Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #15841
    Bulent78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda CB 600f Hornet
    Alıntı g_gokhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Stok durumunu sordum ellerinde mevcutmus 2 gunde elinde olur dedi firma,ic lastiksiz kullanma sebebim nedir acaba dublex oldugu icin midir ?
    Halk arasinda senin de dedigin dublex kelimesinin orjinali slayer in da belirttigi gibi tubeless dir aslinda. Yani icinde tup olmayan, daha dogru bir anlatimla ic lastik olmayan anlamina gelir, bazilari bu tarz lastiklerde de ic lastik kullaniyor ama senin ihtiyacin yok, sen araba lastigi gibi kullanacaksin, ic lastik yok, janta gececek ve hava basilip balans ayari yapilacak o kadar.
    ANGARAJ
    Whatever it is, it's better in the wind.
    Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #15842
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı g_gokhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Stok durumunu sordum ellerinde mevcutmus 2 gunde elinde olur dedi firma,ic lastiksiz kullanma sebebim nedir acaba dublex oldugu icin midir ?
    Evet zaten Bülent yazmış. Ama iç lastikle kullanmak üzere üretilmiş lastikler iç lastiksiz kullanım için uygun olmuyor.

  3. #15843

    Üyelik
    14 Ağustos 2012
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı g_gokhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ibrahim bey bayiden mi alıyorsunuz lastikleri yoksa bir siteden mi acaba ?
    Avcılarda kanuni bayiisi var. Polat bey. internetten numarasını bulabılırsın. bana bu fıyatı veren kendisidir.

  4. #15844

    Üyelik
    14 Ağustos 2012
    Şehir
    MERSİN SİLİFKE
    Motosikleti
    Rx3i EVO 2016 TURUNCU
    kilitci
    Çok teşekkür ederim. Aynı duayı hepimiz için diliyorum ben de.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:49 ----------

    Alıntı mitmuallim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet arkadaşlar bir öğretmen daha katıldı aramıza mustafa bey ,hoş geldin der motordan keyif alacağını şimdiden söyleyebiliriz tabi güneyda olunca bize gre daha fazla keyif ve sürüş demek,
    Allah kaza bela vermesin ve hep mutluluk içinde sürmek nasip etsin..
    vesselam..
    evet İngilizce yardım isteyenler bkz:gerbiş :-))))
    hoşbuldum, çok teşekkür ederim.
    Güneyde olmak zor değil o kadar bir kontak çevirdin mi burdasın, deniz, güneş, koylar, yaylalar.... İnsan burada hem motordan hem de hayattan ayrı bir keyif alıyor.
    Allah hepimizi kazadan beladan korusun inşallah. Ağız tadıyla sürmeyi nasip etsin.

  5. #15845
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Bu akşam saat 20.00'da Bahçelievler Ömür Plaza (AVM) önünde buluşuyoruz, bilmeyenler için buluşma noktası; http://goo.gl/maps/ftAH1

  6. #15846
    lycantrophic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Motosikleti
    GV 250
    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Götürür, zaten çizgileri biraz geçebiliyorsun gibi hatırlıyorum. En kötü ihtimalle biraz bol bir zincirle gidersin.
    Slayerrr yaktın beni sabah 7de çıktım yola daha yeni girdim valla. Kampana alüminyum sıyırmış sonra da zincir bollaştı sıkma vidasının altındaki plaka içe göçtüğü için sonra dolandı zincir haliyle. Muhtemelen zinciri değiştirmemek için inat ettiğimden oldu bunlar, o kadar sıktırınca. fantastik bir arıza oldu bugün. Kamyonete koyma macerası oldu sonra motoru; ayak parmaklarımı kaybediyordum indirirken, sonra gelirken de köpeğe çarpıyodum tam ucu ucuna yırttım. Motosikletten indiğime bu kadar sevindiğim olmamıştı. Orhangazi'de bi ustaya götürdüm motoru oldukça iyiymiş elemanları beş para etmese de. Oralarda sıkıntı yaşayan olursa tavsiye ederim. Adam güzel toparladı arka tekeri.
    Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.

  7. #15847
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    geçmiş olsun murat..herkesi yoldan çıkaran rıdvan zaten yapılan işlemler ve maliyeti paylaşır mısın?
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!

  8. #15848
    lycantrophic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Motosikleti
    GV 250
    Alıntı YÖRÜK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçmiş olsun murat..herkesi yoldan çıkaran rıdvan zaten yapılan işlemler ve maliyeti paylaşır mısın?
    Teşekkürler. Bir daha onun ipiyle kuyuya inmem zaten. İşlemler taksiyle üç kere git gel oldu asıl parayı ona bayıldım zaten 100 liracık. Gerizekalı kalfayı motora getirene kadar direkt kamyonete yükleseymişim keşke. Kamyonete de 45 lira verdim. Usta arka lastiği söktü; kampananın jantla birleştiği yerdeki alüminyum parçalarını temizledi. Eğeledi hem jantı hem kampanayı, o kısımdan çapak yapmış. Sonra zinciri de değiştirdi bitik durumdaydı tamamen. Yeni zincir taktı. Ben zinciri 150-200 gibi bişey biliyordum; ama toplamda aldığı bütün para 70 lira; ben bayağı sağlam iteleyecek diye bekliyordum da büyük sürpriz oldu. :D Çin işi oring değil zincir de benim mct'nin zincir de bu kadar gitmişti; yemişim oringini. Bu zincir çok net oturuyor da bakalım 250 kilometreyi iyi geldi. Kullanım kılavuzunda önerilen zincir modelinden. Bu zincir iyi giderse oringe de o kadar para vermem bir daha. Yaşasın çin işi ringsiz zincir. Toplam 215 bayıldım geldim. Macera oldu işte napalım.
    Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.

  9. #15849
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı lycantrophic adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Slayerrr yaktın beni sabah 7de çıktım yola daha yeni girdim valla.
    2-3. çizgi arasında dediğine göre germek için yeterince yer vardı?

    Alıntı lycantrophic adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kampana alüminyum sıyırmış
    Hiç bir şey anlamadım.

    Alıntı lycantrophic adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zincir bollaştı sıkma vidasının altındaki plaka içe göçtüğü için sonra dolandı zincir haliyle.
    2-3 çizgi daha olduğuna göre arkadaki plakanın içeri göçme sebebi ancak tekerlek milini yeterince gevşetmemen ya da gevşetmeyi unutmandan dolayı olabilir. Zincir dolandı dediğini de anlamadım.

    Alıntı lycantrophic adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çin işi oring değil zincir de benim mct'nin zincir de bu kadar gitmişti; yemişim oringini.
    Ama mct'nin bu motora göre çok daha güçsüz, dolayısıyla zincirinin daha az yük taşıdığını unutuyorsun. Bu ne kadar dayanır bilmeme ama bizim orjinali kalitesinde o-ringli bir zincirin 120 TL olduğunu ve orjinal zincirinin 12.000 km gittiğini düşünürsek bu taktığın zincir en az 10.000 km gitmesi lazım ki az da olsa ucuza gelsin.

  10. #15850
    g_gokhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2011
    Şehir
    Sinop-Edirne
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Alıntı Bulent78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Halk arasinda senin de dedigin dublex kelimesinin orjinali slayer in da belirttigi gibi tubeless dir aslinda. Yani icinde tup olmayan, daha dogru bir anlatimla ic lastik olmayan anlamina gelir, bazilari bu tarz lastiklerde de ic lastik kullaniyor ama senin ihtiyacin yok, sen araba lastigi gibi kullanacaksin, ic lastik yok, janta gececek ve hava basilip balans ayari yapilacak o kadar.
    Tesekkur ederm bilgilerndirme icin ozellikle slayer ve siz vallahi her sorum cevapliyorsunuz sizede zahmet veriyorum

    ---------- Post added at 02:03 ---------- Previous post was at 01:59 ----------

    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet zaten Bülent yazmış. Ama iç lastikle kullanmak üzere üretilmiş lastikler iç lastiksiz kullanım için uygun olmuyor.
    Evet o konuda firmadiki adamda uyardi beni,sonuc olarak suan hala lastik bulamamis durumdayim bakalim ne yapacagim bilmiyorum :s

    ---------- Post added at 02:06 ---------- Previous post was at 02:03 ----------

    Alıntı ozberkergun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Avcılarda kanuni bayiisi var. Polat bey. internetten numarasını bulabılırsın. bana bu fıyatı veren kendisidir.
    Tesekkurler ben ankarada 4.44 kanuni servisiyle konustum ancak bayiden siparis verebiliyoruz dediler buyuk ihtimalle avcilar serviside ayni seyi soyleyecek bana..

  11. #15851
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı g_gokhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tesekkurler ben ankarada 4.44 kanuni servisiyle konustum ancak bayiden siparis verebiliyoruz dediler buyuk ihtimalle avcilar serviside ayni seyi soyleyecek bana..
    Avcılar'daki meşhur serviste lastikler rafta duruyor büyük ihtimalle bizim motora uygun ölçüde ellerinde vardır.

  12. #15852
    lycantrophic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Motosikleti
    GV 250
    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2-3. çizgi arasında dediğine göre germek için yeterince yer vardı?



    Hiç bir şey anlamadım.



    2-3 çizgi daha olduğuna göre arkadaki plakanın içeri göçme sebebi ancak tekerlek milini yeterince gevşetmemen ya da gevşetmeyi unutmandan dolayı olabilir. Zincir dolandı dediğini de anlamadım.



    Ama mct'nin bu motora göre çok daha güçsüz, dolayısıyla zincirinin daha az yük taşıdığını unutuyorsun. Bu ne kadar dayanır bilmeme ama bizim orjinali kalitesinde o-ringli bir zincirin 120 TL olduğunu ve orjinal zincirinin 12.000 km gittiğini düşünürsek bu taktığın zincir en az 10.000 km gitmesi lazım ki az da olsa ucuza gelsin.
    2. çizgide gittim zaten 500 kilometre, evet yer vardı. Kampana alüminyum sıyırması da şöyle bişeymiş: tam durakladım, kalktım çatırt diye bi ses geldi, aha s..tık diye geçirdim içimden. Sonra ustanın anlattığına göre kampana janta tutunduğu yerden alüminyum sıyırıyormuş bir anda sıcaklık farkından, aralara da alüminyum giriyor o da tekerin kilitlenmesine sebep oluyor. Tekerlek milini gevşetip sıktım dediğim gibi 500 km gitmezdi o halde yanlış yapmış olaydım. O içeri göçme de kampana sıyırttırma dediğim olaydan oldu. Bu zincir bayaa ucuz bişey 70 lira dediğimde işçilik de var 30-40 lira arası bişey en fazla. Gevşediği anda değiştiririm uzun yol macerası kalmadı zaten daha fazla sorun olmaz o kadar. Zincir yerinden çıktı dolandı dediğim de. Enteresan bir arıza oldu; ilginç bir deneyim tavsiye etmem ama. Bir de motoru kamyonete yükletmekle uğraşmayın tekerlek kilitli kalırsa; kurtarıcı daha mantıklı olabilir. MCT de titreşimiyle güçsüzlüğünü bizim motorla telafi ediyor bence zangır zungur.
    Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.

  13. #15853
    Bulent78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda CB 600f Hornet
    Gecmis olsun Murat, valla bu tarz durumlar icin aslinda bi tane de eski zincir tasimak lazim yanimizda ne olur ne olmaz diye uzun yolda. Tabii kampananin siyirmasi icin yapacak bisey yok. Valla benim serviste degistirdigim zinciri 3500 km sonra falan biraz gerdik ilk defa, oringli kore mali zincir. Mondial MCT le ogrenmistim ben de, o aletteki titresimden sonra gv bana mercedes gibi gelmisti
    ANGARAJ
    Whatever it is, it's better in the wind.
    Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

  14. #15854
    lycantrophic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Motosikleti
    GV 250
    Alıntı Bulent78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gecmis olsun Murat, valla bu tarz durumlar icin aslinda bi tane de eski zincir tasimak lazim yanimizda ne olur ne olmaz diye uzun yolda. Tabii kampananin siyirmasi icin yapacak bisey yok. Valla benim serviste degistirdigim zinciri 3500 km sonra falan biraz gerdik ilk defa, oringli kore mali zincir. Mondial MCT le ogrenmistim ben de, o aletteki titresimden sonra gv bana mercedes gibi gelmisti
    Aslında çok gerek yok da zincir taşımaya benim hatam. 10 bin kilometre civarı bu zinciri hiç sıktırmamıştım ama son zamanlarda 200-300 kilometrede bir gevşemeye başlamıştı inat ettim değiştirtmeyeceğim diye gere gere bi hal oldum. Zamanında değiştirtsem sorun yoktu. Kendi düşen ağlamaz. 11bin bakıma götürdüğümde servis de hiç zincire bakmadı bile. Dandik stkanuni servisleri. Ben de avcılara geleceğim heralde bakım için bundan sonra, herkes çok methediyor. Hakkaten ya bana da bir acayip gelmişti MCTden inip buna binince. Yadırgamıştım biraz bu kadar rahat motosiklet mi olur diye. Oringsiz çin işi zinciri de göreceğiz bakalım ne olacak. Şehiriçi, fazla hız yapmadan gezerim.
    Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.

  15. #15855
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı lycantrophic adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2. çizgide gittim zaten 500 kilometre, evet yer vardı. Kampana alüminyum sıyırması da şöyle bişeymiş: tam durakladım, kalktım çatırt diye bi ses geldi, aha s..tık diye geçirdim içimden. Sonra ustanın anlattığına göre kampana janta tutunduğu yerden alüminyum sıyırıyormuş bir anda sıcaklık farkından, aralara da alüminyum giriyor o da tekerin kilitlenmesine sebep oluyor. Tekerlek milini gevşetip sıktım dediğim gibi 500 km gitmezdi o halde yanlış yapmış olaydım. O içeri göçme de kampana sıyırttırma dediğim olaydan oldu. Bu zincir bayaa ucuz bişey 70 lira dediğimde işçilik de var 30-40 lira arası bişey en fazla. Gevşediği anda değiştiririm uzun yol macerası kalmadı zaten daha fazla sorun olmaz o kadar. Zincir yerinden çıktı dolandı dediğim de. Enteresan bir arıza oldu; ilginç bir deneyim tavsiye etmem ama. Bir de motoru kamyonete yükletmekle uğraşmayın tekerlek kilitli kalırsa; kurtarıcı daha mantıklı olabilir. MCT de titreşimiyle güçsüzlüğünü bizim motorla telafi ediyor bence zangır zungur.
    Ne oluyor da kampana sıyrılıyor anlamadım. Bir hata yapıldığı için mi öyle oluyor? Değil bizim motorlarda çinlilerde bile böyle bir şey duymadım.

  16. #15856
    lycantrophic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Motosikleti
    GV 250
    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne oluyor da kampana sıyrılıyor anlamadım. Bir hata yapıldığı için mi öyle oluyor? Değil bizim motorlarda çinlilerde bile böyle bir şey duymadım.
    Zinciri fazla kastırmaktan basınç yapıyor heralde. Duymuş oldun işte. Ben de bizzat yaşamış oldum maalesef.
    Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.

  17. #15857
    lycantrophic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Motosikleti
    GV 250
    Bir de bizim balatalar ne kadar dayanır? Benim bildiğim aşınana kadar gider aşındığını da ses yapınca boşluk olmaya başlayınca anlarız. Yanlış mı biliyorum belirli bir kilometresi var mı?
    Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.

  18. #15858
    g_gokhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2011
    Şehir
    Sinop-Edirne
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Avcılar'daki meşhur serviste lastikler rafta duruyor büyük ihtimalle bizim motora uygun ölçüde ellerinde vardır.
    O zmana yarin ilk isim avcilar servisini aramak olacak eger ordan siparis verilmesi gerekiyorsa artik arkadasimi yollarim bir sekilde hallederim.Bu arada bnm motorcum 130luk takmayi onerdi arkaya bir sorun olur mu ön ayni olculerde kalacak lastigin markasida İRC acaba iyimidir ?

  19. #15859
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı lycantrophic adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir de bizim balatalar ne kadar dayanır? Benim bildiğim aşınana kadar gider aşındığını da ses yapınca boşluk olmaya başlayınca anlarız. Yanlış mı biliyorum belirli bir kilometresi var mı?
    Balatalara bakarak anlayabilirsin, başka yolu yok.

    Alıntı g_gokhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O zmana yarin ilk isim avcilar servisini aramak olacak eger ordan siparis verilmesi gerekiyorsa artik arkadasimi yollarim bir sekilde hallederim.Bu arada bnm motorcum 130luk takmayi onerdi arkaya bir sorun olur mu ön ayni olculerde kalacak lastigin markasida İRC acaba iyimidir ?
    Zaten orjinal ölçü olan 150/80 pek bulunmadığı için genelde 140/90 takıyoruz 130 takıp daha da inceltmeye gerek yok.

  20. #15860
    g_gokhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2011
    Şehir
    Sinop-Edirne
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Balatalara bakarak anlayabilirsin, başka yolu yok.



    Zaten orjinal ölçü olan 150/80 pek bulunmadığı için genelde 140/90 takıyoruz 130 takıp daha da inceltmeye gerek yok.
    Benimde tek cekindigim konu gereginden fazla inceltme durumu,dunlop takim buldum orjinal olculerde 600tl fiat aldim bana fazla geldi haliyle,yarin avcilar servisiyle konusup durumu ona gore netlestirecem insallah ;)


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler