Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
03 Ağustos 2012, 20:08
#15721
Herkese iyi forumlar.mehmet simdi bir kez daha baktim ozelden mesaj gelmemis.gelse gorurdum.tekrar yollar misin?
Hakan hocam cok tesekkur ederim..cok daha iyileri hayal kuran tum arkadaslarima nasip olur insallah.
Iyi dilekleriniz icin cok tesekkur ederim degerli dostlarim.
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Reklamlar
-
03 Ağustos 2012, 20:19
#15722
İlker hocam motor çok güzelmiş güle güle kullan tekrar geçmiş olsun.Sorması ayıp olmazsa kaça aldın ve biraz da motordan bahsedersen iyi olur boy problemi yaşıyormusun rahatlığı gidişi nasıl?
-
03 Ağustos 2012, 22:56
#15723
Dostlar selam. Forumda bir göründüm bir kayboldum. buluşmalarınza katılamadım, ama izlemeye devam ediyorum. Biraz sıkıntılı bir dönem geçirdim. Pek keyifli zamanlar değildi. şimdi de motorumu satmaya niyetlendim. Kısa vadede biraz motorsuz kalacağım. sonrada biraz cc yükseltmeyi umuyorum bakalım. belki yine gv250 bakarım. keyfine diyecek yok sonuçta
Malum toplantılarınıza katılamadığım için motorumu da gösterme şansım olmadı. 1 senedir biniyorum. bir sıkıntı çıkarmadı.
Dişli ve zincirlerini değiştirdiğimi yazmıştım. ancak ustam aradığı yerde bulamayınca değiştiremedim henüz. bu konuda da yardımcı olabilirseniz sevinirim. eksik kalmasın.
Böyle işte. fiyat konusunda da yardımcı olmaya çalışırım.
ilan linki http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...95081234/detay
Sevgiler...
-
04 Ağustos 2012, 00:27
#15724
arkadaşlar bende bi tane gv 250 arıyorum muğla ve çevresinde yok gidip görmek üzerine binmek ve nasip olursa almak istiyorum yardımcı olablicek arkadaşlara teşekkür ederim
-
04 Ağustos 2012, 00:57
#15725
mitmuallim adlı üyeden alıntı
eminim bendeki st kanuni 2008 ve öncekiler hysoung teknik değişim haricinde(enjeksiyon v.s) hiçbir fark yok ,hem önünde çok zaman var gerideki 780 sayfada şüphelerini giderecek kadar bilgi var zaten sana sadece okumak kalıyor..
vessealm..
Teşekkürler,bugün İzmir kanuninin 2 şubesini aradım motoru gidip yakından göreyim diye bayilerin birbirinden haberi yok,en son bir tanesi gv 250 yi satıyoruz ama sipariş üzerine getiriyoruz dedi.Motoru da gidip göremiyoruz anlaşılan.St kanuni olması artık kafama takılmıyor sadece bu şekilde yani kanuni adı altında kaç sene satılacak onu merak ediyorum kısacası kanuninin servisinden ne kadar süre yararlanacağız arada bir anlaşma bitim tarihi var mı?
-
04 Ağustos 2012, 01:37
#15726
mustafa teşekkür ederim.dostum motor 250 cc den geçiş yapınca inanılmaz seri ve rahat geldi bana..175 cm boyla sadece ayak uçlarım yere değiyor ve bazen çok yavaş manevralarda kontrol etmekte zorlanıyorum..alışınca ileride belki düzelir.hatta bir defa olduğum yerde hafif hafif dönerken yana doğru eğildi ve ben düzeltemedim.eğilen taraftaki ayağımla o kadar çok kastım ki kaldırmak için nerdeyse damarlarım yerinden çıkacaktı.ancak motoru kontrollü bir şekilde yana bırakmak zorunda kaldım, çimenlik bir yer olduğu için çizilme yamulma olmadı ancak motor ciddi anlamda ağır.200 küsür kilo.hareket etmeye başlayınca bisiklet gibi oluyor ama hız yavaşladıkça ağırlığı gidondan itibaren hissettirmeye başlıyor.
transalpe göre frenleri biraz zayıf gibi geldi bana.ancak asfalt ağırlıklı kullanacaksanız arada bir toprağa girerim ama çok da abartmam diyorsanız dl650 biçilmez kaftan.6 vitesli olması yakıt ekonomisi sağlıyor.ben sürekli 120 km civarı hızla geldim ve 5 lt yakıt tüketimim oldu.100 le falan gidilirse 6. viteste sanırım 4,5 lt ye kadar düşer.he bir de transalpin oturuş pozisyonu daha rahat.pegler biraz daha ileride olduğu için ayakları hafif uzatabiliyorsunuz ama dl650 nin pegleri biraz daha geride sanki ss tarzı gibi hissediyorsunuz.bir de motorun devrini optimum şekilde ayarlamak için sürekli vites değiştirmek gerekiyor.bu hoşuma gitmedi.bence transalpin en güzel yönü bu:vitesi 3 e takın ve 20 km hızla giderken de 90 km hızla giderken de aynı viteste değiştirmeden gidebiliyorsunuz muazzam bir tork var.arazi için önemli bir durum bu.dl650 de ise 3. viteste iseniz ve hızınız 30 ların altına düşmeye başladıysa hemen vites düşür diye hafif titreyerek uyarıyor.
gidona kanımca yükseltici ve geri alıcı aparat var,ondan takmak lazım.zira uzun yolda gidonu tutunca kolunuz geriliyor ve zaman geçtikçe omzunuz ve boynunuz ağrıyor.gidonun orjinali seleye göre biraz önde..onun haricinde motorumla iskenderuna geldiğimden beri kullanmadım ancak her gün yanına gidip çalıştırıp sesini dinliyorum.birliğin içinde çocuklar gibi bir tur atıp tekrar otoparka koyuyorum..
bu arada motora feyizoğlundan motor çadırı siparişi verdim muhtemelen yarın elimde olur.zira xxl beden branda çok dar geldi motora.bir de gaz kontrol aparatı aldım uzun yolda olmazsa olmaz bir parça tecrübe ile sabittir.sağ elim eve geldikten 1 gün sonra bile kalp atışı gibi hala atıyordu.şimdilik bu kadar.
çağrı bu kanuni olayına takılma..sonuçta ithalatçı firma o yoksa motoru üreten yine aynı koreden geliyor motor..avrupada farklı isimlerde satılıyor tamamen ticaret ve ithalatçı firma ile alakalı.global motor çok iyi başlangıç yaptı ancak tutunamadı,kanuni de st firmasıyla anlaşarak koreden st kanuni adıyla getiriyor motoru.boşver zaten servis olarak çok yararlanmak zorunda değilsin garanti bitene kadar idare et,sonra adam gibi bir ustan olmazsa bile çoğu bakımını sen kendin yapabilirsin o kadar kolay,sadece biraz ilgi istiyor o kadar.umarım tez zamanda kavuşursun motoruna..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
04 Ağustos 2012, 03:48
#15727
İlker bey oncelikle gecmis olsun herhalde nazara geldiniz yeni motorunuzla,masllah cok yakismis kirmizi hayirli olsun.. Bu aksam uzeri Sİnop-merkezde bir tane gv250 gordum anladigim kadariyla uzun yoldan gelmis etrafa bakindim ama sahibini goremedim,bu arkadas aramizdan midir acaba onu merak ettim ?
-
04 Ağustos 2012, 04:53
#15728
YÖRÜK adlı üyeden alıntı
mustafa teşekkür ederim.dostum motor 250 cc den geçiş yapınca inanılmaz seri ve rahat geldi bana..175 cm boyla sadece ayak uçlarım yere değiyor ve bazen çok yavaş manevralarda kontrol etmekte zorlanıyorum..alışınca ileride belki düzelir.hatta bir defa olduğum yerde hafif hafif dönerken yana doğru eğildi ve ben düzeltemedim.eğilen taraftaki ayağımla o kadar çok kastım ki kaldırmak için nerdeyse damarlarım yerinden çıkacaktı.ancak motoru kontrollü bir şekilde yana bırakmak zorunda kaldım, çimenlik bir yer olduğu için çizilme yamulma olmadı ancak motor ciddi anlamda ağır.200 küsür kilo.hareket etmeye başlayınca bisiklet gibi oluyor ama hız yavaşladıkça ağırlığı gidondan itibaren hissettirmeye başlıyor.
transalpe göre frenleri biraz zayıf gibi geldi bana.ancak asfalt ağırlıklı kullanacaksanız arada bir toprağa girerim ama çok da abartmam diyorsanız dl650 biçilmez kaftan.6 vitesli olması yakıt ekonomisi sağlıyor.ben sürekli 120 km civarı hızla geldim ve 5 lt yakıt tüketimim oldu.100 le falan gidilirse 6. viteste sanırım 4,5 lt ye kadar düşer.he bir de transalpin oturuş pozisyonu daha rahat.pegler biraz daha ileride olduğu için ayakları hafif uzatabiliyorsunuz ama dl650 nin pegleri biraz daha geride sanki ss tarzı gibi hissediyorsunuz.bir de motorun devrini optimum şekilde ayarlamak için sürekli vites değiştirmek gerekiyor.bu hoşuma gitmedi.bence transalpin en güzel yönü bu:vitesi 3 e takın ve 20 km hızla giderken de 90 km hızla giderken de aynı viteste değiştirmeden gidebiliyorsunuz muazzam bir tork var.arazi için önemli bir durum bu.dl650 de ise 3. viteste iseniz ve hızınız 30 ların altına düşmeye başladıysa hemen vites düşür diye hafif titreyerek uyarıyor.
gidona kanımca yükseltici ve geri alıcı aparat var,ondan takmak lazım.zira uzun yolda gidonu tutunca kolunuz geriliyor ve zaman geçtikçe omzunuz ve boynunuz ağrıyor.gidonun orjinali seleye göre biraz önde..onun haricinde motorumla iskenderuna geldiğimden beri kullanmadım ancak her gün yanına gidip çalıştırıp sesini dinliyorum.birliğin içinde çocuklar gibi bir tur atıp tekrar otoparka koyuyorum..
bu arada motora feyizoğlundan motor çadırı siparişi verdim muhtemelen yarın elimde olur.zira xxl beden branda çok dar geldi motora.bir de gaz kontrol aparatı aldım uzun yolda olmazsa olmaz bir parça tecrübe ile sabittir.sağ elim eve geldikten 1 gün sonra bile kalp atışı gibi hala atıyordu.şimdilik bu kadar.
çağrı bu kanuni olayına takılma..sonuçta ithalatçı firma o yoksa motoru üreten yine aynı koreden geliyor motor..avrupada farklı isimlerde satılıyor tamamen ticaret ve ithalatçı firma ile alakalı.global motor çok iyi başlangıç yaptı ancak tutunamadı,kanuni de st firmasıyla anlaşarak koreden st kanuni adıyla getiriyor motoru.boşver zaten servis olarak çok yararlanmak zorunda değilsin garanti bitene kadar idare et,sonra adam gibi bir ustan olmazsa bile çoğu bakımını sen kendin yapabilirsin o kadar kolay,sadece biraz ilgi istiyor o kadar.umarım tez zamanda kavuşursun motoruna..
Ben heralde 1.70 boyla bu motora binmeyi hayal bile edemem gerçi motorumdan memnunum fazlasıyla yetiyor ama arada enduroya geçsemmi diye düşünmüyo değilim galiba benim için en uygunu f650gs olur.
-
04 Ağustos 2012, 10:39
#15729
İlker, salihliye kadar gelmişsin, keşke ödemişe uğrasaydın geçerken, çok memnun olurdum. Bi yayık ayranı ikram ederdim en yörüğünden.. Hatta deseydin amcamlar bozdağda yayladalar, yazları oraya göçüyorlar, anlayacağın hala yörük hayatı yaşıyorlar, onlarla da tanıştırırdım seni. Bizim yaylayı da görmüş olurdun. Kısmet değilmiş diyelim, ama buralara yolun düşerse mutlaka beklerim. Sadece İlker'i de değil, hepiniz için geçerli arkadaşlar.
Vstorm'una bayıldım cidden. Maşallah diyeyim, Allah daha başka nazarlardan saklasın. Oturuş pozisyonuna alışman biraz zaman alacak gibi duruyor. Vstormlar bildiğim kadarıyla "sport touring" sınıfında, yani tam da senin tarif ettiğin gibi mümkün mertebe asfalt kullanımı için uygun, off road'a pek gelmez ama Transalp tam manasıyla "enduro". Ön tekerlek çapı biraz daha fazla vstorma göre, süspansiyonları da daha yumuşak. Aslında ben transalp alırsın diye düşünüyordum. Daha az yabancılık çekerdin muhtemelen. Ama neticede hayırlı olsun, cidden çok güzel görünüyor.
-
04 Ağustos 2012, 12:32
#15730
YÖRÜK artık bu konuya çok takılmıyorum bir takım araştırmalarımı yaptım.Ama benim yukarıda da sorduğum soru var onu sana da sormak istiyorum:İzmir kanuninin 2 şubesini aradım motoru gidip yakından göreyim diye bayilerin birbirinden haberi yok,en son bir tanesi gv 250 yi satıyoruz ama sipariş üzerine getiriyoruz dedi.Motoru da gidip göremiyoruz anlaşılan.St kanuni olması artık kafama takılmıyor sadece bu şekilde yani kanuni adı altında kaç sene satılacak onu merak ediyorum(Sonuçta 2 sene sonra Kanuni bu modeli getirmeyecekse piyasadan kalmış bir kanuni isimli motora binmek istemem) kısacası kanuninin servisinden ne kadar süre yararlanacağız,arada bir anlaşma bitim tarihi var mı?Yani şu tarihe kadar devam edecek kanuninin hyosungu getirmesi diye?Bugün facebooktan da sordum bu soruyu cvb bekliyorum olmadı mail atacağım.
-
04 Ağustos 2012, 21:00
#15731
Merhaba dostlar, motorum şu an 3000 km civarı, yakın zamanda ikinci bakımına sokacağım.. Sormak istediğim bikaç şey var ;
Motoru bazen güneş altında bıraktığımda depodan bir hava çıkışı oluyor acaba benzin buharlaşıyor olabilir mi ? Bir de motorun benzin tahliye kısmını kapatsak bir zararı olur mu ?
Ön frenlerde ses oluyordu son zamanlarda balata temzileyicisi denedim geçti gerçi ama sizin kullandığınız bir marka bir yöntem var mıdır ?
-
04 Ağustos 2012, 21:43
#15732
Çağrı-91 adlı üyeden alıntı
St kanuni olması artık kafama takılmıyor sadece bu şekilde yani kanuni adı altında kaç sene satılacak onu merak ediyorum(Sonuçta 2 sene sonra Kanuni bu modeli getirmeyecekse piyasadan kalmış bir kanuni isimli motora binmek istemem) kısacası kanuninin servisinden ne kadar süre yararlanacağız,arada bir anlaşma bitim tarihi var mı?Yani şu tarihe kadar devam edecek kanuninin hyosungu getirmesi diye?Bugün facebooktan da sordum bu soruyu cvb bekliyorum olmadı mail atacağım.
Öyle bir bilgiye ulaşamazsın, şu tarihten sonra biz bu motoru satmayacağız diye kimse söylemez. Sözleşme tarihine ulaşman da bir şeyi değiştirmez zaten. Sözleşme bittiğinde bir sorun yoksa yenilenir çünkü. Ayrıca sözleşme bitmeden de iptal edilebilir. Kanuni servisinden yararlanman da garanti bitene kadardır. Distribütörlüğü bugün iptal edilse bile garanti bitene kadar destek sağlamak zorunda. Yani ya sana göre risk (bana göre çok saçma bir çekince) olan bu durumu göze alacaksın ya da motoru almayacaksın.
canoz67 adlı üyeden alıntı
Merhaba dostlar, motorum şu an 3000 km civarı, yakın zamanda ikinci bakımına sokacağım.. Sormak istediğim bikaç şey var ;
Motoru bazen güneş altında bıraktığımda depodan bir hava çıkışı oluyor acaba benzin buharlaşıyor olabilir mi ? Bir de motorun benzin tahliye kısmını kapatsak bir zararı olur mu ?
Ön frenlerde ses oluyordu son zamanlarda balata temzileyicisi denedim geçti gerçi ama sizin kullandığınız bir marka bir yöntem var mıdır ?
Depodan hava çıkışı olduğunu nasıl tespit ettin bilmiyorum ama fizik kuralları gereği depo havalandırmasını kapatırsan motorun çalışmaz. Balatalardan da ses gelmeye devam ederse kesin çözüm olan daha kaliteli bir balatayla değiştirme yöntemini tavsiye ederim.
-
04 Ağustos 2012, 22:44
#15733
depo kapağından belirgin bir hava çıkışı mevcut o da sıcağın altında kaldığında.. Hatta bazen benzinde azalma olduğunu bile düşünüyorum, benzin buharlaşıyor mu ne Bu arada Ankara'da uygun ve memnun kaldığınız servis var mıdır yarın ya da öteki gün götüreceğim de.
-
05 Ağustos 2012, 01:17
#15734
canoz67 adlı üyeden alıntı
depo kapağından belirgin bir hava çıkışı mevcut o da sıcağın altında kaldığında.. Hatta bazen benzinde azalma olduğunu bile düşünüyorum, benzin buharlaşıyor mu ne
Bu arada Ankara'da uygun ve memnun kaldığınız servis var mıdır yarın ya da öteki gün götüreceğim de.
Canoz67 ayni durumdan bende şikayetçiyim bnm motorda deponun kapagi tam oturmuyo gibi ve fazla fazla benzin kokusu geliyor.Servis birak bigun yapalim dedi ama firsat bulamadim henüz.ek olarak timoti arkadasin bana tavsiyesi olan depo ile benzin filtresi arasındaki hortumun üzerinde yay gibi bisi var o yayin siktigi hortumu bi kontrol et istersen bnmki curumus resmen.
-
05 Ağustos 2012, 13:03
#15735
İlker yeni motorun hayırlı ugurlu olsun kazan da olmuş bunu nazarlık olarak gör moralini bozma tadını cıkar inşallah bizede nasip olur güle güle kullan
Ben dostlarımı ne kalbimle nede aklımla severim
Olurya kalp durur..Akıl unutur...Ben dostlarımı ruhumla severim O ne durur ne de unutur....(HZ.MEVLANA)
-
05 Ağustos 2012, 18:06
#15736
Tamam aklımdaki bazı soru işaretleri geçti.Ama İzmir Karşıyaka Kanuni şubelerini arıyorum Çiğli ve Karşıyakayı bana ellerinde Gv 250 olmadığını bu modelin ancak sipariş üzerine satıldığını söylüyorlar.Yani benim bu motoru gidip görme imkanım yok mu?Kanuni ve St Kanuni şubeleri ayrı mı?
-
05 Ağustos 2012, 20:16
#15737
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
05 Ağustos 2012, 22:54
#15738
YÖRÜK adlı üyeden alıntı
çağrı dostum kanuni nin bazı mağazaları st satmıyor ve getirmiyor da hatta iskenderun daki kanuni bayiisinin st den haberi yoktu ben buraya ilk geldiğimde iki sene önce.sonra ben baya yarım saat ciddi ciddi anlattım falan öyle haberleri oldu
izmir de ise durum farklı dedikleri gibi sipariş üzerine getirtiyorlar ve motoru görebilmek için elinde hazır satılık olan varsa çevre illerde falan o bayiye ulaşmalısın..ya da en 2012 model gv250 sahibi birini bulup onun motorunu incelemelisin.ama bunların hiçbiri seni bu motordan soğutmasın zira bu motoru alana kadar sıkılırsın sonra keyfini sürersin yüzün hiç asılmaz tepesindeyken..
Teşekkür ederim,bu kötü oldu bu benim ilk motorum olacak ve gidip görüp araştırmak isterdim,İzmir çevresinden 2012 bir model bulacağız artık veya bunların ana şubesi vardır oradan göreceğiz böyle görmeden çok tuhaf değil mi?Sonuçta 9 milyara yakın para veriyoruz görmeden mal almak ne kadar doğru ve insanın içine siner ki
-
06 Ağustos 2012, 00:22
#15739
Çağrı-91 adlı üyeden alıntı
Tamam aklımdaki bazı soru işaretleri geçti.Ama İzmir Karşıyaka Kanuni şubelerini arıyorum Çiğli ve Karşıyakayı bana ellerinde Gv 250 olmadığını bu modelin ancak sipariş üzerine satıldığını söylüyorlar.Yani benim bu motoru gidip görme imkanım yok mu?Kanuni ve St Kanuni şubeleri ayrı mı?
İLGİNÇ ALANYA DA 1 ADET 250 LİK GV VAR...BU AY 2 ADET SATMİŞ...HATTA SATTİKLARİNİ BULDUM VE KONUŞTUM..GERÇİ ESNAFLİK OLARAK BERBATLAR AMA VAR YANİ GV250 ALANYA'DA...
-
06 Ağustos 2012, 12:32
#15740
drakyuz adlı üyeden alıntı
İLGİNÇ ALANYA DA 1 ADET 250 LİK GV VAR...BU AY 2 ADET SATMİŞ...HATTA SATTİKLARİNİ BULDUM VE KONUŞTUM..GERÇİ ESNAFLİK OLARAK BERBATLAR AMA VAR YANİ GV250 ALANYA'DA...
Alanyada oturmuyorum İzmirdeyim Taktir edersiniz ki ilk motorum olması münasebetiyle ve motorun fiyatı nedeniyle bilet alır gibi almam mümkün değil huyumdan ötürü dibine kadar araştıracağım tamam tarzımı belirledim curiser ve 250 lik bir başlangıç istiyorum sanırım piyasada daha iyi bir motor yok şuanda Gv den başka.Öyle olunca gidip görmem gerekecek vs vs,konuşmak istemem yüz yüze satıcıyla çok doğal böyle bir uygulamanın yani motoru görememem çok saçma gibi geldi bana.Belki ana şubelerde vardır.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 96 kullanıcı var. (0 üye ve 96 misafir)
Bu Konudaki Etiketler