Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
06 Aralık 2012, 10:44
#17001
Reklamlar
-
06 Aralık 2012, 11:49
#17002
Slayerrr adlı üyeden alıntı
1- Her ikisi de kopunca değiştirilir.
Ama olağanüstü bir durum olmadıkça gaz teli kopmaz. Debriyaj teli de kullanıma göre değişir ama en kötü ihtimalle 20.000 km yapar
2- Aslında 4 yılda bir değiştirilmesi tavsiye edilir ama ben dahil değiştiren duymadım hiç. Zaten durduk yere bir şey olmaz ama lastiğin zamanla sertleşmesi olayına karşı çatlak kontrolü yapabilirsin.
3- Debriyaj balatası değiştiren bir gv görmedin/duymadım henüz hem de 50.000 km'yi geçenler olmasına rağmen. Ama yine kullanımla alakalı bir durum bitirmek istersen 10.000'de bile biter.
Hoş geldin, motorun hayırlı olsun.
Sağol rıdvan.
sacrecour hoşgeldin.hayırlı olsun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:47 ----------
Zengibar adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bi süredir giremedim forma, dedem vefat etti, memlekette idim, dün Ankara'ya döndüm.
Fatih abi ve Cem hoş geldiniz. Beni de bu seviyeli ortam ve bilgi birikimi aşık etmişti GV250'ye. Daha sonra hiç başka motor bakmadan almıştım. Mehmet Ali, koruma demiri için galiba 3 kişi olduk. Aslında çanta demirini de dahil etsek mi olaya, ben çanta demiri de bakıyorum.
İlker araba ne durumda bu arada, memnun musunuz?
Onur başın sağolsun
-
06 Aralık 2012, 12:27
#17003
Zengibar adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bi süredir giremedim forma, dedem vefat etti, memlekette idim, dün Ankara'ya döndüm.
Fatih abi ve Cem hoş geldiniz. Beni de bu seviyeli ortam ve bilgi birikimi aşık etmişti GV250'ye. Daha sonra hiç başka motor bakmadan almıştım. Mehmet Ali, koruma demiri için galiba 3 kişi olduk. Aslında çanta demirini de dahil etsek mi olaya, ben çanta demiri de bakıyorum.
İlker araba ne durumda bu arada, memnun musunuz?
Allah Rahbet Eylesin. Siz yakınlarına sabbırlar dilerim.
-
06 Aralık 2012, 15:16
#17004
Onur basınız sagolsun sabırlar dilerim..
-
06 Aralık 2012, 15:22
#17005
Onur başın sağolsun. Dedenin mekanı cennet olsun inşallah..
@sacrecour, aramıza hoşgeldin, yeni motorun da hayırlı olsun, kazasız belasız bol kilometreler diliyorum. Çil çil de yanıyordur şimdi, maşallah
Arkadaşlar ben de hayırlısıyla Denizli'de üniversite hastanesinde göreve başlıyorum bu ay. Umarım hastaneyle doktorla işiniz olmaz, ama Denizli'ye gelirseniz, ya da ne bileyim bir şekilde yolunuz düşerse, büyük ihtimalle hastanede nöbette olurum ama mutlaka hastanenin kafeteryasında bile olsa bir çayımı, ikisi bir aradamı içmeye beklerim.
Bu arada koruma demiri için listeye beni de ekleyebilirsiniz. Ama şekil olarak nasıl bir şey yaptıracağımızı önceden belirlersek daha iyi olur. Bir de paslanmaz kaplamalı demir mi kullanılıyor acaba yoksa kaplamasız komple paslanmaz parlak demirden mi yapılacak, bilen var mı?
-
06 Aralık 2012, 16:26
#17006
Demir üzerine kaplama yaparsanız ılerde karincalanma ve paslanma olur,ayrica aldigi darbeler kaplamayi kaziyacak,hem kötü görünür hem sureci de hizlandiracak.ama piyasada 304 diye gecen krom malzemeden yaptırırsanız hiç bir zaman paslanmaz.hazirlandiktan sonra bir de parlatirsaniz pırıl pırıl olur.ayrica bu malzeme bırakın demiri(motorun şasesi),birçok Çelik malzemeden de daha saglamdir ki koruma demiri yapacaksınız
Yalnız kaplama biraz daha parlak oluyor(işi bilen anlar) ama ilk zamanlar sadece..
-
06 Aralık 2012, 16:29
#17007
Dr.Aequitas adlı üyeden alıntı
Onur başın sağolsun. Dedenin mekanı cennet olsun inşallah..
@sacrecour, aramıza hoşgeldin, yeni motorun da hayırlı olsun, kazasız belasız bol kilometreler diliyorum. Çil çil de yanıyordur şimdi, maşallah
Arkadaşlar ben de hayırlısıyla Denizli'de üniversite hastanesinde göreve başlıyorum bu ay. Umarım hastaneyle doktorla işiniz olmaz, ama Denizli'ye gelirseniz, ya da ne bileyim bir şekilde yolunuz düşerse, büyük ihtimalle hastanede nöbette olurum ama mutlaka hastanenin kafeteryasında bile olsa bir çayımı, ikisi bir aradamı içmeye beklerim.
Bu arada koruma demiri için listeye beni de ekleyebilirsiniz. Ama şekil olarak nasıl bir şey yaptıracağımızı önceden belirlersek daha iyi olur. Bir de paslanmaz kaplamalı demir mi kullanılıyor acaba yoksa kaplamasız komple paslanmaz parlak demirden mi yapılacak, bilen var mı?
başınız sağolsun. tüm yakınlarına sabır diliyorum...
tekrar hoşbulduk... aslında yanan o mu ben miyim tartışılır işteyken bir an önce kavuşmak için için için yanıyorum geldiğimde ise hava kararmış oluyor zaten ehliyet de yok... :(
evet yaptıracağımız koruma demirinin modelini belirlemek gerek. ilgili arkadaşlar özellikle de M. Ali Şenel kardeş seçenekleri resimleriyle ilave ederlerse hep beraber fikir beyan ederiz. Hadi araştırmaya...
mesela bu benden olsun. yorumlar...
http://www.p-wholesale.com/upimg/9/4...s-2000-634.jpg
herkese kazasız belasız bol sürüşler...
-
06 Aralık 2012, 17:08
#17008
-
06 Aralık 2012, 17:45
#17009
Arkadaşlar koruma demiri nikalaj olacak fakat orjinal ve kaliteli oluyor nikalajı bundan eminim ,koruma demiri işine girmek isteyen arakadaşlar şu anda
1-sacrecour
2-Dr.Aequita
3-scpiler
Doğrdudur demi??
Ben şunu çok beğendim sizce nasıl??
-
06 Aralık 2012, 19:24
#17010
Levent E. adlı üyeden alıntı
Demir üzerine kaplama yaparsanız ılerde karincalanma ve paslanma olur,ayrica aldigi darbeler kaplamayi kaziyacak,hem kötü görünür hem sureci de hizlandiracak.ama piyasada 304 diye gecen krom malzemeden yaptırırsanız hiç bir zaman paslanmaz.hazirlandiktan sonra bir de parlatirsaniz pırıl pırıl olur.ayrica bu malzeme bırakın demiri(motorun şasesi),birçok Çelik malzemeden de daha saglamdir ki koruma demiri yapacaksınız
Yalnız kaplama biraz daha parlak oluyor(işi bilen anlar) ama ilk zamanlar sadece..
Kesinlikle katılıyorum. Eğer demir üzerine nikelaj kaplama olacaksa beni listeden çıkarabilirsin. Babamın motorunda öyle bir koruma demiri var ve şu anda her tarafı küf kaplamış vaziyette. Bir ara metylanla parlatmıştım ufak bir kısmını ama çok uğraştırmıştı, bir kaç yağmur sonrasında eski haline dönüverdi. Hani 150'lik Kymco'da çok da sorun olmuyor ama bizim aletlerde çok berbat görünür bence.
-
06 Aralık 2012, 20:11
#17011
Dr.Aequitas adlı üyeden alıntı
Kesinlikle katılıyorum. Eğer demir üzerine nikelaj kaplama olacaksa beni listeden çıkarabilirsin. Babamın motorunda öyle bir koruma demiri var ve şu anda her tarafı küf kaplamış vaziyette. Bir ara metylanla parlatmıştım ufak bir kısmını ama çok uğraştırmıştı, bir kaç yağmur sonrasında eski haline dönüverdi. Hani 150'lik Kymco'da çok da sorun olmuyor ama bizim aletlerde çok berbat görünür bence.
Birçok motor için yaptığı gördüm çok kaliteli duruyor arkadaşımın apache si var ve yaptıracağım yere yaptırmış 30 binde motor hala pırıl pırıl 4-5 kişiye sordum o konuda kesinlikle sıkıntı yaşamassın dedi birde bir abimizin offroad yaptığı jeep i var onun ön arka koruma demirini yaptırmış adam hep arazide ama koruma demirleri pırıl pırıl
-
06 Aralık 2012, 20:45
#17012
@johnizm ben de zaten pazar filelerini asarım diye düşünmüştüm. Böylelikle canta masrafından da yırtacaktım;)
@mali_181 senin model bana uyar. İscilik ve malzeme kalitesine guveniyorsan varsin nikelaj olsun. Fiyati da uygun olursa bence denemeye deger. Hele de alternatif ayaklık kısmındaki lastikler olursa daha şık olur. Bu arada fiyat ne olur?
-
06 Aralık 2012, 21:10
#17013
Levent E. adlı üyeden alıntı
Demir üzerine kaplama yaparsanız ılerde karincalanma ve paslanma olur,ayrica aldigi darbeler kaplamayi kaziyacak,hem kötü görünür hem sureci de hizlandiracak.ama piyasada 304 diye gecen krom malzemeden yaptırırsanız hiç bir zaman paslanmaz.hazirlandiktan sonra bir de parlatirsaniz pırıl pırıl olur.ayrica bu malzeme bırakın demiri(motorun şasesi),birçok Çelik malzemeden de daha saglamdir ki koruma demiri yapacaksınız
Yalnız kaplama biraz daha parlak oluyor(işi bilen anlar) ama ilk zamanlar sadece..
Benimki sanırım o malzemeden
Önceki motorumda nikelaj kaplama vardı.Bir kaza sonrası çok ta çirkin bi hal almıştı.Bende onu avuçiçi taşlama makinası ile kazıyıp siyaha boyamaıştım.
-
06 Aralık 2012, 21:10
#17014
sacrecour adlı üyeden alıntı
@johnizm ben de zaten pazar filelerini asarım diye düşünmüştüm. Böylelikle canta masrafından da yırtacaktım;)
@mali_181 senin model bana uyar. İscilik ve malzeme kalitesine guveniyorsan varsin nikelaj olsun. Fiyati da uygun olursa bence denemeye deger. Hele de alternatif ayaklık kısmındaki lastikler olursa daha şık olur. Bu arada fiyat ne olur?
o ince olan lastikleri kendimiz ayarlarız onlar çok dert değil ben şekline tav oldum bu demirin işte bunu 120 ye ayarlarım die düşünüyorum kesin bi sayı olsa gidip konuşucam zaten
-
06 Aralık 2012, 21:14
#17015
dostum senn yaptırcağın yer neresi?İstanbulda mı? dediğin fiyatlara olucaksa bende varım ama bi hep beraber gidelim bence.
-
06 Aralık 2012, 21:28
#17016
cpiler adlı üyeden alıntı
dostum senn yaptırcağın yer neresi?İstanbulda mı? dediğin fiyatlara olucaksa bende varım ama bi hep beraber gidelim bence.
Malesef değil Nazilli de
-
06 Aralık 2012, 21:49
#17017
o zaman beni çıkar dostum listeden burdan bi yer bulurum ben artık yaptırıcak.
-
06 Aralık 2012, 23:54
#17018
Ben de bu modeli beğeniyorum ama sizce o sivri yerler kaza anında neler yaşatır?
Gitmek istedikten sonra her yer yakındır.
-
07 Aralık 2012, 00:51
#17019
Arkadaşlar baş sağlığı dilekleriniz için hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Dostlar sağ olsun.
Koruma demiri 303-304 yada daha kalitelisi olan 316 paslanmaz çelikten yapılabilir ancak kaplama kadar parlak olmaz. Kaplamanın farklı kaliteleri vardır. Gerçek bir kaplama uzun yıllar boyunca paslanma, kararma yapmaz. Örneğin eksozlara da kaplama yapılır.
Detaylı bilgi için linki incelemenizi tavsiye ederim.
http://www.atilimkimya.com/parlak-ni...plama-prosesi/
-
07 Aralık 2012, 12:56
#17020
Gunaydin arkadaslar.. oncelikkle onur basin sagolsun arkadasim.. mehmet bu koruma demiri olayi benimde kafama yatti ama tarz olarak honda shadowa takilan koruma demirlerine hastayim..simdi sen ustadan fiyat alacagim diyorsun fakat o usta herkesin farkli isteklerine gore nasil yapacak daha dogrusu yapabilecek mi.. yada belirli bir model belirleyip ona gore mi yapilacak ?
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 83 kullanıcı var. (0 üye ve 83 misafir)
Bu Konudaki Etiketler