adlı üyeden alıntı
nasıl hesaplanıyor acaba banada öğretirseniz sevinirim
sevgiler
İlk etapta butce ayiramadigim icin alamadigim ama cok begendigim bir motor Hyosung, kullanıcı arkadaslara keyifli surüşler...
Ben yakıt sarfiyatını şöyle hesaplıyorum (sanırım herkes gibi): Depoyu fullüyorum. Belli bir km gittikten sonra tekrar aynı seviyede fullüyorum. Depoya konan litreyi o sürede yaptığım km'ye bölüp km'de kaç litre yaktığını bulmuş oluyorum.
Herkese keyifli sürüşler, iyi hafta sonları...
-
24 Kasım 2006, 18:16
#178
benim son ölçümümde kmde 12-13 kuruş çıkmıştı yanii 100 kmde yaklaşık 12-13 lira bu cc deki çok markadan daha az bir tüketim
-
24 Kasım 2006, 19:49
#179
hyosung 250 rr almayı düsünüyorum en uygununu nerde bulabılırım?
-
25 Kasım 2006, 00:58
#180
ZEALSUN250CC dostum, şayet 2. el değil de sıfır motor düşünüyorsanız İstinye deresinin tam denize döküldüğü yerin 50-60 metre gerisinde istinye motor var. bilgili ve ilgili insanlar, her türlü kolaylığı da gösteriyorlar. Şayet sana uzak değilse oraya git. Uzak diyorsan, globalmotor'a telefon et, sana en yakın bayii öğren, oraya git.
Sevgili Sade dostum
ilgin için teşekkür ediyorum. sağolasın.
Ben hesaplamayı senin verilerden yapmıştım. 1.5 depo ile 440 km gittim diye yazmıştın.
Bu 440 km'de 21 litre yaktığın demek.
440/21= 20.95. bu 1 litre ile kaç km gittiğini gösterir.
ya da
21/440 = 0.047 . bu da 1 km'de yaktığın litreyi gösterir.
Çok dememin nedeni bu hesaptı. yani sen 1 litre ile 21 km gidiyorsan 100 km'de 5 litre yakarsın ortalama.
100 km'de 5 litre bazı japon otomobillerine yakın bir değer sevgili dostum.
gerçi sen 120 km gibi gitmişsin. bu 250 cc bir cruiser için yüksek devir ve hızdır. o nedenle bu rakamlar da yüksek çıkıyor. (muhtemelen sürekli redline'da gittin).
ortalama ekonomik gidiş için şöyle bir deneme yapıp bizlerle paylaşırsan sevinirim.
Kadran'da görülen en üst hız yanılmıyorsam 160 km/h. Bunun yarısı hızda ve üst viteste seyir yap. yani 70-90 aralığında bir seyir yap. Depoyu tekrar fulle. Kilometreyi de bildiğinden ne kadar yaktığını hesaplayabilirsin.
sanırım o zaman 100 km'de 5 litre gibi bir değer değil de 3.5 veya 4 litre gibi bir değer çıkacaktır.
ekonomik yakıt bu şekilde hesaplanır. en üst hızın tam yarısı hızda yüksek viteste seyir ile...
Bilmem anlatabildim mi?
kazasız sürüşler
Teşekkürler
bir de arkadaşlarımız soruyor "ne kadar basıyoo bu" filan diye. bu motor sürat motoru değil, seyir motoru...
hız meraklısı arkadaşlar diğer modellere baksınlar.. 250 GTR filan gibi...
bu seyir motoru... aceleniz yoksa 80'i bile geçmek akıl karı değildir. keyifle sürmek için...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 19 kullanıcı var. (0 üye ve 19 misafir)
Bu Konudaki Etiketler