Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
15 Mart 2013, 22:39
#17941
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Hayır direkt gidebilirsin servise, Anadolu yakasında bildiğim bir yer yok. Arka lastiğin orijinali 150/80-15, 140/90-15 de kullanabilirsin. Bahsettiğin 180/80-16 lastiği alırsan önce 16 jant alman gerekecek
Bu arada Unilli alacak olursan motopark'da var.
hocam sen müsait olur musun yarın birlikte gitsek hem tanışmış oluruz
benim motorda sürekli ufak tefek sıkıntılar çıkıyor kendiliğinden düzeliyor onları anlatırım yarın servise. bugün de stop etmeye başladı. motoru ısındrıyorum en az 4-5 dk çalışıyor, sorun yok sonra yolda giderken kendi kendine stop ediyor ışıklarda çok sorun oldu bugün ezilecektim neredeyse.. acaba yakıttan mı kaynaklanıyordur diyeceğim ama shell'den fulledim depoyu en son. aklıma yakıt sisteminde kaçak olabileceği geldi ama pek de mümkün değildir sanırım yeni sayılacak bir motorda.
motosiklete bin oğlum çünkü motosiklet hayattır!
Reklamlar
-
15 Mart 2013, 23:24
#17942
ahriman adlı üyeden alıntı
hocam sen müsait olur musun yarın birlikte gitsek hem tanışmış oluruz
benim motorda sürekli ufak tefek sıkıntılar çıkıyor kendiliğinden düzeliyor
onları anlatırım yarın servise. bugün de stop etmeye başladı. motoru ısındrıyorum en az 4-5 dk çalışıyor, sorun yok sonra yolda giderken kendi kendine stop ediyor ışıklarda çok sorun oldu bugün ezilecektim neredeyse.. acaba yakıttan mı kaynaklanıyordur diyeceğim ama shell'den fulledim depoyu en son. aklıma yakıt sisteminde kaçak olabileceği geldi ama pek de mümkün değildir sanırım yeni sayılacak bir motorda.
Yarın müsait olma ihtimalim yok gibi bir şey. Bulamam dersen; http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/10030-hyosung-s-and-t-kanuni-gv250-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-751.html#post2668046
-
15 Mart 2013, 23:33
#17943
hocam açıkçası birileriyle de tanışıp gezmek istiyorum o zaman müsait olduğun bi gün gideriz
motosiklete bin oğlum çünkü motosiklet hayattır!
-
16 Mart 2013, 12:03
#17944
Bolca düşündükten sonra hiç vitesli motor tecrübem olmadığı için ufak bir motordan başlamaya karar verdim. yamaha ybr 125 esd almayı düşünüyorum. isabetli bir kararmı verdim bilemiyorum. direk gv250 ile başlamak gönlümden geçen ne dersiniz?
-
16 Mart 2013, 12:36
#17945
Ben de senin durumunda olmama ve en son altı sene once scooter kullanmış olmama rağmen hic denemeden hatta gormeden tesadufi sekilde ilk motorum olarak Gv aldım Eylül ayında,fena acemi olarak aldigim gun trafige ciktim ve kisin da inmedim ustunden kar harici,surekli artçılı ve defalarca sehirlerarasi sürdüm,su an 7500 km oldu ve hiç düşmedim,doğuştan gelen bir yeteneğim de olmadığına göre temkinli ve öngörülü kullanırsan,yolun kaldıracağı hızlarda gidersen sorun yasatacagini sanmıyorum bizim motorun umarım açıklayıcı olmuştur..
Yine de sen doğrusunu daha iyi hissedersin deneme turları atarsan kıyaslar,doğru kararı verirsin..
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:25 ----------
Ki şimdi farkettigime göre Aydın trafiğinde olacaksın sanırım,alışman daha kolay olur.biz burada otolardan kaçalım derken koşa koşa gelip on tekere oturan yayalara bile hedef oluyoruz,dün aksam saganak yağmurda basıma geldi bu,şeridin solundan sagına koşa koşa gelip on tekere oturdu bir tanesi,hem de ben farkedip korna çalıyorken ve adam koşarken gozgoze olmamıza rağmenben zar zor durabildigim icin darbe yok ama camurlandi amcam,fari acik ve 100 kilo adami 5metre mesafeden goremedigini soyledi özür dileyip gitti kamera sakası gibi
Gitmek istedikten sonra her yer yakındır.
-
16 Mart 2013, 15:49
#17946
-
16 Mart 2013, 16:02
#17947
Güle güle kullan guzel olmuş ama bu yola deger gibi geldi bana?
Gitmek istedikten sonra her yer yakındır.
-
16 Mart 2013, 16:20
#17948
Levent E. adlı üyeden alıntı
Güle güle kullan guzel olmuş ama bu yola deger gibi geldi bana?
Teşekkürler
yok değmiyor öncesinde egzozun alttan geçen parçasının değmesi gerekiyor. Bende biran terettut ettım ama altına eğilip baktığımda en alt seviye olmadığını gördüm
-
16 Mart 2013, 17:05
#17949
Dostum ayak peglerini yere degdiren var,benim egsoz ya da altındaki kulaktan biri de değdi bir kere,bende orj. basamaklar olmasına rağmen yere değecek gibi yaklaşıyor,hatta onları yaylı yapmışlar degince geri kaçsın diye..ki senin Demir cok daha aşağıda,cok dikkat et yatarken,kesin deger bu..
Gitmek istedikten sonra her yer yakındır.
-
16 Mart 2013, 20:51
#17950
Hımm haklısın galıba anlaşılan baya bi dikkatli olmam lazım Sağ ol dikkatimi çektiğin için . Ama ben eski motorlarımdan alışkanlık çok yatırmıyorum ama yatırmam gerekırse de aklımda olması lazım
-
16 Mart 2013, 21:19
#17951
arkadaşlar egzos patlatması normalmi acaba motorun..? egzosları açık bazen vites değiştirirken paat diye patlıyor zararı yoksa böyle güzel ama subap ayarıyla alakalı olabilirmi diye düşündüm daha önce böyle bişey duymuştum ama
-
16 Mart 2013, 21:41
#17952
Ozgur guzel gorunuyor. Gule gule bin...
Malzemesi ne idi, ne kadara mal olmustu?
Ben de bugün gidip çizimlerimi verdim, pazartesiye büküm kısımları tamamlanacak. Sonrasında kaynak işlerini yaptırcam.
Ben paslanmaz çelik tercih ettim, üstüne polisaj yaptırcam.
-
16 Mart 2013, 22:04
#17953
teşekkürler. Malzemesini bilmiyorum forumdan OMENEVSE yanı oguz abi ayarladı herşeyi bana 150 tl ye mal oldu . Malzemeyi kendisi kazada düşerek test ettim dedi . Aynı mazemeyi kullandı. İnşallah sağlamlığını test etme imkanım olmaz.
Koruma demirinde hiç kaynak yada ek yeri bulunmamakta tek parça halinde daha güvenli olur düşüncesindeyim. Yanlış hatırlamıyorsam paslanmaz çelik üstü de nikelaj kaplama yapıldı
Topuk vites nereden bulabilirm arladaşlar fikri olan var mı
-
16 Mart 2013, 22:52
#17954
ozgurparlar adlı üyeden alıntı
Teşekkürler
yok değmiyor öncesinde egzozun alttan geçen parçasının değmesi gerekiyor. Bende biran terettut ettım ama altına eğilip baktığımda en alt seviye olmadığını gördüm
O koruma demiri kesin yere sürter hatta bende olsa ilk haftasonu sürter eminim. Egzoz ve ayaklıklar sürtebiliyor ama bunların sürtmesi tehlike yaratmazken koruma demirinin sürtmesi kaza yapmana sebep olur.
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
arkadaşlar egzos patlatması normalmi acaba motorun..? egzosları açık bazen vites değiştirirken paat diye patlıyor
zararı yoksa böyle güzel ama subap ayarıyla alakalı olabilirmi diye düşündüm daha önce böyle bişey duymuştum ama
Normal değil, bu motorlarda da supap ayarı diye bir şey yok çünkü ayarlanılabilir bir yapıda değil dolayısıyla kolay kolay bozulmuyor. Egzoz patlatması benzinin fazla gelmesi ya da havanın az gelmesi sebebiyle olur.
ozgurparlar adlı üyeden alıntı
Topuk vites nereden bulabilirm arladaşlar fikri olan var mı
Hyosungsource.com
-
16 Mart 2013, 23:01
#17955
Hyosungsource.com hyosungsource den baska yerde bulma şansım var mı peki? Yada yurt dışından bişeyler getirecek var mı bende beraberinde sipariş verebilirim
-
16 Mart 2013, 23:23
#17956
ozgurparlar adlı üyeden alıntı
Hyosungsource.com hyosungsource den baska yerde bulma şansım var mı peki? Yada yurt dışından bişeyler getirecek var mı bende beraberinde sipariş verebilirim
Çinli cub'ların aparatlarından uydurabilirsin.
-
16 Mart 2013, 23:33
#17957
ah ahhh arkadaşlar burdur da bir gv yok diyodum iki tane birden oldu
benim tavsiyem üzere gv sahibi oldular tabiii kendimi es geçmeden edemiyeceğim
iki arkadaşım antalyadan 2 adet 2013 model aldılar
haftaya teslim alacaklarmış
darısı başıma artıkın
eeeeeeeeeeeee bizde onlarla idare edeceğiz artık
-
17 Mart 2013, 01:02
#17958
ozgurparlar adlı üyeden alıntı
teşekkürler. Malzemesini bilmiyorum forumdan OMENEVSE yanı oguz abi ayarladı herşeyi bana 150 tl ye mal oldu . Malzemeyi kendisi kazada düşerek test ettim dedi . Aynı mazemeyi kullandı. İnşallah sağlamlığını test etme imkanım olmaz.
Koruma demirinde hiç kaynak yada ek yeri bulunmamakta tek parça halinde daha güvenli olur düşüncesindeyim. Yanlış hatırlamıyorsam paslanmaz çelik üstü de nikelaj kaplama yapıldı
Topuk vites nereden bulabilirm arladaşlar fikri olan var mı
özgün demirin hayırlı olsun ancak çok tehlikeli çok aşagıda kalmış yere takılır veya çıkıntılara motor orda kalır sen devam edersin mazallah virajlarda yatırmadan dönemezsin kontra tekniğini kullanmıyorsun zorlanıyorsun gibime geleiyor Koruma demiri motor yattıgında gidon havada kalacak şekilde olmalı ki motoru ve sürücünün ayagını korusun ayrıca virajlarda motoru yatırdıgında bir yere takılmamalı.bu konuda biz çok çalıştık ve krom malzemeden ürettik koruma demiri ile kaza yapan arkadaşlar oldu bariyerle bmv nin arasına sıkışanlar koruma demirinin az bir deforme olmasına ragmen bmw nin sol arka tarafında büyük bir hasarla kazayı sıkıntısız atlattılar.
topuk vitesinide tavsiye etmiyorum koreden getirttik takan arkadaşlar oldu geri söktüler boşuna para verme sıkıntısız sürüşler dilerim
-
17 Mart 2013, 01:37
#17959
merhaba gv 250 sevdalıları
-
17 Mart 2013, 02:06
#17960
yav şimdi aklıma kuşku düşürdünüz yarın motoru dik tutup resim çeker koyarım buraya o zaman bide yorumlarsanız sevinirim benim ayaklık fazla yatıyor çünkü. Henüz sürüşlerimde sıkıntı olmadı. Keşke aranızdan birilerine gösterme imkanım olsa
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)
Bu Konudaki Etiketler