Geçmiş olsun,son kazanız olur inşallah.
mesut,bülent,serdar,mehmet,hakan hocam ve cihan iyi dilekleriniz için çok teşekkürler..
bülent aslına bakarsan bu sezonu kafamdan sillmiştim önümüzdeki ocak şubat gibi alırım diyordum ama şimdiye kısmetmiş.ama cidden gurur meselesi oldu başlıkta da böle bir bahis açılabilirdi bana oynayanları zengin ederdim belki
hakan hocam bende tam 1,5 yıl önce gv650 ile dl650 arasında kaldım,sonra dl650 ile xl650 arasında kaldım,daha sonra dl650 ile kle650 arasında epey bir kaldım,sonra xl650 ile f650gs arasında kaldım(bütçeyi kısınca öle oldu) en son xl650 tmm alacağım dedim ancak dl650 nasibim imiş böyle oldu yani anlayacağın insan kafasını karıştırdı mı artık işin içinden çıkamıyor.fotoğrafları kendi bilgisayarımdan yükleyeceğim.şuan eşimin netbook unu kullanıyorum..benimki iş yerinde kaldı format atılacak.ama yükleyeceğim.
herkese iyi geceler,kazasız belasız sürüşler dilerim..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Hayırlı olsun....Bundan sonra iyi günlerde ve kazasız kullanmanızı temenni ederim... Küçük kazanız içinde geçmiş olsun. Bende Gv 250 yi ilk aldığımda Ankara dan Kocaeline gelirken otobanda
mola amaçlı bit tesise girerken dönüşte dengemi kaybedip 2-3 metre yan yatıp sürüklenmiştim egzos ön farın çerçevesi ve dikiz aynası çizilmişti oluyor insanın başına geliyor mala gelsin cana gelmesin.....
Hyosung GV250 (2006 Model)
Aynen oyle dostum tesekkur ederim.yakin zamanda kan akitmayi planliyorum bakalim hayirlisiyla..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Aaa, İlker çok geçmiş olsun. Epeydir buraya bakamıyordum. Tam da artık dl650'ne kavuşmuşsun diye seviniyordum ki devamını gördüm. Gelmiş geçmiş olsun, Allah daha büyük kaza göstermesin.. Azıcık heves kırıklığı olmuştur sanırım. O kadar heyecanla gidip alıyosun, sonra da böyle bir talihsizlik geliyor. Ama olsun, cana gelmesin tek.
Bu arada İzmir-İskenderun arasında ortalama ne kadar yakıt tüketimin ne kadar oldu?
Teşekkür ederim hüseyin.walla hevesim kırılmadı ancak altımdaki makinenin çok ağır olduğunu ve sürüş karakteristiğimi tekrar gözden geçirmem gerektiğini anladım..şimdi biraz daha dikkatli biniyorum.ilk aldığımdaki rahatlık yok tabi ama heves kırıklılığı hiç olmadı..motorun bujileri ve hava filtresi orjinal sanırım yada en az 10 bin km dir değişmemiş.ben sadece yağını ve yağfiltresini değiştirip yola çıktım.ortalama 110-120 km hızlarda seyrettim ve 100 km 5 lt yaktı.bir depo ile sanırım 400 km rahatlıkla gider.90-100 km hızlarda 6. viteste seyri daha ekonomik olur diye düşünüyorum.
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Yeni Motorun Hayırlı Olsun Diliyorum
Allah başka kaza vermez inşaallah.
---------- Post added at 10:02 ---------- Previous post was at 09:59 ----------
Ya ben motorun garajda anahtarını açık unutmuşum. Ve akü bitti. Makineyi vurdursam mı yoksa aküyü akücüye şarzmı yapsam. Vurdurmak motara zarar veriyor mu bileniz var mı?
Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.
Motoru vurdurmak hele enjeksiyonlu modellerde hiç tavsiye edilmez ben bunun için bir ay motorsuz kaldım arıza tespit edilip çözülünceye kadar
vesselam
"Yolculuk bir fersahda olsa cehennemden bir parçadır" ..... seyyah pirimiz Evliya Çelebi
Sıfır GV250 almayı düşünen varsa zamanıdır. Benim parayı da iade etseler ya.
Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.
Aynisinin tipkisini yalniz2013 modelini insallah alacagim gelecek sezona
herkese iyi akşamlar..
hocam çok teşekkür ederim..uzun zamandır görünmüyordunuz.herşey yolundadır umarım..bu arada çöken bilgisayarımı serviste bugün yaptırdım ve şimdi resim ekleyebilirim nihayetinde..
motorun alım satım işlemi bittikten sonra yola çıkmadan önce..ege üniversitesi önü manisa kavşağı.
motoru satın aldığım yaşar abimiz.çok iyi bir insan.yaklaşık 6 saat kadar birlikte vakit geçirdik ancak çok iyi abilik ve arkadaşlık yaptı bana sağolsun.
salihli de yakıt ikmali sırasında..
sonra hiç durmadan afyon'a kadar geldim ve özdilek alışveriş merkezinde mola verdim.
birşeyler yiyip tekrar yola çıktım ancak afyon çıkışında yağmura yakalandım.kara bulutlar pek yoktu ve nasıl olsa geçer diye aldırış etmeden devam ettim ancak bir ara çatır çatır dolu yağmaya başlayınca en yakın benzin istasyonuna sığındım.
sırıl sıklam vaziyette pantolon ve montun içliğini giymek için uğraşıyorum.
pantolon ve iç astarını yerleştirdiğim montumu giyerek tekrar yola çıkıyorum.ancak bu seferde 5 dk sonra güneş çıktı ve terden su gibi oldum
sonra tekrar bir benzin istasyonuna duruyorum ve motor pantolonunu çıkarıp normak pantolon giyiyorum.montuda yazlık hale getiriyorum.sonra akşam saatlerinde hava kararmadan akşehir'e geliyorum ve dayımın evine vararak bir güzel dinleniyorum.ertesi sabah tekrar yola çıkıyorum ve konya çıkışına kadar güzel güzel şarkılar söyleyerek geliyorum..taa ki o malum kazama kadar..kazadan sonra motoru servise çektik ve hasar gören kısımları resimliyor ve rıdvanı arayarak ilk kazamın müjdesini veriyorum yalnız adrenalinden midir nedendir motoru yana yatırdığım anı hiç hatırlamıyorum.neyse hasar gören kısımların resmi..:
neyse tekrar yola çıkıyorum ve ereğli!de yakıt molasını müteakip ulukışlaya geliyorum..temiz hava manzara olsun diyerek otoban yerine eski yolu kullanarak gidiyorum sonra pozantıda otoban ve hiç durmadan iskenderun..
şimdilik durum bu kadar..yeni ön cam,orta sehpa,gidon yükseltici aparat ve elcik koruma arayışındayım bunları da aldıktan sonra uzun süre sıkıntı çıkarmayacak bana inşallah kızılcığım..
bu arada arka frenim çok zayıf buradaki yetkili servise gittim arka balatayı söktü baktı balatan yeni sayılır dedi,bende çok sert üzerine çıkıyorum neredeyse ama yine de frenleme yapmıyor dedim..bir güzel balatayı temizlediler.pedal yumuşadı ancak yine frenlemesi yok denecek kadar az..fren hidroliğini değiştirelim dedim yok hidrolikle alakası yok dediler..böyle bir sıkıntım var o kadar.
herkese kazasız belasız keyifli seyirler..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Uzun araştırmalar sonucu(1 yıl) bu motorda karar kıldım.Ama kıl olduğum bir durum var bu motor kanuninin mi hyosung mu?Araştırıyorum hep bilgi kirliliğin tutup da bir kanuniye 8.600 para vermem o yüzden sormak istiyorum.Safkan Hyosung alamıyormuyuz ?
saf kan hysoung alıyorsun ,st kanuni formalite adı resmi prösedör..
"Yolculuk bir fersahda olsa cehennemden bir parçadır" ..... seyyah pirimiz Evliya Çelebi
Eminsin dimi dostum çünkü google a hyosung kanuni yazmam kafamı epey karıştırdı parçaları kanuni değiştiriyor diyen bile var.Ben öğrenciyim 150 cc düşünüyordum(Apache rtr 150 veya kuba Sl 150) ama sonra kubanın çinli ve 150 cc nin küçük olması nedeniyse apache nin de pek tarzım olmaması sebebiyle 250 almaya karar verdim yemiyeceğim içmeyeceğim özel ders,burs derken para biriktireceğim seneye hazıranda alacağım,şimdi kanuni olmasa da kanuni servisinde yapılıyor sorunları gideriliyor,üzerinde kanuni yazıyor.8.600 fiyat vermek ne bileyim kanuni servisi sonuçta.Prosüdüre gelince bir şirken hyosung ismini tecilledi diye,türkiyeye sanırım bu isimle geliyor gerçi bundan bile emin değilim?Bu ne zamana kadar sürecek?
ilker motorun çok güzel.Allah nazarlardan saklasın güle güle kullan.özelden mesaj atmışstım ama okumadın galiba...hayırlı olsun tekrardan.
eminim bendeki st kanuni 2008 ve öncekiler hysoung teknik değişim haricinde(enjeksiyon v.s) hiçbir fark yok ,hem önünde çok zaman var gerideki 780 sayfada şüphelerini giderecek kadar bilgi var zaten sana sadece okumak kalıyor..
vessealm..
"Yolculuk bir fersahda olsa cehennemden bir parçadır" ..... seyyah pirimiz Evliya Çelebi
İlker hocam tekrar geçmiş olsun. Motor çok güzelmiş güle güle kullanın. Kırmızı bu motora çok yakışmış.
En umutsuz köle, köle olduğunu bilmeyendir.
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)