Hayırlı olsun güle güle kullan..
Hayırlı olsun güle güle kullan..
Gitmek istedikten sonra her yer yakındır.
Çinliye bulaşıp da paramı çöpe atamam, isterse yüzde biri olsun. Böyle MCT 250'nin plastik çantaları vardı; kapağa botum çarpmıştı az bişey anında kırılmıştı. Motoruma çin işi aksesuar kondurtmam artık. Armode çakma deri çantalarımdan iyice soğudum açıkçası şöyle bişey arıyorum da pahalı hemen almam bunu da. Artçı sorunum yok, kızarkadaşım korkuyor motordan; ama estetik olarak çantalar biraz daha geri monte olsa daha iyi olurmuş... Düşünelim bakalım. Hyosungsource'ta olan çantalar, kalite açısından sorun yaşamadım ordan gelen bişeyden şimdiye kadar. Enduro çantaları da uzak olsun benden.
http://www.hyosungsource.com/index.p...roducts_id=468
Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.
Biraz enterasan olabilir ama geçenlerede İstanbul Esenyurt,Altınyıldız sitesinde 59 plaka bir gv 250 vardı muhtemelen 2005-2007 arası çift egzos kırmızı,bej renkli forumdan bir arkadaşımız mı? Merak ettimde.
Önemli olan güçlü olmak değil,adapte olmaktır.
murat karar tabiki senin ancak o çantalar için fiyat baya bir pahalı bence..biraz daha araştırma yap ebay'e falan bak,o fiyatları vereceksen kappa nın da benzer 30 tl lik çantaları vardı sanırım.hem daha da ucuz olacaktır..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
concorde787 hayırlı olsun güzel günlerde sürersin inşallah
Arkadaşlar merhabalar..
Motorunu yeni almış arkadaşlara hayırlı olsun dileklerimi iletiyorum. Buna ek olarak artık benimde bir GV250 motorumun olmasından dolayı yaşadığım sevinci sizlerle paylaşmak istiyorum. Aşağıdaki linkteki motoru aldım.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...15029573/detay
Motor henüz 60 km.'de... Sıfır almış gibi oldum. Aksesuar olarak koruma demiri ve sissy bar var üzerinde. Yalnız motorun üzerine oturunca gerçekten ürperti hissettim. Ben bu derece heybetli, bu derece kalıplı olduğunu bilmiyordum. İnternetten gördüğüm videolar, fotolar falan gerçekten yanıltıcıymış. Ürktüm açıkçası, nasıl baş edeceğim bununla diye ciddi ölçüde telaşlandım. Özetle çok mutluyum sevgili arkadaşlar. Tüm GV250 almayı düşünen forum takipçilerinin de, benim yaşadığım aynı mutluluğu en kısa zamanda yaşamalarını temenni ediyorum.
Liberté, Égalité, Fraternité...
hayırlı olsun güle güle kullan..kullandıkça iyi ki gv 250 aldım diyeceksin..
"Yolculuk bir fersahda olsa cehennemden bir parçadır" ..... seyyah pirimiz Evliya Çelebi
Hayırlı olsun Çayan..
Giderek artıyor Gv kullanıcıları,bu yaz sağlam bir buluşma yapmak lazım
Gitmek istedikten sonra her yer yakındır.
Teşekkür ederim sevgili Rıdvan, Mithat Hocam ve Levent. Bütçemi aşırı fazla zorlayarak da olsa sonunda eriştim hayalime. Ailem İzmir'dedir benim. Motorda İzmir'de satılınca hem ailemle hasret gideririm hem de motoru alırım diye düşünmüştüm. Yalnız motordan kaynaklı ilk problemi yaşadım şimdiden Yahu ben nasıl döneceğim Konya'ya?
Şaka bir yana çıkıp gelmeden önce satıcıyla (aracı mağazayla) iletişime geçip satın almam halinde motoru nasıl Konya'ya getirebileceğimi sormuştum. Onlarda bu işi biz yıllardır yapıyoruz, ek bir yolcu bileti karşılığında otobüslerin bagajına yükleriz, rahatlıkla beraber gidersiniz, hiç bir sıkıntı çıkmaz vs. diye yanıtlamıştı. Böyle bir tecrübesi olan var mı gerçekten? Mümkün mü bu şekil bir taşıma yöntemi? Çizik-gömük oluşur mu acep diye fena halde pimpiriklendim. Fikir ve öneride bulunacak olursanız minnettar kalacağım.
Liberté, Égalité, Fraternité...
Bu şekilde motorunu taşıyan çok var, sorun olmaz. Otobüste zaten bağlarlar motoru ama bir şeyler sabitlemek için kullanılan kemer tarzı şeyler var onlardan alıp bağlayabilirsin. Ayrıca üzerine battaniye gibi bir şey atarsan olası çarpacak bir şeye karşı da önlem almış olursun. Çok da gerekli değil aslında bunlar zaten bagajda motoru çizecek bir şey olmaz çoğu zaman. Ben olsam sürerek gelirdim ama ona göre ekipman olmadan yapılacak şey değil
Ben kesinlikle çıplak sekilde emanet etmem otobüse,adamlara göre o sadece bir yük olur başka birsey degil,kemerleri bile iz bırakacak sekilde dolarlar sen de öylece bakar ya da papaz olursun..killandirmak gibi olmasın ama birkac kalıcı çizik alabilirsin.ben olsam gidonu söküp motoru ahşap kasasına güzelce sabitleyip verirdim,muhtemelen almazlar ve kargoya giderdim..
Gitmek istedikten sonra her yer yakındır.
Motoru gemiyle Çin'e göndermeyecek, otobüsle Konya'ya gönderecek sadece. Hiçbir şey yapmadan sadece normal park hali olan yan sehpayı açıp bırakınca bile o motora hiç bir şey olmaz. Feribot otobüsten çok daha fazla sallanmasına rağmen bir şey olmuyor mesela. Hem bagaj kısmı amortisörler sebebiyle olan sallantının hareket merkezine yakın olduğu için yukarıda yolcuların hissettiğinden daha az bir sallantıya maruz kalır. Ayrıca şehirler arası motosiklet nakliyatı yapmak isteyen 10 kullanıcıdan 9'u böyle yapıyor ve otobüste motorum çizildi diyen de duymadım hiç. Motorunuzla aşk yaşamayın sadece kullanın.
Hacım kapaksiz egsozla,ya da oncesinde vidaları düşmüş egsoz kapagiyla,teki pas icinde kalmış aynalarla,8mm çamur tabakasiyla kullanabilip rahatsız olmadigin icin sana ask yaşanıyor gibi gelebilir de bu sadece basit sekilde gösterilen titizlik ya da özen diyelim
Adamın motoru çil çil parliyorken bu yorumu yapıyorsan vardır bir bildigin demek ki yeterli itina gösterilir otobüste ne diyeyim hayırlısı olsun
Gitmek istedikten sonra her yer yakındır.
Seninki de hayırlı olsun Mehmet. Bende heyecanla beklemedeyim.
Rıdvan ve Levent, öncelikle görüşlerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederim. Sizin yazışmalarınızdan anladığım, motorun dikey, yani normal iki teker üzerinde bagaja yerleştirileceği yanlış mıyım? Ben hiç böyle düşünmemiştim. Yani motor normal iki teker üzerinde bagaja sığmaz ve bundan dolayı mecburen yana yatırmak zorunda kalınır şeklinde hep düşünüyordum. Umarım sizin düşündüğünüz gibi sığar bagaja iki teker üzeri... Eğer dediğiniz gibi sığarsa, motorun etrafı battaniyeyle sarmalanır ve motorun olası temas bölgelerinde gömük oluşmaması için şu beyaz eşya kutularından çıkan beyaz köpüklerden yerleştirilir ve anif frenleme, hızlı kalkış vs. durumlarında motor devrilmeyecek şekilde sabitlenir. Sanırım bu koşullarda belirli ölçülerde de olsa olumsuz riskler azaltılmış olabilir.
Forumu sırf kendime ait yazılarla meşgul etmek istemiyorum ama yanıtını aldığım takdirde en azından bir süre tekrardan sessiz sedasız okuyucu durumuna geçmeme vesile olacak son bir nokta daha var. Bu noktayı tecrübeli motor kullanıcıları RODAJ olarak tanımlıyorlar. Sanırım şu rodaj olayını tam manasıyla çözmem gerekecek. Zira uzun dönem performansını önemli ölçüde etkiliyormuş. Şimdiye kadar rodaj ile ilgili olarak öğrendiğim bilgilere dayanarak bende var olan 3 özelliğin iyi bir rodaj yapmamı kolaylaştıracağını anladım. Bunlar:
1) acemilik (devirlerarası hareketliliğin fazla olmasına sebebiyet verecektir),
2) motora kıyamama (rodaj evresinde motorun ihtiyaç duyacağı hassasiyet ve ilginin gereğinden fazlasıyla karşılanmasına neden olacaktır)
3) hızdan hafif-ötesi tırsan bir kişilik yapısı (gaz kolu tam turun yarısının ötesine mümkün değil geçmeyecektir)
Yukarıdaki 3 özelliğin bir arada olması mükemmel bir rodaj dönemi geçirme potansiyeli yaratıyor anladığım kadarıyla
Bunların dışında tecrübeli arkadaşların rodajla ilgili tavsiyeleri varsa paylaşmalarından çok memnun olacağım.
Forumda yarattığım meşguliyetten dolayı tüm üyelerden tekrar özür diliyorum.
Liberté, Égalité, Fraternité...
Çayan kardesim ben sana acemi biri olarak cevap vereyim;motoru sıfır aldığımdan rodaj geçirdim.araba kullanıyorsan vites devir cekis iliskisini biliyorsundur,motora gereğinden fazla yüklenme,cekis gereken durumlarda mesela rampa gibi,devri gereğinden fazla düşürme,devirli kullanım zorlamazsan zarar vermez ama ani çekme gazı..baktin düz yada aşağı egimli yoldasin,o zaman düşük bir ivmeye hizlan,devri artir,sonra düşük bir ivmeyle yavaşla..motorun gaz istediğini hissedersin zaten fazla yüklenmeden gazı ac,yuksek devirde uzun süre kalmadan ve hep aynı devirlerde olmadan sür..motoru kompresore fazla bindirme hele ki ani sekilde hiç bindirme,debriyajla rahatlat frenlerken..bunları da yazdım ama eklenecek bir sürü şeyi usta arkadaslar yazar zaten,ben sadece iki arabaya komple motor yaptırdığım ve bunların da rodajini geçirdiğim icin,motorumun da rodajini yaptıktan sonra servise her gittiğimde(farklı servislere de gittim)
Gayet guzel yorumlar almama dayanarak yazdım nacizane..
Gitmek istedikten sonra her yer yakındır.
O kapağı takacam yarın yine tek vidayla Ayrıca vidaları düşmedi ben kırdım, pas içinde olduğu hiç de belli olmuyordu aslında sökünce çıktı ortaya neyseki orjinal aynaları taktım hiç bir yeri paslanmaz, çamur tabakasından rahatsız oluyorum aslında ama yapacak bir şey yok maalesef. Türkiye'de ultra ever dry satılmaya başlasın hemen alıp çamurdan ebediyen kurtulmayı planlıyorum
Evet motor tekerlerinin üzerinde duracak. En fazla aynaları sökmen gerekebilir. Zaten sökmeden sığsa bile sök çünkü yükleme-indirme aşamasında çizilme zarar görme ihtimalleri epey yüksek. Dediğin gibi sadece frenleme hızlanma durumlarında devrilmeye karşı bağlamak yeter, çünkü motor gidiş yönüne dikey konulacak. Köpük falan kullanmaya da gerek yok düzgün bağlandıktan sonra, zaten çok ekstrem durumlar haricinde şoförler yolcuların rahatsız olmaması için ani duruş kalkış yapmazlar da. Battaniyeyle sarman da bagaj içinde olağanüstü bir durumda motora bir şey çarparsa diye. Rodaj olayı da bahsettiğin şekilde yapman fazlasıyla yeterli. Fazla da abartmamak lazım sonuçta bu aletler teknolojiyle üretiliyor torna tezgahında değil.
Ayrıca bu meşguliyet değil forumun olayı zaten bu
motorunuz hayırlı olsun..ben karacayı olgaç abiye sattığım zaman karacayı iskenderun'dan ankara'ya otobüse yükleyerek götürmüştü..sadece yan çantaları ve ön camı ve aynaları söktük çok rahat bir şekilde sığdı..zaten otobüs şoförleri ile muavin çok yükleyip indirdikleri için tecrübeliler..sıkıntı yaşamadan götürebilirsiniz.
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)