Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
06 Kasım 2012, 18:05
#16581
inglor;2853609..gv cidden güzel makine..güçlü alımlı sıkıntısız..sadece beklentilerimi tamamen karşılamıyor..belki de karşılayacak tek bir motor da yok..bi kaçtanesine sahip olmak lazım..yada eldekinin tadını çıkarmak lazım..[COLOR="Silver" adlı üyeden alıntı
senin ilacının enduro touring olduğunu düşünüyorum...cruiserlar genellikle tamamen şekil ve görüntü için olup, işlevsellik açısından çok başarısız bence...şahsi görüşüm...
Reklamlar
-
06 Kasım 2012, 18:37
#16582
erro adlı üyeden alıntı
senin ilacının enduro touring olduğunu düşünüyorum...cruiserlar genellikle tamamen şekil ve görüntü için olup, işlevsellik açısından çok başarısız bence...şahsi görüşüm...
Cruiserları racingle karıştırıyor olmayasın? Sahiplerinin enduro olduğunu iddia ettikleri ama alakası olmayan dual sport motosikletlerinin girdiği her yere girdim ve giriyorum cruiserımla; hiçbir sorun da yaşamadım çok rahat da kullanıyorum. Asıl kullananın nasıl kullandığına bağlı.
Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.
-
06 Kasım 2012, 18:47
#16583
lycantrophic adlı üyeden alıntı
Cruiserları racingle karıştırıyor olmayasın? Sahiplerinin enduro olduğunu iddia ettikleri ama alakası olmayan dual sport motosikletlerinin girdiği her yere girdim ve giriyorum cruiserımla; hiçbir sorun da yaşamadım çok rahat da kullanıyorum. Asıl kullananın nasıl kullandığına bağlı.
gv 250 ile her yere elbette girebilirsin sorun olmaz ama şehir içinde, uzun yolda karşına nasıl bir yol çıkacak bilmediğin yollarda bi shadow, dragstar için de aynı şeyi söyleyebilir misin? arkadaşı da memnun kalmamış zaten...belki bambaşka bir özelliğinden memnun kalmamıştır bilemiyorum, benimki sadece tahmin...
-
06 Kasım 2012, 19:41
#16584
Bizim Türkiye yollarında kullanılacak tek motor çeşidi var : o da Enduro..
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
-
06 Kasım 2012, 20:23
#16585
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Eğer egzoza yapışan plastik çok ince bir katman değilse; linkini verdiğin tarzda ürünler, selülozik tiner, gaz yağı, pasta, wd-40 hiç bir işe yaramıyor. Tarafımdan test edilmiştir.
He saatlerce uğraşırsan belki ama bahsettiğim şekilde jilet/bıçak düzgün kullanılırsa hiç bir çizik olmadan çok kolay bir şekilde çıkıyor. Defalarca benzincilerdeki hava hortumu, artçının ayakkabısının altı, yolda yapışan poşet tarzı plastikler temizledim. En zoru ayakkabı topuğu oluyor.
Eğer konu çok eskimedi ise;
Benim egzoza naylon yapıştı ilk anda müdahale edemedim. Daha sonra motorumu çalıştırdım. Elime pamuklu bir bez aldım ıslattım. Egzozu ova ova çıkarttım. Herhangi bir iz kalmadı. Bu olay iki kere başıma geldi. İkisinde de aynı yöntemi kullandım. Bir problem olamdı. Herkese tavsiye ederim. Arasıra motoru yıkadıktan sonra HENKEL-METYLAN cila kullanıyorum. Süper parlıyo...
Uzun zamandır foruma yazamıyordum. Herkese selam, kazasız belasız sürüşler dilerim.
AKLIN EN BÜYÜK SERMAYENDİR.
-
06 Kasım 2012, 21:32
#16586
erro adlı üyeden alıntı
senin ilacının enduro touring olduğunu düşünüyorum...cruiserlar genellikle tamamen şekil ve görüntü için olup, işlevsellik açısından çok başarısız bence...şahsi görüşüm...
ne yalan söyliyim bana da öyle geliyo..cruiserlar başarısız diye değil..bende her şekilde kullanıyorum..ama kullanım amacı olarak enduro bana ilaç olur gibi
-
07 Kasım 2012, 01:59
#16587
Karaca 'hayvanının doğasından mı geliyor blmiyorum ama Onu kullananlar nedense enduro'ya geçme eğilimndeler.
-
07 Kasım 2012, 03:03
#16588
-
07 Kasım 2012, 12:04
#16589
-
07 Kasım 2012, 15:00
#16590
osaglam adlı üyeden alıntı
Karaca 'hayvanının doğasından mı geliyor blmiyorum ama Onu kullananlar nedense enduro'ya geçme eğilimndeler.
Hatta dl ye geçme eğilimindeler olgaç abi
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:57 ----------
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Sanırım o kişi ilker
-
07 Kasım 2012, 15:07
#16591
erro adlı üyeden alıntı
senin ilacının enduro touring olduğunu düşünüyorum...cruiserlar genellikle tamamen şekil ve görüntü için olup, işlevsellik açısından çok başarısız bence...şahsi görüşüm...
Cruiser gerçekten uzun yolda çok rahat en azından ben rahat ediyorum ama rahatsız engebeli bir yola girildiğinde o zaman işler değişiveriyor.Fakat erro sana kesinlikle katılmıyorum bence sen racing motosikletlerden bahsediyorsun.Şehir içinde veya uzun yolda bu lmotosiklet rahat sadece gereğinden fazla bozuk yollarda işler değişiyor zaten o yollarda enduronun yolları.
-
08 Kasım 2012, 02:19
#16592
-
08 Kasım 2012, 09:58
#16593
-
08 Kasım 2012, 11:05
#16594
gencotr adlı üyeden alıntı
Herkese selamlar arkadaşlar.
Gv250 tabiki bir enduro motosikletin %100 yerini tutamaz ancak uzun seyahatler sonucunda maruz kaldığınız seleden kaynaklı ağrılara rağmen gayet rahat, motor hacmine göre çok güçlü ve görüntüsüne bakılarak kendisinden beklenmeyecek kadar kıvrak bir motosiklettir. Gv 250 den o kadar memnunum ki geçen ay hacim büyütmek için sattığımın motorumun yerine ertesi gün gene bir Gv 250 alarak iki teker üzerindeki macerama gene onunla devam ediyorum.
Şimdi yeni motosiklet yeni projeler demek oluyor haliyle. Bu motosikletin eski sahibi motora topcase takdırmış. Cruiser da topcase in de ne işi olur muş diyen ben kullanım rahatlığını ve faydasını gördükten sonra sökmeyi yeni yasal uygulamalara rağmen düşünmüyorum.
Önceki motosikletimde yan çanta olarak Armode Ar-750 kullanmış bağlantı demirine ilave parçalar ekleyerek çantaların süspansiyona çarparak kırılması gibi sorunları gidermiştim. Bu motosiklette deri yan çanta yerine Kappa K-21 katı çantalardan kullanmayı düşünüyorum. Tabi bu çantaların bağlantı demirleri ürüne dahil olmadığı için ilaveten alınması veya yaptırılması gibi bir durum ortaya çıkıyor. Bu konuda tecrübesi olan arkadaşlar bağlantı demirini nasıl ne şekilde edinebilirim özel bazı çözümler üretebilir miyim gibi konuları paylaşırsa çok sevineceğim. Biri çıkıp sen al nasılsa hallederiz dese siparişi anında vereceğim.
http://www.feyizoglu.com/K-21-Yan-canta_45078.html#0
---------- Post added at 00:19 ---------- Previous post was at 00:11 ----------
Ahmet yeni motosikletin hayırlı olsun. Güzel günlerde kazasız belasız güle güle kullanırsın umarım. Bayramda memlekete gittiğimde senin için şu Kastamonu daki motosiklete bakamadım malum. Ama mazeretim vardı inan başıma gelenler pişmiş tavuğun başına gelmedi diyeyim gerisini sen düşün artık.
Bende de AR-750 var; ama çok fazla yüklüyorum kamp malzemesi marketten aldığım ıvır zıvır filan. Bikaç gün önce de çantanın içe bakan tarafında plastik kısmın yere paralel kırıldığını farkettim 3/4 kısımlık bir kırık var; japonla yapıştırdım her ne kadar ama pek dayanıklı olacağını düşünmüyorum idare etse de. Bahara kadar en geç çantayı geğiştirmem gerek; üstteki linkteki çantaların hacmi biraz fazla dar ama hyosungsource'taki gibi bir çanta kullanan varsa bana da haber verirse sevinirim.
http://www.hyosungsource.com/index.p...roducts_id=306
Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.
-
08 Kasım 2012, 11:37
#16595
lycantrophic adlı üyeden alıntı
Bende de AR-750 var; ama çok fazla yüklüyorum kamp malzemesi marketten aldığım ıvır zıvır filan. Bikaç gün önce de çantanın içe bakan tarafında plastik kısmın yere paralel kırıldığını farkettim 3/4 kısımlık bir kırık var; japonla yapıştırdım her ne kadar ama pek dayanıklı olacağını düşünmüyorum idare etse de. Bahara kadar en geç çantayı geğiştirmem gerek; üstteki linkteki çantaların hacmi biraz fazla dar ama hyosungsource'taki gibi bir çanta kullanan varsa bana da haber verirse sevinirim.
http://www.hyosungsource.com/index.p...roducts_id=306
hocam bende givi 21 lik olandan var ve sağlamlık konusunda testten geçti üzerinde düşüp 3 metre sürüklendi sonuç sadece boyası soyuldu oda benim motor renginde boyandığından orjinali siyah çünkü ne bir kırılma ne bir çatlak bence kappa yada givi alman ikiside aynı demir aparatını da egzoztcu ali yapar tolgaya yaptı..
-
08 Kasım 2012, 11:58
#16596
DARKSTAR54 adlı üyeden alıntı
hocam bende givi 21 lik olandan var ve sağlamlık konusunda testten geçti üzerinde düşüp 3 metre sürüklendi sonuç sadece boyası soyuldu oda benim motor renginde boyandığından orjinali siyah çünkü ne bir kırılma ne bir çatlak bence kappa yada givi alman ikiside aynı demir aparatını da egzoztcu ali yapar tolgaya yaptı..
Kaliteli olduğuna eminim sağlamlık konusunda da şüphem yok ama hacim biraz az geliyor bana açıkçası 21 lt yetmez gibi geliyor; biraz daha büyük bişeyler lazım. Egzoscu aliyi de aklımda tutayım, sağolasın.
Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.
-
08 Kasım 2012, 12:20
#16597
-
08 Kasım 2012, 12:41
#16598
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Ar-750'ler çok güzel ve kullanışlı çantalar ama fazla yükleyince ya da ufak bir çarpmadan hemen kırılıyor, ben dahil bir kaç kişinin başına geldi. Ama japonla yapıştırmak hiç bir işe yaramaz, çantaya hiç bir şey koymayıp boş kullansan bile yine de çok kısa zamanda kırılır. Ben 2 arkadaşın aynı şekilde kırılan çantasını alüminyum levhayı kesip, büküp perçinleyerek tamir ettim, sanıyorum orjinalindan daha sağlam oldu.
Linkte verdiğin gibi ya da Murat'ın baktığı Kappa gibi bana çok çirkin görünüyor, ben bunları kullanmaktansa topcase takıp, kampa geziye falan giderken de tekstil yan çanta kullanırım daha iyi.
Bu arada aklıma gelmişken Ar-750'ler yaklaşık olarak 30+30 lt. Zamanında hesaplamışltım.
Sonundaki o dil cikarmadan aklima enteresan seyler geldi, yoksa icine su doldurup da mi hesapladin cantanin hacmini Ridvan
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
-
08 Kasım 2012, 12:45
#16599
Bulent78 adlı üyeden alıntı
Sonundaki o dil cikarmadan aklima enteresan seyler geldi, yoksa icine su doldurup da mi hesapladin cantanin hacmini Ridvan
Aslında aklıma gelmedi değil ama Autcad'de çizip alan hesabı yapmak daha mantıklı geldi sonra.
-
08 Kasım 2012, 12:59
#16600
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Ar-750'ler çok güzel ve kullanışlı çantalar ama fazla yükleyince ya da ufak bir çarpmadan hemen kırılıyor, ben dahil bir kaç kişinin başına geldi. Ama japonla yapıştırmak hiç bir işe yaramaz, çantaya hiç bir şey koymayıp boş kullansan bile yine de çok kısa zamanda kırılır. Ben 2 arkadaşın aynı şekilde kırılan çantasını alüminyum levhayı kesip, büküp perçinleyerek tamir ettim, sanıyorum orjinalindan daha sağlam oldu.
Linkte verdiğin gibi ya da Murat'ın baktığı Kappa gibi bana çok çirkin görünüyor, ben bunları kullanmaktansa topcase takıp, kampa geziye falan giderken de tekstil yan çanta kullanırım daha iyi.
Bu arada aklıma gelmişken Ar-750'ler yaklaşık olarak 30+30 lt. Zamanında hesaplamışltım.
Armode çantaların görüntü güzel de işte malzeme biraz dandik sonuçta, bence güzel o kappa çantalar, linktekiler görünüş olarak, spor görünmesini seviyorum motorun da tercih meselesi tabii; ben de mesela şu elciklere takılan püsküllü şeylere gıcık oluyorum. Alüminyum levha iyi fikir, kime yaptırabilirim bakayım. Egzoscu ali yapabilir sanki onun yolunu tutayım. Tabii bir de kim olduğunu, nerede olduğunu bilsem. Litresini de ben bulmaya çalıştım, bulamadım AR-750'nin, 30 litre civarı tahmin ediyordum. Sağol bilgilendirme için.
Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)
Bu Konudaki Etiketler