Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
04 Şubat 2013, 14:15
#17421
Reklamlar
-
04 Şubat 2013, 14:47
#17422
lycantrophic adlı üyeden alıntı
markası da AFR gibi bişey. Çok sağlam gözüküyor, oradaki eleman da orijinalden de iyi zincir diye kefil oldu. Motorun çekiş de düzeldi aslında bir miktar bu zincirle. Zincir ihtiyacı olan varsa tavsiye edebilirim. 30-40 liralık zincirle 4000 km gidince orijinale o kadar bayılmak da içimden gelmemişti hani.
SFN ortalama bir marka sanırım,çünkü fiyatından belli.Bende yaklaşık 5000km'dir kullanıyorum.Did gibi 30000km kullanamam belki ama 12000-15000km sıkıntısız kullansak,görevini yerine getirmiş oluyor.
-
04 Şubat 2013, 15:50
#17423
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Emre seni bankanın pazarlama bölümüne mi aldılar
Prim alıyorum ben o intercomlardan
YÖRÜK adlı üyeden alıntı
emre çok açıklayıcı olmuş,teşekkürler ancak benim sorum borderlinx ile ilgili...dostum ben ingiltere'deki bir elemandan twingo arka silecek kolu siparişi için yazışmaya başladım..10 gbp ürün için 6 gbp de kargo masrafları tutar gönderirim dedi..eyvallah tam alım yapacağım,satıcı senin ülkeni adam yerine koyup sana kargolama yapmıyor diye uyarı geldi,alamadım.sonra kıl oldum adama yazdım birader neden benim ülkeye kargolama yapmıyorsun hani 6 sterline yollayacaktın dedim,eleman kusura bakma senin ülke hariçmiş benim de dalgınlığıma geldi dedi..herife sağlam bir kaydım.çok sinir oldum ama..sonra da dedim borderlinx ile alayım..sağolsun tutar hesaplayıcısı ile kargonun ağırlığı ve ölçülerini girince(1 kg ağırlık,40cmx5cmx7xm ebatlar) 28 gbp kargo ücreti çıkardı..ben hiç anlamış değilim..bana acayip pahalı geldi..nesi avantajlı bu bordelinx in anlamadım..
Avantaj olan tek bir olayı var o da amazon.com gibi yada ebay.deki geri zekalılar gibi türkiyeye göndermeyen satıcılara bir çözüm sunması. Çok dikkatli hesap yapılması gerekiyor. Zira satın aldığınız ürünün içinden faturayı çıkarıp ürünün ne kadar olduğunu kontrol edip ona göre gümrük vergisi hesaplaması yapıp peşin alıyorlar (o aldıkları vergiyi kesinlikle Türkiyeye verdiklerini düşünmüyorum bu arada). Sitedeki total cost calculator'u kullanıp hesap kitap yapıp ona göre alıp almamaya karar vermek lazım. Ben 2 kutu için 20$kargo ödedim. Bu siteyi kullanacak kişilerin özellikle vergi olayına çok dikkat etmesi gerekiyor.
Mesela vergi sınırı 100$ ise ve siz 2 tane 60$lık ürün alıyorsanız kesinlikle ve kesinlikle 2 ürünü aynı anda borderlinx'e göndermemek lazım. Sen 120$lık malzeme almışsın 20$ kargo üstüne 20$(bu rakamı attım) vergi ver bakalım 40$ diyorlar. Halbuki 2 ürünü farklı faturalarla alırsanız (yani 2 farklı sipariş) ürünler 60$ olduğu için vergi olmuyor. 2 farklı kutuyu tek kutu yapıp 20$ kargo ücreti ile gönderiyorlar.
timoti adlı üyeden alıntı
Hocam verdiğiniz bilgiler için teşekkürler. Bu tür bir ürün alsam mı diye düşünüyorum ama bi taraftan da bundan alırsam hanım beni rahat bırakır mı ki diyorum.
- Pat pat pat (kaskıma vuruyor)
- Ne oldu.
- Leyleğe bak çok güzel...
- Hı
- LEYLEK
- Ne
- PAT
İnterkom konusunda şüphelerim var.
yorum yapmıyorum.
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Bu arada Cumartesi-Pazar günleri yaptığımız rotamız Çanakkale tarafında İntepe'ye kadar gittiğimiz kısım hariç şöyleydi;
http://goo.gl/maps/kVwkK
http://img13.imageshack.us/img13/7615/adsz11p.jpg
Toplam 720 km yol gitmişiz. Hızı saatte 70 km'ye ulaşan rüzgarla savaşıp feribotta motorlarımızı buraya kadar dalga gelemez dediğimiz bir yere park etmemize rağmen deniz duyula yıkadık. Dönüşte ay ışığı bile olmayan gece karanlığında Şarköy-Kumbağ arasındaki Uçamakdere virajlarını kullandık. Pişman değilim yine yaparım.
Aklıma yazın tekirdağ-çanakkale arasında çektiğim rüzgarlar gelince ve evde istanbulu dolaşmak için bekleyen adanadan gelmiş bir kuzen olunca vazgeçtiğim gezi. Çok zorlu koşullarda yolculuk yaptınız kesinlikle. Tebrikler. Ben ve kuzen pazar günü Muratla buluşup sıcacık havada, koruma pantolonu bile giymeden, şahane parkurlardan Anadolu yakasını gezdik. Kefkendeki gibi sezon olmadığı için kapalı ve bomboş bir dere kenarı tesisi bulup mangal yaptık. Gerçekten güzel geçti.
-
04 Şubat 2013, 16:01
#17424
TwisTeD adlı üyeden alıntı
Aklıma yazın tekirdağ-çanakkale arasında çektiğim rüzgarlar gelince ve evde istanbulu dolaşmak için bekleyen adanadan gelmiş bir kuzen olunca vazgeçtiğim gezi. Çok zorlu koşullarda yolculuk yaptınız kesinlikle. Tebrikler. Ben ve kuzen pazar günü Muratla buluşup sıcacık havada, koruma pantolonu bile giymeden, şahane parkurlardan Anadolu yakasını gezdik. Kefkendeki gibi sezon olmadığı için kapalı ve bomboş bir dere kenarı tesisi bulup mangal yaptık. Gerçekten güzel geçti.
Çok zorlu koşullar ama çok keyif aldığımız zorlu koşullar. Mesela Malkara-Keşan tarafından gidebilirdik ama daha keyifli olacağını düşündüğümüz için Uçmakdere'den gittik çok da güzeldi. Cumartesi günü giderken gerçekten çok rüzgar yedik motor sola yakıt vaziyette sağa viraj bile döndüm o derece Ama bazen bu duruma isyan etsem de genelde aldığım keyiften kendi kendime gülüyordum.
-
04 Şubat 2013, 17:35
#17425
Herkese selamlar,
Sayın Slayerr (Enteresan bir giriş oldu ) adlı kullanıcı arkadaşımız tarafından gv250 sahibi olduğum için bu sayfaya yönlendirildim.Kendisine teşekkür ederim Aranıza yeni katıldım 23 Yaşındayım beylikdüzünde oturmaktayım.Yenice 2012 gv 250 sahibiyim ruhsat işlemleri daha devam etmeke (Tüm belgeler hazır randevu alamıyorum).2 Defa kullandım toplam 25 km yol yapabildim plaka ve ruhsat olmadığı için uzun yola çıkamıyorum. Motoru stabil kalması için haftada bir 7-8 km kullanmaya çalışıyorum.Ancak bir sorunum var vites geçişleriyle ilgili,seyir halindeyken 3 ten kademeli olarak 1'e iniyorum fakat vites yükseltemiyorum 2. vitese geçiş yapmak çok zor oluyor veya olmuyor.Dün akşam turlarken o kadar denedim olmadı sonra kenara çekip stop ederek değiştirdim.Bunun nedeni ne olabilir?Zamanla düzelir mi ?Ne yapmalı ne yapmamalı bilgisi olan cevap verebilirse çok sevinirim.
Saygılar.
Önemli olan güçlü olmak değil,adapte olmaktır.
-
04 Şubat 2013, 17:46
#17426
Sirinbaba34 adlı üyeden alıntı
Herkese selamlar,
Sayın Slayerr (Enteresan bir giriş oldu
) adlı kullanıcı arkadaşımız tarafından gv250 sahibi olduğum için bu sayfaya yönlendirildim.Kendisine teşekkür ederim Aranıza yeni katıldım 23 Yaşındayım beylikdüzünde oturmaktayım.Yenice 2012 gv 250 sahibiyim ruhsat işlemleri daha devam etmeke (Tüm belgeler hazır randevu alamıyorum).2 Defa kullandım toplam 25 km yol yapabildim
plaka ve ruhsat olmadığı için uzun yola çıkamıyorum. Motoru stabil kalması için haftada bir 7-8 km kullanmaya çalışıyorum.Ancak bir sorunum var vites geçişleriyle ilgili,seyir halindeyken 3 ten kademeli olarak 1'e iniyorum fakat vites yükseltemiyorum 2. vitese geçiş yapmak çok zor oluyor veya olmuyor.Dün akşam turlarken o kadar denedim olmadı sonra kenara çekip stop ederek değiştirdim.Bunun nedeni ne olabilir?Zamanla düzelir mi ?Ne yapmalı ne yapmamalı bilgisi olan cevap verebilirse çok sevinirim.
Saygılar.
Tekrar hoş geldin. Viteslerle alakalı sorunun çok yüksek ihtimalle acemilikten. Motorun rodaj aşamasında olduğu için vites geçişleri biraz daha sert olabilir ama vites geçiremeyeceğin kadar değil. Haftada bir buluşma yapıyoruz genelde, bir buluşmaya gelir merak ettiklerini sorarsın bol bol.
-
04 Şubat 2013, 18:34
#17427
Sirinbaba34 adlı üyeden alıntı
Herkese selamlar,
Sayın Slayerr (Enteresan bir giriş oldu
) adlı kullanıcı arkadaşımız tarafından gv250 sahibi olduğum için bu sayfaya yönlendirildim.Kendisine teşekkür ederim Aranıza yeni katıldım 23 Yaşındayım beylikdüzünde oturmaktayım.Yenice 2012 gv 250 sahibiyim ruhsat işlemleri daha devam etmeke (Tüm belgeler hazır randevu alamıyorum).2 Defa kullandım toplam 25 km yol yapabildim
plaka ve ruhsat olmadığı için uzun yola çıkamıyorum. Motoru stabil kalması için haftada bir 7-8 km kullanmaya çalışıyorum.Ancak bir sorunum var vites geçişleriyle ilgili,seyir halindeyken 3 ten kademeli olarak 1'e iniyorum fakat vites yükseltemiyorum 2. vitese geçiş yapmak çok zor oluyor veya olmuyor.Dün akşam turlarken o kadar denedim olmadı sonra kenara çekip stop ederek değiştirdim.Bunun nedeni ne olabilir?Zamanla düzelir mi ?Ne yapmalı ne yapmamalı bilgisi olan cevap verebilirse çok sevinirim.
Saygılar.
Topuk vitesi denen zımbırtıyı alıp takmanı tavsiye ederim, büyük rahatlık vites yükseltirken.
Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.
-
04 Şubat 2013, 19:28
#17428
pardon ben ufuk izmirde yaşıyorum e malum izmirin havaları yaz kış iyidir. daha önce zat kullanıyordum çok sıkıntı çektirdi bana şimdide gv 250 bakıyorum.daha doğrusu keeway land 250 bakıyordum ama sizin yazılarınızı okudktn sonra ve karşılaştırmalara baktıktan sonra fikirlerim baya değişti böyle işte bir tane buldum dış görünüşü çok iyi ilk fiyat 5250 çekti 4600 e indi dediğim gibi bir iki ufak sıkıntıları var gibi geldi ama yarın ustama göstericem sizede bir danışıyım dedim 2005 model 18000 km de 4600 tl normal mi genelde hep 2007 modelleri duydum 2005 ler nasıl ?
-
04 Şubat 2013, 20:30
#17429
iyigünler arkadaşlar 2010 model gv 250 ile bende aranızdayım.konyada oturuyorum ama motorumu ankaradan aldım havalar düzelene kadar ankarada bıraktım :((
ilk fırsatta motorumu getireceğim şimdiye kadar hep forumu takipteydim ama artık faal olarak katılırım sanırım.motorum orjinal ilk olarak motor koruma ile başlamayı düşünüyorum sonra yavaş yavaş aksesuarları tamamlayacağım arada yardımlarınızı isteyeceğim
-
04 Şubat 2013, 21:48
#17430
ufuk1993 adlı üyeden alıntı
pardon ben ufuk izmirde yaşıyorum e malum izmirin havaları yaz kış iyidir. daha önce zat kullanıyordum çok sıkıntı çektirdi bana şimdide gv 250 bakıyorum.daha doğrusu keeway land 250 bakıyordum ama sizin yazılarınızı okudktn sonra ve karşılaştırmalara baktıktan sonra fikirlerim baya değişti böyle işte bir tane buldum dış görünüşü çok iyi ilk fiyat 5250 çekti 4600 e indi dediğim gibi bir iki ufak sıkıntıları var gibi geldi ama yarın ustama göstericem sizede bir danışıyım dedim 2005 model 18000 km de 4600 tl normal mi genelde hep 2007 modelleri duydum 2005 ler nasıl ?
18000 km'deki bir motorun hiç bir yerinden yağ sızmaz, hava filtresi sebebiyle de gaz kesmez. Şüpheyle yaklaşmak için yeterli sebepler bence. Sahibinden.com'da falan ilanı yok mu? Ayrıca 2005 ile 2007 arasında hiç bir fark yok.
odeon65 adlı üyeden alıntı
iyigünler arkadaşlar 2010 model gv 250 ile bende aranızdayım.konyada oturuyorum ama motorumu ankaradan aldım havalar düzelene kadar ankarada bıraktım :((
ilk fırsatta motorumu getireceğim şimdiye kadar hep forumu takipteydim ama artık faal olarak katılırım sanırım.motorum orjinal ilk olarak motor koruma ile başlamayı düşünüyorum sonra yavaş yavaş aksesuarları tamamlayacağım arada yardımlarınızı isteyeceğim
Hoşgeldin, motor bırakılır mı yahu? Hafta sonu hava gayet güzeldi, hatta hala güzel. Arada fazla mesafe de yok 260 km. Ben olsam motoru alır üstüne bir de Antalya yapar gelirdim.
-
04 Şubat 2013, 21:48
#17431
YÖRÜK adlı üyeden alıntı
bu arada zaten biliyorsunuzdur..ama ben yine de belirteyim,sizin gv250 ile yaptığınız uzun gezi raporuna istinaden gezmeyi çok sevdiğinizi hesaba katarsak, benim şahsi düşüncem dl650 sizin için doğru seçim olacaktır..konforu cidden tatmin edici..hafif arazi ve uzun yol için birebir.
ama m800 hala aklımın bir ucunda bunu da itiraf edeyim..keşke paramız çok olsa,bir tane gv250 hep dursa, bir tane cross alsak, bir tane büyük cc cruiser ve tabi en büyüğünden enduro alsak sonra da dünyayı dolaşsak..offf be ne haya ama değil mi
Hocam ne güzel şeyler söylüyorsunuz. Ben motorumu satmayı hiç istemiyorum aslında, biraz da o yüzden ilan falan hazırlamadım. Ancak eşimle biriktirdiğimiz para pek yeterli olacak gibi de durmuyor. Şartlar nasıl olacak bilmiyorum ama önemli olan, hangi motora binersek binelim, ne kadar yol gidersek gidelim zevk alabilmemiz.
Olur da motorsuz kalırsam bir gün bakkala giderken tor tor tor tor tor, rınnn rınn rııııınnnnn diye ses çıkartır yine alırım motor zevkini, hafif de rüzgar varsa oh değmeyin keyfime.
En umutsuz köle, köle olduğunu bilmeyendir.
-
05 Şubat 2013, 00:04
#17432
fiyatı nasıl peki yarın tamircime göstericem kesin tasrihçesini öğrenip sizlerede bilgi vericem 2005 model 18000 km de 4600 lira sizce nasıl fiyatı ? çok teşekkur ediyorum bu arada ilgilenip cevap attığınız için
-
05 Şubat 2013, 00:36
#17433
ufuk1993 adlı üyeden alıntı
fiyatı nasıl peki yarın tamircime göstericem kesin tasrihçesini öğrenip sizlerede bilgi vericem 2005 model 18000 km de 4600 lira sizce nasıl fiyatı ? çok teşekkur ediyorum bu arada ilgilenip cevap attığınız için
Şu fiyat sorma işini anlayamıyorum, sonuçta piyasa fiyatını satıcılar belirliyor ve sahibinden.com'da bir sürü ilan var. Benzer özellikte olanların fiyatlarına bakıp karşılaştırma yapabilirsin. Arada uçuk fiyat isteyenler olur ama onu da o kadar ilanın içinde fark ediyorsun zaten. Tekrar söylüyorum 18.000 km'de bir motor hiç bir yerinden yağ kaçırmaz. Ya o 18.000 km'yi ikinci ya da üçüncü kez yaşıyordur ve aşınan değişmesi gereken contası vardır (bu da yerine göre değişir) ya da 18.000 km boyunca "bu motoru nasıl öldürürüz" mantığıyla kullanılmıştır. Yani iki durumda da o motor alınmaz. İstisnai bir durum olarak motora olması gerekenden (1,5 litre) çok fazla yağ konulmuştur (2+ litre) fazla yağın oluşturduğu yüksek basınç sebebiyle motor contasını patlatıp yağ sızdırmaya başlamıştır. Bu durum bahsettiği diğer iki durum kadar ciddi değildir ama kaçıran contanın değiştirilmesi, hava filtresinin değiştirilmesi ve hava filtre kutusunun temizlenmesi gerekir. Ama daha önemlisi yağ değiştirmeyi bile beceremeyecek birinin motora baktığını gösterir bu durum.
-
05 Şubat 2013, 00:38
#17434
Arkadaşlar İyi akşamlar öncelikle. Bende de Asya as-150-t1 vardı ( hala da var ) Yeni bir GV250 aldım 0 km . Yeni yeni rodaj bitmesini beklemekteyim uzun yol için ancak pazar günü saat 14:00 gibi stracity yolunda kaza yaptım ( U dönüşü yapılması yasak olan yerden U dönüşü yapan beyaz bir fiesta yüzünden ) motorun devir göstergesi dış kısımı kırıldı sol ayak basamağı kırıldı. Allah'a sükürler olsun ki bana hiç bir şey olmadı çok küçük ayak bileğimde bir çizik var sadece. Hatta motorda da sadece dediğim yerler kırıldı başka hiç bir yerinde çizik dahi yok. Ben şimdi koruma demiri nasıl alabilirim yada yaptırabilirim. Avcılardayım siyah-gri GV250 görürseniz o benimdir
Yakında oturan arkadaşlar varsa görüşmek dileğiyle.
Kalın sağlıcakla...
-
05 Şubat 2013, 00:51
#17435
2005 model 18000 km'de motor var mıdır yada varsa ne derece km'si doğrudur...
-
05 Şubat 2013, 01:05
#17436
sorgut adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar İyi akşamlar öncelikle. Bende de Asya as-150-t1 vardı ( hala da var ) Yeni bir GV250 aldım 0 km . Yeni yeni rodaj bitmesini beklemekteyim uzun yol için ancak pazar günü saat 14:00 gibi stracity yolunda kaza yaptım ( U dönüşü yapılması yasak olan yerden U dönüşü yapan beyaz bir fiesta yüzünden ) motorun devir göstergesi dış kısımı kırıldı sol ayak basamağı kırıldı. Allah'a sükürler olsun ki bana hiç bir şey olmadı çok küçük ayak bileğimde bir çizik var sadece. Hatta motorda da sadece dediğim yerler kırıldı başka hiç bir yerinde çizik dahi yok. Ben şimdi koruma demiri nasıl alabilirim yada yaptırabilirim. Avcılardayım siyah-gri GV250 görürseniz o benimdir
Yakında oturan arkadaşlar varsa görüşmek dileğiyle.
Kalın sağlıcakla...
Geçmiş olsun, tutanak tuttunuz herhalde? Koruma demiri sahibinden.com'da bir tane var ona bakabilirsin ya da boru büktürerek kendi tasarımını yaptırabilirsin. Yakında oturan çok var buluşmalarımız oluyor gelirsin artık.
audioslave adlı üyeden alıntı
2005 model 18000 km'de motor var mıdır yada varsa ne derece km'si doğrudur...
Ben o kadar da şaşırmıyorum. Biz kullanıyoruz ama motosiklet hakkında hiç bir fikri olmayanların tercih ettiği bir tarz ve hevesle alıp kullanmayanlar var. Tabi bu demek değil ki km'yi geri saranlar yok.
-
05 Şubat 2013, 01:11
#17437
Mutlaka gelirim ben daha yeniyim1 yıllık motor kullanmaktayım ve ilk kazam olduğundan o heyecanla bir şey yapamadım tutanak tutturamadım akılma gelmedi. ancak dersimi aldım tabiki artık daha dikkatli olurum ve gezilere buluşmalara kesin geleceğim...
-
05 Şubat 2013, 01:24
#17438
baharın ve yeni sezonun belirtileri baş göstermeye başladı yeni motor almak isteyen ve yeni motor alan arkadaşlar paylaşım için bu sayfada baş göstermeye başladılar..
hepsine hoş geldin deriz eski bir sakin olarak..kaza yapan sorgut arkadaşa geçmiş olsun derim bu arada..burası gv 250 konusunda tek okul gibi duruyor tabiki..
arkadaşlar bu arada bende motoru sahibinden. com a koydum satış için, .... arabaya geçiş yapmak gerekli oldu.. motorsuz bir hayat bizim için tabiki mümkün değil..
kalın sağlıcakla..vesselam..
"Yolculuk bir fersahda olsa cehennemden bir parçadır" ..... seyyah pirimiz Evliya Çelebi
-
05 Şubat 2013, 01:29
#17439
sorgut adlı üyeden alıntı
Mutlaka gelirim ben daha yeniyim1 yıllık motor kullanmaktayım ve ilk kazam olduğundan o heyecanla bir şey yapamadım tutanak tutturamadım akılma gelmedi. ancak dersimi aldım tabiki artık daha dikkatli olurum ve gezilere buluşmalara kesin geleceğim...
Hadi sana bir şey olmamış ama hem kazayı yaşamana sebep oluyor hem de boşu boşuna 80 TL civarı masrafa giriyorsun. Ayrıca hasar olmadığından kesinlik emin olduğun durumlar haricinde tutanak tutmayı ihmal etme. Mesela önden bir kaza yaparsın fazla hasarın yok gibi görünür ama motora binip gitmeye başladığında fark edebileceğin bir şey olan amortisörlerin yamulmuştur en az 1500 TL demek oluyor bu. Ufak bir kazada kolay kolay olabilecek bir şey değil ama her şey olabilir sen de hiç bir şey olmasa da ilk anda olayın heyecanıyla fark edemeyeceğin şeyler de olabilir.
-
05 Şubat 2013, 10:39
#17440
Günaydın herkese..
Motorlarını yeni alan arkadaslar hosgeldiniz hayırlı olsun kazasiz belasiz..
Sorgut kardesim gecmis olsun Rıdvan in söylediklerini ezberlemeni tavsiye ederim adam cidden doktor olmuş
Bu arada Rıdvan;hala canakkaledeki rüzgar gazetelerde,bu da parmaklarım ve ön kolumdaki ağrıları açıklıyor,camın kıymetini bil
Bu arada arkadaslar yakıt tüketiminden bahsedelim biraz,doktordan son tüketim verilerini,karburatorlu ve enjeksiyonlu arasındaki tüketim farkını açıklamasını rica ediniz
He bir de son olarak enjeksiyonlu gider mi diyen arkadaslara söyleyeyim; 150'yi görüyor..
Gitmek istedikten sonra her yer yakındır.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)
Bu Konudaki Etiketler