Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
10 Şubat 2013, 21:52
#17501
Sıfır da ikinci el de düşünüyorum ama arasındaki rakam degmeli, yani sitede bir tane gördüm 2012 3000 km 8000 tl istiyor zaten kayalar sifirina 8300 istiyor bu şekilde yepyeni alırım daha iyi, sizin motorunuz maşallah çok temiz özenle bakılmış, belli, allah kaza bela vermesin. Anladığım kadar 21012 ile 2013 arasinda bir değişiklik yok. Acaba fuarı beklesem mi?
Reklamlar
-
10 Şubat 2013, 22:59
#17502
iyi akşamlar arkadaşlar koruma demiri için bir arkadaşla konuştum ölçüleri aldı. yapmaya çalışacak. yapabilirse burdan paylaşırım.
-
10 Şubat 2013, 23:03
#17503
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
-
10 Şubat 2013, 23:09
#17504
Levent E. adlı üyeden alıntı
İlker yazın karsilasabiliriz hazırlıklı ol
abi ben her zaman hazırım..gelin toroslarda kamp yapalım,gezer tozarız buralarda..doktoru da al gel ama gelirken
peyami adlı üyeden alıntı
Sıfır da ikinci el de düşünüyorum ama arasındaki rakam degmeli, yani sitede bir tane gördüm 2012 3000 km 8000 tl istiyor zaten kayalar sifirina 8300 istiyor bu şekilde yepyeni alırım daha iyi, sizin motorunuz maşallah çok temiz özenle bakılmış, belli, allah kaza bela vermesin. Anladığım kadar 21012 ile 2013 arasinda bir değişiklik yok. Acaba fuarı beklesem mi?
aramıza hoşgeldiniz..bence fuarı beklemeniz çok bişi değiştirmeyecek..temiz ikinci el almak çok daha mantıklı olacaktır..zira hacim büyütme ihtiyacı hissetmeniz gelecekte olası..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
10 Şubat 2013, 23:52
#17505
Umarım sorun olmazsa bu yaz istiyorum öyle biseyler,daha taze motorcuyuz ya balıklama dalmayı planlıyorum bahardan itibaren
Tabii Rıdvan da kandirilir bir sekilde,yanımıza yedek egsoz ya da oksijen sensörü gibi ekipmanı alıp geliriz..
Gitmek istedikten sonra her yer yakındır.
-
11 Şubat 2013, 00:26
#17506
Hoş bulduk. Ilk motorunu bu sitedeki öneriler ile almıştım. Şu anda motorunu yok, 2 ay kadar beni heyecanlandıran bir motor aradım, sonunda gv 250'i buldum. Sahibinden .com da şimdilik yüksek model düşük km yok. Daha doğrusu var ama bence pahalı, bildiğiniz 2.el varsa tekliflere açığım.
-
11 Şubat 2013, 00:48
#17507
mithat hocamın gv si var..karaca var
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
11 Şubat 2013, 00:56
#17508
Bulent78 adlı üyeden alıntı
Ben motoru sattım değiştirdim hala Abant yapılacak
GV olmayanları alıyo musunuz Abanta
siz bir tarafta topluca kurarsınız kampı, ben biraz uzakta tek tabanca dururum olma mı
Şaka bir tarafa haftasonu uygun bir zaman olursa burdan birkaç kişi gelebiliriz GV liler harici.
Havalar ısınsın da çok gezecez gibi duruyor.
Levent E. adlı üyeden alıntı
Umarım sorun olmazsa bu yaz istiyorum öyle biseyler,daha taze motorcuyuz ya balıklama dalmayı planlıyorum bahardan itibaren
Tabii Rıdvan da kandirilir bir sekilde,yanımıza yedek egsoz ya da oksijen sensörü gibi ekipmanı alıp geliriz..
Oksijen sensörü tamam da egzoz lazım değil
peyami adlı üyeden alıntı
Hoş bulduk. Ilk motorunu bu sitedeki öneriler ile almıştım. Şu anda motorunu yok, 2 ay kadar beni heyecanlandıran bir motor aradım, sonunda gv 250'i buldum. Sahibinden .com da şimdilik yüksek model düşük km yok. Daha doğrusu var ama bence pahalı, bildiğiniz 2.el varsa tekliflere açığım.
Şimdi ilanlara bir baktım mevsim sebebiyle çok fazla ilan yok ama düşük model yüksek km olarak şu biraz pazarlıkla gayet alınabilir. Üzerinde 700 TL aksesuar da var sonuçta
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...12376158/detay
-
11 Şubat 2013, 10:19
#17509
Selam Tüm Forumdaşlar,
Dün motorla biraz tur atayım dedim ve hiç olmazsa bir daha vitesli kontrol ederim dedim içimden.Otoparkta motoru çalıştırdım Boşta yürümeye basladı alet :D trafiğe çıktım 1 den 2. vitese alamıyorum en sonunda birkaç defa debriyaja basmadan 2. vitese geçtim 2 den sonraki vites geçişlerinde debriyaj kullandım.Bayi yolu gözüktü bana da Bayinin herhangi bir maliyet talep etme hakkı var mı?
Önemli olan güçlü olmak değil,adapte olmaktır.
-
11 Şubat 2013, 12:04
#17510
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Pazarlık payı varmı bu motorda bilmem ama 7750 lira çok para. 2.el motor sonuçta. Sıfırını 8000'e çook rahat alabiliyoruz.
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
-
11 Şubat 2013, 12:21
#17511
Sirinbaba34 adlı üyeden alıntı
Selam Tüm Forumdaşlar,
Dün motorla biraz tur atayım dedim ve hiç olmazsa bir daha vitesli kontrol ederim dedim içimden.Otoparkta motoru çalıştırdım Boşta yürümeye basladı alet :D trafiğe çıktım 1 den 2. vitese alamıyorum en sonunda birkaç defa debriyaja basmadan 2. vitese geçtim 2 den sonraki vites geçişlerinde debriyaj kullandım.Bayi yolu gözüktü bana da
Bayinin herhangi bir maliyet talep etme hakkı var mı?
Gideceğin bayi aynı zamanda servis değilse bir şey yapamaz, servise gitmen gerekiyor. Ama yapılacak işlem gayet basit, 1 dk. sürecek debriyaj ayarlaması. Hatta kendin bile yapabilirsin aslında ama servisin yapması daha iyi olur.
NoVaRiX adlı üyeden alıntı
Pazarlık payı varmı bu motorda bilmem ama 7750 lira çok para. 2.el motor sonuçta. Sıfırını 8000'e çook rahat alabiliyoruz.
Şu an motoru peşin parayla alırsan 8300 TL'ye veriyorlar ama muhtemelen 2012 modeller elde kalmasın diye. Onlar bitip 2013'ler geldiğinde muhtemelen liste fiyatı olan 9000 TL'den satacaklardır. Ayrıca dediğim gibi 700 TL civarı bir aksesuar var üzerinde. Bu aksesuarlar da kimsenin bana lazım değil diyeceği türden aksesuarlar değil. Yani motoru boş olarak alan neredeyse herkes bunları ayrıca satın alıyor. Yani sıfır motor 9000 TL'nin üzerinde olmuş oluyor (8300 TL fiyat ile). Fazla pazarlık yapmadan 7500 TL'ye bu motoru almak bence gayet makul. Sonuçta 1-1,5 yaşında motor ve 5000 km'de 1500 TL ucuza geliyor.
Sahibini tanımam etmem ama tanısa bu kadar yazıdan sonra kesin satıştan komisyon verirdi
-
11 Şubat 2013, 13:17
#17512
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Gideceğin bayi aynı zamanda servis değilse bir şey yapamaz, servise gitmen gerekiyor. Ama yapılacak işlem gayet basit, 1 dk. sürecek debriyaj ayarlaması. Hatta kendin bile yapabilirsin aslında ama servisin yapması daha iyi olur.
Şu an motoru peşin parayla alırsan 8300 TL'ye veriyorlar ama muhtemelen 2012 modeller elde kalmasın diye. Onlar bitip 2013'ler geldiğinde muhtemelen liste fiyatı olan 9000 TL'den satacaklardır. Ayrıca dediğim gibi 700 TL civarı bir aksesuar var üzerinde. Bu aksesuarlar da kimsenin bana lazım değil diyeceği türden aksesuarlar değil. Yani motoru boş olarak alan neredeyse herkes bunları ayrıca satın alıyor. Yani sıfır motor 9000 TL'nin üzerinde olmuş oluyor (8300 TL fiyat ile). Fazla pazarlık yapmadan 7500 TL'ye bu motoru almak
bence gayet makul. Sonuçta 1-1,5 yaşında motor ve 5000 km'de 1500 TL ucuza geliyor.
Sahibini tanımam etmem ama tanısa bu kadar yazıdan sonra kesin satıştan komisyon verirdi
Bende bu ilanı düşünüyordum. Haklısınız, belki 7500 alınsa iyi olabilir. Motor konusunda çok titiz davranıyorum. Içime sinmeli bu yüzden karar almam zaman alıyor. Aksesuarları çok önemsemiyorum. Temiz bir motor aldıktan sonra onlar yavaş yavaş alınır. Oneri için teşekkür ederim.
-
11 Şubat 2013, 15:13
#17513
gv650i adlı üyeden alıntı
koruma demiri gv250 için üretilmiştir orjinali ile şekil aynıdır ancak tamamen kromdan imal edilmiştir. resim eklemeye çalışacagım cihan ekler sanırım onda motora montajlı olarak var
teşekkür ederim.
-
11 Şubat 2013, 15:36
#17514
Ayrıca bişey daha ekleyeyim sıfır motor alınca plaka masrafı,ruhsat çıkartma masrafı aktı koktu onlarda masraf oluyor.bencede az km 2 ci el almak daha mantıklı.
-
11 Şubat 2013, 17:09
#17515
mhmtrn adlı üyeden alıntı
Ayrıca bişey daha ekleyeyim sıfır motor alınca plaka masrafı,ruhsat çıkartma masrafı aktı koktu onlarda masraf oluyor.bencede az km 2 ci el almak daha mantıklı.
Ikinci elde bildiğim kadarı ile 200-250 trafik sigorta, 100 tl'de alım satım. 300 ile 350 arasi tutar. Sıfırdan ise bu 450-500 tutuyor.
-
11 Şubat 2013, 17:52
#17516
mhmtrn adlı üyeden alıntı
Ayrıca bişey daha ekleyeyim sıfır motor alınca plaka masrafı,ruhsat çıkartma masrafı aktı koktu onlarda masraf oluyor.bencede az km 2 ci el almak daha mantıklı.
Aslında bu bizim toplumda doğru kabul edilmiş yanlışlardan biri.
İkinci el motor aldığınızda (plaka değişikliği olmazsa) X lira masraf ediyorsanız; sıfır aldığınızda da X+100 lira masraf ediyorsunuz. Hani arada dağlar kadar fark yok. Heleki plaka değişirse hemen hemen hiç fark yok. Yeterki işlemleri muameleci yerine kendiniz yapın.
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
-
11 Şubat 2013, 18:36
#17517
YAPTIĞIM KORUMA DEMİRİ VE SİSİBAR PARÇASININ FOTOĞRAFLARINI ÇEKTİM AYRICA RADYATÖR ÖNÜNE YAPMAYI PLANLADIĞIM NİKEL MUHAFAZA İÇİN ÇALIŞMALARA BAŞLADIM. LAKİN FOTOĞRAFLARI BURAYA NASIL EKLEYECEĞİM? ŞU BİLGİSAYAR ÖZÜRLÜYE Bİ YARDIM EDİN.
-
11 Şubat 2013, 18:48
#17518
Merhaba,
Bugün vites ve debriyajla ilgili yaşadığım sorunu sizlerle paylaştım,@ Slayerrr; kullanım kılavuzundan yola çıkarak ve öğrenme amaçlı bu ayarı ben yapmak istiyorum Muhtemelen bir sorun olacağını zannetmiyorum.Bir sıkıntı olursa veya halledersem de buraya tecrübelerimi paylaşacağım.
Önemli olan güçlü olmak değil,adapte olmaktır.
-
11 Şubat 2013, 18:53
#17519
OMENEVSE adlı üyeden alıntı
YAPTIĞIM KORUMA DEMİRİ VE SİSİBAR PARÇASININ FOTOĞRAFLARINI ÇEKTİM AYRICA RADYATÖR ÖNÜNE YAPMAYI PLANLADIĞIM NİKEL MUHAFAZA İÇİN ÇALIŞMALARA BAŞLADIM. LAKİN FOTOĞRAFLARI BURAYA NASIL EKLEYECEĞİM? ŞU BİLGİSAYAR ÖZÜRLÜYE Bİ YARDIM EDİN.
Resimleri http://imageshack.us/ adresine upload edebilirsiniz,sizden o anlık e-mail adresi ister,kafadan atın kendi mail adresinizi yazmak zounda değilsiniz.Sonra da burada mesaj yazarken,yazıları ayarlandığı,smile eklenen yerde sağdan 3. ikona basın ''insert image'',buraya upload yaptığınız resimlerin direct link lerini yapıştırın.
Yada bu seferlik bana resimleri yollayın ben halledeyim
-
11 Şubat 2013, 23:09
#17520
OMENEVSE adlı üyeden alıntı
YAPTIĞIM KORUMA DEMİRİ VE SİSİBAR PARÇASININ FOTOĞRAFLARINI ÇEKTİM AYRICA RADYATÖR ÖNÜNE YAPMAYI PLANLADIĞIM NİKEL MUHAFAZA İÇİN ÇALIŞMALARA BAŞLADIM. LAKİN FOTOĞRAFLARI BURAYA NASIL EKLEYECEĞİM? ŞU BİLGİSAYAR ÖZÜRLÜYE Bİ YARDIM EDİN.
Radyatör önüne muhafaza biraz zor. Ben de düşünmüştüm ama amortisör boruları gidon tam sağ-sol yapıldığında neredeyse radyatöre çarpacak kadar yaklaşıyor. Üzerinde kaplama yapacak kadar mesafe yok. Fotoğraf eklemeyi Cihan anlatmış zaten.
Sirinbaba34 adlı üyeden alıntı
Merhaba,
Bugün vites ve debriyajla ilgili yaşadığım sorunu sizlerle paylaştım,@ Slayerrr; kullanım kılavuzundan yola çıkarak ve öğrenme amaçlı bu ayarı ben yapmak istiyorum
Muhtemelen bir sorun olacağını zannetmiyorum.Bir sıkıntı olursa veya halledersem de buraya tecrübelerimi paylaşacağım.
Debriyaj manetinin (levyesi/kolu) karşıdan görünümü
Önce 4 numaralı olarak görünen lastiği resimdeki gibi söküp kenara çekmen gerekiyor. Sonra 3 numaralı görünen parçayı bir kaç tur çevirerek gevşet. Şu anda en altta olan kavrama noktasının ortalarda bir yere geldiğine ve vites geçişlerinin normal olduğuna emin ol. Eğer fazla gevşetirsen ve kavrama noktası en üste doğru çıkarsa debriyajı bıraktığında baskı balatalara tam olarak basamayıp balataları hafif hafif sıyırmana sebep olabilir. Ayar yapman bittikten sonra 3 numara ile birlikte ister istermez gevşeyen 2 numaralı geniş somunu sıkıp 4 numaralı lastiği tekrar üzerine tak. Bunları yaparken herhangi bir alet kullanman gerekmiyor, elle yapılabilecek bir iş. Servise götür dememin sebebi çok fazla gevşetme ihtimalin. Ama resimde de gördüğün gibi debriyaj maneti serbest haldeyken teli çekmeden 4-5mm kadar oynayabiliyorsa sorun yok demektir.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler