Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
26 Ocak 2009, 22:30
#1681
Reklamlar
-
26 Ocak 2009, 22:41
#1682
İlkercim valla benimde çok fazla bir deneyimim yok ancak kendime yetecek kadar bilgisayar biliyorum. Ama tavsiyem explorer yerine Firefox Mozillayı yükle. İlk açılışı explorer'e göre çok az yavaş ama açıldıktan sonra explorer'e fark atıyor hız konusunda. Birde o internet tarayıcısını kullan derim ben.
Eyvallah bakalım Mayıs gibi evlenicem kısmetse, darısı seninde başına inşallah. Ben bir evleneyimde sanada tavsiyelerim olur
-
26 Ocak 2009, 23:01
#1683
-
26 Ocak 2009, 23:08
#1684
-
26 Ocak 2009, 23:11
#1685
6.GV 250 nizde sizi en etkileyen yeri neresi?
cevap veriyorum benimde çamuluklar çok hoşuma gidiyor.biz lisedeyken moped denilen bionik yada bisan marka mopedler vardı hala var kullanılıyor.bir zamanlar selçuk abinin anlattığı o kısmı oluşturmak için teflon tencerenin tutamak sapını söküp tam arka çamuluğun bittiği kısma vida ile takardık.o dönemler çok gösterişli dururdu tencere sapı
gerçekten bizim motorların çamurluklarının(hem ön hem arka) kıvrımı uzanımı ve şekli çok hoş.diğer cruiserlerden tip olarak da ayırıyor kendini.bu indian denen koray abinin gösterdiği motorun çamurluklarına da bittim
selçuk abi motorize07'de motorun yan yattığı yazıyordu mıcıra kaptırmışsın galiba.motorda bişi varmı?
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
26 Ocak 2009, 23:35
#1686
hayırlı akşamlar arkadaşlar,
tam yarım saattır okuyorum gelişmelri herkes her gün ya bir şey yapıyor yada düşünüyor ,
cuma akşamı gv 250nin 8825tl olduğunu öğrendiğimden beri morelim çok bozuk.
sıfır alma planı yaparken 2. elin oluşmasını bekleyeceğiz mecburen biraz daha galiba ,
buna rağmen sırf gözümü doyurmak için yarın istanbul a gidip motovizyondaki motorları seyr edeceğim ve varsa 2. el vs. hem fiyat hem de durumlarını inceleyip fikri alt yapımı sağlamlaştıracağım.
bu arada motoron daki kask kampanyasından da bir kask alamayı düşünüyorum hazır kaskım kırılmışken 3 yıl önce 11 tl (on bir) ye almıştım geçen hafta düştü ve çatladıda ))
Selçuk bey 650 yi düşünmeye başlatınca ilk motoru kullanmaya bşladığımda bana artık hızla cc leri yükseltirsin demişlerdi de inanmamıştım 500cc ile başladığım süreç 115 ve 150 cc den sonra 250 cc de durur diyorum ben kendime ama örneklere baktıkça pek duracak gibi değil .. gerçi şu 2500 yi alıp bir havamızı bulalım daönce Allahın izni ile ..
kalın sağlıcakla...
-
26 Ocak 2009, 23:45
#1687
mitmuallim hayırlısı olsun ama ben de ikinci el almanı tavsiye ederim.malum fiyatlar da zamlandı.ama kriz dönemi neye güvenerek zam yaptı bu kuralkan ben anlayamadım.ileriye dönük bir politikaları vardır elbet.bu arada zam olayı yakın zamanda ikinci elleri de etkiler.o yüzden alabilirsen biran önce temiz ikinci el almayı planla derim.
motoron dergisi LS2 cartoon marka kask veriyor mantıklı bir alışveriş olur doğrusu.bende airoh sv55 yerine LS2 delta almaya karar verdim.airoh 310 tl,LS2 190 tl civarında.aradaki farkı pantolon alarak kapatacağım.taksitler bitince de ikinci kask olarak artık airoh alacam.yada hatuna alırım airoh'u.böyle birşeye karar verdim.
ya bu arada koray abi kepenkleri kapattı tatile girince galiba nerde yaw?
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
27 Ocak 2009, 01:07
#1688
-
27 Ocak 2009, 01:10
#1689
Benzini ne zaman koyduğumu unuttuğum zamanı seviyodum bende
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
-
27 Ocak 2009, 01:15
#1690
emrah güldürdün beni evet haklısın valla bende aldığımdan beri aynı benzin ile kullanıyorum ve hala bakıyorum içine var içinde benzin..
bir sıcak söz.. bir demlik çay.. işte sevmek bu kadar kolay..
-
27 Ocak 2009, 01:17
#1691
ben antalya'da iken toplamda 20 tl ile bu kadar gezi yaptım arkadaşlar.yakıt konusunda oldukça cimri bizim makineler. bu arada benim soruya cevap yok hala.sele ve artçı selesini ve sissybar'ın derisini beslemek için,çatlayıp deforme olmasını önlemek için koruyucu bir şey kullanıyor musunuz?
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
27 Ocak 2009, 01:21
#1692
ilker o benimde aklıma geldi kardeşim ya hakkatten uzmanlarımızdan yanıt alalım lütfen
bir sıcak söz.. bir demlik çay.. işte sevmek bu kadar kolay..
-
27 Ocak 2009, 01:25
#1693
evet emrah seni dinliyoruz o zaman koruyucu sprey yada besleyici herhangi bir ürün kullanıyor musun?tavsiyen nedir?
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
27 Ocak 2009, 01:27
#1694
Arkadaşlar yapmış olduğum kaza ile başka bir sitedeki açıklamalarımı alıntı yapıyorum
[QUOTE "Merhabalar.. Hepinize ilginizden dolayı teşekkür ederim. Arkadaşlar benim bu kaza herkese tecrübe olsun. Çünkü bunun motor bilgisi ve yeteneği ile ilgili değil tamamen bizim kontrolümüz dışında gelişen birçok olaylarında kazalarda etmen olduğu ile ilgilidir..
Öncelikle eşimi bugün yapacağım geziye zor ikna ettiğimi söylemek isterim. Hafta içinde Google Earth den Antalya dan çıkıp Hurma Hisarçandır, Altınyaka Kumluca Kemer Antalya ile toplamda 225 km lik bir parkurdu.
Altınyaka ya kadar herşey güzeldi. Yaşım ve mesleğim icabı daima hazırlıklı ve tedbirliyimdir.. Eşimde Kask, kask içliği, korumalı mont korumalı eldiven ve dizlik bende de aynı set vardı. Günboyu 40 km nin üzerine çıkamamıştık.. Lakin Altınyaka yı geçtikten sonra; Ormanlardan geçip Kumlucaya 12 km kala yol aniden kaymak gibi oluvermişti; süper sanki otobanlaştı.
Yol gerçekten, o kadar kötü yoldan sonra, harika idi, sevinmiştim. Ancak hızım yine 40 50 civarı idi, rakım ve irtifa epey vardı, yaklaşık 1000 m civarında idik. Bir anda yol şiddetli eğim ve viraja dönüverdi. Hızımı azaltıp, yolun kıvrımlarını motorumu sürerken inceledim lakin kafamda yol güzel ama dardı yaklaşık eni 3 yada 4 m idi. Endişem yolu güzel bilip de, bu dar yolda hızlı bir sürücü ile karşılaşmamaktı; ancak artçı yolcu ile yanlarda da yaklaşık 12 kg lık yüklü çantalar ile beraber, yolun rampalı eğimi ve motorda hızı kesmek için fren yaptıkça ağırlık merkezini sürekli olarak ve artırarak ön teker üzerinde yoğunlaştırıyor ve motorun idaresini güçleştiriyordu ancak mutlu bir sürüş vardı ta ki; o kritik dönemece gelene kadar. .
Önümde şiddetli bir dönemeç vardı. Yukarıda bahs ettiğim kriterler ön tekere olan kuvvet ve baskıyı artırmış sürüşü zorlaştırmıştı ancak önümdeki viraj yaklaşık 30 derecelik rampa eğimle 180 derecelik tam geldiğim yönün aksi istikametine dönecek şekilde idi o sebeble hızımı 35 km ye kadar indirdim hızı azaltma baskısı ön tekere ağırlığı dahada artırdı. Çünkü 3 m lik bir yolda artçı ve çantalarla beraber yüksek eğimli yolda 181kg lık 2.27 m lik motorumu çevirecektim. Herşey iyi idi, hatta karşıdan araçta gelmemiş tüm 3m lik yolu dönüş için komple kullanma imkanı doğmuştu; dönüşe başladığım anda ön tekerde tüm motorun ağırlığını hissediyordum dikkatli olmam gerekliydi herşey iyi idi dönüş başlamış hatta aşağıdan aksi istikametten araç geliyormu diye bakıyordum. Yol temiz ve kaymak gibiydi. Dönüş tamamlanacakken bir anda kendimi asfaltta sürüklenirken buldum.
Şaşırmış, korkmuş, paniklemiş ama sakin davranıyordum. Altımda motor yoktu. Asfaltta sürekleniyordum bir anda asflatta ne işim var diye aklımdan geçirdim.. Gerçekten; Sonra o zaman kaza yaptım dedim ama nasıl? Yada ne oldu? Asfaltta kayarken bunları düşündüm. O an Eşim aklıma geldi. Baktım oda yanımda. Derhal ayağa kalktım. Ne olduğunu anlayamamıştım, eşime bi'şeyin varmı diye sordum paniklemişti. Onu kenara kaldırdım. Kırık çıkık yoktu. Ancak dizliklerimiz ve montlarımız kötü durumda idi demek ki bizi onlar korumuştu. Dizliklerim tamamen darbe almış eğilmiş ve derin çizilmiş; montumun sağ omuz koruması parçalanmıştı. Omuzum hala ağrıyor.. Çünkü tamamen 3 m kadar mıcırda uçup çarpıp ve kaymıştık.
Ne olduğunu anlayamadan bir araba durdu. Kolonya verdi adamda Amerikalı idi o şaşkınlıkla bende ingilizce konuşmaya başladım daha sonra bu adam kim ya! İngilizce konuşuyorum dedim. Sonradan farkına vardım çünkü işyerimde sürekli ingilizce konuşurum. Lakin esnada ingilizce normal gelmişti ama sonra ben ingilizce konuşuyorum dedim.. Beydağlarının tepesinde ABD li bir adam yardım etti. Şaşkınlığımı üzerimden atınca yolu inceledim.
Tam bir facia.. Arkadaşlar yolun yarısı 1.5 m eninde 8 cm derinliğinde tamamen mıcır. Mıcırın üzerinden zift geçmiş mıcır rengi asfalt ile aynı. Asfalt gibi duruyordu. Farketmek imkansızdı. Motoru doğrultum, ön teker jantla beraber asfalt renginde olan mıcırın içindeydi. İnanılmazdı ama yolun orta yerinde ön motorum asfalt renginde olan mıcırın içinde idi. Eşim şoku atlatmış ABD liler ile konuşuyordu. (Karı-Koca imişler)
Motorun sağ ayna kromajı tamamen çizilmiş ancak kırılmamış, devir saati kromajı orta dereceli çizilmiş ve ön çamurluk üzerinde bir iki ufak sıyrık vardı. Motor bloğunda en ufak çizik yoktu. Bu iyi haberdi.. Motor ve kromajlarını ayak pedalı korumuştu.
Arka çantalar ve çanta destekleri de motorun arka tarafını ve ekzosun çizilmesinide engellemişti. Sadece eşimle benim sağ baldırımızda ezilme ve çürüme vardı ama ben omuzumu daha fena vurmuştum. Lakin 10 dakika sonra herşeye rağmen ucuz atlattığımızı anlamıştık.
Motoruma bindik; eşim ise hiç korkmadan binerim demişti..
Motoruma bindik mekanik olarak hiçbirşey yoktu. ABD liler Kumlucaya kadar bizi takip ettiler.. Kumlucada teşekkür edip ayrıldık..
Arkadaşlar bu yol Kumlucaya kadar birçok yerinde mıcır birikintileri sollama şeritine kadar uzanıyordu. Yine Allaha Şükürler olsun belki bu kaza ileride düz yolda kaymak gibi yolda hızlanıp 90 km de yapacaktım. Sonuçları daha fena olacaktı...Çünkü Kumlucaya kadar yolu gözlemledim 10 km hep şey; aynı yol; yeni kaymak gibi; yer yer sanki tuzak kurmuş gibi 1 yada 2 m eninde 5 yada 6 cm derinliğinde mıcır birikintileri var. Çok ciddi nereyi arıcam bilemiyorum belki TCK.. O yolu kullanırsanız aman dikkat krokiler ek'te inceleyiniz ve kendinize motorunuza fazla güvenmeyiniz... Çünkü kaza bir anda o kadar kısa anda oluveriyor ki, bu kadar ifade edebilyiorumm..][/QUOTE]
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
-
27 Ocak 2009, 01:36
#1695
selçuk çok geçmiş olsunyaaa... bu kadar ciddi olduğunu bilmiyordum.. çok çok geçmiş olsun...
bir sıcak söz.. bir demlik çay.. işte sevmek bu kadar kolay..
-
27 Ocak 2009, 01:45
#1696
tekrar geçmiş olsun selçuk abi..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
27 Ocak 2009, 01:47
#1697
Arkadaşlar teşekkür ederim. Yalnız bu işin şakası hiç yok!
Burada ilginç olan mıcır üzerinden TCK nın zift aracının mıcır taneleri üzerinden geçip mıcır yığınını aynı asfalt gibi boyaması ve onları asfalt gibi göstermesi idi.. Motor üstünde neresi asfalt zemin neresi mıcır anlamak mümkün değildi!
Kıssadan Hisse;
1.Kontrol her zaman sende olmayabilir.
2.Koruma malzemesi çok önemli.
3.Yolda herşeye hazırlıklı olunabilinir ancak görünmeyen şeylere de bi şekilde hazırlıklı olmalıyız...
4. Anlatmak ve anlatmamak arasında kaldım. Anlatıp moral bozmak kötü; anlatıp tecrübe paylaşmak iyi..
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
-
27 Ocak 2009, 02:03
#1698
KARSAVURDAN adlı üyeden alıntı
evet emrah seni dinliyoruz o zaman
koruyucu sprey yada besleyici herhangi bir ürün kullanıyor musun?tavsiyen nedir?
walla abi ben pasta cila olarak Dioyu kullanıyodum.Şu meşhur boya markasının ürünü.Ayrıca krom koruyucu olarakta Würth ün spreyini kullanıyorum.Silig bang midir nedir yazılışını tam bilmioyrum onu kullananıda gördüm.Ama Würth makralı bütün ürünlerin kaliteli olduğunu düşünüyorum.Deriden kroma,ahşaba kadar geniş bir koruyucu sprey çeşitleri var.
Selçuk abi eşinizle size çok geçmiş olsun.Sen bilinçli bir kullanıcısın...İlk ve son olur inş.
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
-
27 Ocak 2009, 09:38
#1699
Selçuk çok geçmiş olsun.. Allahtan ucuz atlatmışsınız, inşallah son kazan olur bu.
Paylaşarak iyi yaptın bence, ki bu yolu kullanacak yada buna benzer yollarda motor kullanacak arkadaşlar için dikkat edilmesi gereken başka bir hususu daha gündeme getirmiş oldun.
Tekrar sana ve eşine geçmiş olsun...
-
27 Ocak 2009, 09:40
#1700
Selçuk geçmiş olsun yeni öğrendim ve çok üzüldüm kardeşim.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 48 kullanıcı var. (0 üye ve 48 misafir)
Bu Konudaki Etiketler