Öncelikle hoşgeldiniz.
Bisiklete binmekle motor kullanmak birbirlerine benziyor,çünkü ikisinde de dururken ayakta dik konumda tutmak gerekiyor ve ilk kalkışı yapana kadar denge sağlamak gerekiyor.Fakat hiç bisiklete binmemiş,motora binemez diye bir durum da yok,bisikleti yalayıp yutmuş biri gibi hemen binemez belki ama kısa zamanda alışır motoru kullanmaya.
Cruiser sınıfında Hyosung gv 250'ler hem görüntü olarak hemde fiyat aralığı olarak (fiyat/performans) iyidirler.Zaten önceki yazılarda kronik sorunlar ve ufak tefek arızalar bahsedilmiş,ne gibi önlemler alınabilir yada nasıl tamir edilebilir yazılmıştır.
Kendi fikrimi sorarsan eğer; bu motor için enjeksiyonlu yada karbüratörlü farketmiyor.Km olarak bir değer veremiyorum çünkü önemli olan motorun diri olması,yani 8000-1000km'de yatmış motordansa 20000-25000 de yol yapmış ve belli periyotta kullanılmış motoru tercih ederim.Ki bu durum da tamamen sizin motora ayıracağınız bütçeyle alakalı,çünkü düşük km olanlar daha yüksek fiyattan satışa çıkarlar bu bir genel kural
Bizim motorlarımız Kore yapımı ve Türkiye'de Kanuni firmasının elinde olan,tanıtımı yapılmayan,kaliteli ve ucuz sınıfında bir markadır,maalesef ki talihsiz bir markadır distribütor anlaşmazlıklarına kurban gitmiştir.Bu yüzden Japon iyidir,Kore kötüdür diyemeyeceğim,bu durumda tamamen bütçe ile alakalı,bende bu motoru alırken eğer birkaç bin fazla param olsaydı belki Dragstar 250 alırdım.Ama bütçem bu markayı ve bu modeli almaya yetti.Alırken Cbr125r veya sıfır Cbf150 de alabiliyorken ben 2005 model gv 250 tercih ettim ki iyi ki de böyle yapmışım,son derece memnunum,yolda bakışları hissetmek güzel bir duygu dediğiniz gibi albenisi olan makineler.
Şimdiden hayırlı olsun,en yakın zamanda yolun diğer yarısını 2 tekerin özgürlüğünü yaşayarak geçirmeniz dileğiyle
Benzin tahliyesinden sıcak havalarda özellikle öğlen saatlerde motoru kullandıktan ve stop ettikten sonra bi miktar benzin kokusu gelmesi doğaldır.Bu koku deponun kenarlerına yakşaltıkça daha fazla hissedilebilir.