Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
25 Aralık 2012, 23:49
#17161
Daelim Daystar 250lik aradım taradım yok ortada öyle bir motor. Şu an için üretilmediğini ve 2013 model olarak ortaya çıkabileceğini düşünmek doğru olabilir. 125liği 2006'dan beri var ama Türkiye'de sonuçta gitmez, onu alacağına YBR al muhabbeti döner bol bol ya da üstüne para ekle 650lik al tarzı. 250liğin sıfırı GV250den bir miktar daha ucuz olacaktır diye tahmin ediyorum gelirse eğer. Ama bence her ne kadar kalite olarak yakın olacağını düşünsem de; sonuçta yeni bir model, kullanan pek fazla olmayacak. Yeni çıkacağı için belki sorunları olabilir bunun üstüne de. GV 250 alırsan daha güvenli olur diye düşünüyorum.
Havalar da bir hafta güzel gidecek motor kullanma zamanıdır herkese iyi sürüşler.
Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.
Reklamlar
-
26 Aralık 2012, 00:40
#17162
Gv yi su motorla kıyas ediyorsunuz ya,vallahi bravo
Gitmek istedikten sonra her yer yakındır.
-
26 Aralık 2012, 15:20
#17163
ön cam ile ilgili bir önceki sayfadaki soruma yanıt verebilecek birisi var mı?
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
-
26 Aralık 2012, 15:22
#17164
Levent E. adlı üyeden alıntı
Gv yi su motorla kıyas ediyorsunuz ya,vallahi bravo
Daha var olmayan bir motor, kıyas edilmesi mümkün değil o bakımdan.
Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.
-
26 Aralık 2012, 20:44
#17165
Görseli için de söyleyebilirim aynı şeyi
Gitmek istedikten sonra her yer yakındır.
-
26 Aralık 2012, 22:01
#17166
Levent E. adlı üyeden alıntı
Görseli için de söyleyebilirim aynı şeyi
Fikriniz görseli için ise yorum yapamam. Bana pek fena gelmedi görüntüsü. GV daha şık duruyor ancak bu motor da kıyas edilemeyecek derece de çirkin değil. Tabi bu görünüş açısından benim yorumum.
Benim asıl merak ettiğim ve bilgisi olan biri varsa görüşünü veya önerisini istediğim konu Daelim markası ve söz konusu motoru hakkında bilgi... Bu vesileyle lycantrophic'in verdiği bilgi için teşekkür ederim.
Daelim öğrendiğim kadarıyla Hyosung ayarında bir motor üreticisi. Her iki firma da Kore'de üretim tesislerine sahip. Ayrıca Daelim'in iddiasına göre Kore pazarının %65'ini elinde bulunduruyormuş. 100'ün üzerinde ülke pazarında faaliyette bulunuyormuş. Fiyatlama politikasına bakıldığında da öyle maliyet odaklı olmadığı, kalite ve farklılık odaklı bir fiyatlandırma yaptığı anlaşılıyor. Asya Motor ile giriştiği ortaklık Kanuni ile Hyosung işbirliğine benziyor.
Asya Motor bu yeni ortaklığın bir sonucu olarak Daelim'e özel bir site hazırlıyor ancak henüz oldukça yetersiz bir tasarıma sahip. Bu sitede motorsikletin spesifikasyonlarına ilişkin bilgiye ulaşmak mümkün değil. Hatta lycantrophic'in dediği gibi 125 cc'si uzun zamandır üretiliyor olsa da 250 cc'lik ürün 2012 sonunda ilk kez piyasaya sürülecekmiş. Sitede belirtilene göre Daelim motor, enjeksiyon sistemini 125 ve 250cc'lik motorlarına eklemiş. Ek olarak ne olduğunu pek bilmediğim ancak motor performansını %10 artıran ve yakıt tüketimini %20 azaltan motor yönetim sistemi (EMS) denilen bir teknolojiye sahipmiş. Bir de akıllı anahtar sistemi dedikleri birşey varmış. Uzaktan çalıştırmanın yanı sıra sele açma, yakıt depo kapağı açma, kontak görevi ve en önemlisi ÇALINMAYA KARŞI ALARM işlevi görüyormuş. Yakıt tüketimine ilişkin ise 1 lt benzin ile 60km yol alındığını iddia ediyor. Yine motorlar hakkında tecrübesizliğimden dolayı anlamadığım bir diğer özelliği ise su soğutmalı motor versiyonunda hafif alaşımlı piston ve balansörlü krank kullandığını belirtmesi. Bu sayede sürüş ergonomisinin arttığını belirtiyor. Son olarak 125cc'lik versiyonunun kullanıldığı ülkelerdeki kullanıcıların internette yaptıkları yorumlar da olumlu bir izlenim veriyor.
Bütün bunları düşündüğümde şu an için alternatifsiz biçimde duran GV250'ye ilişkin kararımı sizler gibi yıllardır motor kullanan arkadaşların görüşlerini dikkate alarak değerlendirmek istedim.
Liberté, Égalité, Fraternité...
-
26 Aralık 2012, 22:48
#17167
ÇAYAN adlı üyeden alıntı
Fikriniz görseli için ise yorum yapamam. Bana pek fena gelmedi görüntüsü. GV daha şık duruyor ancak bu motor da kıyas edilemeyecek derece de çirkin değil. Tabi bu görünüş açısından benim yorumum.
Benim asıl merak ettiğim ve bilgisi olan biri varsa görüşünü veya önerisini istediğim konu Daelim markası ve söz konusu motoru hakkında bilgi... Bu vesileyle lycantrophic'in verdiği bilgi için teşekkür ederim.
Daelim öğrendiğim kadarıyla Hyosung ayarında bir motor üreticisi. Her iki firma da Kore'de üretim tesislerine sahip. Ayrıca Daelim'in iddiasına göre Kore pazarının %65'ini elinde bulunduruyormuş. 100'ün üzerinde ülke pazarında faaliyette bulunuyormuş. Fiyatlama politikasına bakıldığında da öyle maliyet odaklı olmadığı, kalite ve farklılık odaklı bir fiyatlandırma yaptığı anlaşılıyor. Asya Motor ile giriştiği ortaklık Kanuni ile Hyosung işbirliğine benziyor.
Asya Motor bu yeni ortaklığın bir sonucu olarak Daelim'e özel bir site hazırlıyor ancak henüz oldukça yetersiz bir tasarıma sahip. Bu sitede motorsikletin spesifikasyonlarına ilişkin bilgiye ulaşmak mümkün değil. Hatta lycantrophic'in dediği gibi 125 cc'si uzun zamandır üretiliyor olsa da 250 cc'lik ürün 2012 sonunda ilk kez piyasaya sürülecekmiş. Sitede belirtilene göre Daelim motor, enjeksiyon sistemini 125 ve 250cc'lik motorlarına eklemiş. Ek olarak ne olduğunu pek bilmediğim ancak motor performansını %10 artıran ve yakıt tüketimini %20 azaltan motor yönetim sistemi (EMS) denilen bir teknolojiye sahipmiş. Bir de akıllı anahtar sistemi dedikleri birşey varmış. Uzaktan çalıştırmanın yanı sıra sele açma, yakıt depo kapağı açma, kontak görevi ve en önemlisi ÇALINMAYA KARŞI ALARM işlevi görüyormuş. Yakıt tüketimine ilişkin ise 1 lt benzin ile 60km yol alındığını iddia ediyor. Yine motorlar hakkında tecrübesizliğimden dolayı anlamadığım bir diğer özelliği ise su soğutmalı motor versiyonunda hafif alaşımlı piston ve balansörlü krank kullandığını belirtmesi. Bu sayede sürüş ergonomisinin arttığını belirtiyor. Son olarak 125cc'lik versiyonunun kullanıldığı ülkelerdeki kullanıcıların internette yaptıkları yorumlar da olumlu bir izlenim veriyor.
Bütün bunları düşündüğümde şu an için alternatifsiz biçimde duran GV250'ye ilişkin kararımı sizler gibi yıllardır motor kullanan arkadaşların görüşlerini dikkate alarak değerlendirmek istedim.
Bizlerden bilgi istemişin fakat galiba hepimizden fazla bilgiye sahipsin
Biraz baktım internette doğru dürüst resmi bile yok gördüğüm tek resminde açıkçası tipi pek hoşuma gitmedi deposu çinli cruiser'ların depolarını andırıyor motor kısmı tek kafa yani V motor değil nikelaj bakımından çok eksik geldi bana daha çok plastik görünüm mevcut. Su soğutmalı oluşu ve balansör olması avantaj fakat bazı balansörlü motorlarda bile çok titreşim olduğunu okuyorum.
Özet olarak çok iyi bir motor olabilir fakat şu anda ne olduğu pek belli deği 3-5 ay içinde de belli olmaz tahminim. bir motorun kendini ispatlaması için en az 3-4 sene geçmeli bence belki ondan sonra alınabilir yani şu an mantıklı olan bence gv250.
-
27 Aralık 2012, 02:27
#17168
jr. adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bu ön camların değişik bağlantı tipleri mi var yoksa hepsi aynı mı?
Mesela bazıları gidondan iki tane destekle tutturuluyor.
Bazılarının da camın içinde metal kısımlar var sanırım onların sistemi farklı.
Hangisi daha sağlıklı, ilk metodda rüzgardan sallantı olmuyor mu?
Gidondan 2 tane çubuk tipi bağlantı kullanan ve camın içinde demir olmayan orjinali diğerler bir şekilde uydurulmuş ya da özel yapılmış camlar. Camın içinde demir olması daha iyi.
ÇAYAN adlı üyeden alıntı
Fikriniz görseli için ise yorum yapamam. Bana pek fena gelmedi görüntüsü. GV daha şık duruyor ancak bu motor da kıyas edilemeyecek derece de çirkin değil. Tabi bu görünüş açısından benim yorumum.
Benim asıl merak ettiğim ve bilgisi olan biri varsa görüşünü veya önerisini istediğim konu Daelim markası ve söz konusu motoru hakkında bilgi... Bu vesileyle lycantrophic'in verdiği bilgi için teşekkür ederim.
Daelim öğrendiğim kadarıyla Hyosung ayarında bir motor üreticisi. Her iki firma da Kore'de üretim tesislerine sahip. Ayrıca Daelim'in iddiasına göre Kore pazarının %65'ini elinde bulunduruyormuş. 100'ün üzerinde ülke pazarında faaliyette bulunuyormuş. Fiyatlama politikasına bakıldığında da öyle maliyet odaklı olmadığı, kalite ve farklılık odaklı bir fiyatlandırma yaptığı anlaşılıyor. Asya Motor ile giriştiği ortaklık Kanuni ile Hyosung işbirliğine benziyor.
Asya Motor bu yeni ortaklığın bir sonucu olarak Daelim'e özel bir site hazırlıyor ancak henüz oldukça yetersiz bir tasarıma sahip. Bu sitede motorsikletin spesifikasyonlarına ilişkin bilgiye ulaşmak mümkün değil. Hatta lycantrophic'in dediği gibi 125 cc'si uzun zamandır üretiliyor olsa da 250 cc'lik ürün 2012 sonunda ilk kez piyasaya sürülecekmiş. Sitede belirtilene göre Daelim motor, enjeksiyon sistemini 125 ve 250cc'lik motorlarına eklemiş. Ek olarak ne olduğunu pek bilmediğim ancak motor performansını %10 artıran ve yakıt tüketimini %20 azaltan motor yönetim sistemi (EMS) denilen bir teknolojiye sahipmiş. Bir de akıllı anahtar sistemi dedikleri birşey varmış. Uzaktan çalıştırmanın yanı sıra sele açma, yakıt depo kapağı açma, kontak görevi ve en önemlisi ÇALINMAYA KARŞI ALARM işlevi görüyormuş. Yakıt tüketimine ilişkin ise 1 lt benzin ile 60km yol alındığını iddia ediyor. Yine motorlar hakkında tecrübesizliğimden dolayı anlamadığım bir diğer özelliği ise su soğutmalı motor versiyonunda hafif alaşımlı piston ve balansörlü krank kullandığını belirtmesi. Bu sayede sürüş ergonomisinin arttığını belirtiyor. Son olarak 125cc'lik versiyonunun kullanıldığı ülkelerdeki kullanıcıların internette yaptıkları yorumlar da olumlu bir izlenim veriyor.
Bütün bunları düşündüğümde şu an için alternatifsiz biçimde duran GV250'ye ilişkin kararımı sizler gibi yıllardır motor kullanan arkadaşların görüşlerini dikkate alarak değerlendirmek istedim.
Kalite olarak Hyosung'dan çok farklı olduğunu sanmıyorum ama bu sadece tahmin ve asıl sorun bu motor az satılırsa yani piyasada Hyosung kadar olmazsa parça ve ikinci el satışında sorun yaşarsın.
Motorla alakalı diğer yazdıkların pazarlamadan başka bir şey değil, sanıyorum motorun tanıtım yazısını Saffet Üçüncü'ye hazırlatmışlar. Zira emsallerinde olan sıradan bir özelliği dünyada eşi benzeri olmayan süper bir şey gibi tanıtabilir başka birini tanımıyorum. Mesela EMS dediğin, enjeksiyonlu her modelde olmak zorunda olan beyin dediğimiz olay, anahtar hakkındakiler sıradan bir anahtar ve 40 TL'lik alarm oluyor. Motorun 1 lt benzinle 60 km gidemeyeceğine dair sahip olamayacağım kadar yüksek bir meblağ karşılığı bile bahse girebilirim, tabi 30 km'sini ittirerek götürmeyeceklerse.
-
27 Aralık 2012, 03:02
#17169
1 litre ile 60 km..kulağa hoş geliyor..motor gelsin test edilsin görelim..artıları eksileri nasılsa çıkar ortaya..çevremde motosiklet almak isteyenlere tavsiyem sınanmış olan GV 250 dir..manevra kabiliyeti,performans ve yakıt tüketimi ile bakımları düzenli ve doğru yapıldığında sahibini kolay kolay üzmez..
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
-
27 Aralık 2012, 11:03
#17170
1 litre 60 km imkansız. Ben de bahse girerim o konuda. Yeni çıkan motorlarda ister istemez çıktığı ilk zamanda sıkıntılar olabiliyor; mesela GV 250'nin de ilk çıktığından beri ve enjeksiyona geçtiğinden beri düzeltilen ufak tefek sıkıntıları var. Daelim'in 250liğinde de olacaktır ister istemez. Görüntü olarak da GV 250 daha güzel bence, çok ciddi bir fiyat farkı olmazsa arada tercihi GV250'den yana kullanmakta fayda var.
Sitedeki fotoğraf da 125liğin fotoğrafı gibi sanki; 250lik gelirse biraz daha kalıplı olur diye tahmin ediyorum.
Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.
-
27 Aralık 2012, 17:38
#17171
aslında bende cam taktırmayı düşünüyorum ama 4-44 sordum 190 eur dedi biraz pahalı geldi bana şimdilik askıya aldım
Mutluluk bilgi ile kazanılır
-
27 Aralık 2012, 19:52
#17172
Rushdi adlı üyeden alıntı
aslında bende cam taktırmayı düşünüyorum ama 4-44 sordum 190 eur dedi biraz pahalı geldi bana şimdilik askıya aldım
http://www.hyosungsource.com/index.p...roducts_id=401
http://www.hyosungsource.com/index.p...roducts_id=304
-
27 Aralık 2012, 22:32
#17173
Arkdaşlar çalışmaya başladım uzun süredir sayfaya giremiyorum inşallah iyisinizdir bir sıkıntı yoktur benm size danışmak istediğim birşey var şimdi ben şu görüntüyü elde etmek istiyorum
elcik tamam aynada tamam fakat tek sıkıntı nikelaj kontrol paneli bunu nerden bulucam başka bi markanın nikelaj kontrol panelide olur ama bulamadım bir iki tane buldum jigle kısmı falan hiç hoş değil ne yapabilirim??
-
27 Aralık 2012, 23:49
#17174
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
28 Aralık 2012, 00:10
#17175
merhaba herkese
valla ön camı bende düşünüyorum ama daha önceki sayfalardan anlamayı başaramadım sahibindenden buldum o da 160 tl istedi ama kalitesine güvenemedim
-
28 Aralık 2012, 01:00
#17176
bence önemli olan bağlantı aparatlarının kalitesi ve uygunluğu yoksa camın yapım maddesi hepsinde aynı sadece kalınlıkları farklılık gösterebilir..bu yüzden 150 tl civarında bulup alın derim..en azından bir iki sene sonra tekrar söküp yenilersiniz..yani ben olsam öle yapardım
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
28 Aralık 2012, 06:23
#17177
üstatlar benim arka lastiğim son günlerini yaşıyor :D önerdiğiniz marka yada alınacak yer var mı iki lastiği birden değiştirmeyi düşünüyorum
Mutluluk bilgi ile kazanılır
-
28 Aralık 2012, 12:36
#17178
Bizim servis unili satıyor,sikayet almadığını söyledi hatta ben de niyetlendim.bir de irc var,o marka yerliymis bilgisi olan paylaşırsa sevinirim ben de..
Gitmek istedikten sonra her yer yakındır.
-
28 Aralık 2012, 14:05
#17179
merhaba,
aranıza yeni katıldım.Şu an ciddi ciddi hysoung gv 250 almayı düşünüyorum.
Scooter'ları saymazsak ilk motorum olacak.Bu motorla ilgili bu forumda ve baska yerlerde bir cok sey okudum.
genelde olumlu seyler.sorum su.
İkinci EL dusunuyorum.bildigim kadarıyla bu motor 2004'den beri üretiliyor.2013'de de üretilecek.
bu zaman zarfındaki modellerde bir fark var mı? bazı yapısal arızalardan soz ediliyor.gaz kesmeme,stop etme...vb
su yıldan sonrakiler de sorun yok gibi bir sey diyebilir misinz?
tsk
-
28 Aralık 2012, 15:15
#17180
merhaba, aranızda konjektör sorunu yaşayan oldumu hiç.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler