Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #17041
    jr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Xciting 500 Ri
    30 beygir motorda daha fazla sanırdım.
    jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #17042
    Levent E. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung gv 650
    Valla ben 100 civariyim,artçım 60 civarı,çantalar sıkışık sekilde doluyor yola çıkarken,buna rağmen bayilip 90dan aşağı hiç inmedi yolda ki gayet mucize zaten benim için
    Bölünmüş yollarda da o kadar dik rampa pek olmuyor 100 un altına dusmessin ama diyorum ya kendi hacminde motorla kıyaslamak lazım,alabiliyorsan shadow ayarında bişey al daha rahat edebilirsin..
    Gitmek istedikten sonra her yer yakındır.

  3. #17043
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı jr. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar, motorun artçı konforu nasıldır?

    Artçı ile çekişten çok kayıp yaşanıyor mu? Mesela sabit 120 veya 130 gider mi hafif inişli çıkışlı şehirler arası yollarda?

    Artçım 50-55 kilo.

    Ankara'da motorunu denetecek, sesini dinletecek birisi halen yok mu

    Ankara bayisinin servis bilgisi ve ilgisinden memnun musunuz?
    Toplam ağırlığa göre değişir. Mesela Levent 100'e düşüyor diyor ama ben 120 ile yokuş çıkarken Emre artçısıyla beraber beni kovalayabiliyordu.

  4. #17044
    jr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Xciting 500 Ri
    teşekkürler
    jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.

  5. #17045

    Üyelik
    10 Ocak 2012
    Şehir
    Karabük
    Motosikleti
    Honda CBR 250 R
    Ben otobanda Ankara Karabük arası artçışız ama yüklü halde 120-140 aralığında hiç zorlanmadan geldim.
    jr. ve YÖRÜK bunu beğendiler.
    [I]Viraj Güzeldir..[/I]

  6. #17046
    Levent E. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung gv 650
    Benim motora yazık demek nasil bir ağırlıkla cebellesiyor garibim..
    Slayerrr, TwisTeD, inglor ve 1 diğerleri bunu beğendiler..
    Gitmek istedikten sonra her yer yakındır.

  7. #17047
    Zengibar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    RX3 Evo
    Alıntı jr. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ...

    Ankara bayisinin servis bilgisi ve ilgisinden memnun musunuz?
    Ben alırken 4-44'e baktırmıştım. Çok ilgililer. Havalar ısınınca tekrar bakıma götürcem...

  8. #17048

    Üyelik
    10 Ocak 2012
    Şehir
    Karabük
    Motosikleti
    Honda CBR 250 R
    Alıntı Zengibar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben alırken 4-44'e baktırmıştım. Çok ilgililer. Havalar ısınınca tekrar bakıma götürcem...
    Onur bir sezonda bir periyodik bakım aralığını tamamlayamadığından pek servis bilmez
    [I]Viraj Güzeldir..[/I]

  9. #17049
    Zengibar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    RX3 Evo
    Alıntı inglor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Onur bir sezonda bir periyodik bakım aralığını tamamlayamadığından pek servis bilmez
    @ Tolga 400 km bindim bu sezonda, fena sayılmaz 1 Depo bitirdim, halen dolu 1 depom var Dolu olan depoyu da olduğu yerde pazar günleri çalıştırarak bitirmeyi planlıyorum Bu performansla tarihe geçerim heralde. "0 km ilerleme ile 1 depoyu bitirmeyi başaran adam"

    @ Mali ne oldu bizim koruma demiri kardeşim? Krom kaplamada bence sorun yok...

    @ Köprüyü geçmek bize de kısmet olur inşallah bir gün. Heyecan verici...

    @ İlker nerelerdesin bi kaç gündür kardeşim, nöbetler mi patladı?

  10. #17050
    mali_181 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2012
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Şu an için motorsuz :(
    Alıntı Zengibar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @ Tolga 400 km bindim bu sezonda, fena sayılmaz 1 Depo bitirdim, halen dolu 1 depom var Dolu olan depoyu da olduğu yerde pazar günleri çalıştırarak bitirmeyi planlıyorum Bu performansla tarihe geçerim heralde. "0 km ilerleme ile 1 depoyu bitirmeyi başaran adam"

    @ Mali ne oldu bizim koruma demiri kardeşim? Krom kaplamada bence sorun yok...

    @ Köprüyü geçmek bize de kısmet olur inşallah bir gün. Heyecan verici...

    @ İlker nerelerdesin bi kaç gündür kardeşim, nöbetler mi patladı?
    Ya kim kesin yaptıracak kim yaptırmayacak anlamadım ki ben, kaç kişiyiz ??

  11. #17051

    Üyelik
    10 Ocak 2012
    Şehir
    Karabük
    Motosikleti
    Honda CBR 250 R
    Alıntı Zengibar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @ Tolga 400 km bindim bu sezonda, fena sayılmaz 1 Depo bitirdim, halen dolu 1 depom var Dolu olan depoyu da olduğu yerde pazar günleri çalıştırarak bitirmeyi planlıyorum Bu performansla tarihe geçerim heralde. "0 km ilerleme ile 1 depoyu bitirmeyi başaran adam"


    @ Köprüyü geçmek bize de kısmet olur inşallah bir gün. Heyecan verici...
    Senin motor olduğu yerde kaç yakıyoo
    Şaka biyana köprüden beraber geçeriz diycem ama sen evden okadar uzaklaşabiliecen mi onu bilmiyorum..
    [I]Viraj Güzeldir..[/I]

  12. #17052
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı Zengibar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dolu olan depoyu da olduğu yerde pazar günleri çalıştırarak bitirmeyi planlıyorum Bu performansla tarihe geçerim heralde. "0 km ilerleme ile 1 depoyu bitirmeyi başaran adam"
    O depoyu bitirmeyi bırak bir kaç litre azalmasını bile sağlayamazsın o şekilde ama rölantide çok az yakıt tüketildiği için değil benzinden önce akün biteceği için.
    Motor durduğu yerde çalışarak şarj olmaz. Her seferinde marş vermek için harcayacağın enerjiyi ve akünün soğukta daha hızlı boşaldığını da hesap edersek kısa sürede akün bitecektir. Her çalıştırdığında en az yarım saat şarj edersen belki marş sırasında harcadığın kadar enerjiyi tamamlayabilirsin. Daha sağlıklı bir akü için ya haftada bir çıkıp 15-20 dk. kadar motorla dolaş ya da bir akü şarj cihazı alıp aküyü evde sürekli şarjda bırak kullanmak istediğin zaman takıp çalıştırırsın. Sürekli şarjda kalmasının da bir zararı yok çünkü şarj aletleri akü dolduğunda akımı kesiyor.
    YÖRÜK ve Zengibar bunu beğendiler.

  13. #17053

    Üyelik
    10 Ocak 2012
    Şehir
    Karabük
    Motosikleti
    Honda CBR 250 R
    Acaba gv ye uyacak ön ve arka çamurluk bulabilirmiyim..
    [I]Viraj Güzeldir..[/I]

  14. #17054
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı inglor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Acaba gv ye uyacak ön ve arka çamurluk bulabilirmiyim..
    Mevcut çamurluklarla sorunun ne?

  15. #17055
    Zengibar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    RX3 Evo
    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O depoyu bitirmeyi bırak bir kaç litre azalmasını bile sağlayamazsın o şekilde ama rölantide çok az yakıt tüketildiği için değil benzinden önce akün biteceği için.
    Motor durduğu yerde çalışarak şarj olmaz. Her seferinde marş vermek için harcayacağın enerjiyi ve akünün soğukta daha hızlı boşaldığını da hesap edersek kısa sürede akün bitecektir. Her çalıştırdığında en az yarım saat şarj edersen belki marş sırasında harcadığın kadar enerjiyi tamamlayabilirsin. Daha sağlıklı bir akü için ya haftada bir çıkıp 15-20 dk. kadar motorla dolaş ya da bir akü şarj cihazı alıp aküyü evde sürekli şarjda bırak kullanmak istediğin zaman takıp çalıştırırsın. Sürekli şarjda kalmasının da bir zararı yok çünkü şarj aletleri akü dolduğunda akımı kesiyor.
    Çok teşekkür ederim bu güzel açıklamalar ve geyik için
    @İlker sen almıştın sarj makinası memnun musun? Aküye yazık etmeden ben de alayım bari...
    @Tolga hele bi senin yanına geleyim de, köprüyü bi ara geçeriz nasıl olsa
    @Mali bi sayım yapalım o zaman. Ben +1

  16. #17056

    Üyelik
    10 Ocak 2012
    Şehir
    Karabük
    Motosikleti
    Honda CBR 250 R
    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mevcut çamurluklarla sorunun ne?
    Aklımda bikaç değişiklik yapmak var..Büyük kocaman parçalardan kurtulmak niyetindeyim..Çamurluk sele ve depo en büyükleri
    [I]Viraj Güzeldir..[/I]

  17. #17057
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    arkadaşlar herkese selamlar..

    denetleme koşturmaları başladı bende o yüzden pek fırsat bulamadım,aranızda olamadım birkaç gündür...bu arada ayaz yeğeniniz artık 1 yaşında geçtiğimiz haftasonu doğum gününü kutladık.
    onur rıdvanın kullandığı şarj cihazından aldım..bir defa şarj ettim ve aküyü motora taktım tıkır tıkır çalıştı..şimdi bir arkadaşıma ödünç verdim arabasının aküsünü şarj ediyor..oldukça uygun fiyata alınabilecek en mantıklı cihaz..tavsiye ederim..

    herkese kazasız belasız sürüşler..
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!

  18. #17058
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı inglor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aklımda bikaç değişiklik yapmak var..Büyük kocaman parçalardan kurtulmak niyetindeyim..Çamurluk sele ve depo en büyükleri
    Bobber tarzında bir şey yapmak istiyorsan bir kaç bin Lira harcaman gerekir. Ayrıca daha kısa bir çamurluk taktığında lastikle arasında olan mesafe ortaya çıkıp sırıtacağından kötü görünecektir. Tabii bunlar hep masraflı şeyler. Yeterince moralin bozulmadıysa sorun olacak bir çok şey sayabilirim.

    Alıntı YÖRÜK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şimdi bir arkadaşıma ödünç verdim arabasının aküsünü şarj ediyor..oldukça uygun fiyata alınabilecek en mantıklı cihaz..tavsiye ederim..
    Zaten o şarj cihazının doğasında var paylaşım. Benim şarj cihazı en az 6-7 kişiyi gezmiştir.
    YÖRÜK bunu beğendi.

  19. #17059

    Üyelik
    10 Ocak 2012
    Şehir
    Karabük
    Motosikleti
    Honda CBR 250 R
    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bobber tarzında bir şey yapmak istiyorsan bir kaç bin Lira harcaman gerekir. Ayrıca daha kısa bir çamurluk taktığında lastikle arasında olan mesafe ortaya çıkıp sırıtacağından kötü görünecektir. Tabii bunlar hep masraflı şeyler. Yeterince moralin bozulmadıysa sorun olacak bir çok şey sayabilirim.



    Zaten o şarj cihazının doğasında var paylaşım. Benim şarj cihazı en az 6-7 kişiyi gezmiştir.
    Söyle tabiiki dostum.Kafamda kuruyorum.Modellere bakıyorum..Örnek resimler topluyorum.
    Aklımdaki tam olarak bobber değil..Evet benzeyebilir ama daha çok custom..yinede işin içinde bobbing var..
    ÇDediğin çamurluk mevzusu arkada kesinlikle göze batacak bi durum farkındayım.Ancak aklımdaki olay tam olarak oraya kısa çamurluk değil.Şöyleki;arka çamurluğu sürücü ve artçı selesini çıkarıp şasenin sonundan depoya kadar olan kısma ince el yapımı bir sele yapmak.Bunu daha küçük bir depo ve uygun bir gidonla tamamlıyabilirim.
    Arka çamurluktan beklentim şu..Orda olduğu belli olmasın.Lastikle sele arası naked gibi açık kalsın ancak selenin altı ve arka tekerin ön kısmındaki elektrik bağlantılarınıda çamur ve sudan korusun..
    [I]Viraj Güzeldir..[/I]

  20. #17060
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı inglor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Söyle tabiiki dostum.Kafamda kuruyorum.Modellere bakıyorum..Örnek resimler topluyorum.
    Aklımdaki tam olarak bobber değil..Evet benzeyebilir ama daha çok custom..yinede işin içinde bobbing var..
    ÇDediğin çamurluk mevzusu arkada kesinlikle göze batacak bi durum farkındayım.Ancak aklımdaki olay tam olarak oraya kısa çamurluk değil.Şöyleki;arka çamurluğu sürücü ve artçı selesini çıkarıp şasenin sonundan depoya kadar olan kısma ince el yapımı bir sele yapmak.Bunu daha küçük bir depo ve uygun bir gidonla tamamlıyabilirim.
    Arka çamurluktan beklentim şu..Orda olduğu belli olmasın.Lastikle sele arası naked gibi açık kalsın ancak selenin altı ve arka tekerin ön kısmındaki elektrik bağlantılarınıda çamur ve sudan korusun..
    Öncelikle biliyorsun ki çamurluk değişince ilk sorun stop, sinyal ve plaka olacak. Bunları bir şekilde halledersin.
    İnce çamurluk diyorsun eğer incelikten kastın genişlik ise yan taraflarda nikelajlı görünen kısmın altındaki şaseyi kesmen gerekir. Eğer artçı selesi kullanmak istiyorsan da o şaseyi kesince kullanamazsın. Çamurluk bu şase kısmına bağlandığı için onu da elektrik bağlantıları olan yer dediğin yere bağlaman gerekir. Böyle bir bağlantıyla lastikle arasındaki mesafeyi istediğin kadar düşürebilirsin ve motorun yaylanma hareketinden de etkilenmez. Ön seleye doğru daraltmaya devam etmek istersen olmaz çünkü sele şaseyi ve yan kapakları ancak kapatabiliyor ve amortisörlerin bağlandığı kısımları daraltamazsın.

    Eğer inceltmekten kastın yandan bakıldığında görünen, yükseklik olansa;zaten ortalamanın biraz üzerinde olan artçı konforu sıfırın altına düşer öncelikle. Daha büyük bir sorun olarak artçı ve sürücü seleleri arasında yükseklik farkı düz sele yapmak için biraz fazla. Arka selenin yüksekliğini azaltmak için çamurluğu alçaltman gerekir öncelikle. Ama gayet yüksek görünen o çamurluk arkanda artçıyla hızlı bir şekilde tümsekten falan geçince şu haliyle bile lastiğe sürtebiliyor. Böyle bir şey yapman halinde tek kullandığın zamanlarda bile çamurluk lastiğe sürter. Bunu engellemenin yaylanma hareketinin çamurluğa yansıtılmaması olur. Bunun için de çamurluğu arka maşaya bağlamak gerekir. Bu sefer de çamurluğun üzerinde olan artçı selesi sorunu çıkar ortaya. Çünkü çamurluk bir şekilde maşaya bağlanabilir ama basit bir bağlantı çamurluğun üzerindeki artçının ağırlığını taşıyamaz. Orası için maşaya bağlı bir şase tasarlamak gerekir.

    Sadece çamurluk için şimdilik aklıma gelen bu kadar sorun olabiliyor. Sen ince ve tek sele istiyorsan en iyisi bir cross al.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 22 kullanıcı var. (0 üye ve 22 misafir)

Bu Konudaki Etiketler