Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
29 Kasım 2012, 17:43
#16881
Herkese selamlar, arkadaşlar bir iki acil sorum olacak. forumu okuyorum ama acil bilgi ihtiyacım var.
Sıfır bir gv 250 alsam, ilk sayfalarda okuduğum kronik sorunlarla karşılaşır mıyım?
Koruma demiri takılı mı geliyor?
Sissybar, ön cam ve yan çanta demiri için ayrı ayrı fiyatları biliyor musunuz?
Üzerindeki lastikleri değiştirmem gerekli mi?
Artçı konforu nasıldır?
Son hızı nedir? Uzun yolda sollama sorunları yaşıyor muyuz?
Motorunuzun sevmediğiniz özelliklerini de paylaşabilirseniz çok yardımı dokunur.
Yanıt verecek arkadaşlara teşekkür ediyorum.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
Reklamlar
-
29 Kasım 2012, 17:54
#16882
jr. adlı üyeden alıntı
Herkese selamlar, arkadaşlar bir iki acil sorum olacak. forumu okuyorum ama acil bilgi ihtiyacım var.
Sıfır bir gv 250 alsam, ilk sayfalarda okuduğum kronik sorunlarla karşılaşır mıyım?
Koruma demiri takılı mı geliyor?
Sissybar, ön cam ve yan çanta demiri için ayrı ayrı fiyatları biliyor musunuz?
Üzerindeki lastikleri değiştirmem gerekli mi?
Artçı konforu nasıldır?
Son hızı nedir? Uzun yolda sollama sorunları yaşıyor muyuz?
Motorunuzun sevmediğiniz özelliklerini de paylaşabilirseniz çok yardımı dokunur.
Yanıt verecek arkadaşlara teşekkür ediyorum.
Kronik sorundan kastın gaz kesmeyse hayır karşılaşmazsın.
Koruma demiri dahil hiç bir aksesuar olmuyor üzerinde.
Aksesuarlar Türkiye'de satılmıyor fiyatlarına hyosungsource.com 'dan bakabilirsin. Ama kargo fiyatlarını da üzerine eklemen gerekecek.
Lastikleri hemen değiştirmen çok şart değil, üzerinde gelen lastikler o kadar da kötü değil kullanılabilir lastikler.
Artçı konforu olağan üstü iyi değil ama bu tip bir motosiklette beklendiği kadar yani kötü değil.
Son hızı 140 km/s, uzun yolda sollama derken eğer 130 km/s ile sürekli seyredersen sollama sorunu olur tabii ki çünkü 130'dan sonra o kadar da iyi hızlanmaz. Ama 130'a kadar olan kısımda gayet iyi.
-
29 Kasım 2012, 17:59
#16883
-yeni modellerde kronik sorun duymadım
-koruma demiri yok fabrika çıkışında
-sissy bar 150tl, ön cam 150tl, yan çanta demirleri fiyatı bilmiyorum... 150tller aşağı yukarıdır.
-üzerindeki orjinal lastikleri daha kalitelilerle değişmek tavsiye edilir, mecburi değildir.
-sürücü, artçı konforu en iyi 250cc diyebiliriz, sissy bar yada arka çanta takarsanız daha da konforlu olur artçılar için
-son hız rodaj sonrası 140km/saat civarıdır. 120km/saat ile yüzlerce km sorunsuz gidebilirsiniz.
-klasik tarz motorlardan hoşlanan kişiler için iyi bir başlangıçtır, şaşırtıcı derecede güzel bir performansı vardır. japon motorlardan sonra en kaliteli malzeme ve işçiliğe sahip en problemsiz motordur. hatta kendi sınıfında (250cc) rakipsizdir BENCE. 1 yılda 20.000 civarı km yaptıktan sonra bi büyüğünü aldım)) bi büyüğü çıkana kadar da motorum budur)) bakımlarını kitabına göre yaparsan, yağını, filtrelerini vakti geçmeden değiştirirsen 100.000kmyi rahat devirir. sıfır almanı önermem, nedense ben karbüratörlü ve daha uygun fiyatlı 2. ellerinden yanayım. büyütmek istediğinde kaybın olmaz ve parça fiyatları daha uygun.
Carpe diem!
4 teker bedeni, 2 teker ruhu taşır!
Hayat; Aldığımız solukların değil, soluğumuzun kesildiği anların toplamıdır!
-
29 Kasım 2012, 18:05
#16884
Slayer teşekkürler. Bayiden aksesuarları temin edemiyor muyum. En azından sissybar ve koruma demiri üzerinde alabilseydim iyi olurdu.
başka kronik sorunlar da vardı, aküyü şarj etmiyordu falan. böyle sorunlar çıkıyor mu sıklıkla yoksa giderildi mi?
yakıt tüketimi ne civarda?
marauder 800 sattım, sıfır motora binmek istediğimden acaba eksileri nelerdir diye öğrenmek istiyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:00 ----------
Arkadaşlar teşekkürler. Bayiden aksesuarları temin edemiyor muyum. En azından sissybar ve koruma demiri üzerinde alabilseydim iyi olurdu.
başka kronik sorunlar da vardı, aküyü şarj etmiyordu falan. böyle sorunlar çıkıyor mu sıklıkla yoksa giderildi mi?
yakıt tüketimi ne civarda?
marauder 800 cruiser kullandım 2,5 sene, yeni sattım, sıfır motora binmek istediğimden acaba eksileri nelerdir diye öğrenmek istiyorum.
Krom aksamın dayanımı nasıl? pas-pus tutmuyor değil mi yakın zamanda?
Sizce sıfır alsam 3 sene sonra bu motor kaç para eder? Ben baya uzun kullanıyorum. Altımdaki cbf 150 3,5 senedir benim.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
-
29 Kasım 2012, 18:08
#16885
-
29 Kasım 2012, 18:54
#16886
buradaki bayi 9950 liraya ön cam, motor koruma, sissybar ve plaka dahil teslim ediyormuş.
heybe çanta demirleri üretilmiyor dedi. nereden temin ederiz?
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
-
29 Kasım 2012, 19:40
#16887
jr. adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar teşekkürler. Bayiden aksesuarları temin edemiyor muyum. En azından sissybar ve koruma demiri üzerinde alabilseydim iyi olurdu.
başka kronik sorunlar da vardı, aküyü şarj etmiyordu falan. böyle sorunlar çıkıyor mu sıklıkla yoksa giderildi mi?
yakıt tüketimi ne civarda?
marauder 800 cruiser kullandım 2,5 sene, yeni sattım, sıfır motora binmek istediğimden acaba eksileri nelerdir diye öğrenmek istiyorum.
Krom aksamın dayanımı nasıl? pas-pus tutmuyor değil mi yakın zamanda?
Sizce sıfır alsam 3 sene sonra bu motor kaç para eder? Ben baya uzun kullanıyorum. Altımdaki cbf 150 3,5 senedir benim.
Akü şarjıyla alakalı hiç bir zaman kronik sorun olmadı. Bir kaç konjektörü bozulan arkadaş oldu ama bunlar vurdurmaya çalışırken, takviye yapmaya çalışırken falan oldu normal şartlarda değil. Dediğim gibi kronik sorun da yok. Yakıt tüketimi 100 km'de 3,5-4 lt arası. Nikelajları benim motorumda bile paslanmıyor/kararmıyor -ki motoru senede bir kaç kez yıkarım. 3 sene sonra ne kadar edeceğini 3 sene sonra öğreniriz.
Johnizm adlı üyeden alıntı
yahu tam takdiri alıyordum gene yırtık dondan fırlar gibi atladın, aldın takdirimi elimden Rıdvannnnnnnnnnn)) Karmamla oynuyorsun çocuk))
jr. adlı üyeden alıntı
buradaki bayi 9950 liraya ön cam, motor koruma, sissybar ve plaka dahil teslim ediyormuş.
heybe çanta demirleri üretilmiyor dedi. nereden temin ederiz?
Fiyat normal sayılır kargo vs. derken biraz aksesuarlara da kar eklemiş ama o kadar olur. Heybe demiri zaten standart bir aksesuar uygun ölçüde olanını alıp kullanabilirsin ama biz motora monte edilen sert deri çantalar kullandığımız için ihtiyaç olmuyor.
-
29 Kasım 2012, 19:50
#16888
yardım için teşekkürler.
bir değerlendireyim, bakarsınız katılırım size.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:47 ----------
heybe çanta demiri herkes kendisi mi yaptırıyor?
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
-
29 Kasım 2012, 19:52
#16889
jr. adlı üyeden alıntı
heybe çanta demiri herkes kendisi mi yaptırıyor?
Dediğim gibi sert deri çantalar kullanıyor, bu çantalar motora monte edildiği için heybe demirine ihtiyaç olmuyor. Ama normal heybe kullanacam dersen highwaw hawk gibi markaların heybe demirlerini alıp kullanabilirsin.
-
29 Kasım 2012, 21:00
#16890
Arkadaşlar koruma demirine o kadar para vermeyin ben biryer buldum normalde toplu yapıyor mesela 50-60 tane seri üretim gibi fakat tanıdık olduğu için kardeşim yaparız sıkıntı olmaz dedi ne kadar olur dedim tek yapılırsa 120-150 arası değişir dedi modele göre her türlü modelide hatta isterden kendi istediğin gibi yaparız dedi ben fiyatı daha da uygun bi hale getireceğime eminim helede öyle 5 tane ve fazlası olacak olursa kesin indiririm(Bi tanıdık daha var ona gitmedim daha fakat bu yerin işciliği süper
VARMI KORUMA DEMİRİ İSTEYEN??
-
30 Kasım 2012, 00:12
#16891
arkadaşlar bir sorum olucak gv 250 yi örneğin siyah yapmak istiyorum ama boyatmak istemiyorum orjinal boyasını bozmamak adına kaplama falan duymuştum ama nedir ne değildir öğrenmek istedim
-
30 Kasım 2012, 01:58
#16892
mali_181 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar koruma demirine o kadar para vermeyin ben biryer buldum normalde toplu yapıyor mesela 50-60 tane seri üretim gibi fakat tanıdık olduğu için kardeşim yaparız sıkıntı olmaz dedi ne kadar olur dedim tek yapılırsa 120-150 arası değişir dedi modele göre her türlü modelide hatta isterden kendi istediğin gibi yaparız dedi ben fiyatı daha da uygun bi hale getireceğime eminim helede öyle 5 tane ve fazlası olacak olursa kesin indiririm(Bi tanıdık daha var ona gitmedim daha fakat bu yerin işciliği süper
VARMI KORUMA DEMİRİ İSTEYEN??
Aslında ben koruma demiri yaptıracam son iki yıldır. Ama beğenemediğim için yaptıramıyorum. Yani yapacak adamın başında bile dursam tam olarak istediğim gibi olmayabilir diye yaptırmadım şimdiye kadar, kısacası aslında isterim ama kesin beğenmem biraz kıl birisiyim o konuda.
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bir sorum olucak gv 250 yi örneğin siyah yapmak istiyorum ama boyatmak istemiyorum orjinal boyasını bozmamak adına kaplama falan duymuştum ama nedir ne değildir öğrenmek istedim
Folyo kaplama yapan yerler var ama muhtemelen 500-600 TL isterler.
-
30 Kasım 2012, 02:09
#16893
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Folyo kaplama yapan yerler var ama muhtemelen 500-600 TL isterler.
o zaman kalsın :D
-
30 Kasım 2012, 05:16
#16894
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Aslında ben koruma demiri yaptıracam son iki yıldır.
Ama beğenemediğim için yaptıramıyorum. Yani yapacak adamın başında bile dursam tam olarak istediğim gibi olmayabilir diye yaptırmadım şimdiye kadar, kısacası aslında isterim ama kesin beğenmem biraz kıl birisiyim o konuda.
Folyo kaplama yapan yerler var ama muhtemelen 500-600 TL isterler.
zaten istedediğimiz bi şekli yaptırcaz abi mesela ben hyosungsource de olan bi model var değişik onu istiyorum şekli götürücem e başında da duraraktan şöle olsun böle olsun mesela beğendiğin bi model varsa aynısı olacak yani
-
30 Kasım 2012, 11:28
#16895
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bir sorum olucak gv 250 yi örneğin siyah yapmak istiyorum ama boyatmak istemiyorum orjinal boyasını bozmamak adına kaplama falan duymuştum ama nedir ne değildir öğrenmek istedim
Şöyle bi de zımbırtı varmış:
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...lasti-dip.html
Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.
-
30 Kasım 2012, 11:50
#16896
Ankara'da motorunu inceleyebileceğim, bir git gel yapmama izin verecek bir arkadaş var mı?
Karar vermemde çok etkili olacak.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
-
30 Kasım 2012, 14:01
#16897
Herkese selam gv 250 2010 model motorum 1 aydır servisteydi benzin pompası arızası nedeniyle.benzin pompası türkiyede yok almanyadan 1 ayda geldi taktılar.dün bhava güzelken gezeyim dedi soguk havada ilk kez kullandıgım için ilk 10 dakika rölantide ve düşğük devirde stop etti ısınınca düzeldi.
Tecrübeli arkadaşlara sorum sogukta ısıtmadan bu efi li modeller bu şekilde stop edermi,çünkü tekrar bir arıza olmasından tırstım açıkcası.
-
30 Kasım 2012, 14:22
#16898
Ulen JR, gec kaldin, satmadan once isteseydin, degistirirdik senin cbf la bir iki gun, istedigin kadar binerdin Su anda elimizda er6 var maalesef. Bu arada 2 tane dusuk cc motorun olacak o nasil olacak cbf var madem, oburunu de yine az yakan ama daha buyuk bisi alsan daha mantikli degil mi? Derdin ne senin dostum
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
-
30 Kasım 2012, 14:40
#16899
@jr dostum bende 2012 var, yakıttan başlarsak 25krs yakıyor,uzun yola da yüklü ve artçılı çıktığım için daha aşağı düşmüyor.makine kısmı bence cok başarılı ve prüzsüz çalıştığını hissediyorsun,motoru gayet iyi.ancak enjeksiyon sistemi için aynı şeyi söyleyemem,bazen hemen tepki alamayabiliyorsun.bunun dısında da buradan yazdığım devrin sabit kalmaması gibi bir durum var ve su ana kadar 5 makinede aynı durumu gözledim,bu da beyin yada enjeksiyon sisteminden kaynaklı.vites 1deyken sabit gazda yada yokuş aşağı diğer viteslerde sabit gazda giderken kesiklik gibi bir dalgalanma oluyor ama cok hafif düzeyde.zaten gazı açarak gidersen olmuyor.
Vites geçişlerine cidden hayranım boş vites hariç cok hafif dokunarak seri sekilde de kullanabilirsin.
Lastikler hep soylenildigi gibi kuru havada da kizakliyor ama motor dengesini kaybetmiyor,acemi olarak on lastik dahil cok kitledim hala düşmedim..
Aksesuar konusunda da yaptirabilirsen sanayide biseyler yaptırırsın,orijinalleri cok uyduruk bence.ayni sekilde motorun üzerindeki parçalar da öyle ama kromajli parçalar cok başarılı.
Arıza olarak sadece benzinden sorun yasadım,onda da icim rahat etmedi gidip bujileri değiştirdim ama gereksizdi
Bu makineye sorunsuz binersin diye düşünüyorum ama bence karburatorlu temiz bi makine daha tatli olur diye de düşünüyorum..
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:32 ----------
@kreatin37; ilk çalıştığında hiç gaz vermezsen ilk 10 saniye icinde stop edebiliyor bazen ama ilk anda 1-2 hafif gaz yeterli oluyor.
Isındiktan sonra yapıyorsa sorun olabilir..
Gitmek istedikten sonra her yer yakındır.
-
30 Kasım 2012, 15:56
#16900
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 41 kullanıcı var. (0 üye ve 41 misafir)
Bu Konudaki Etiketler