@Ridvan; pehhh bunuymus kamyon!
@burdurlu; ugramak isterim afyona bi sag saglim gelelim de;)
@Salih;aliminyumdan olur tabiki ama plastik olaninin omru tas catlasa 20000km,titresimden cok etkilenen bir yer,muhtemelen plastik olmasi olasi kopma durumunda herhangi bir yere saplanmadan uzaklasmasi icin olabilir.
cihan biber gazı sinek kovucu spreyler falan da almayı ihmal etme yanına.şimdiden yolun açık olsun dostum.
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Evet biber gazi alicam en iyisi,silah sopa bana ters kullanamam zaten biber gazini da deodorant sanip koltuk altina sikamaktan korkuyorum dalginlikla
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:31 ----------
Bu arada bendeki gv 250 kullanim kilavuzunda yag+filtre degisimine 1.85lt,efi model gvlerin kullanim kilavuzunda yag ve filtre 1.5lt yaziyor. Karburatorlu ve enjeksiyonlu modellerde yag kapasitesi fark ediyor mu
Güzel fikir, eğer çinlilerden falan uyduracak bir şey bulamazsam öyle yaparım.
3 ay kadar olmuştu zaten fazla kalmamış
Bence plastik olması tamamen maliyet kaynaklı, başta çinliler olmak üzere demir olanları da var. Ayrıca benimki 30.000'de kırıldı.
Kesin ve net; tüm modeller 1,5 lt.
Motor açıldığında dediği ikinci tahmininde dediğin gibi motorun sökülmesi, dolayısıyla tüm parçalardaki yağın süzülmesi sonucu oluyor. Şimdiye kadar hep fazla koyuyormuşsun. En güzeli 1,5 lt koyup yandaki pencereden bakmak.
Yandaki pencerede motor yağ seviyesini hep geçiyordum.Daha bugun yağ değiştirdim,1700ml koydum.Yarın ilk işim sırıngayla fazla 200ml yi çekmek olcak.
aslında sanki ben de 1,7 gibi bir miktar koyuyordum diye hatırlıyorum ama emin değilim..yalnız 1,5 lt den fazla alıyor..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
dostum ben biraz fazla koyuyordum diye hatırlıyorum ama emin değilim..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
9 ay daha bekleyip senin motorun 1 lt daha az yada fazla yakacağını göreceğiz.sık dişini sabret biraz
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
İlker abi tesekkur ederim elbette ilk fikir alacagim yer burasi olacak
mustafa hocam planladigim gibi giderse gelecek mayista insallah alacagim o zaman sizinle bi bilgi alisverisi yapariz. Bende esimin rahati icin acele ediyorum aslinda hakikaten driftin tek sikintisi artci icin sele cok rahatsiz
cihan abi kazasiz sikintisiz bi yolculuk diliyorum cani gonulden
Ankara Atilla bugün aldım gv250 Ankaradan arkadaşlar ile bir araya gelmek umudu ile...
merhaba arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var yörük sayesinde üye oldum gruba sizlerinde fikrini almak istedim paramı ve kendimi rezil etmek istemiyorum kanuni tiger 250 den sonra bu motor alınır mı ,kronik sorunları var mı,ikinci el piyasası nasıl
bilgilendirirseniz sevinirim birde yeni modelinde st kanuni ismi var bu beni soğuttu acıkcası kullananlar varmı ?
Kullanan yok. 800 sayfa mesaj olmuş kullanan var mı sorusu da enteresan geldi. İkinci el piyasası için sahibindene bak kendin gör. Tiger 250'yle kıyaslanmaz bile bu, alırsan ben motosiklete binmiyormuşum önceden diyebilirsin. Ben de 250 mctden buna geçtim. Cruiser devam edeceksen 250lik alabileceğin en iyisi bu. Rakibi yok.
Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.
Selam beyler!yola ciktim 20gun kadar yollarda olucam hersey cok super ama motorda ozellikle benzin azalmaya basladigi zaman benzin bitiyormus gibi teklemeler oluyor ve hatta 5000devirde takilmasi gibi inat ediyor belli bir devirin uzerine cikmiyor,ilk benzin aldigimda olmuyor ama aradan 150km falan gectimi yapiyor bunu,depoya bakiyorum daha benzin var hatta sallayinca delikten benzin de gozukuyor.atesleme boboninden dolayi diye yazilmisti sanirim burada,ama bana depoda pislik varmis gibi geliyor yada benzini ceken sistemden dolayida olabilir,karburatorum temiz biliyorum onun disinda hava filtresi 1000km oldu degiseli,siz ne dersiniz neden olabilir belki cok isiniyor ondan mi yapiyor vallahi bilemedim bi fikir verin
Depoda pislik olsa ya sürekli olur ya da deponun sonlarına gelmeye başladığında olur, 150km olmasını beklemez. Ateşleme bobiniyle alakalı bir sorun olsa yine 150km ile bir alakası olamaz ama benzin aldıktan sonra 150 km (1,5-2 saat) kadar sürekli gittiğin için bobinde ufak bir çatlak falan varsa ısınıp sorun çıkartıyor, benzin almak için durduğunda da soğuyup tekrar 150 km kadar idare edecek hale geliyor olabilir.
Yapabildiğim en iyi tahmin bu oldu. Çünkü pislik kaynaklı bir şey hep 150 km civarında olmaz, motorun ısınıp performansı düşmesi gibi bir şey de yok, en sıcak günlerde Antalya'dan çıkıp tek seferde 600 km yaptığım da oldu. Ayaklık sensörüyle alakalı sorunun olabilir belki ama o da 150 km'de denk gelmez her seferinde. En iyisi sen tek seferde 150 km'den fazla yol yapıyorsan, bir daha ki sefer 100 km'den sonra yarım saat kadar mola ver bakalım bir değişiklik olacak mı?
Abicim adam motosikletlerin doktoru ya.. Benim diyen usta tanı koymada eline su dökemez bence bu adamın. Ve tabi ki bizim sayfamızda olması da cabası.. Dadından yinmiyo Thumbs up for Rıdvan diyorum
Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)