gv 250 son kararın olsun dostum..
merhaba arkadaşlar..bana debriyaj teli lazım elinde fazla olan varsa alabilirim.
Gv 250 kullanıcıların dikkatine; HYOSUNG GV 250 ÖN CAM
MERKEZ SERVİS VE YEDEK PARÇA'DAN ÖNERİLMEZ ( DEXTE )
Akadaşlar; bundan 15 gün önce, Koruma demiri, çanta ve ön siperlik ( ön cam ) siperiş ettim lakin ön siperliği gönderen firma ( Merkez Servis ve Yedek Parça ) hem siparişi geçikti gönderme tarihiyle ilgili beni sürekli yanılttı hemde siperliği şeffaf ren istemiştim ve bu konuda mutabık kaldığımız halde renkli gönderdiler, bunun nedenini sorduğumda ise yaz üretiminde şeffaf sperlik üretmediklerini bildirdiler. Geri iade kapısını kapattılar.
Gelen ürün GV250 uyumlu değil, uyumlu hale getirmek için bayağı bir uğraşmak gerekiyor.
Kullanıcıları
---------- Post added at 09:35 ---------- Previous post was at 09:27 ----------
Arkaşlar; önceki hafta motoru ilk bakıma götürdüm, bana ordaki usta gv 250'nin 1.5 litre yağ aldığını söyledi, Benim bildiğim bu makinenin 1lt yağ aldığıydı. Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar var mıdır
selam arkadaşlar..
mustafanın da dediği gibi gv250 leriniz 1,5 lt yağ almakta.ben ara ara 1,7 lt civarı da koyardım.radyatöre de gidiyor diye.hiç problem yaşamadım.
aramıza yeni katılan arkadaşlarımız hoşgeldiniz..gv250 başlangıç olarak tarzını cruiser olarak belirlemiş herkes için ideal motordur,intruder dahil üstüne tanımam
bu arada ben yine gaza geldim ve motor arayışına girdim maks. 12.000 tl olacak şekilde xl650 veya f650 gs bakınıyorum ama büyük ihtimal xl650 olacak.aslına bakarsanız kışın almayı düşünüyorum ancak uygun denk gelirse hemen atlayabilirim..bu arada çevrenizde bu tarz uygun temiz motor denk gelirse muhakkak haber verin rica ediyorum çok makbule geçer..rıdvan yine kafanı şişirebilirim dostum,senin yorumların benim tek aydınlatıcım..
herkese kazasız belasız keyifli sürüşler..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Mrb Ziyar180,
Ben Merkez Yedek Parçadan GV 250 me ön cam aldım kullanıyorum ve çizilmesi dışında memnunum senin yaşadığın sıkıntılara özelliklede montajdaki yaşadığın zorluğa anlam veremedim. Farklı markalarmı kullanıyoruz desem sanmıyorum benim markada Dexter. Gönderimlede ilgili sıkıntı çekmedim 2 gün sonra elime geçti ürün Sürat kargoydu yanlış hatırlamıyosam. Ayrıca resimlerini ekleyebilirmisin...
herkese selam. motorumun tek tarafına (zincir tarafına) yan çanta takmak istiyorum. bizim motorlara bu mantıkta monte edilebilen bir öneriniz var mı? arka koltuğu sissy barı falan söktüm ben. bişeyler deniyorum bakalım...
Heybe şeklinde değilde aparatlı yan çantalardan alıp yalnız bir tanesini kullanabilirsiniz.
Eşim artçı koltuğunda 1 saatten sonra mola verelim diye mızmızlanıyor. Arka kolduğu biraz genişletip daha rahat hale getirmeye çalışacağım bakalım bu kışın projesi de bu galiba.
Arkadaşlar ben hyosunsorce a defalarca mail atsam da ön camı aparatsız halde satarlar mı ve kaç lira isterler öğrenemedim. Bir de siz deneyebilir misiniz?
Herkese iyi forumlar.
En umutsuz köle, köle olduğunu bilmeyendir.
Ben genişçe ve çok yumuşak olmayan bir sünger alıp içini tam arka sele sığacak şekilde oydum selenin üstüne oturtuyorum o şekilde kullanıyorum böylece hem orjinal sele bozulmadı hemde istediğim zaman takıp çıkarabiliyorum rahatlığını soracak olursan çok farkettiriyor hem daha uzun süre yolculuk yapılıyor hem de çukurlardan bozuk yollardan hiç etkilenmiyorsun istersen sen de öyle birşey yapabilirsin.
Zaten asıl kargo parası camın ebatları sebebiyle yüksek oluyor, yani satacak olsalar bile 120-150 TL arası bir maliyeti olur diye düşünüyorum.
Arka sele için de, bir şişme yastık her şeyi çözer. 3000 küsur km'lik gezimin tek günde 600 km civarı yaptığım kısmında sele rahatsız etmeye başlayınca bir tane seleye bir tane de arkamdaki çantaya şişme yastık koydum. Olağanüstü konforlu oldu. Uzun gezilerde benim gibi fileyle bağlayıp işin bitince sökebilirsin. Uygulayacak olursan, yastığı tam olarak şişirme, motor üzerindeki dengeni etkileyebiliyor, üzerine oturduğunda yeterli konforu sağlayacak minimum şişkinlik ideal.
Örnek olarak;
rıdvan çok orjinal olmuş ama hakan hocamın bahsettiği olayı ben karacayı satmasaydım şimdiye kadar hem sürücü hem de artçı selesini değiştirerek döşemecide istediğim şekilde sıfırdan yaptırmayı düşünüyordum..seninkisi anlık çözüm için ideal ancak kalıcı bişiler için bizim seleleri söküp yeniden düzgün bi şekilde imal şart diye düşünüyorum..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Arkadaşlar gv250 yi modifiye eden var mı?Ön ve arka çamurluğun kesilmesi-biçilmesi+T gidon takılması falan nasıl olur?
T gidonun çok yakışacağını düşünüyorum.Aslında tam T de değil, drag handlebar dedikleri onların genişlerinden...
Merhaba Arkadaşlar,
Bende ikinci el GV 250 olmayı planlıyorum. Bütçem 4.000 - 4.500 TL arası. 2. el bir motora alıcı gözüyle bakarken nelere bakmak gerekir? Birde aşağıdaki linkteki motorlara bakmayı düşünüyorum. Hangisini tavsiye edersiniz?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...89121911/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...85844844/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...78604097/detay
---------- Post added at 15:11 ---------- Previous post was at 14:59 ----------
Arkadaşlar linklerde sorun olduğundan tekrar yazıyorum. Yardımlarınızı rica ederim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...89121911/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...85844844/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...93319193/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...78604097/detay
En çok üçüncü sıradakini beğendim; sonuncu motor yatmış krankın değişmiş olması pek iyi bir kullanıma işaret etmiyor. Muhtemelen motoru yağsız kullanmış; kilometre de geri sarılmış olabilir gibi geliyor ona hiç yönelme bile. İlkinde depoda ezik var aksesuarları eksik bence çok iyi çıkmayabilir. İkinci keeway sisibarı takmış; grenajı delip yapıyorlar bildiğim kadarıyla hoş değil bence; başka aksesuar da yok. Aralarında en alınası üçüncü gibi gözüküyor. Bir pegler eksik bence; onları da aldın mı uğraşacak bişeyin kalmaz. Ama tabii motoru gidip yakından görmek gerek; sağlam bir ustaya da göstermekte fayda var almadan önce.
Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...93319193/detay
linkteki motosiklet güzel ama egzosları bana sanki kısaltılmış gibi geldi bu bir sorun teşkil eder mi? Örneğin muayenede sorun olur mu?
Fikirler için teşekkür ediyorum arkadaşlar sonuçları yayınlarım.
En umutsuz köle, köle olduğunu bilmeyendir.
Motorunda yüksek devirde ve hızda ve özellikle uzun rampalar tırmanırken sanki benzin bitiyormuş hissi uyandıran teklemelerle karşılaşan var mı? Genelde benzinim azken oluyordu bu durum,hani yokuşun verdiği eğimle benzini kesik kesik çekiyordur diye ama bugun depo tıka basa doluykende yaptı aynısını.Gerçi bir ara düzeldi yüksek süratlerde yapmadı ama rampalarda beni endişelendiriyor.
cihan istersen karbüratörü bir kontrol ettir derim ben..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Çok klasik bi cevap olacak ama yan ayak müşürü hala aktif ise onu kesinlikle iptal et.Benim motorda ara ara teklemeler yapıyordu yan ayak müşürünü temizleyip devam ediyordum geçenlerde neredeyse motor yürümez hale geldi iptal ettim kurtuldum.Müşürün kablolarını sıyırıp birbirine bağla gitsin.
Yan ayak müşürü Pasif durumda yani sökülü,9ay kadar oluyor motopark'ta karburator temizliği yapıldı Erdal usta tarafından.bu hafta buji degisimi yapıcam ama maalesef test etmem için uzun yola çıkmam gerekiyor
Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)