murathol motoru satma nedenini anlatmamışsın vaz mı geçtin satmaktan, geçmediysen neden satıyosun bu kadar erken, bu motorun ilerideki alıcıları olarak merakta kaldık açıkçası.
"Bir adamın makosenleriyle bir kilometre yürümeden onun hakkında karar verme." (Kızılderili Atasözü) - (Clint is Cloud)
Öncesini takip edenler bilir sorunlar devam ediyor...
Takip etmeyenler veya daha önceki yazılarımı kaçırmış olanlar aşağıdaki linkten forum'a giriş yapın slm yazanı tıklayın karşınıza Benim açtığım GV250 sorunları diye başlık göreceksiniz üzerine tıklayın orada her şeyi açık açık anlattım...
http://www.globalmotor.com.tr/index.asp?firmaid=102
Öncesi dediğin sorun olarak yalnız bu mesajın var. Bunun içnde 1000 bakımını beklemek anlamsız diye ben dahil bi çok kişi yazmıştı. Globale direkt olarak şikayetini anlatmadın mı? Bu sorun yüzünden motor satmak garip geldi de bana. Başka sorunlar da mı var diye o yüzden ısrarla yazdım. Ona göre biz de bilgilenelim.
"Bir adamın makosenleriyle bir kilometre yürümeden onun hakkında karar verme." (Kızılderili Atasözü) - (Clint is Cloud)
sayın murathol;
hyosung u satma gerekçenizi burada, size bizim tarafımızdan yöneltilen sorular ile ilgili olarak açıklamayışınız ve "filança linkte açıklamıştım.." diye yönlendirme yapmanızı doğrusu bilgi paylaşımı açısından anlamakta güçlük çekiyorum. sizin o linkte açıklama yaptığınızı biz nasıl bilecektik?
ayrıca buradan Eralp hocaya da teessüflerimi iletiyorum. hyosung 250gv yi test edeceğini bu topikte yazmasına rağmen.. o gün bu gündür bu topiğe uğramadı ve bizlere her ne olursa olsun, bir bilgi bile vermedi.
[COLOR="Red"][B]Dikkat. 6D Kuralı. Konu motosiklet olunca 4x4-10 yönlü bir sürüş dikkati gerekir.[/B][/COLOR]
[COLOR="Red"]D1: Öne dikkat, D2: Arkaya dikkat, D3: Sağa dikkat, D4: Sola dikkat, D5: Aşağı dikkat, D6: Yukarı dikkat.[/COLOR]
Sayın topuz doğru yerdesiniz. Dediğiniz gibi burayı ziyaret etmeseydiniz nereden bilecektiniz, demekki ilgilendiğiniz bölüme girdiğiniz zaman üç aşağı beş yukarı aradığınız bilgiye ulaşıyorsunuz.Ben zaten şahsi soru ve cevaplara pek girmiyorum. Çok istenirse özelime atılan şahsi mesajlara yine özelden cevap veriyorum.Yaşadığım sorunları ve deneyimlerimi genel olarak paylaşıyorum. Falanca linke gitmeniz motosikletimden kaynaklanan sorunun çözümüne cevap verecek distribitörün sitesi olduğu ve orada konunun direk yetkili muhatapları olduğu içindir.
Ayrıca ben Hyosung GV250 motosikleti 2006 Nisan ayından buyana araştırıyorum ve benim yaşadığım vites problemleri ile ilgili tek bir yazı bulamadım veya ben rastlamadım Ben motoru satın aldıktan sonra yaşadığım sorunu forumlara taşıdıktan sonra, meyerse çoğunda bu sorun varmış ancak paylaşmamışlar şimdi herkez bu vites geçiş zorlukalrından bahseder oldu.
Takip etmeyenler veya daha önceki yazılarımı kaçırmış olanlar aşağıdaki linkten forum'a giriş yapın slm yazanı tıklayın karşınıza Benim açtığım GV250 sorunları diye başlık göreceksiniz üzerine tıklayın orada her şeyi açık açık anlattım...
http://www.globalmotor.com.tr/index.asp?firmaid=102
murathol;
verdiğiniz link yazılarını okudum. doğrusu inanamadım desem yeridir. bahsettiğiniz gibi, motor zevk için de alınır. alınan bir motordan zevk alamamak çok kötü bir his. sizi şimdi daha iyi anlıyorum. en üzücü tarafı da, hyosung 250 bu kategoride nam yapmış bir makinedir. verilen parayı haketmesi gerekir. ben yine de tüm hyosung 250'liklerin böyle olmadığını düşünmek isterim. yani o makine size öyle sorunlu rastlamıştır demek isterim. ancak, link verdiğiniz forumda öyle olmadığı okununca anlaşılıyor. bu durumda hyosung 250 için verilen onca para heba edilmiş olmuyor mu?
ayrıca, eralp hoca hyosung 250 R yi test etmişti ve genel olarak tatmin edici açıklamalarda bulunmuştu. bu arada bu makine de Türkiye de epey sattı ve alanlar memnun ve tatminkardılar. nasıl oldu da cruiser tarzı olan gv 250 böyle sorunlu olur anlamak zor.
hyosung gv 250 benim de idealimdeki motordu. ancak, şimdi bu açıklamalar üzerine artık bu motor için iç geçirmeye gerek kalmadığını anlıyorum. benim sahip olduğum motor bana yeter.. halime şükredeyim.. en azından sahip olduğum motorun boş yeşil ışığı çok rahat bulunuyor ve vites geçişlerinde herhangi bir sorun yok ve parası da gv 250 kadar değil yarı fiyatına idi. neyse.. benimki belki de züğürt tesellisine benzemiştir. ama ben sahip olduğum motordan halen memnunum.
murathol.. tüm yaşadıklarınızdan dolayı size büyük bir geçmiş olsun diliyorum.
[COLOR="Red"][B]Dikkat. 6D Kuralı. Konu motosiklet olunca 4x4-10 yönlü bir sürüş dikkati gerekir.[/B][/COLOR]
[COLOR="Red"]D1: Öne dikkat, D2: Arkaya dikkat, D3: Sağa dikkat, D4: Sola dikkat, D5: Aşağı dikkat, D6: Yukarı dikkat.[/COLOR]
murat arkaşımızın sorunlarını ilettiği linke baktım doğrudan link değildi güncellemek istedim
GV 250 SORUN
öte yandan , motoru aldığımdan bu yana 1 ve 2. vites arası sert geçiş arası hariç sorun yaşamadımki şu anda o problemde kalmadı , murat kardeşimizinki sanırım şansızlık ne diyebilirim ,
gv250 adınada oluşan soruna üzüldüm cünkü benim makinam şu ana kadar beni hiç üzmedi , daha geçen hafta 2005 model bir gv250 sahibi arkadaşla tanıştım 10 bin km civarı yol yapmıştı ve tek söylediği ne parça ne de başka bir derdi olmadıgını belirtti , Elazığdan İstanbula gelmişti ve dönüş yolun da idi ,
her kullanıcıda oluşan sorun aynı değil demekki ve gv250 kötü bir makina değil arkadaşlar , sorunu olan arkadaşlar globalmotorun cevap vereceğine inanıyorum , bugün bu konuda bir cevap vermiş ilgili linkte
syg
Özgürlüğüm Rüzgarında Saklı
Sabahın köründe GV250'nin problemlerini okumak da varmış. Murathol verdiğin linkten okudum az önce ve açıkçası zaten ilk motor olarak cbf150 düşünüyorum. Ama ondan sonra bu motoru almaktı niyetim, şimdi sanırım bu niyeti değpiştireceğim. Acemiliğimi atmak için Honda cbf150 ideal geldi ve sanırım kış çıkışı onu alacağım ama cruiser hastası olarak gv250 2.motorum olsun istiyordum bu saatten sonra iştahım kapandı. Bir de şöyle düşünüyorum. Acaba hyosung yazın gelen ve aceleyle topladığı, artan talebe karşılık vermek için hızla servisten çıkarttığı bu aletlerde mi sorun yaşattı millete. Ama öte yandan da gt250'lerde niye sorun yok bu kadar diye de düşünüyor insan. Şu an motorunun durumu ne, hala o kadar problemli mi?
"Bir adamın makosenleriyle bir kilometre yürümeden onun hakkında karar verme." (Kızılderili Atasözü) - (Clint is Cloud)
murat kardeşim , motorunda sorunlar olması üzücü ama tüm gv 250 lerde aynı sorunlar yok , eleştirin fazlası ile sert üzgünüm bunu belirtmek zorundayım. UMarım sorunun çözülür.
Özgürlüğüm Rüzgarında Saklı
arkadaşlar izliyorum GV 250 ile ilgili sohbetleri...
sohbetler gelişsin diye konu da açtım. ama öyle bir izlenim oluştuki bende, sanki globalmotor GV 250'de havlu atmış gibi.
hala test sürüşü yapılamadı. arkadaşlarımızın şikayetleri (en önemlisi vitese geçme sorunu, ikincisi gaz kesme ya da gaz yememe) ortada kaldı.
yanılıyorumdur inşallah. ama bana öyle geliyorki GV 250'lerde umduğumuzu bulamayacağız.
Ne dersiniz?
[QUOTE=sade7;476151]karadeniz turu bayramda guzel oldu istanbuldan zonguldaga kadar
bendede promlerin hepsi oldu fakat halledildi
bence dogru yere veya ustaya gitmek lazım.....
İlgine saol. Doğru yer ve doğru usta neresidir ve kimdir açıklayabilirmisin?
Hysoung servislerinden mi kaynaklanıyor yani sorunlar?
Sürücünün yaşadığı sorun nereden kaynaklanırsa kaynaklansın. İthalatçı firmadır asıl sorumlu...
Bu kadar eleştiriyi kös dinlediklerine, hiçbir açıklama yapmadıklarına göre sorumluluklarının altından kalkamadıkları dışında aklımıza ne gelmeli?
Hyosung motorları görünüm olarak harika, teknik olarak perfonmanslı ama aynı perfonmans pazarlama-servis kategorisine ne türkiye de ne de yurtdışında yansımış. Ben ileride GV 250 almayı düşündüğüm için, hyosunga özel bir ilgi duyuyorum. Yurtdışındaki distribütörleri dahil birçok sayfa gezdim araştırdım, hyosung aslında düşündüğümüz kadar büyük bir firma değil, hala belirttiğim konularda yurt içinde ve dışında eksiklikleri var.
[FONT="Fixedsys"][I]My mOtO LoVé is indescribablé ..! [/I][/FONT]
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)